Šta je novo?

Naplatna rampa Vrčin - pomeranje naplatne rampe Bubanj Potok

Ne verujem da se ikada čekalo sat vremena na ulasku na autoput gde se samo uzimaju karte . Ono što je mnogo sporije je izlaz sa autoputa, zbog obavljanja transakcija. I to je samo što mnogi zaborave da izračunaju tačan iznos ili im platna kartica biva odbijena.
 
Касне радови на новој наплатној рампи у Врчину
На градилишту је 80 до 100 радника „Штрабага” и неколико подизвођача који су усредсређени на измештање и заштиту магистралног водовода „Макиш – Младеновац”, изградњу насипа за будући саобраћајни плато, регулацију водотока, сређивање камене облоге у кориту потока…
Pogledajte prilog 1
http://www.politika.rs/scc/clanak/36071 ... i-u-Vrcinu
 
Cuo sam jos pre mesec dana da se pominje mart kao novi termin...Totalno neprovereno!!!

Vreme ce pokazati da li su glasine tacne...ne svidja mi se sto sada vidim i javne glasine preko novina...
 
Taman da se predomisle i da je naprave posle begaljičkog brda prema Nišu.
Ovo ovde mi je totalno nelogično, em su ljudima stavili pored prozora em posle velikog i strmog spuštanja. :notok:
 
Evo da se javim, kada sam išao u pravcu Niša prošao sam Bubanj potok za pola sata, u povratku pre dva dana, čekao sam sat ipo, vidim da su se mnogi isključivali kod Vrčina. E sad imam jedno pitanje: Zar nije bolje da se naplatna rampa Bubanj potok pomeri ka Beogradu umesto od Beograda i da se ide na zatvoreni sistem naplate putarine od Podujeva/Dimitrovgrada preko beogradske obilaznice do Batrovaca/Horgoša bez usputnih naplatnih rampi kod Niša, Beograda, Stare Pazove, Siriga itd. ? Znači naplatne rampe Bubanj potok i Dobanovci pomeriti ka Beogradu i ko neće u Beograd prođe obilaznicom bez naplatne rampe i zaustavljanja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=401580#p401580:3jj4cf4m je napisao(la):
kobac » 21 Авг 2016 10:39 am[/url]":3jj4cf4m]Evo da se javim, kada sam išao u pravcu Niša prošao sam Bubanj potok za pola sata, u povratku pre dva dana, čekao sam sat ipo, vidim da su se mnogi isključivali kod Vrčina. E sad imam jedno pitanje: Zar nije bolje da se naplatna rampa Bubanj potok pomeri ka Beogradu umesto od Beograda i da se ide na zatvoreni sistem naplate putarine od Podujeva/Dimitrovgrada preko beogradske obilaznice do Batrovaca/Horgoša bez usputnih naplatnih rampi kod Niša, Beograda, Stare Pazove, Siriga itd. ? Znači naplatne rampe Bubanj potok i Dobanovci pomeriti ka Beogradu i ko neće u Beograd prođe obilaznicom bez naplatne rampe i zaustavljanja.
Зато што су и Врчин, Заклопача и остала насеља Београд а нама такође сметају те гужве кад користимо аутопут. :wink:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=401580#p401580:2bftfb9u je napisao(la):
kobac » 21 Авг 2016 11:39 am[/url]":2bftfb9u]Evo da se javim, kada sam išao u pravcu Niša prošao sam Bubanj potok za pola sata, u povratku pre dva dana, čekao sam sat ipo, vidim da su se mnogi isključivali kod Vrčina. E sad imam jedno pitanje: Zar nije bolje da se naplatna rampa Bubanj potok pomeri ka Beogradu umesto od Beograda i da se ide na zatvoreni sistem naplate putarine od Podujeva/Dimitrovgrada preko beogradske obilaznice do Batrovaca/Horgoša bez usputnih naplatnih rampi kod Niša, Beograda, Stare Pazove, Siriga itd. ? Znači naplatne rampe Bubanj potok i Dobanovci pomeriti ka Beogradu i ko neće u Beograd prođe obilaznicom bez naplatne rampe i zaustavljanja.
@Кобац, добро дошао на форум.
Пре десет и више година је била планирана наплатна рампа пре садашње и будуће петље "Бубањ поток" и пре садашње наплатне рампе Бубањ поток. Срећом увидела се глупост тога, и из разлога који наводи @Астродуле, такође и због тога што наплатна рампа на том месту не би могла да буде те ширине као што је ова која се сад гради, а и била би негде на почетку оне узбрдице/низбрдице код брда Завојница.
Ево те карте где се види где је била планирана тада та наплатна рампа :bash:
 
Ja sad pokušavam da izbrojim izlaze sa obilaznice:
1.Batajnica
2.Surčin
3.Ostružnica
4.Petlovo brdo-Orlovača?
5.Ima li još koja?

