Znaci na spisak objekata infrastrukture koje treba uraditi, treba dodati u Stanicu Sajam?
Da je bilo pameti Glavna se ne bi zatvarala a taj spisak bi bio znatno manji.
No posto nemamo toliko pameti da sacuvamo on osto imamo i sto dobro radi, sad moramo da razmisljamo o novoj stanici na Sajmu. Ona je vec unesena i u GUP i to kao jedna od 3 glavne stanice. Druge dvije su NBG i Prokop. Znaci nema sale sa stanicom Sajam.
Lokacija za stanicu nije losa. Naprotiv. Samo je pitanje da li stanica treba da bude ceona ili prolazna. Ako bi bila prolazna onda zeljeznicki most i kolosjek koji od Sajma vodi preko mosta prema NBG, treba da budu sacuvani. Da li je to moguce? Ne znam, ali mislim da bi bilo dobro sacuvati taj dio infrastrukture jer bi time buduca "glavna stanica Sajam" imala vezu sa tzv novim cvorom preko stanice NBG. I u slucaju bilo kave havarije ili prekida saobracaja zbog remonta u dijelu izmedju Rakovice i NBG, ostaje zaobilaznica na koju bi se saobracaj mogao preusmjeriti. Taj dio infrastrukture dakle postoji i jedino ne treba dozvoliti da se srusi a most pretvori u kafic. No i za to treba pameti a dokazali smo da ju nemamo. Tako da je stvar upitna.
Ako bi stanica bila prolaznog tipa, bilo bi dovoljno da ima dva kolosjeka i dva perona obostrano, ili jedan preon centralno izmedju kolosjeka. To ne bi bila velika investicija a pruga bi se mogla koristiti u okviru gradske zeljeznice za liniju NBG-Sajam-Rakovica, pri cemu bi ostala otvorena mogucnost izgradnje dodatnih stajalista gradske zeljeznice, npr "Petlja Radnicka" (Hipodrom). Planirano je izmjestanje NIS-ovog skladista i stambena izgradnja u tom podrucju a tu se ukrstaju i linije tramvaja i autobusa a planiran je i metro, tako da bi stajaliste moglo imati smisla.
Ako Igor misli, mogli bi i otvoriti temu ZS Sajam, kad je vec unesena u GUP i postoji zainteresovanost za nju a ovaj post prebaciti tamo.