Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Ma samo se vi sprdajte sa Mrkijem,. Čovek ima karizmu, ne sporim, ali se nadam da ovoga puta (za razliku od kampanje za obnovu zemlje) redovno plaća situacije.

Terati firmu da radi na silu uopšte nije naivno jer se zadužuje sa katastrofalnim kamatama , pa posle nekog vremena jedino-stečaj, jer i ono što zaradiš uzme ti banka.

Iskreno se nadam da je sada priča drugačija da se situacije rdeovno plaćaju i da samo od izvođača zavisi kojim tempom će raditi.
Jel ste videli onog radnika koga su pitali da li redovno prima platu kako se smorio-kako u kameru da kaže da mu plata opet kasni par meseci.
 
Steta sto radnici, pogotovu oni na najnizim polozajima, nemaju mnogo dodira sa kompjuterima i internetom, pa da prokomentarisu iz prve ruke sta se stvarno desava...jer ono sto sef kaze obicno nije isto kao kada kaze radnik...
Da li je na delu, popularni fazon sa ovih prostora, dodji, ti si dobrovoljac, znas sta ces da kazes ili je radnik iole zadovoljan...
 
Obilaznica na pola puta
N. V. B., 19.08.2008
OSTVARENJE zamisli da se na najlakši i najekonomičniji način povežu autoput za Zagreb, Ibarska magistrala i autoput ka Nišu, i da se na taj način rastereti usko grlo u centralnom gradskom jezgru, zavisi od novca. Iako nadležni najavljuju da će radovi na deonici od Ostružnice do Orlovače biti završeni početkom oktobra, tranzitni saobraćaj biće samo delimično izmešten iz prestonice.

Za sada je sredstvima iz NIP obezbeđeno finansiranje izgradnje dela obilaznice od Ostružnice do Avalskog puta. Međutim, neizvesno je kada će biti nastavljeni radovi na trasi do Bubanj potoka, što bi omogućilo spajanje Zagrebačkog sa Niškim autoputem. Ne treba zaboraviti ni deonice od Batajnice do Dobanovaca i od Bubanj potoka do Pančeva, na kojima još ništa nije urađeno.
Osim finansijskih, na svakoj od tri deonice postoje dodatne "prepreke" koje "koče" radove na obilaznici.

BATAJNICA - DOBANOVCI

NA "A" deonici planiran je drumsko-železnički teretni terminal sa kojim se treba uklopiti, kao i trgovinsko-industrijska zona. Petlja Batajnica će uticati na određeni broj stambenih imanja, tako da je vlasništvo takođe ozbiljan problem, skupa sa vizuelnim efektima tokom izvođenja radova. Svi postojeći objekti unutar 40 metara od deonice biće uklonjeni. Za neregistrovana imanja ovo znači da vlasnici neće dobiti nikakvu kompenzaciju od države. Izgradnja deonice “A” podrazumeva prolazak kroz otprilike 45 imanja. Nedostaje procena indirektnih šteta u vezi sa poljoprivrednim zemljištem.

DOBANOVCI - BUBANj POTOK

DEONICA "B" predstavlja kritičnu stratešku vezu gde se putni pravci za Zagreb i Niš susreću i ulivaju jedan u drugi. Na ovoj trasi neophodna je izgradnja 40 novih mostova i četiri tunela. Izvorište vode za snabdevanje Beograda vodom za piće nalazi se u blizini ove trase, što dodatno otežava posao. Takođe, na ovoj deonici se nalazi veliki broj neregistrovanihkuća i drugih građevina. To zahteva javnu konsultaciju sa stanovnicima koji bi bili zainteresovani da prijave svoja imanja da bi stekli pravo na kompenzaciju. Samo na ovom potezu je 95 privatnih imanja na kojima je predviđeno da se radi.

BUBANJ POTOK - PANČEVO

"C" deonica je najproblematičnija, jer kojom god trasom da prođe neophodno je rušenje imanja, čiji broj varira u zavisnosti od izabrane trase. Nadležni smatraju da će biti potrebno da se "zauzme" 70 imanja u osetljivim naseljima u oblasti Krčevine i Kremenja. U oblasti Vinče se nalazi osam poznatih praistorijskih arheoloških lokaliteta, a pretpostavlja se da ih ima još. Za sada ne postoji ozbiljna procena uticaja na ova arheološka nalazišta. Na ovom potezu u planu je izgradnja 12 mostova, kao i velikog mosta preko Dunava i dva tunela.