Dobanovci i Bubanj Potok bi se rasteretirili a samim tim i Beograd, jer u ovim letnjim mesecima gomile Turaka i ostalih turista ne bi ni dolazilo na ove dve naplatne rampe, već bi prošlo obilaznicom. Koliko vidim problem je teren za tu naplatnu rampu Bubanj potok bliže Beogradu.
 
Koliko ja znam nije planirana petlja Resnik već samo petlja kod 1000 ruža

Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока
 
Takodje ne bi bilo loše da se isplanira petlja železnik za budućnost

Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока
 
Dobro, jasno mi je kako Beograđani gledaju na obilaznicu, kao na šansu da se prigradska naselja bolje povežu sa gradom.
Evo neka ostane zapisano kako neko ko nije iz Beograda gleda na obilaznicu. Kao što joj samo ime kaže, obilaznica služi da bi se Beograd OBIŠAO, znači neko ko ide sa jednog kraja zemlje na drugi želi da izbegne beogradsku gužvu i saobraćaj i da brzo obiđe Prestonicu bez mnogo zadržavanja. Ovako kako je sada ta obilaznica zamišljena, njena svrha se gubi jer ona postaje DEO Beograda, s obzirom da će svako prigradsko naselje imati svoj izlaz na obilaznicu, verovatno će i GSP ići obilaznicom i vremenom će ona postati deo grada koji se širi sa gustim saobraćajem. Kada uzmemo u obzir naplatne rampe kod Stare Pazove/Dobanovaca sa jedne strane i Bubanj Potoka sa druge strane, ja ne vidim nikakvu razliku između putovanja obilaznicom i autoputem kroz sam grad. Tu se ništa ne obilazi. Umesto da bude OBILAZNICA, ona će postati servisni autoput beogradskih prigradskih naselja, što je po meni totalno pogrešno.

Pozdrav,
 
Ne smetaju izlasci i ulasci na obilaznicu. Smeta jedna traka i semafori.

Ne vidim problem da bude i hiljadu izlaza i da idu tuda autobusi ako postoje dve trake i nema semafora.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=401708#p401708:zrubz5aa je napisao(la):
kobac » 22 Авг 2016 05:01 pm[/url]":zrubz5aa]Dobro, jasno mi je kako Beograđani gledaju na obilaznicu, kao na šansu da se prigradska naselja bolje povežu sa gradom.
Evo neka ostane zapisano kako neko ko nije iz Beograda gleda na obilaznicu. Kao što joj samo ime kaže, obilaznica služi da bi se Beograd OBIŠAO, znači neko ko ide sa jednog kraja zemlje na drugi želi da izbegne beogradsku gužvu i saobraćaj i da brzo obiđe Prestonicu bez mnogo zadržavanja. Ovako kako je sada ta obilaznica zamišljena, njena svrha se gubi jer ona postaje DEO Beograda, s obzirom da će svako prigradsko naselje imati svoj izlaz na obilaznicu, verovatno će i GSP ići obilaznicom i vremenom će ona postati deo grada koji se širi sa gustim saobraćajem. Kada uzmemo u obzir naplatne rampe kod Stare Pazove/Dobanovaca sa jedne strane i Bubanj Potoka sa druge strane, ja ne vidim nikakvu razliku između putovanja obilaznicom i autoputem kroz sam grad. Tu se ništa ne obilazi. Umesto da bude OBILAZNICA, ona će postati servisni autoput beogradskih prigradskih naselja, što je po meni totalno pogrešno.

