Šta je novo?

Nekadašnja Glavna železnička stanica

Зато треба да буде фокус пре свега на краћим конкурентним и фрекфентним линијама, БГ-НС као и БГ воз су одлични примери и треба нам више сличних линија.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545814#p545814:23nlfpio je napisao(la):
Sam-2 » Mon Jun 18, 2018 5:31 pm[/url]":23nlfpio]

Ako i uspes da eliminises sefa vuce i nekako se dokopas kljuceva, umes da startujes mrcinu od 2000-6000 konja, bice
angazovana ATJ... Na prvoj od xy skretnica bices skrenut u travuljinu, ti izvucen iz masine i lancima sproveden....Negde.
Kao da si pokusao otmicu aviona-isti je clan zakona...

Povrh svega,profi- zeleznicare zabole za tamo neko gasenje stanice. :lol:
Da je iko od ovdasnjih velikih umova PITAO zeljove, saznao bi to jos mnogo, mnogo ranije...

E ovo boldirano ti vjerujem i to je jedini razlog zasto protest zljeznicara nece uspjeti. "Zabole ih"...kako si se izrazio.

No ne samo da njih zabole. Zabole i veliku vecinu obicnog svjeta koji gleda kako da sastavi kraj s krajem, da pregura danasnji dan. I dok god je tako bice onih koji ce da vuku konce i iskoriste to nase "zabole nas". Jer dok god "nas zabole", oni imaju sansu da novac svrnu u svoj dzep a kad to urade, podignu kuce, i vikendice na savskom nasipu, onda ce i oni reci nama..."zabole nas".

Mi smo stvarno nacija koja s punim pravom zasluzuje sve sto joj se desava.
 
Na priči o gradnji brze železnice je Obama dobio izbore onomad. Ni metar brze pruge od tada nisu izgradili. Čak ni postojeću Acela prugu nisu proširili, niti radili remont za 240 kmh tamo gde se ide 100-150. SrBski populizam, American way.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545845#p545845:1qt3nrc4 je napisao(la):
RioBL » Pon Jun 18, 2018 7:07 pm[/url]":1qt3nrc4]

E ovo boldirano ti vjerujem i to je jedini razlog zasto protest zljeznicara nece uspjeti. "Zabole ih"...kako si se izrazio.

No ne samo da njih zabole. Zabole i veliku vecinu obicnog svjeta koji gleda kako da sastavi kraj s krajem, da pregura danasnji dan. I dok god je tako bice onih koji ce da vuku konce i iskoriste to nase "zabole nas". Jer dok god "nas zabole", oni imaju sansu da novac svrnu u svoj dzep a kad to urade, podignu kuce, i vikendice na savskom nasipu, onda ce i oni reci nama..."zabole nas".

Mi smo stvarno nacija koja s punim pravom zasluzuje sve sto joj se desava.

"Zabole me" je sasvim legitiman stav ljudi koji nece da budu uvuceni u politikanske zvakanalije..
...................
Zeleznicari profesionalno ispunjavaju svoje radne naloge, i dobijaju platu (kakvu takvu) za to.
Posle smene od 12 h samo gledaju gde je krevet. Narocito nakon neprospavane noci.
Dalje ih nista ne zanima jer je doba samoupravljanja odavno proslo.To samo forumska deca jos nisu shvatila !
 
A ti si sigurno jedan od tih najmarljivih železničara. Radiš u turnusu, 12 sati rada, 12 sati postovanja po forumu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545906#p545906:1fx78ya8 je napisao(la):
tragac » Uto Jun 19, 2018 12:01 am[/url]":1fx78ya8]A ti si sigurno jedan od tih najmarljivih železničara. Radiš u turnusu, 12 sati rada, 12 sati postovanja po forumu.
To ste Vi , gospodjo Mirjana ??? :shock:
Isprepada me covece, kao da slusam bivsu tastu..I ta je volela da svima okoli meri vreme ..

Da iole znas organizaciju rada na zeleznici i kako ide turnus stanicnog ,a kako kod vozopratnog osoblja......
Bolje je pitanje sta radi cvet srpske mladezi svako vece uz kompjutere.
 
Makar si bolji od onih koji se opijaju na Topcideru ceo radni dan...A kod tebe su u firmi.

Kako ko, neko ko nema vezu za rad u javnoj sluzbi mora da se snalazi na medjunarodnom trzistu rada.
 
Нема потребе да спуштамо дискусију на форуму на ниво ријалити емисије.
 
Samo ukazujem gospodinu na probleme koji postoje u njegovoj firmi. Ne moramo da budemo "unutra" da bismo videli kako se rasipaju resursi javnog preduzeća čije gubitke nadoknađujemo svi mi kroz poreze.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545867#p545867:1ez97r3l je napisao(la):
Sam-2 » Пон Јун 18, 2018 10:16 pm[/url]":1ez97r3l]
"Zabole me" je sasvim legitiman stav ljudi koji nece da budu uvuceni u politikanske zvakanalije..
...................
Zeleznicari profesionalno ispunjavaju svoje radne naloge, i dobijaju platu (kakvu takvu) za to.
Posle smene od 12 h samo gledaju gde je krevet. Narocito nakon neprospavane noci.
Dalje ih nista ne zanima jer je doba samoupravljanja odavno proslo.To samo forumska deca jos nisu shvatila !