SREDSTVA
Utrošena sredstva iz NIP za izgradnju sektora 4 zaključno sa 30. junom 2008. godine iznose:
GP Planum: 1,521 milijarda dinara
GP Mostogradnja: 1,498 milijarda dinara
Ukupno utrošeno: 3,019 milijarde dinara

Prognozirana vrednost sredstava koje je potrebno obezbediti do kraja radova:
GP Planum: 2,165 milijarde dinara
GP Mostogradnja: 490 miliona dinara
Ukupno potrebno: 2,655 milijarde dinara

U PLANU
DO sredine oktobra, u sektoru 4 biće izgrađen autoput sa samo jednom saobraćajnom trakom, dok će druga biti sagrađena tek kada cela obilaznica bude gotova, a procenjuje se da će to biti do 2011. godine. Posle završetka radova na sektoru 4 i 5 obilaznice, usledili bi radovi na mostu Gazela. Konstrukcija obilaznice oko Beograda je povezana sa projektima hitne rekonstrukcije mosta “Gazela”, koja podrazumeva i raseljavanje ilegalnog kartonskog naselja, kao i nadgradnjom kružnog puta između Leštana i Železnika, koji se nalazi južno od Beograda, u ukupnoj dužini od 29.4 kilometra.
izvor Novosti
link http://www.novosti.rs/code/navigate.php?Id=14&status=jedna&vest=126849&datum=2008-08-20
 
A dal je vec nesto izgradjeno od tih "40 mostova i 4 tunela" koji su neophodni izmedju ibarske i bubanj potoka? Na tom sektoru se vec nesto kao radilo, zar ne?
 
Kolika duzina trase je izmedju Orlovace i Bubanj Potoka ? I dali ce spajanje sa E70/75 biti ispod ili povise naplatne rampe? Valjda ce se do tada dok to sagrade napraviti automatske sa kamerama kao ovdje u Torontu na ETR 407 !!

SRB-RS-CG-RSK
 
Da li je taj planirani drumsko železnički terminal bliži ANT-u ili Batajnici? Da li postoji plan da se oba aerodroma povežu prugom sa terminalom, tj. da li ima mesta za tako nešto?
 
Тунел "Милошев конак"?

OBILAZNICA NA POLA PUTA

Izgradnja Sektora 4 obilaznice oko Beograda, čija je dužina 7,7 kilometara, će biti završena u predviđenom roku, odnosno do 15. oktobra. Veliki broj radnika „Mostogradnje” i preduzeća „Planum” rade od ranih jutarnjih časova punom parom.

Na delu obilaznice oko Beograda koji se trenutno pravi biće izgrađeno ukupno pet mostova, kao i dva tunela dugačka u proseku oko 600 m. Oni su uveliko probijeni i preostalo je još da se asfaltiraju i osvetle. Iz „Planuma” poručuju da od ukupno 7,7 km puta koji se gradi, 2,5 km otpada na mostove i tunele. Najviše posla imaju majstori koji prave petlju kod Orlovače. Njihov zadatak je da završe jedan most, kao i saobraćajnu traku koja će do njega voditi. Priprema se asfaltiranje prilaza mostu čija je izgradnja pri kraju i moraće se izmestiti gasovod sa dela Ibarske magistrale koji se trenutno koristi, kao i telefonski kablovi. Saobraćaj sa dela Ibarske magistrale biće preusmeren na novoizgrađenu traku, dok će po završetku Sektora 4 ovaj magistralni pravac biti „presečen” autoputem koji će se prostirati do Obrenovačkog puta.

Predviđeno je da do 15. oktobra na Sektoru 4 bude izgrađen poluautoput, odnosno autoput sa samo jednom saobraćajnom trakom, dok će druga biti sagrađena tek kada cela obilaznica bude gotova, a procenjuje se da će to biti do 2011. godine.

U dosadašnjem periodu izgrađeno je 17,6 km puta od Dobanovaca do Ostružnice. Na deonici Dobanovci – Surčin završena je izgradnja jedne kolovozne trake, potpuno je završen potez od Surčina do Ostružnice i popravljen je most preko Save kod Ostružnice. Ovaj potez je otvoren za saobraćaj 2005. godine, pa tom trasom vozila prolaze nesmetano. Uskoro sledi povezivanje Orlovače sa Avalskim putem, što podrazumeva i tunel u Straževici, koji trenutno gradi „Energoprojekt” i najzad deonica Avalski put – Bubanj potok, sa tunelom u Miloševom konaku. Zamišljeno je da buduću obilaznicu, dugačku oko 47 km, čini obilazni autoput od Batajnice, preko Dobanovaca, Ostružnice, Železnika i Belog potoka, sa koridorom preko Vinče i novim mostom na Dunavu za vezu sa međunarodnim putem E-70. Kada bude gotova, ova saobraćajnica će ujedno povezati sve magistralne i međunarodne putne pravce koji se susreću u Beogradu.
Извор: Привредна комора београда
Линк: http://www.kombeg.org.yu/komora/udr_gradjevinarstva/tema_meseca/tema_meseca.htm

