Šta je novo?

Naplatna rampa Vrčin - pomeranje naplatne rampe Bubanj Potok

Slično zaustavlja i Mađarska država posle Segedina prema Budimpešti, kamioni su obavezni da prodju vagu pa se ponovo uključuju na autoput. Naravno mi ne bili mi da nismo u onih 30 metara spakovali i Najmoderniji punjač za EV, i parking i prodajno mesto z tagove i policijski punkt a 300metara ispred ceo onaj plato zvrji prazan i ogradjen.
 
И тагове продају ту? О боже, стварно су кретени, толико слободног простора сад има, а све набијено ту..
 
StaraMo":ui74gyrl je napisao(la):
Slično zaustavlja i Mađarska država posle Segedina prema Budimpešti, kamioni su obavezni da prodju vagu pa se ponovo uključuju na autoput. Naravno mi ne bili mi da nismo u onih 30 metara spakovali i Najmoderniji punjač za EV, i parking i prodajno mesto z tagove i policijski punkt a 300metara ispred ceo onaj plato zvrji prazan i ogradjen.

Mislim da postoji jako opravdan razlog zasto "plato" zvrji prazan, a to je izgradnja obilaznice i nove petlje Bubanj potok, koja ce se ako se ne varam nalaziti tacno na mestu nekadasnje naplatne rampe.
Stoga, nemojmo odmah osudjivati neke odluke, ma kako nam u prvom trenutku izgledale glupo ;)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Znam naravno da je tu predvidjen početak petlje, sve ovo je takodje privremeno rešenje i rušiće se ali zbog značaja i promocije Srbije moglo se malo bolje planirati je upravo to mesto za punjenje je sada okupirano kamionom Amssa, tu obično stoji i neki jugo, zatim isti ti kamioni koji je policija skrenula na taj mali parking zakrčuju prolaz i sada zamislite jednog vozača Tesle i njegov utisak o svemu tome. A najviše me brine upravo što pojedina privremena rešenja u slučaju Beogradske obilaznice nekako evoluiraju u konačna.
 
Још једна празна трака поред не би стопирала обилазницу ;)

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
2b343e33dd7f4c71469d4f5c05333a27.jpg
cddfaa8f8c4804507906eb9e4048791a.jpg
 
Mislim da bi krajnja leva traka na ulaznoj strani morala biti ENP...

Ove tri desno imaju smisla i treba da ostanu za vozila vecih gabarita ,kamione i buseve ali se brza vozila koja inace u dolasku koriste preticajnu traku onda prebacuju desno seku putanju tetetnjacima prave veliki luk i onda sve to isto pri prolasku rampe a u smeru ka Nisu...

Takodje mislim da je ENP traka iz pravca Nisa ka Bgd lose obelezena i da je trebala ranijd biti odvojena mozda cak i fizicki.
 
Idem često kroz ovu rampu i nikada nema gužve. Problem je što nisu jasno odvojili ENP i kasire. Ljudi bez tagova često greše i skrenu u ENP, pa onda idu u rikverc. Ovi što imaju ENP divljaju kroz rampu. Treba na svim naplatnim mestima iza automatske rampe staviti znake 40km/h i 200m važenja.
Na izlasku gde se spajaju trake nazad u dve je najopasnije, a tu je odavno zrelo za po tri trake do Bubanj potoka, jer dalje ima po 3.
 
Po meni najveći nedostatak naplatne rampe je izlaz tj pravac ka Nišu, jaka je krivina ne znam da li su mogli tu malo da prošite bar za još jedno 100 m. Ka Bg-u je odlično jer je pravac pa se lako prebacuješ iz trake u traku. Sad ne znam kako ljudi greše rampe jer se lepo vidi gde je čikica a gde ENP. Ja "prolećem" kroz rampu ali kada nema nikoga oko mene +/- 60 km/h.
 
Dok god je na naplatnoj stanici Vrcin istaknut "reket iz moje licne kolekcije", necu da slusam nikakve kritike!!!
Jeli to jasno?😄
P.s. jest da ja jos nisam prosao tu od kad je taj poster postavljen😬
20220410_214831.jpg
 
Vrh