Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Svaka im cast,nek uplase malo Mrkonjica,nije ovo Egipat za vreme faraona pa da ima robovsku radnu snagu!
 
Radnici blokirali obilaznicu

10. novembar 2009. | 12:46 | Izvor: Beta

Beograd -- Radnici građevinskog preduzeća Planum blokrali su obilaznicu oko Beogarda zahtevajući isplatu zarada i duga od 800 miliona dinara za radove na tom putu.

Generalni direktor Planuma Ratomir Todorović je istakao da je prošlo godinu dana od otvaranja obilaznice, a Planumu još nije isplaćeno više od 800 miliona dinara za obavljene radove. Todorović kaže da bi blokada mogla da traje dok preduzeće ne dobije bar deo novca, kako bi moglo da isplati zarade radnicima.

Radnici Planuma blokirali su tunel kod Ostružnice i petlju "Orlovača", koja obilaznicu spaja sa Ibarskom magistralom, Alternativa za blokirani pravac je prolazak kroz Beograd i most Gazela.

Radnici Planuma već nekoliko meseci nisu primili platu zbog nelikvidnosti firme.
Sitkom se nastavlja :kafa:
 
Koliko price oko te obilaznice od strane vlasti a onda macka u dzaku. Ko i uvek sve se zavrsi na tome da drzava jezivo duguje svima i da koci dalju izgradju. Neka sada izadje Mrki i ostali da seru o tome kako treba da se radi u tri smene. E muka mi je od ovakvih likova. Nikada je nece zavrsiti isto kao i Prokop.
 
Чек, чек, чек... Сад се поново помиње да експропријација за део од Батајнице до Добановаца није завршена???
 
Pa neverovatno :bash: :bash:, koja neozbiljnost...

A) ako je istina ovo sto direktor Planuma rece, i ispostavi se da je to dug od "prosle" godine, onda drzava podhitno da plati putarima, a odgovornog za propust, sve jedno ko da je, Kalanovicka, ili Djilas ili Mrka da snose debele konsekvence za to....u tom scenariju rec za odgovornost drzave je "strasno"!!

B) Ako nije istina ovo sto direktor Planuma kaze, i salje pokisle i frustrirane radnike da sa tablama strajkuju kao da su prosjaci, umesto da su nas ponos i uvek nasmejani, e onda, treba direktor Planuma ili neko iz firme ko je tu prokockao tudje pare da odgovara, i to, takodje - "podhitno".

PS:
Sada cujem neformalnu vest da ce im iz MIP-a uplatiti , mislim, 156 MIL.dinara do Juna iduce godine, a za ostatak, nikad......aiiiiiiii, pa ko je ovde lud, ko se sali sa ljudima ovde, ko laze, a ko prica istinu....da li je moguce da u Srbiji ne moze da se napravi red i da 2+2 budu 4
 
Magelano":jzfdl31w je napisao(la):
da li je moguce da u Srbiji ne moze da se napravi red i da 2+2 budu 4
Ne. Gledajuci primer obilaznice, 2+2 zapravo znaci 1+1 "a po potrebi, kasnije, mozda," 2+2.

To je ta "poluautoputska" matematika...
 
hazard":2uskueum je napisao(la):
Magelano":2uskueum je napisao(la):
da li je moguce da u Srbiji ne moze da se napravi red i da 2+2 budu 4
Ne. Gledajuci primer obilaznice, 2+2 zapravo znaci 1+1 "a po potrebi, kasnije, mozda," 2+2.

To je ta "poluautoputska" matematika...
haha imas pravo !!
 
U banana Srbiji poluautoput je odavno vec postao da se tretira kao autoput punog profila. A jedina veza sa pravim autoputem je u tome sto je izgradnja kostala toliko.
 
^^Upravo samo sto 1/10 para dodje do onih koji rade i grade a ostatak se rasprsi u vazduhu.
 
Hehe ma ovo je poludrzava.Evo mog komentara sa b92 :)

Mrka sve radi preko roka ali zato radnici dobijaju plate posle roka ili nikad.
(Vucko, 10. novembar 2009 13:02)
# Link komentara
Preporučujem (+53)
Ne preporučujem (-2)
 
Danas sam video da su poceli zemljani radovi za izgradnju petlje za povezivanje Surcina i Dobanovaca sa obilaznicom.
 