Политика је вероватно само преписала:
U prethodnih 17 godina, koliko traju radovi, izgrađeno je 17,6 kilometara puta od Dobanovaca do Ostružnice. Na deonici Dobanovci–Surčin završena je izgradnja jedne kolovozne trake, potpuno je završen potes od Surčina do Ostružnice i popravljen je most preko Save kod Ostružnice. Ovaj potes je otvoren za saobraćaj 2005. godine, pa tom trasom vozila prolaze nesmetano. Uskoro sledi povezivanje Orlovače sa Avalskim putem, što podrazumeva i tunel u Straževici, koji trenutno gradi „Energoprojekt” i najzad deonica Avalski put–Bubanj potok, sa tunelom u Miloševom konaku.

Zamišljeno je da buduću obilaznicu, dugačku oko 47 kilometara, čini obilazni autoput od Batajnice, preko Dobanovaca, Ostružnice, Železnika i Belog potoka, sa koridorom preko Vinče i novim mostom na Dunavu za vezu sa međunarodnim putem E-70. Kada bude gotova, ova saobraćajnica će ujedno povezati sve magistralne i međunarodne putne pravce koji se susreću u Beogradu.

Nikola Miković
[objavljeno: 31/05/2008.]
Извор: Политика
Линк:http://www.politika.co.yu/rubrike/Beograd/Obilaznica-na-pola-puta.lt.html

А можда је планиран и тунел "Милошев поток", ко ће зна...
 
Verovatno misle na topciderski tunel UMPa
 
Могуће је и да толико погреше, али ипак "Милошев поток "се налази на траси обилазнице, ту се негде улива у Раковички поток.
Кад се пругом иде од стране Ресника пре станице Бели поток пролази се кроз тунел који иде испод мотела 1000 ружа, мислим да тај тунел почиње баш од Милошевог потока... (нисам сигуран вероватно и ја грешим)
 
Tihi_SRB":3avdzufk je napisao(la):
Kolika duzina trase je izmedju Orlovace i Bubanj Potoka ? I dali ce spajanje sa E70/75 biti ispod ili povise naplatne rampe? Valjda ce se do tada dok to sagrade napraviti automatske sa kamerama kao ovdje u Torontu na ETR 407 !!

SRB-RS-CG-RSK
Na delu autoputa od Sida do Beograda vec postoji takav sistem. Kupuje se neka vrsta pripejd kartice i bez zaustavljanja se skida potreban iznos, a kamera snima automobile i skenira broj tablice. Ali i taj sistem je suvise komplikovan i skup, mozda je najbolje uvesti vremenski ogranicene vinjete i samo nisam siguran kako se sprovodi kontrola u tom slucaju.
 
Kontrola sa vinjetama se sprovodi tako sto te policija zaustavi i pogleda da li imas istu ili ne. Ukoliko ne onda placas finu kaznu.
 
Samo jedno pitanja u vezi obilaznice. Po ovom tekstu gore sam razumeo da je ona pravljena da spoji put Zagreb-Beograd sa putom Beograd-Nis. Sada ako dobro razumem to znaci da ona nece izmestiti saobracaj sa puta Beograd-Budimpesta na Beograd-Nis. I dalje ce ljudi koji idu iz pravca Budimpeste ka Nisu ili obrnuto morati da prodju kroz Beograd, iako u istom uopste ne staju vec su u tranzitu. Jel' to pogresno nesto kontam ili je obilaznica napravljena po tom principu da samo poveze Zagreb i Nis oko Beograda. Meni nekako deluje normalno da i put Budimpesta-Nis isto ima obilaznicu oku Bg-a, pa lepo ko ide u Bg nastavi ka Gazeli, a ko ide dalje ka Nisu/Sofiji/Solunu/Istambulu neka lepo zaobidje Bg i izbegne guzve. Jel' gresim negde???
 
^^ Pa valjda su i na to mislili, tj. to ce se verovatno i uraditi u nekom sledecem veku.

Po mom misljenju, bilo bi logicno da se obilaznica iskljucuje negde sa auto-puta BG-NS kod batajnice i da se to poveze sa obilaznicom kod dobanovaca, i to ne samo da ljudi koji dolaze sa severa obidju BG nego i da lakse i brze dodju do aerodroma... mozda to dodje na red kad budu gradili drugu traku autoputa BG-NS
 
@shmeksi, @shabanajzer

То је сектор 0. Батајница - Добановци који укључује изградњу Батајничке петље. Кредит за то чека на ратификацију у Скупштини већ 10 месеци... Друга трака БГ-НС је углавном изграђена још само да заврше други мост код Бешке...
 