Професионално? :D :D :D Сад сам се баш насмејао. Да не користим српске возове па да и поверујем. Ако се благајнице „уграде“ у сваку карту по 2-3, а понекад и преко 10 динара тако што кажу већу цену иако на карти пише нижа цена (ово је редовно у Новом Саду и Београду), а после се праве луди; ако кондуктери и даље (упркос постојању камера) примају част (да не кажем мито) од путника уместо да им издају и наплате карту, могу мислити шта се ради у гумењари. Да не спомињем онај смехотрес који сам видео на сајту – повереник за етику. Као да сте Филозофски факултет, а не железничко предузеће за превоз путника. Макар да је та жена мало просветлила поменуте кондуктере и благајнице, али не знам да ли мастер филолог има знање за тако нешто. Једине светле тачке су можда машиновође и радници на одржавању, али ту немам никаквих искуства па не могу ни да коментаришем

Сад их не боли, али болеће их кад се више нико не буде возио возом па крену да се праве листе технолошких вишкова. Кад су стигли нови возови (мислим и на ЕМВ и на ДМВ), учинило ми се да следе бољи дани за железнички путнички превоз јер је доста људи прешло са аутобуса на воз, повећао се број возова. А онда су уследиле неке веома глупе одлуке као што је БГ – Панчево са преседањем у Овчи, пребацивање возова на Прокоп, смањење броја возова у односу на претходне редове вожње и укидање возове којима је било доста путника, а одржавање неких возова који возе сабласно празни. На крају је дошло и ово укидање ГЖС. Сад ће се људи вратити на аутобусе пошто БАС не планирају да селе ускоро, а ни цене возних карата нису више толико јефтиније у односу на аутобусе (нарочито ка југу). Железничари су у целој причи од Београда на води испали највећи бескичмењаци. Мене би било срамота да сам директор и ћутим на овакво уништавање железнице, а они се овде утркују ко ће више да се додвори министарки, градским властима и осталим властодршцима.
 
Rio ti i još po neki
i ako je jasno i ne izbežno iz više razloga moralo doci do zatvoranja stare glavne žel. stanica (ne samo zbog Bgd na vodi )
svo ovo dosadašnje vreme ste uzalud trošili a i popunjavali stranice ko ona baba ,,ne damo Slobu,,
umesto da su predlagane neke opcije za buducnost u odnosu na novo stanje
na primer
kao sto je @Brdjanin dao predlog
da se iskoristi mogucnost novog stajališta Sajam :kk:
a ja dopunio
da se uradi bez krtice, polu ukop polu nadzidjivanje pruge i tako prodje i pored buduceg muzeja zgrade stare žel stanice
te bi kao stajalište stara ž. stanica imala i dalje prugu uz sebe :!:
i potom ta ista pruga umesto slepog koloseka da nastavi dalje,
jer tako pruga ne bi nista ometala od nadzemnog saobracaja ni dešavanja

U redu je negodovati ali mora se ponekad dati i predlog kako da se to ako i jeste ,,nevaljalo,, prevazidje
:sesir:
 
Предлога је било. Ко их је давао, не знам тачно, али свакако подржавам идеју о плитком ископу (ако је то могуће) или било коју другу идеју која би омогућила уклапање свега два колосека у будуће окружење. Кад је већ неко написао предлог, нема потребе да свако од противника укидања главне понови то исто.

Наравно да би било супер када би пруга могла да се продужи, али не видим шта је страшно ако не може? Barcelona França је чеона па се користи, као и многе друге у свету. Притом, França је на 600-700 метара од мора, али то Барселону није спречило да се „спусти“ на море као што ГЖС „спречава“ Београд.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=546057#p546057:3oz9i38t je napisao(la):
boca-ica » Tue Jun 19, 2018 6:37 pm[/url]":3oz9i38t]
na primer kao sto je @Brdjanin dao predlog da se iskoristi mogucnost novog stajališta Sajam :kk:
a ja dopunio da se uradi bez krtice, polu ukop polu nadzidjivanje pruge i tako prodje i pored buduceg muzeja zgrade stare žel stanice
te bi kao stajalište stara ž. stanica imala i dalje prugu uz sebe :!:

Ti bi znaci prvo uklonio prugu do Sajma, stanicu pretvorio u muzej, napravio par blokova zgrada i nekoliko saobracajnica a onda od arapina kupio dozvolu da gradis i platio izgradnju poluukopane pruge na NJEGOVOM placu na istom mjestu sa kog si je uklonio?. U medjuvremenu, dok se pogadjas sa arapinom ti bi od drugog arapina uzeo kredit i izgradio Prokop, TPS Zemun, most kod Vince, autobusku stanicu na NBG jer nemas vise gdje da odrzavas vozove, da ih deponujes, da ih vozis prema rafineriji Pancevo, nemaju gdje da ti dolaze i odlaze autobusi.