Pozdrav,
@Кобац, нигде се у свету не наплаћује путарина на обилазницама око великих градова. Свака обилазница, па и београдска је територијално део града коме припада и који обилази, мада је она-београдска под Републичком капом јер је део аутопута А1. Камо среће да свако приградско насеље у Београду, чијим ободима пролази, има своју петљу како би могли брзо и не ометано да изађу на обилазницу и на тај начин скрате и раздаљину и време и оду у неки део града много брже.
Значи она ће растеретити, кад се изгради цела, пролаз кроз Београд од транзитних путника, а поготово је већ видљиво растерећење због забране кретања шлеперима аутопутем кроз Београд.
 
Kobcu je obilaženje grada i gužve izgleda samo ako idete sa jednog kraja zemlje na drugi. Njega ne interesuju ljudi koji to isto rade, a koji žive u i oko grada. Što bi onda njegovi interesi interesovali njih...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=401772#p401772:1igid2te je napisao(la):
Earthmoving » 23 Aug 2016 10:02 am[/url]":1igid2te]Kobcu je obilaženje grada i gužve izgleda samo ako idete sa jednog kraja zemlje na drugi. Njega ne interesuju ljudi koji to isto rade, a koji žive u i oko grada. Što bi onda njegovi interesi interesovali njih...

Čovek je samo pitao zašto ne bi ceo sistem naplate na jednom autoputu bio jedinstven i zatvoren. Ne razumem, čemu takva lična kvalifikacija? Ja sam iz Beograda pa mi je logično da se uključujem u sistem na jednom mestu i da znam gde se iz njega isključujem.
 
Novi Sad ima najbolje ali i najskuplje rešenje. Unutra je traka pod naplatom i 120 kmh, a spolja besplatna deonica koja isto funkcioniše kao autoput samo sa 100 kmh. I taj spoljni put bi lagodno mogao da ima više petlji, npr u Resniku i Belom Potoku. I isto kao u NS, naplatne rampe za ulaz na pravi autoput bi se nalazile na krajevima. To rešenje jeste ludački skupo za Beograd ali bi trajno rešilo probleme obilaska i upotrebe od strane lokalaca kao i ljudi u tranzitu.

Ipak, dosta bi se toga vratilo jer bi cela obilaznica bila pod naplatom. Povećala bi se i bezbednost kao i prosečno vreme putovanja.
 
Što bi se reklo: Slažemo se da se ne slažemo :)

Samo je stvar u tome iz kog ugla posmatramo svrhu i značaj obilaznice od Bubanj Potoka do Batajnice. Moja percepcija je da se ta saobraćajnica posmatra u širem kontekstu kao deo autoputa od Niša do Subotice, oni koji se samnom ne slažu posmatraju tu saobraćajnicu kao deo beogradske saobraćajne infrastrukture. Ja smatram da Beograd kao milionski grad sa gustim saobraćajem treba da ima jednu i ponavljam samo JEDNU tranzitnu saobraćajnicu koja će sav saobraćaj koji ne želi da prolazi kroz Beograd, lako, jednostavno i brzo sprovesti s jednog na drugi kraj grada, oni koji se samnom ne slažu smatraju da i ta jedna saobraćajnica treba da bude u službi potreba Beograda. Naravno da sam svestan da postoje mnogi saobraćajni problemi koji tište Beograđane, ali bih njih rešavao izgradnjom drugih prstenova, bulevara i saobraćajnica, a ovu jednu bih ostavio za tranzit. Nisam saobraćajni stručnjak, ali kao korisnik autoputa, voleo bih da na jednoj naplatnoj rampi uđem na autoput, na drugoj da izađem i da između nemam 66 prepreka. Kako sada stvari stoje na jednom kraju Beograda imamo naplatnu rampu, pa kada nju prođemo onda idemo ravno preko Gazele jer preko obilaznice nit je brže nit je bolje i onda opet na novu naplatnu rampu. Od uštede vremena, izbegavanja gužvi i obilaženja nema ništa.

Što se tiče Novog Sada, da rešenje je dobro iako su mnogi bili nezadovoljni njime, jer eto Novi Sad ima samo jedan ulaz i izlaz sa autoputa, pa se dešavalo da kada dolazite iz pravca Beograda i ne isključite se na predviđenom mestu smatrajući da postoji još nekoliko izlaza dođete u situaciju da morate ići do Siriga kako bi se okrenuli i vratili nazad. Isto je i iz drugog pravca, gde vas promašaj košta odlaska do Kovilja. Međutim bolja signalizacija i sada već jasno saznanje i navika kako to kod Novog Sada funkcioniše smanjuje broj primedbi na ovo rešenje. Verovatno je i ravan teren uticao da se lakše sprovede ovakvo odvajanje autoputa i servisnih traka povezanih sa petljama.
 
