Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]



Pripremljena deonica ka ulazu u tunel Železnik. Kosi pločasti propust je gotov.
 


Ovo je mesto gde je stajala ona kuća: Čardak ni na nebu ni na zemlji. Kao što vidite više je nema :D , i sad se tu radi iskop.
 
Ima još fotki ali ću to drugi put jer nešto sporo ide upload.
 
Ok gradi se ali koliko promecujem prema ranijim slikama dosta sporo. Jel tu problem mehanizacija ili pare ? I kad ce da pocne da se gradi sektor od Ibarske Magistrale prema Bubanj Potoku.? Hoceli to biti zavrseno za dve godine ? mislim jedna strana autoputa..... Na toj relaciji je manje mostova ako se ne varam a za tunele neznam ?

SRB-RS-CG
 
Hoce li biti uskoro nesto sa orlovace? Tu ide puni profil do preko mosta jel ? pa se onda prelazi u dvosmerni pravac ?

SRB-RS-CG
 
Ne znam ništa za Orlovaču, do Železnika mogu da dosegnem biciklom od NBGD-a, do Orlovače mi je predaleko.
Ajde neko ko je bliži neka slika.
 
Piglet, može jedno objašnjenje za nas ostale? :)

Šta znači kota nivelete?

Drugo, koliko sam video, na gornjim slikama nije jedan tunel već dva koja stoje jedan pored drugog (po jedan za svaki pravac). Pošto to nije uobičajeno rešenje za tunele u Srbiji, kako će na adekvatan način biti obeleženi ulazi? Ja se plašim tog zida u sredini između dva tunela i budućih potencijalnih saobraćajnih nesreća. Amerikanci na isključenjima sa autoputa stavljaju burad sa vodom kako bi ublažili sudare, da li će i ovde postojati neki vid zaštite od takvih nesreća? Mislim na budale koje će u dva ujutru divljati po autoputu a onda će ih strugati špahtlom sa tog središnjeg zida.
 
Pa ne bi trebalo da bude problema sa tunelom, jer će jedan smer kompletno ići u jedan tunel, a drugi u drugi, a pre i posle je ograda između dva smera... Neće se ponoviti nesreća kao sa Lady Di...
 
bigvlada":tpg4h75k je napisao(la):
...
Drugo, koliko sam video, na gornjim slikama nije jedan tunel već dva koja stoje jedan pored drugog (po jedan za svaki pravac). Pošto to nije uobičajeno rešenje za tunele u Srbiji, kako će na adekvatan način biti obeleženi ulazi? Ja se plašim tog zida u sredini između dva tunela i budućih potencijalnih saobraćajnih nesreća. Amerikanci na isključenjima sa autoputa stavljaju burad sa vodom kako bi ublažili sudare, da li će i ovde postojati neki vid zaštite od takvih nesreća? Mislim na budale koje će u dva ujutru divljati po autoputu a onda će ih strugati špahtlom sa tog središnjeg zida.
Moze da bude samo po jedan tunel za smer a pravac je isti. ;) Bankina izmedju traka na autoputu ce se spajati sa centralnim zidom tunela tako da nije bas lako zabiti se u zid kao kod iskljucivanja. Moras prvo da pocistis i bankinu.
Ono sto meni nije jasno na ovim slikama je zasto je taj tunel gradjen? Ne vidim nikakvu planinu, brdo, uzbrdicu, prepreku kroz koju bi on prolazio (prolazi). Zar nije mogao put da se"prebaci" preko ovog uzvisenja vidljivog na slici?
 
Šta znači kota nivelete?

Kota nivelete je projektovana kota (visina) osovine budućeg kolovoza.
Ili još banalnije sredina asfalta puta po kome voziš kad je izgrađen.

A što se tiče tunela, Obilaznica je projektovana još pre 20 godina u velikoj državi kada se nije štedelo. Izgradnja tunela ima opravdanje u bezbednosnim i ekološkim razlozima. Jedina alternativa bi bio duboki usek koji bi fizički rasporio taj prostor na obodu železnika i sigurno imao negativne eko i bezbednosne uticaje.

E sad da li je trebako raditi tunele ovom tehnologijom otvorenog iskopa....ostaje pitanje. Verovatno je postojalo i neko drugo tehnološko rešenje, koje bi bilo jeftinije ali sve je pitanje procene, politike, lobiranja....
Na slikam se vidi isi+ti tunel koji napreduje iz oba smera. Ostalo je da se spoji oko 150m. Vidi se na ulazu u "Železnik da se radi hidroizolacija, što znači da će uskoro (par nedelja ili mesec dana) stari put za Sremčicu biti vraćen na svoju redovnu trasu.
 
Mrkonjić: Deo obilaznice do 15. oktobra
Ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjić izjavio je danas da će deonica projekta obilaznice oko Beograda biti završena do 15. oktobra.

Obilaznica je duga 47 kilometara, a deo čiji su radovi u toku je 7,7 kilometara. Prilikom obilaska radova na deonici obilaznice, Mrkonjić je naglasio da će svi projekti koji su planirani biti završeni zahvaljujući podršci države i osnivanju Nacionalnog saveta za infrastrukturu.
izvor B92
ceo tekst http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2008&mm=07&dd=16&nav_category=9&nav_id=308697
 
Asfaltiran je tunel Lipak, tu su nešto zaje*******. pre par godina oko kolovozne konstrukcije pa su to sad sastrugali i ponovo uradili jedan sloj. Ostao je još habajući sloj u Lipku.
 
Zar su radovi kod Dobanovaca na petlji stali ? Zar to vec nije trebalo biti zavrseno pa da se ide na gore prema batajnici ? Jel ima neko neki info o tome ?

SRB-RS-CG
 
Kredit za deo Obilaznice od Dobanovaca do Batajnice treba Vlada da odobri kao i mnoge ostale (Gazela itd.). Petlja ce se onda verovatno graditi u paketu sa samim putem.
 
како мрка нема неки блог или сајт где се може све то што је у његовој глави и прочитати :) сви ти амбициозни пројекти. па, сетите се само како је он обнављао земљу порушену у рату, шта ће тек сада да уради када су околности много повољније... :D
 
Trenutno sam optimista ali znam pricu za vreme rata su srusili u bombardovanju neke kuce.Pa mrka naredio da se napravio zgrada,tik pored druge u kojoj zivi moja tetka u ljigu.Iskopase temelje malo betonirase,dovedose neka folklorna udruzenja,dovedose TV i naravno obican narod...Cim su snimili prilog za RTS sve rasterase kucama a rupa i dalje stoji... :)
 
Čekaj, ako sam dobro shvatio, u oktobru će biti završen potez Ostružnica - Orlovača.
A deo Auto put - Ostružnica?
 
ma to nije bitno,vazno je da zaobidju Bg,a to, sto ce se posle izgube na ibarskoj i umesto da u Nis stignu u Cacak :)
 
Ja sam mislio na deo od Dobanovaca do Ostružnice...
 
Danas sam prolazio pored Orlovače, radi se , doduše prolazeći Ibarskom ne može bog zna šta da se vidi, ali sam primetio da se radi i tzv, mala petlja, koja je veza Ibarske sa Kružnim putem. Znači biće lepo rešena veza između Ibarske i Bubanj potoka preko kružnog puta-dok se ne završe i sektori 5 i 6.
 
Vrh