Šta je novo?

Novi savski most

Ovde možda postoji i dodatni problem konačne trase metroa. Da li stvarno verujete da ćemo na kraju praviti (i završiti) tunele ispod Save i ispod čitave Savske obale? Ako ne bude tako, šta ćemo onda sa ionako neophodnom denivelacijom zbog eventualne površinske trase metroa koja nema gde drugde da pređe Savu nego po ovom mostu?

Zidar:

metro-kod-sajma.jpg

street-view-metro-beograd5.jpg
 
Ima uz Brankov most, a u najnovijem planu (3. linija) i u visini Pariske ulice.

Inače, verujem da će ludački plan metroa biti realizovan.
 
Mozemo mi ovde da polemisemo letnji dan do podne da li treba da se most zavrsava denivelisanom petljom ili T raskrsnicom, kruznim tokom ili nesto peto.
Osnovni problem i nepopravljiva steta je nastala kada je krenuo pojekat BnV kojim je ekipa sa onim na celu zbog licnih ineresa blokirala mogucnost pravljenja mosta u nastavku Bulevara Z Djindjica.

Ovo sada sa novim mostom je cista improvizacija i to vrlo skupa i minimalno funkcionalna.

Pravljenje mosta koji se sa jedne strane oslanja na 1+1 ulicu (Karadjordjeva) a sa druge na 1+1 (Zemunski put) je samo kozmeticki projekat. (do tunela kroz terazijski greben nas deli bar 10 godina)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647902#p647902:2733lxvq je napisao(la):
Пантограф » 12 Aug 2019 12:44 pm[/url]":2733lxvq]Ima uz Brankov most, a u najnovijem planu (3. linija) i u visini Pariske ulice.
Njih treba dodatno platiti u situaciji kad ćemo na ovom mestu već imati novi most umesto starog, koji će imati gotovu trasu za šinski saobraćaj. Uzevši u obzir stvarnu cenu metroa, pitam se da li će i ubuduće biti moguće trošiti novac istim tempom kao sada na ideje "šta ćemo sve napraviti". Ovaj most je izvestan. Oni drugi još nisu.

Inače, verujem da će ludački plan metroa biti realizovan.
Možda. Ali toliki novac je već i objektivno ograničenje. Nije tu dovoljno samo imati moć i biti uporan. Ostaje nam da vidimo.
 
Ima li nekih novosti oko novog Savskog mosta, kada ce poceti izgradnja?
 
У сваком случају не бих био у кожи оних што живе у улици која гледа на Економски факултет. Имали су као ретко ко у центру Београда поглед на парк, а сада...
 
Upravo tako. Centar se iseljava, tog Beograda za 10 godina neće više ni biti. Sve se to pretvara u (divlje) hostele, firme u stanovima i kafiće.
Centar će služiti kao veliko Potemkinovo selo, generička surogat-kopija drugih evropskih gradova.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=669599#p669599:3qcj1k8w je napisao(la):
Bender Rodriguez » Нед Окт 13, 2019 11:37 pm[/url]":3qcj1k8w]Upravo tako. Centar se iseljava, tog Beograda za 10 godina neće više ni biti. Sve se to pretvara u (divlje) hostele, firme u stanovima i kafiće.
Centar će služiti kao veliko Potemkinovo selo, generička surogat-kopija drugih evropskih gradova.
Иначе је пицин парк био оличење духа београда. Право место за одрастање, квалитетан развој деце, одмах до школе јавни куплерај. Фантастична гаража, олупани емигранти, кинески и турски роштиљ...Не дај боже никоме да живи у карађорђевој и да ту проводи одрастање.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=669599#p669599:1bx9jnpg je napisao(la):
Bender Rodriguez » Ned Okt 13, 2019 11:37 pm[/url]":1bx9jnpg]Upravo tako. Centar se iseljava, tog Beograda za 10 godina neće više ni biti. Sve se to pretvara u (divlje) hostele, firme u stanovima i kafiće.
Centar će služiti kao veliko Potemkinovo selo, generička surogat-kopija drugih evropskih gradova.
Jel treba još da obrazlažem?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=673905#p673905:2asig0ja je napisao(la):
oplatnatehnika » Суб Окт 26, 2019 9:39 pm[/url]":2asig0ja]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=669599#p669599:2asig0ja je napisao(la):
Bender Rodriguez » Нед Окт 13, 2019 11:37 pm[/url]":2asig0ja]Upravo tako. Centar se iseljava, tog Beograda za 10 godina neće više ni biti. Sve se to pretvara u (divlje) hostele, firme u stanovima i kafiće.
Centar će služiti kao veliko Potemkinovo selo, generička surogat-kopija drugih evropskih gradova.
Иначе је пицин парк био оличење духа београда. Право место за одрастање, квалитетан развој деце, одмах до школе јавни куплерај. Фантастична гаража, олупани емигранти, кинески и турски роштиљ...Не дај боже никоме да живи у карађорђевој и да ту проводи одрастање.
То је све дошло са транзицијом као претходница. Пре се тај крај развијао као стамбена зона, а сада се трансформише за потребе угоститељства пошто се ту врте веће паре.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=673935#p673935:2jgos88t je napisao(la):
Bender Rodriguez » Нед Окт 27, 2019 12:13 am[/url]":2jgos88t]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=669599#p669599:2jgos88t je napisao(la):
Bender Rodriguez » Ned Okt 13, 2019 11:37 pm[/url]":2jgos88t]Upravo tako. Centar se iseljava, tog Beograda za 10 godina neće više ni biti. Sve se to pretvara u (divlje) hostele, firme u stanovima i kafiće.
Centar će služiti kao veliko Potemkinovo selo, generička surogat-kopija drugih evropskih gradova.
Jel treba još da obrazlažem?