15.11.07. EBRD Ugovor za obilaznicu oko Beograda, Kružni put i rehabilitaciju dela autoputa E 75

15.11.07. EBRD Ugovor za obilaznicu oko Beograda, Kružni put i rehabilitaciju dela autoputa E 75
Dr Branko Jocić, generalni direktor JP "Putevi Srbije", Mirko Cvetković, Ministar finansija Republike Srbije i Piter Reiniger, direktor poslovne grupe Evropske banke za obnovu i razvoj za centralnu Evropu, zapadni Balkan i telekomunikacije potpisali su 15.11.2007. godine Ugovor o kreditu u vrednosti od 80 miliona evra.

Deo kredita u vrednosti od 25 miliona evra namenjen je rehabilitaciji dela autoputa na prolasku kroz Beograd i Kružnog puta oko Beograda R-251 koji bi trebalo da preuzme deo saobraćaja prilikom izvodjenja radova na sanaciji mosta Gazela. Sa ostalih 55 miliona evra finansiraće se završetak izgradnje ključne deonice Obilaznice Beograda, sektor A, deonica Batajnica - Dobanovci.

Javno preduzeće „Putevi Srbije“ već je potpisalo dva kredita sa EBRD. Prvi kredit za Projekat sanacije puteva je potpisan 2002. godine. Drugi kredit Banke za Projekat autoputa Beograd-Novi Sad je potpisan 2005. godine i ta sredstva se koriste za unapređenje puta od Beograda do Novog Sada, zajedno sa izgradnjom novog mosta preko Dunava.
извор: ЈП Путеви Србије
Линкhttp://www.dzp.co.yu/index.php?option=com_content&task=view&id=539&Itemid=184

Дакле, као што и @shmeksi примећује кад изграде секторе Остружница-Орловача, Батајница-Добановци и реконструишу и прошире Кружни пут од Орловаче до Бубањ потока обилазница ће моћи преузети транзитни саобраћај (наравно док се у потпуности не изгради и не баш најсрећније)
 
Cak i bez izgradnje deonice Batajnica-Dobanovci, saobracaj iz pravca NS/Budimpeste moze da se izmesti iz centra preko postojeceg dela obilaznice. Islo bi se Novosadskim putem, pa do Zmaja i onda umesto levo kroz BG, desno pored ANT-a i onda na obilaznicu.

Kada se zavrsi sektor do Orlovace, pod hitno mora da se nastavi sa povezivanjem istog sa tunelom Strazevica, da bi se izbeglo prolazenje kroz naseljena mesta. Kada se Strazevica stavi u funkciju, izmedju Dobanovaca i Bubanj Potoka mal te ne vise nece postojati nedenivelisanih raskrsca, tako da saobracaj moze da tece bez prekida.
Problem naravno ostaje povezivanje sa Pancevom, jer za sada svi putevi vode na Pancevac, tj. kroz sam grad sto je katastrofalno.
 
@nenad
Па после пуштања Стражевице остаће још петља код мотела 1000 ружа и Бубањ Поток које нису денивелисане. Код ове прве су честе саобраћајне несреће, а обе су познате по закрчењима и без повећаног транзитног саобраћаја...
 
^^ denivelisana je samo delimično, ali ni to ne pomaže i dalje je jako opasna. Ako sa avalskog puta (donja deonica) skrećeš prema kružnom ka zapadu (levo ukrštanje), imaš jako lošu vidljivost puta prema nadvožnjaku i istočnom delu.. više puta sam bio tu i prilično nezgodna raskrsnica.

Da je zaista denivelisano onda bi to ličilo na detelinu, mada ne sumnjam da će to i da urade kada zaobilaznica stigne blizu avalskog puta :)
 
Ta raskrsnica je projektovana za ondasnje potrebe i takva vrsta denivelizacije se cesto vidja pri ukrstanju dve magistrale (svaka po 2 trake).
Kada prodje autoput, potrebe prave obilaznice ce biti ispostovane i ukrstanja ce biti kao na postojecim pravcima autoputeva. :)
 
Кад туда прође обилазница несумњам да ће све бити савршено. Сад код Орловаче граде три петље одједном и то је супер.
Док повежу Орловачу и Бубањ Поток требаће пар година уз повећан саобраћај, па надам се да ће приликом скоре рекострукције Кружног пута побољшати обе петље.
 
