Šta je novo?

Nekadašnja Glavna železnička stanica

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545211#p545211:1i8tvrzu je napisao(la):
tragac » Суб Јун 16, 2018 1:28 am[/url]":1i8tvrzu]Sam-2,

Možda moji stavovi nisu uvek ispravni, ili ja ne znam da ih najbolje prenesem, uglavnom, ne insistiram da sam uvek u pravu.

Ali čoveče, udavi nas tim spinovanjem protiv Glavne, kao i protiv bilo koje logike na železnici.
BB je jedno od retkih mesta gde možeš da pričaš sa ljudima koji se izuzetno dobro razumeju u železnicu i vozove, i vole ih! Ti takvu priliku nemaš iako radiš na toj istoj železnici, jer su istu preuzeli botovi i korumpirani talog. Tamo nema mesta za prave ljubitelje železnica, čak ni one koji su se školovali da na njoj rade.

A onda ti dođeš ovde da nam prosipaš to što želiš da prospeš.

Ja se kao dete sećam gužve na Glavnoj ranih devedesetih. Sećam se i kad sam izbrojao 21 (slovima: dvadeset i jedan) vagon na Barcu. A onda je došlo vreme koje ti smatraš najboljim za železnicu. Dovoljno.
Izgleda da smo brojali vagone iste kompozicije, i ja se sećam tih 21 vagona. Ja sam bio u 16.-om ili 18.-om nisam siguran sad baš. Znam da sam u Užicu izašao na livadi i išao peške 100-inak metara do perona.
Tad je železnica bila takođe u lošem stanju, kašnjenje od dva sata nisu smatrana kašnjenima, ali barem je bilo putnika. Sad se sa setom sećam gužvi na šalterima na GŽS.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545454#p545454:3rkgcnkj je napisao(la):
Дошљак » Ned Jun 17, 2018 11:42 am[/url]":3rkgcnkj]Отприлике ће Сајаму остати пруга због потреба самог Сајма, а Топчиер је следеће (последње) логично место за железнички музеј и полазну станицу туристичких возова типа Романтика, осим ако се не предомисле и оставе макр ложионицу за ту намену када је већ ГЖС одређена за другу врсту музеја.

Koje su to potrebe Sajma? Ne sećam se kad je Sajam poslednji put koristio železnicu. Kad su mogli GŽS tako lako da ukinu, Sajam je mačji kašalj. Pošto turistički vozovi najčešće idu za Sremske Karlovce, teško da će koristiti Topčider...
 
Ništa ne košta da se Stari železnički most ostavi u funkciji radi veze Sajam-NBG, štaviše-to bi moralo da se uradi. Kakvi kafići na mostu, malo li ih je po Beogradu. Šta treba ovoliki grad da ostane na samo jednom železničkom mostu preko Save..
 
Naravno da je maciji kasalja ukidanje zeljeznice u Beogradu. Nista lakse. Mnogo je teze nesto sacuvati i odrzavati a skoro pa nemoguce nesto novo napraviti. Za mene je vaznije pitanje od toga sta je lako a sta tesko, pitanje sta treba uraditi da bi se zeljeznica i saobracaj u Beogradu popravili.

Na primjer, posljednji planovi za metro u Beogradu su takvi da se ni jedna od najavljenih linija metroa nigdje ne ukrsta sa glavnim pruznim pravcem Zemun - Rakovica. Jedino ukrstanje metroa i zeljeznice bi trebalo biti kod stanice Pancevo Most na kraku zeljeznice prema Pancevu. To znaci da je zeljeznica osudjena na slabu povezanost metroom sto nije u interesu ni zeljeznice ni gradjana.

Zato se treba sjetiti potencijalne stanice Sajam, jer se nalazi na trasi metro linije 1 a povezana je i sa stanicom NBG i sa stanicom Rakovica.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545551#p545551:3h545paf je napisao(la):
WLABmz » Нед Јун 17, 2018 4:23 pm[/url]":3h545paf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545454#p545454:3h545paf je napisao(la):
Дошљак » Ned Jun 17, 2018 11:42 am[/url]":3h545paf]Отприлике ће Сајаму остати пруга због потреба самог Сајма, а Топчиер је следеће (последње) логично место за железнички музеј и полазну станицу туристичких возова типа Романтика, осим ако се не предомисле и оставе макр ложионицу за ту намену када је већ ГЖС одређена за другу врсту музеја.