Jedini razuman predlog, koji se mogao smisliti je da se zeljeznica NE ISELJAVA iz savskog amfiteatra osim ako gospodin arapin o svom trosku ne dovrsi infrastrukturu koja je srbima potrebna pa da mu mi onda ustupimo amfiteatar. Naravno arapin nije lud a srpsko rukovodstvo dovoljno je korumpirano da sahrani buducnost sopstvene zemlje zarad licne buducnosti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=546071#p546071:2qktalx7 je napisao(la):
Nikola NS » Tue Jun 19, 2018 7:48 pm[/url]":2qktalx7]
Наравно да би било супер када би пруга могла да се продужи, али не видим шта је страшно ако не може? Barcelona França је чеона па се користи, као и многе друге у свету. Притом, França је на 600-700 метара од мора, али то Барселону није спречило да се „спусти“ на море као што ГЖС „спречава“ Београд.

Naravno, Glavna uopste ne sprecava silazak grada na rijeku. To je notorna glupost koja se ukorjenila u ljudskim glavama samo zato jer ne zele da razmisle. Cak i glavne saobracajnice u okviru projekta BNV ne idu preko kolosjeka koji vode na stanicu vec idu paralelno sa kolosjecima i spajaju BNV sa Karadjordjevom i mostom prema NBG. To je lako uocljivo na planu, ali ko ce da gleda. Lakse je ponavljati neistine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=546086#p546086:2zvh9s1k je napisao(la):
spatiotecte » Tue Jun 19, 2018 8:39 pm[/url]":2zvh9s1k]Novi zeleznicki cvor je trebao da dopuni stari ne da ga zameni.

Slazem se ali kad vec hoce da ga zamjene onda neka naprave sve sto treba ukljucujuci Jovinov metro i regionalni metro pa nek onda grade sta god hoce u BNV.
 
objasni to botovima Udbe. Kad bi se oni pitali ne bismo imali železnicu uopšte, samo da se gradi BW, to je jedino što ih ovde zanima.
 
RioBL wrote: ....Jedini razuman predlog, koji se mogao smisliti je da se zeljeznica NE ISELJAVA ...
Napisah vec ... baš ko one babe jedno pa isto ,, ne damo Slobu,, :lol:
umesto da su smislile drugačiju opciju koja bi pomogla da se sve odvije drugačije i brže
ovako ništa .... a Mira češe sa našim milonima onu stvar i dalje u svili kadifi a ondašnje babe i dalje krezube i siromašne
a mi i dalje nemamo para ni ovu staru zgradu žel. stanice ni da okrečimo ,
nadam se da cemo skupiti nešto bar za najavljeni muzej

Stanica je otišla ....zgrada je ostala i dobro je sto joj je nadjena bar neka korisna funkcija inace bi bila po ruiniranju porušena
a neko drugi bi uživao na tom mestu

Daj predlog i ideje za unapredjenje mani nas ,,nedamo .... ,,
vec sada sve je to prošlost .... kao i vreme, idemo dalje
:sesir:

Naravno da tapkanje u mestu odgovara ..vodenom projektu.. da ne mora nikakvim promenama da se naknadno prilagodjava
i menjaju išta
mozda si ti baš sa njihove strane, te zato nas iz stranice u stranicu zadržavaš i tapkamo u mestu da ne ispliva neka nova dobra ideja
kojom bi se oduševili gradjani a njima napravili dodatni trošak
:roll: :roll: :roll:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=546096#p546096:2sbdsflh je napisao(la):
trialin » Uto Jun 19, 2018 9:53 pm[/url]":2sbdsflh]......
file.php
Ček, a di su ti Prokop , Rakovica i Zemun? :)
 
Mање су репрезентативни од Топчидера :D
 
Zatrpace postovi pitanje pa da ponovim, moze i neko drugi sa zeleznice da odgovori. Nemoguce da nikome ne smeta takvo stanje, nema ovde nikakve razlike u odnosu na bacanje opusaka ili papirica po radnom mestu.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545649#p545649:26y49igs je napisao(la):
B.Vladimir » 18 Jun 2018, 04:52[/url]":26y49igs]@mvbg1, jel ima neko objasnjenje zasto je glavna stanica toliko urasla u travu? Ima je svuda, po peronu, sinama i zasto inace peroni izgledaju toliko neugledno?
 
Pa razlog je ne održavanje. Ili što napisa jedan od železničara s foruma, "zabole nas".

Poslato sa MYA-L41 uz pomoć Tapatoka
 
Vrh