:shock:

Врло јасно дефинисано.
 
Paradoks je da bi ovde, ukoliko bi se izgradila denivelisana saobraćajnica za automobilski saobraćaj i metro prema budućem tunelu (ukoliko bi metro išao preko mosta, jer je to jedino finansijski logično), mogao da se dobije manje nehuman urbani ambijent, nego da se sve saobraćajnice seku u istoj ravni. Zamislite samo tu količinu saobraćaja i broj vozila, te gužve, zastoje, zagađenje.

Velika će greška za budućnost biti ukoliko se to ne uradi.
 
Нажалост, плашим се да је већ касно за денивелисану саобраћајницу у наставку моста преко парка.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Q888nvk-hmg[/youtube]
Исследования Крымского моста в Ландшафтной аэродинамической трубе
 
http://beobuild.rs/novi-most-na-mestu-s ... p2715.html

Proslo je 2.5god od najave konkursa na kojem je pobedio CIP, i jos uvek nemamo zvanican rok za pocetak gradnje novog Savskog mosta...

Sem Blicovog osvrta na 10 bitnih projekata koji ce biti zapoceti/zavrseni 2020.godine u kojem je pomenut novi Savski most da ce poceti gradnja,
i sem zavrsenog cudnog glasanja sta raditi sa starim Savskim mostom, nema nikakvih preciznijih informacija o pocetku gradnje.

Vesic je pre 1-2 govorio da gradnja ne moze da pocne dok se ne pusti tramvajski saobracaj preko Most na Adi sto je imalo logike,
ali taj saobracaj je pusten u julu 2019god, proslo je 6 meseci i nista se ne desava, a guzve na mostovima su sve vece svake godine,
a pogotovo ce znatno uvecati kada sve ove nove brojne poslovne zgrade na Novom Beogradu budu zavrsene 2020 i 2021godine:
Usce Tower 2 - 22.000m2
Green Heart - 46.000m2
Airport city 5ph- 75.000m2
NCR reg centar - 55.000m2
Verano Blok23 - 50.000m2
Sirius 2faza - 12.500m2
Navigator 2 - 27.000m2
Napred Blok 21 - 10.500m2

sto ispadne skoro 300.000m2 A klase poslovnog prostora na Novom Beogradu, a vecina zaposlenih ce biti sigurno iz drugih opstina.

Sta bi tek bilo da nema mosta na Adi koji je toliko bio kritikovan, ne smem ni da pomislim...

I kada bude izgradjen novi Savski most i tunel ka Pancevcu, opet ce za najkasnije 2-3god biti neophodan jos neki most, ako se nastavi ovolika gradnja poslovnih zgrada na Nbgd.
 
Kada Stari most bude srusen, mozda ce se doci do zakljucka da se moze i bez tog novog mosta u toku narednih 4-5 godina.
Cena kvadrata se dobro drzi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=669599#p669599:2igp2rhx je napisao(la):
Bender Rodriguez » Ned Okt 13, 2019 10:37 pm[/url]":2igp2rhx]Upravo tako. Centar se iseljava, tog Beograda za 10 godina neće više ni biti. Sve se to pretvara u (divlje) hostele, firme u stanovima i kafiće.
Centar će služiti kao veliko Potemkinovo selo, generička surogat-kopija drugih evropskih gradova.

BRAVO!
Odlicno sazet prikaz buducnosti Beograda.
Drzava surogat mora i da gl;avni gard ima kao surogat.
 
А студију на утицај саобраћајних гужви не желе да раде? Мора стари да се демонтира по сваку цену?
 
Izgradnjom zgrada pored mosta u sklopu BNV-a nema prostora za novi most na drugoj lokaciji već jedino da se ukloni stari.
 
Обе радње захтевају обуставу трамвајског саобраћаја.
 
Uz dobru ogranizaciju tramvajski saobraćaj bi minimalno trpeo u toku ovih radova na pristupnim saobraćajnicama. Prvenstveno mislim na vezu Vladimira Popovića i Bulevara Nikole Tesle.
 
Vrh