Koje su to potrebe Sajma? Ne sećam se kad je Sajam poslednji put koristio železnicu. Kad su mogli GŽS tako lako da ukinu, Sajam je mačji kašalj. Pošto turistički vozovi najčešće idu za Sremske Karlovce, teško da će koristiti Topčider...
Ваљда треба оставити могућност транспорта робе на сајам железницом. Може се са Топчидера за Карловце теретном обилазницом.
 
brdjanin
+1 :D
Hvala na pojašnjenju postavljenog pitanja.
shatio sam ja , kako klinci kažu na ,,keca,, al eto tvoje pojašnjenje je ipak pokrenulo lavinu u pozitivnom smeru :kk:

mozda ima najviše šanse
ako se odluče za polu ukopanu polu nadzidanu opciju neke linije gradske železnice - Bgvoza
koja bi tako ,,neprimetno,, (zbog ukopa) ) se vratila ali kao prolazna i na stanicu buduceg muzeja zgrade glavne železničke stanice

Polu ukopanost-polu nadogradnja isključuje upotrebu skupe krtice, što troškove svodi na minimum
a nije problematičan ni oniži kolski nadzemni prelaz , preko tako polu nadzidane pruge

Da potsetim tunel Zemun-Tošin bunar je upravo nadzemno iskopan pa naknadno prekriven
te to smo lako uradili pre dosta vremena , te nije ne moguce uraditi i sada ovde :)

Opcije postoje a na potezu su stručnjaci, da to vide kroz svoju prizmu , a nadam se obrazloženu upravo ovde
:sesir:
 
Kakvo kukanje i busanje u grudi po društvenim mrezama za GŽS od strane pojedinaca koji su dotičnu videli samo na fotkama. :roll:
 
A koja je korist od tebe sto si bio na njoj svaki dan? I ti ces odsad pa nadalje i ubuduce vozove na GZS gledati na fotkama.
 
Nisam bio za njeno ukidanje. Ipak je "stara dama" zaslužila drugaciju sudbinu. Ali ovolika kuknjava za nečim što je već pre 30 godina osudjeno na ukidanje mi je malo patetično. Vreme ju je pregazilo,tehnologija ju je pregazila i još što šta ju je pregazilo. Sama organizacija saobracaja i prijem i otprema putnika je bilo mučenje dugi niz godina unazad.
I kao što neko negde napisa: Gde su svi ti, što se sada busaju u grudi i rone slonovske suze bili kada je organizovan protest protiv njenog zatvaranja???
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545605#p545605:1tujo8cs je napisao(la):
mvbg1 » 17 Jun 2018, 23:04[/url]":1tujo8cs]Nisam bio za njeno ukidanje. Ipak je "stara dama" zaslužila drugaciju sudbinu. Ali ovolika kuknjava za nečim što je već pre 30 godina osudjeno na ukidanje mi je malo patetično. Vreme ju je pregazilo,tehnologija ju je pregazila i još što šta ju je pregazilo. Sama organizacija saobracaja i prijem i otprema putnika je bilo mučenje dugi niz godina unazad.
I kao što neko negde napisa: Gde su svi ti, što se sada busaju u grudi i rone slonovske suze bili kada je organizovan protest protiv njenog zatvaranja???
Da, sve se bojim da ovi što najviše kukaju po društvenim mrežama redovno koriste železnice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545605#p545605:26h0y3rc je napisao(la):
mvbg1 » 17 Јун 2018, 23:04[/url]":26h0y3rc]Nisam bio za njeno ukidanje. Ipak je "stara dama" zaslužila drugaciju sudbinu. Ali ovolika kuknjava za nečim što je već pre 30 godina osudjeno na ukidanje mi je malo patetično. Vreme ju je pregazilo,tehnologija ju je pregazila i još što šta ju je pregazilo. Sama organizacija saobracaja i prijem i otprema putnika je bilo mučenje dugi niz godina unazad.
I kao što neko negde napisa: Gde su svi ti, što se sada busaju u grudi i rone slonovske suze bili kada je organizovan protest protiv njenog zatvaranja???

слажем се. превише је патетике око целе те приче
 
Efekti zatvaranja Glavne i prebacivanje putničkog železničkog saobraćaja na Prokop i Topčider najbolje se može opisati rečenicom: izgubili smo mnogo a dobili ništa.
Ali će zato efekti ovog poteza na džepove nekih pojedinaca biti veoma pozitivni. Ovo je samo nastavak trenda poslednjih 30 godina, propadanje države u svim sferama i istovremeno enormno bogaćenje dobro povezanih pojedinaca. Toliko je država očerupana da pomisliš 'više nemaju šta da čerupaju', kad se ispostavi da su krenuli da čerupaju i centralnu železničku infrastrukturu u glavnom gradu. I to sve zarad pohlepe jednog uskog kruga ljudi.

