Šta je novo?

Novi savski most

Tvrde da preko mosta dnevno pređe 30.000 vozila, . .
Na jednom drugom skupu protiv uklanjanja Starog mosta je rečeno da je "prosečan dnevni promet" 11.000 vozila.

To je izjavila Marina L.T., potpredsednica Narodne stranke, stručnjak iz oblasti saobraćaja i član republičkog "Odbora za prostorno planiranje, saobraćaj, infrastrukturu i telekomunikacije", pa je to sigurno tačan podatak. SSM je rekonstrukcijom projektovan za max 30.000, ali je promet samo 11.000 vozila dnevno.
 
То је зато што је Савски мост лоше позициониран у односу на уличну мрежу. Удара у Карађорђеву уместо да води право у Немањину. То се могло исправити, али изгледа су битнији квадрати Београда на води од функционалног саобраћаја.
 
Или преко данашње БАС па право на Савски трг поред бивше зграде железничке, или између бивших зграда поште и железничке где сад труне плава парњача серије 33.
 
Удара у Карађорђеву уместо да води право у Немањину. . .
Ovaj most je deo saobraćajne veze izmedju Savskog i Dunavskog amfiteatra i on nije tu da "udara" u Nemanjinu, već da vodi u tunel prema Dunavu. Tako je odlučeno još pre 5 godina i sada nema više ni mogućnosti da se položaj Novog mosta promeni.

U prvom postu na ovoj strani je podatak o "prosečnom dnevnom prometu" od 11.000 vozila na Starom mostu i to je važno za analizu, jer će tokom izgradnje Novog mosta taj saobraćaj morati da se rasporedi na ostala tri mosta na Savi. Očekuje se da polovinom 2023. bude završena Obilaznica do Bubanj Potoka, pa će deo saobraćaja sa Gazele ići tom pravcem. Tako će biti više mesta da ona primi deo prometa sa Starog mosta.
 
Ок, видећемо прво шта ће бити уопште са тунелом. Без њега и нови мост је као и стари попречна улица преко реке, само са више трака.
 
Opet političarenje, to nema veze jedno sa drugim - babe i kruške.

Tunel će verovatno biti finansiran iz nekog ino-kredita, a novi gradonačelnik insistira da se uporedo gradi most i tunel. Po meni ova veza je najbitnija, jer bez nje nema razvoja dunavske strane Beograda, Ada Huje, lokacije Luke Beograd, . . itd.
 
Poslednja izmena:
Bitna su i ta dva poluprstena, a oni su više "obilaznice" koje će rasteretiti centar. Ali oni neće povezati centralne delove od NBG preko BnV do Dunava gde se planira novi centar kada se izmesti Luka Beograd.
Једнако их неће повезати ни тунел са улазним порталом код полицијске станице.
 
Koliko ima metara od tog portala do lokacije Luke Beograd?. . 300m?
Screenshot_20221209-131511~2.png

Kada se izmesti luka i tamo uradi projekat za novi centar Beograda, onda ćemo da vidimo i saobraćajno rešenje. Važno je da će tunel biti u blizini i da će tako biti obezbedjena veza sa BnV i dalje za NBG.
 
Od buduće Marine Dorćol do Luke kod Pančevca odavno je planiran novi ili još jedan gradski centar kao BnV. Bilo je više projekata, pa i ovde objavljeno na BB.

 
Kao svaki veći ili veliki grad tako Beograd ima više gradskih centara, a ovaj pored Dunava od Marine Dorćol do luke kod Pančevačkog mosta u dužini od 2km biće sledeći koji će se graditi. Zato je potrebna dobra veza sa ostalim centrima grada.
 
Kao svaki veći ili veliki grad tako Beograd ima više gradskih centara, a ovaj pored Dunava od Marine Dorćol do luke kod Pančevačkog mosta u dužini od 2km biće sledeći koji će se graditi. Zato je potrebna dobra veza sa ostalim centrima grada.
Шта чини центар града? Нове зграде и тржни центар или груписани јавни објекти ?
 
Zna se šta je centar grada. Sve drugo su manja ili veća naselja, koja imaju ili nemaju, zavisno od organizacije i / ili veličine, svoj lokani centar. Recimo Banovo brdo ima Požešku ulicu, Dorćol potez Zoo vrt - Vukov spomenik, Vračar ima potez Hram - Kalenić pijaca - Gradić Pejton, Savski blokovi Jurijja Gagarina, Blokovi na 6 Jurija Gagarina i Evropska / Japanska, Miljakovac Borsku, Banjica II Paunovu, Braće Jerković trase 26 i 18/50, Konjarnik i Šumice Ustaničku...​
 
Па онда сви ти центри заслужују адекватну саобраћајну мрежу, а не само будући у Вилиним водама :D
 
Koliko ima metara od tog portala do lokacije Luke Beograd?. . 300m?
Pogledajte prilog 150329
Kada se izmesti luka i tamo uradi projekat za novi centar Beograda, onda ćemo da vidimo i saobraćajno rešenje. Važno je da će tunel biti u blizini i da će tako biti obezbedjena veza sa BnV i dalje za NBG.
Nema 300 metara, ima mnogo više, pošto ulice i tuneli ne mogu da se povezuju međusobno preko zgrada, nego saobraćajnicama - kojih nema. Veza sa Cvijićevom ne postoji, što je katastrofalna greška. Portal je nesrećno planiran: prva solidnija poprečna veza s kojom se ukršta pravac koji vodi iz tunela je Pančevački most - Mije Kovačevića - Ruzveltova.

Na kraju ispada potpuno isto kao da se stiže UMP-om.
 
Vrh