Zašto su protesti u Nišu dosta uspešni? Zato što su se ljudi organizovali na vreme, bili otvoreni za predloge i delovali PROAKTIVNO.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545774#p545774:26btuhqq je napisao(la):roland » 18 Jun 2018, 16:23[/url]":26btuhqq]Očigledno da je sistem u državi prilično truo kad obični ljudi treba da organizuju masovne proteste kako bi sprečili nerazumne i dugoročno štetne odluke vrha državne vlasti. Ako kilava opozicija nešto organizuje, onda vlasti objasne da su to politički motivisani protesti, pa ispada da ljudi protestuju jer hoće da smene vlast na ulici.
Ljudi u Nišu su uspeli da se organizuju i spreče, za sad, preuzimanje aerodroma, ali u Beogradu se ljudi nisu organizovali i zatvaranje Glavne je prošlo bez uličnih protesta. Niko ne postavlja pitanje zašto vlast prilikom donošenja odluka ne konsultuje građane, već ih dovodi pred svršen čin i jedino što građanima ostaje jeste da samoorganizuju masovne proteste, a to uopšte nije lako izvodljivo. Jer kao što smo videli prilikom protesta zbog cene goriva, vlast vrlo brzo pokreće represivni državni aparat i ne libi se da svim metodama kazni građane koji dignu glas protiv vlasti.
БЕОГРАД, 18. јун 2018. (ФоНет) - Заменик шефа одборничке групе "Савез за Србију" и потпредседник Народне странке Никола Јовановић оценио је данас да министарка Зорана Михајловић није компетентна да говори о развоју Београда и Србије.
У народу ће остати упамћена по изјави да ће две стамбене зграде у "Београду на води" покренути развој читаве Србије, по предаји београдског аеродрома странцима, гушењу нишког аеродрома, као и по најави укидања 800 километара пруга у Србији, наводи се у писаној изјави Јовановића.
Јовановић указује да Михајловић не разуме да потпуно укидање станице у Савском амфитеатру није планирано седамдесетих година прошлог века, већ само њена пренамена за опслуживање приградских возова.
Прокоп је био предвиђен као главна железничка станица, али тек кад се изграде метро и главна аутобуска станица поред Аутокоманде, навео је Јовановић.
Михајловић није, изгледа, свесна да је од тог времена настао читав град, Нови Београд, где би данас требало лоцирати главну железничку станицу, на истом месту као и аутобуску. Не чуди ни да не разуме да пругу око Калемегдана не треба дирати, док се железничка обилазница не повеже са Банатом, додао је Јовановић.
Јовановић је истакао и да је, поред Београда, још једино Тирана укинула железничку станицу у ужем градском језгру.
Uh bre covece, taman te pohvalih na jednoj, a ti zabrazdi na drugoj temi...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545797#p545797:8fs9th39 je napisao(la):spatiotecte » Pon Jun 18, 2018 4:24 pm[/url]":8fs9th39]Evo jedne moguce akcije koja bi morala da prozivede reakciju kod vlasti.
U znak protesta, mogla bi sekcija vuce vozova da preparkira sto vise raspolozivih lokomotiva na perone Glavne i na taj nacin stvori kolaps u kargo i putnickom saobracaju uz slogan da se Glavna ne ukine.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545815#p545815:2atvgdha je napisao(la):tragac » Pon Jun 18, 2018 6:32 pm[/url]":2atvgdha]Ali Srbija je u Evropi koja još uvek gaji kulturu putovanja vozom.