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
 
@mvbg1, jel ima neko objasnjenje zasto je glavna stanica toliko urasla u travu? Ima je svuda, po peronu, sinama i zasto inace peroni izgledaju toliko neugledno?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545605#p545605:14354cfv je napisao(la):
mvbg1 » 17 Jun 2018 10:04 pm[/url]":14354cfv]Nisam bio za njeno ukidanje. Ipak je "stara dama" zaslužila drugaciju sudbinu. Ali ovolika kuknjava za nečim što je već pre 30 godina osudjeno na ukidanje mi je malo patetično. Vreme ju je pregazilo,tehnologija ju je pregazila i još što šta ju je pregazilo. Sama organizacija saobracaja i prijem i otprema putnika je bilo mučenje dugi niz godina unazad.
I kao što neko negde napisa: Gde su svi ti, što se sada busaju u grudi i rone slonovske suze bili kada je organizovan protest protiv njenog zatvaranja???
Potpis, ovo je najrealniji stav, a posebno ga cenim jer radiš u firmi pa znaš iznutra sve prednosti i mane te stanice.
 
mvbg1":27a1qwum je napisao(la):
Gde su svi ti, što se sada busaju u grudi i rone slonovske suze bili kada je organizovan protest protiv njenog zatvaranja???

To sto ti nazivas busanje u grudi i ronjenje suza ovde na forumu je protest na forumu.
Ne zivimo svi u Beogradu pa nam je jedini način da izrazimo protest pisanje na forumu.

Ali zato ti koji zivis u Beogradu i koji si gore napisao da si protiv ukidanja stanice, nit si podržao protest na Savskom Trgu ni ovde na forumu već naprotiv rugas se onima koji protestvuju.

Ako si ikad i bio protiv ukidanja stanice više nisi.

Poslato sa MYA-L41 uz pomoć Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545605#p545605:2o46hpvb je napisao(la):
mvbg1 » Ned Jun 17, 2018 10:04 pm[/url]":2o46hpvb]Nisam bio za njeno ukidanje. Ipak je "stara dama" zaslužila drugaciju sudbinu. Ali ovolika kuknjava za nečim što je već pre 30 godina osudjeno na ukidanje mi je malo patetično. Vreme ju je pregazilo,tehnologija ju je pregazila i još što šta ju je pregazilo. Sama organizacija saobracaja i prijem i otprema putnika je bilo mučenje dugi niz godina unazad.
I kao što neko negde napisa: Gde su svi ti, što se sada busaju u grudi i rone slonovske suze bili kada je organizovan protest protiv njenog zatvaranja???

Bravo, iako nisam stručnjak kada je u pitanju željeznica, već samo ljubitelj, ali u nekim prethodnim postovima sam pisao slično , baš to da ju je vrijeme pregazilo, a i vrlo je neugledna dugi niz godina što stvara lošu sliku , naročito među strancima, a Prokop će da proradi itekako , samo treba vremena.
 
RioBL":22c7w572 je napisao(la):
mvbg1":22c7w572 je napisao(la):
Gde su svi ti, što se sada busaju u grudi i rone slonovske suze bili kada je organizovan protest protiv njenog zatvaranja???

To sto ti nazivas busanje u grudi i ronjenje suza ovde na forumu je protest na forumu.
Ne zivimo svi u Beogradu pa nam je jedini način da izrazimo protest pisanje na forumu.

Ali zato ti koji zivis u Beogradu i koji si gore napisao da si protiv ukidanja stanice, nit si podržao protest na Savskom Trgu ni ovde na forumu već naprotiv rugas se onima koji protestvuju.

Ako si ikad i bio protiv ukidanja stanice više nisi.

Poslato sa MYA-L41 uz pomoć Tapatoka
Mene bi bilo sramota da napisem ovakav post.
Ni ti, ni ja ne znamo gde ko protestuje ili ne protestuje.
@mvbg1 je napisao realno cinjenicno stanje.
Godinama je sve islo ka ovakvom ishodu, a zadnje cetiri godine je scenario vec bio ispisan i realizacija je bila neminovna onog trenutka kada su neki genijalci potpisali ugovor o izgradnji BnV!

A kada smo ukazivali na opasnost od takvih planova i realizacije istih, upravo si ti @RioBL bio jedan od onih koji se odusevljavao i ignorisao sve stetne posledice.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Napraviti novo, da bi se staro renoviralo, kod nas ocito ne funkcionise kako treba.
 