Radovi na obilaznici su u punom zamahu. Uostalom, pogledajte izvestaj koji sledi:

Dragan Đilas i Milutin Mrkonjić obišli radove na obilaznici oko Beograda


Sektor 4 obilaznice oko Beograda, odnosno deonica od Ostružničkog mosta do saobraćajne petlje na Orlovači, biće završen u oktobru, najavio je danas gradonačelnik Beograda Dragan Đilas prilikom obilaska ove deonice. On je radove na tunelu „Železnik”, mostu „Železnička reka” i petlji „Orlovača” obišao sa ministrom za infrastrukturu Milutinom Mrkonjićem, direktorom Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda Borisom Rankovićem i Draganom Glišovićem iz JP „Putevi Srbije”.

– Radovi na ovom delu obilaznice oko Beograda obavljaju se u dve smene i imamo realne šanse da ga otvorimo u oktobru, kako bismo rasteretili deo saobraćaja u Beogradu. Obilaznica je veoma važan projekat i zbog toga je Beograd počeo da finansira njenu izgradnju zajedno sa republikom. Po završetku ove deonice čeka nas izgradnja dela dugog 10 kilometara od Dobanovaca prema Batajnici, za koji čekamo ratifikaciju parlamenta Srbije. Na ovom poslu se vidi da Srbija ima građevinske firme koje imaju snage i znanja i za najveće projekte. Upravo zbog toga prioritet će nam biti da gdegod možemo angažujemo naše znanje i ljude i damo im što više posla – rekao je Đilas.

Sektor 4, od mosta na Savi do Ibarskog puta, dug je 7,7 kilometara i obuhvata četiri mosta (najkompleksniji je most „Železnička reka” dug 406 metara, sa rasponom od 45 metara između stubova), most u petlji Orlovača, petlju Orlovača i tunele „Lipak” (dužine 665 metara) i „Železnik” (699 metara). Radovi su počeli u novembru 1990, a nastavljeni su avgusta 2006. godine.

Od januara 2008. u izgradnju tunela „Železnik” grad je uložio oko 2,2 milijarde dinara. Radove izvodi „Jugoslavijaput” sa svojim neposrednim izvođačima „Planumom” i „Mostogradnjom”. Iz NIP-a je u izgradnju Sektora 4 do sada uloženo oko tri milijarde dinara, a do kraja radova treba obezbediti još oko 2,6 milijardi dinara.

Boris Ranković je najavio da će tunel „Železnik” biti izgrađen po najsavremenijim evropskim standardima, sa po tri saobraćajne i jednom servisnom trakom u svakom pravcu. U njemu će biti ugrađena najsavremenija tunelska oprema, a imaće i više izlaza za evakuaciju.

Milutin Mrkonjić je najavio da će deonica od Ibarske magistrale do Bubanj potoka početi da se gradi odmah po završetku Sektora 4, a Dragan Glišović da će Ibarski put po završetku petlje na Orlovači biti dvosmeran sa po dve saobraćajne trake.

Deonica obilaznice od Batajnice do Bubanj potoka, čiji je deo Sektor 4, duga je 47,4 kilometara, sa dva kolovoza širine po 11,5 metara. Na deonici je projektovano pet čvorišta, dva na krajevima i tri u srednjem delu deonice, postavljenih tako da će u budućnosti biti moguća izgradnja i drugih petlji ukoliko za to bude bilo potrebe. Na ovoj trasi ima 79 mostovskih konstrukcija na 41 lokaciji, a najveći je čelični most preko Save dug 1.965 metara. Svi ostali mostovi su betonski, a po veličini se izdvajaju „Sveta Petka” (408 metara), „Železnička reka” (406 metara), „Kijevski potok” (571 metar), „Topčiderska dolina” (597 metara) i „Pružni prelaz” (preko Požarevačke pruge, 452 metra). Na deonici se nalaze i četiri tunela – „Lipak” (delom ispod platoa železničke stanice „Ostružnica”, dug 665 metara), „Železnik” (699 metara), „Beli potok” (ispod Avalskog puta, 373 metara) i „Straževica” (ispod Resnika, 745 metara).

Obilaznica oko Beograda povezala bi zapad (E70), sever (E75), Obrenovac i Valjevo (M19), Čačak i Kraljevo (M22) i Ralju (R200), dok se u Bubanj potoku uklapa u pravac ka Nišu (E75). Predviđen je nastavak deonice od Bubanj potoka u pravcu ka Rumuniji (E70) i u toku je izrada planskih dokumenata.
Izvor: Beoinfo
Link: http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1324266
 
Vrh