Nije mi jasno zašto misliš da obilaznica u službi i Beograda ima prepreke. Izlazi ne smetaju, GSP ne smeta previše, šta još može da smeta?
 
1. trenutno je brže preko gazele da se ne ide obilaznicom.
ali kad se obilaznica izgradi razlika u kilmotraži je 2 km. tako da neće biti brže preko obilaznice.

2. izlaz za novi sad je jasno obeležen na auto putu. isključivo je greška vozača koji ne prate saobraćajnu signalizaciju i omaše novi sad jer voze po navici. za vraćanje u nazad na auto putu ponovo bih slao ljude u auto škole posle godinu dana pauziranja bez dozvole.
 
@astrodule, prvo imaš dve naplatne rampe pre i posle Beograda jer si i sam rekao da zbog mnogo izlaza sa obilaznice se ne mogu praviti naplatne na svakom izlazu. Zatim imaš gušći saobraćaj i ograničenje brzine. Ne mali broj puta sam naišao na usporavanja pre i posle Gazele, kod isključenja na Autokomandi i plavom mostu. Sve to isto ćemo imati i na obilaznici.

@MilisavV, slažem se sa tobom, samo znam više njih koji su promašivali i bili nezadovoljni, jedna od njih je i moja tašta :mrgreen:

U svakom slučaju biće kako će biti :)
 
Ja ne bi imao ništa protiv da svi ti koji bi za tranzit koristili tu jednu saobraćajnicu je i isfinasirali ali imam protiv da građani Beograda učestvuju u plaćanju 20-30% (kolko proporcionalno učestvuju u otplati kredita za autoputeve prema učešću broja stanovnika i doprinosa republičkom budžetu) nečega što neće koristiti. Ovako ako mi učestvujemo u otplati kredita za autoputeve od Subotice preko Gredličke i Sićevačke klisure, i ako drugi učestvuju u plaćanju gradnje naše obilzanice, onda je pošteno da sve to i jedni i drugi koristimo, a ne da neko bude privilegovan za tuđe pare, kao što bi bio slučaj sklanjanjem Beograđana sa njihove obilaznice zarad bržeg tranzita ljudi sa strane. Ako bi dublje ušli u ovu temu i vratili se 30, 40 godina unazad možda bi našli da su trase autoputeva politički određivane kako bi prošle pored mesta odakle je bio neko uticajan, a ne kako je bilo najkraće, ali ne sećam se da se tada neko iz Beograda bunio da mu to usporava tranzit. A sad kad je to izgrađeno i napravljeno nema veze aj to da zaboravimo.
 
Earthmoving":19lchqr8 je napisao(la):
Ja ne bi imao ništa protiv da svi ti koji bi za tranzit koristili tu jednu saobraćajnicu je i isfinasirali ali imam protiv da građani Beograda učestvuju u plaćanju 20-30% (kolko proporcionalno učestvuju u otplati kredita za autoputeve prema učešću broja stanovnika i doprinosa republičkom budžetu) nečega što neće koristiti. Ovako ako mi učestvujemo u otplati kredita za autoputeve od Subotice preko Gredličke i Sićevačke klisure, i ako drugi učestvuju u plaćanju gradnje naše obilzanice, onda je pošteno da sve to i jedni i drugi koristimo, a ne da neko bude privilegovan za tuđe pare, kao što bi bio slučaj sklanjanjem Beograđana sa njihove obilaznice zarad bržeg tranzita ljudi sa strane. Ako bi dublje ušli u ovu temu i vratili se 30, 40 godina unazad možda bi našli da su trase autoputeva politički određivane kako bi prošle pored mesta odakle je bio neko uticajan, a ne kako je bilo najkraće, ali ne sećam se da se tada neko iz Beograda bunio da mu to usporava tranzit. A sad kad je to izgrađeno i napravljeno nema veze aj to da zaboravimo.
Све да је и неће користити становници Београда имају корист од ње самим тим шта ће им вожња кроз град бити угоднија јер неће бити транзитног саобраћаја.

А што се тиче финансирања инфраструктуре, мислим да су становници главног града једне високо централизоване државе задњи који имају разлога за кукање.
 
Vrh