Meni je rasprava o BG čvoru presmešna, podseća me na sprdnje o Voji Koštunici i Internet Exploreru... :mrgreen:

Sve nešto trebalo bi ovo ili ono, a odavno se zna šta će i kako će biti...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545661#p545661:2uqn3jhd je napisao(la):
laki72 » Mon Jun 18, 2018 8:14 am[/url]":2uqn3jhd]

A kada smo ukazivali na opasnost od takvih planova i realizacije istih, upravo si ti @RioBL bio jedan od onih koji se odusevljavao i ignorisao sve stetne posledice.

Jos kad bi mogao naci neki citat, ali nema ga. Nije ni bitno. Bitno je da napises nesto protiv mene. Ko da sam ti ja kriv za nesto!?

Ja za razliku od mnogih na ovom forumu koji se kriju iza laznog moralisanja, mogu reci da za ukidanje Glavne nisam znao 30 godina (kao sto to recimo mvbg kaze za sebe) vec unazad godinu dana kad je zaista ukidanje stanice postalo jasno.

Drugo, za razliku od mnogih na ovom forumu koji kazu da su bili protiv ukidanja al eto sad je kako je, mogu da kazem da sam protiv ukidanja od dana kad sam saznao za tu mogucnost i nemam namjeru reci, tako je kako je, vec cu poslije 1.07 biti za POVRATAK stanice tamo gdje joj je mjesto.

Trece, sasvim mi je svjedeno kakvo misljenje imaju drugi o postojanju stanice, pa makar bili masinovodje ili direktori u zeljeznici.
Stanica je potrebna putnicima a ne radnicima u zeljeznici.
 
Kolega Travolta, ni sam ne koristim voz, ali imam uspomene i neka osećanja vezana za to mesto i tu zgradu. Inače, ne poznajem mladu damu.

Kolega JohnnyLee, svako se oprašta na svoj način, ima nas patetičnih, stoika, ravnodušnih, itd.
 
Ово што се од јутрос дешава на форуму - да се јављају гласови разума који то нису - јесте потпуно неизбежна фаза када у Србији, земљи поданика и претежно, нажалост, рајетине, било која власт чини било шта што штети јавном добру.

То је иста она памет која пред изборе рационализује свој сулуди глас (или не-глас) резоном "они пре њих су били још гори", макар били и 200 пута бољи по свим параметрима (углавном се у таквим случајевима и потеже такав аргумент, као последњих година), памет опортунисте из домаћих филмова чији је феноменолошки израз реченица "ја сматрам да... , али..." (драга господо, а углавном сте мушкарци, јер су жене у Србији јаче конституције, то испред "али" се не важи), а логички израз такве памети - замена теза ("ти који су против укидања Главне се никада не возе возом" и сл. - ево, ја се возим возом кад год могу и кажем вам да морално још више ценим људе који се возом не возе никад, а имају исправан однос према железници. То је, ваљда, у складу са Кантовим категоричким императивом).

Ствари овде треба размотрити према сазнањима психологије. А она каже да је реч о фази негирања, која дуже траје, што је карактер слабији. Увек сам се као клинац чудио зашто сви аплаудирају кад онај каже My name is John and I`m an alcoholic. Аплаудирају му јер је смогао снаге да се суочи са истином, без "... , али мени не смета пола литра вискија дневно". Без механизама рационализације ("тако је одлучено пре 30 година" - није; "не плаче се за просутим млеком" - пази богати, кад ти умре родитељ, или неко драг, глупо је да плачеш, јер је ствар завршена, тј. млеко је просуто?!; "доста патетике" - кењажа о граду окованом шинама, или о спуштању Београда на реке управо су патетика, и то трула патетика у изворном значењу итд.), чија је психолошка функција да по личност субјекта делују као седатив, а социјална последица - да лоповима, манипулаторима и гмазовима сваке врсте олакшају њихов покварен начин владања над државом и њеним стадом. И богаћење које из тога следи.

У Срба, нажалост, фаза негирања, порицања, како устврди нпр. Мило Ломпар, толико траје и са толиким интензитетом да на крају често преузима и обличје самопорицања. Нихилизам - једна од сила која проистиче из речених постова - само је дериват такве личности. Способан антрополог би у оваквом, бедном писанију неких форумаша беобилдовских, могао да пронађе и смернице за одгонетање тајне о повеликом броју потурица и конвертита сваке врсте међ` нашим народом. У мојим очима, рецимо, однос истовремене тихе мржње и поштовања силе, који у три српске државе опстоји наспрам лупежа - Мила, Вучића и Додика - изазива осећање гађења и... дијареје.

Исто и ваша суштинска одбрана неодбрањивог - да Београд једини међ` градовима избацује железницу из центра града. Живели.
 
Vrh