Da li neko zna zasto se kod nas ne stavljaju zvucne barijere u naseljenim mestima? Nivo buke se znacajno smanjuje podizanjem jednog obicnog zida pored auto-puta, a usput povecava i bezbednost.
 
Za sada postoji samo jedna deonica u Srbiji gde su ti zidovi postavljeni, a to je obilaznica oko Ovcar banje.

Verovatno se ne postavljaju zbog troskova, a i zbog jednostavnog ignorisanja medjunarodnih standarda (ja stvarno ne ocekujem od Mrkonjica da prati sta se desava u razvoju infrastrukture u svetu...).
 
Zato najvise volim kad cujem da je neki put izgradjen po "najvisim svetskim standardima" :laugh:
 
raskrsnica-1.jpg

raskrsnica-2.jpg


Na oznacenim mestima rade nesto. Jutros su bile velike cevi cc fi2m..verovatno kolektor za vodu.

Sutra cu da ponesem fotoaparat pa cu da uslikam da se bolje vidi.
 
Bilo je i krajnje vreme. Dobanovci vec imaju nekoliko logistickih centara i finu industrijsku zonu i bas je falio izlaz na autoput.

Interesuje me da ce na delu petlje izgraditi i deo druge trake autoputa ili ce sve napraviti na poluprofilu. Aj slikaj, bas ti hvala :)
 
Inace mi se ne svidja da na putu od takvog znacaja kao sto je obilaznica postoje ukljucenja i iskljucenja za svaki sokak koji prolazi pored.

Medjutim Surcin je skoro postao Opstina i sada ima znacajno veci uticaj na svim nivoima vlasti. Bilo je izgledno da ce napraviti to ukljucenje.

E sada,ako cemo da ga rade ispravno kao sto se inace radi na autoputu to ne moze,nema dovoljno mesta nazalost. Nabudzice ga kako bilo samo da drzi vodu...

Slikacu sutra pa cemo videti kako ce napredovati,voleo bih da me kvalitetom izvedenih radova,brzinom i cenom demantuju i da se pokaze da je to trebalo odmah da se uradi.

Interesantno je da o ovome nema nista u vestima.
 
Ova petlja ima mnogo veći značaj, jer ni Novi Beograd nema pristup obilaznici, sem kod Dobanovaca, sa autoputa.

Voleo bih da vidim taj put NBG - Obrenovac kroz Surčinsko polje koji je unešen u GUP, jer će ova petlja da prilično poveća saobraćaj kroz samo mesto Surčin.
 
Zar ta petlja kod Surcina ne bi trebala biti nesto nize, u Vojvodjanskoj?

I gde je to Surcinsko polje, tj. kuda ide put i kakav mu je planirani profil?
 
Novom Beogradu je blize da predje Gazelu ili Novi most(zirafu :) ) i da dodje do ostruznicke petlje (zuto i crveno na mapi)nego da ide preko ove petlje,ili da se ide preko tosinog bunara i da se izadje na autoput. Pisao sam vec o tome gore negde. Samo Surcin ima sustinski i veliki znacaj od ove petlje.

Kada vec pominjes NBG-Obren. Ima tu jedna stvar o kojoj niko ne prica a koja je sasvim moguca i lako izvodljiva. Jednostavan i prirodan produzetak Jurija Gagarina ....evo slika dole. Kada bi se to napravilo i kada bi se ta ulica pruzila do Obilaznice ne bih imao nista protiv Petlje na tom mestu.

obilaznica.jpg
 
Nikola":2ux0w19n je napisao(la):
Zar ta petlja kod Surcina ne bi trebala biti nesto nize, u Vojvodjanskoj?
Ovo sto sam video da rade se nalazi na nadvoznjaku izmedju Surcina i Dobanovaca.
 
miki00":3jir2xcs je napisao(la):
Kada vec pominjes NBG-Obren. Ima tu jedna stvar o kojoj niko ne prica a koja je sasvim moguca i lako izvodljiva. Jednostavan i prirodan produzetak Jurija Gagarina ....evo slika dole. Kada bi se to napravilo i kada bi se ta ulica pruzila do Obilaznice ne bih imao nista protiv Petlje na tom mestu.
Зар то и није једна од варијанти аутопута за Црну Гору?
 
Vrh