Šta je novo?

Naplatna rampa Vrčin - pomeranje naplatne rampe Bubanj Potok

Putevi srb naruce projekat ali i narudzbi pise sta zelis i kako zelus koliko naplatnih mjesta itd A koji ce im kancelarije tu uopste i ovo mu dodje tipski projekat
 
Mozda ce biti neki dispecarski centar Puteva Srbije za pracenje stanja na autoputu, video nadroz, upravljanje displej tablama duz autoputa...
A uz naplatnu rampu gradi se i baza za odrzavanje puta.
Tako da su sigurno neke potrebe i po kancelarijskom prostoru na samom putnom pravcu.
 
Gradi se baza a nema mjesta za ibjekat sa kancelarijama
 
Nekoliko tona soli i opreme ne mozes staviti na naplatnu rampu, a kancelarije mozes, nije mi jasno sta tebi smetaju te kancelarije.
Bolje da su i kancelarije nego neki jeftini limeni krov sa kojeg ce za par godina poceti da se ljusti boja.
Pogledaj na sta lice naplatne rampe duz autoputa od Sida do Nisa ili granicni prelaz Batrovci, sve je zapusteno i u raspadu.
 
Boja ce se jednako ljustiti pa ce se ljustiti to je do neodrzavanja da to prema sidu i odrzavaju nebi tako izgledalo
 
Крајем октобра ове године кроз нову наплатну рампу.
Грађевинска фирма Страбаг добила посао изградње нове наплатне рампе иза Врчина. Чланак је мало и неспретно написан, јер из чланка испада да се нова рампа гради само због изградње Икеје, а нигде се не наводи да се уствари гради нова наплатна рампа (измешта стара) због градње будуће петље "Бубањ поток", као део трасе обилазнице око Београда, која ће бити баш на месту где је садашња наплатна рампа.

Рампу у Бубањ потоку селе до 15. октобра
Н. Вукић | 23. јануар 2016. 22:45 | Коментара: 3
Потписан уговор за измештање наплатне станице, померен рок за завршетак. Посао на тендеру добио аустријски "Штрабаг", вредност око 17 милиона евра

http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... 1%80%D0%B0
 
Jel postoji jos neki razlog izmeštanja naplatne rampe osim gradnje IKEE?
 
To je planirano je to i prije nego su navatali ikeu
 
@Blade

Pročitaj post iznad svog pre nego što pitaš nešto?

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
Premestite naplatnu rampu na djubriste istorije i uvedite vinjete, paraziti i lopovi !!
 
Kako bi uzimali pare od rođaka kad ih zaposle kao inkasante ?
Vinjete su nešto što bi donelo gomilu para državi ali neko jednostavno ima više ciljeve.
 
Да ли се те вињете односе на све путеве у земљи или само на ауто-путеве и брзе цесте?
 
Kako država propiše.

Logično je samo autoputevi da budu pod vinjetama, ali uvek mogu da odluče da bude i npr. Ibarska magistrala.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368482#p368482:33xtf4y4 je napisao(la):
MilisaV » Ned Jan 24, 2016 1:52 pm[/url]":33xtf4y4]@Blade

Pročitaj post iznad svog pre nego što pitaš nešto?

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока

Milisave, faco, kada sam pisao post, Gagin post ne bese iznad mog. Da li mi racunar baguje ili nesto drugo ne znam...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368515#p368515:33q5kpn9 je napisao(la):
astrodule » 24 Jan 2016 06:05 pm[/url]":33q5kpn9]Vi koji ste za vinjete - da li imate računicu koja potkrepljuje vaše tvrdnje?

Poslato sa telefona
ovo i mene interesuje.
Smanjuje se broj radnih mesta, sigurno, ali se smanjuje i naplata i to dosta
 
U Hrvatskoj se vodila polemika u vezi vinjeta baš zbog manjeg prihoda koji je ostvarivala putem klasične naplate putarine u odnosu na Sloveniju. Tada su i iznošene brojke ali ono što mi je privuklo pažnju je da je Slovenija putna mreža daleko manja i da imaju daleko slabiju turističku posetu.
Vinjete bi sigurno spasile lokalne puteve koje koriste prevoznici kako bi izbegli plaćanje putarine.
 
Evo i brojki. Preuzeto iz http://www.vecernji.hr/gospodarstvo/pet ... ma-1017496

Hrvatska je prije 1990. imala 302 kilometra autocesta, Slovenija 150. Danas Hrvatska ima 1288 km a Slovenija 607. Slovenija je uvela vinjete i na upola manje kilometara ostvarila u 2013. prihod od 327 milijuna eura. Hrvatska je 2013. imala prihod od 185 milijuna.

Manji trošak na zaposlene

Slovenski DARS ima 1237 zaposlenih, a HAC nakon restrukturiranja 2503, od čega trećina radi na naplati cestarina ili je vezana uz nju. HAC (konsolidirano) treba 32 posto prihoda za plaće zaposlenih, a DARS 10,39 posto!

Godišnje vinjete za 546 kn

U Hrvatskoj je 1.450.000 registriranih osobnih vozila te 140.000 teretnih vozila. U Hrvatsku je 2013. ušlo 13,5 milijuna stranih osobnih vozila. Ako prilikom svake godišnje registracije vlasnik kupuje i vinjetu koja mu omogućuje neograničeno korištenje autocesta i ako postavimo vrijednost vinjete kao dvostruku vrijednost cestarine Lučko – Dugopolje za II. kategoriju vozila (546 kuna ) HAC bi ostvario godišnji prihod od 104 milijuna eura. Ako svako strano osobno vozilo mora kupiti minimalno vinjetu za sedam dana (30 eura), HAC bi kreirao godišnji prihod od 405 milijuna eura. Znači, samo od domaćih i stranih osobnih vozila po tome bi se modelu ukupni prihod HAC-a popeo na 509 mil. eura. Tome treba pridodati prihod naplaćen od teretnih vozila, kako domaćih tako i stranih. DARS 54% prihoda ostvaruje naplatom cestarine vozilima težima od 3,5 tona!

Uspješni primjeri

Vinjete su uspješno uvedene, uz u Sloveniju, još i u Austriji, Švicarskoj, Slovačkoj, Mađarskoj, Rumunjskoj, Bugarskoj, a od 1. siječnja 2016. uvodi ih i Njemačka.
 
Pomenutih 30 evra za 7 dana je jezivo skupo. Za 10 ili 12 dana je jos i nekako.

Ostatak brojki je jasan, Hrvati daju 30% prihoda za plate :D

I pored svega, jasno je da kod nas vinjete necemo videti bar jos jedno 5-10 godina, dok se isplate sve ove nove naplatne stanice, i dok naplata na Ljig - Preljina bar malo sredstava ne vrati.
 
Slovenija nije uporediv primer. Njima naravno da se isplate vinjete jer su mali i kroz Sloveniju mora da se prođe ako kroz Hrvatsku idete ka Zapadu.

Poslato sa telefona
 
Колика би тек кукњава избила кад би стварно увели вињете - а да оне буду обавезне и на аутопуту кроз Београд, као у Бечу...
70 евра годишње, па на Газелу, охо-хо!

(Нећу вињете, нису ми потребне - не би ми се исплатиле, а и не лепи ми се ништа више по шофершајбни, још мање бих да то скидам; за оне којима јесу неопходне - фирме и грађане осуђене да свакодневно користе аутопут - треба увести некакве претплатне карте, што је могуће и у оваквом систему наплате, посебно са таг-уређајима)
 
Tako je. Pa upravo većini Srba vinjete ne bi odgovarale jer autoput koriste retko. A vinjeta kaže da ako idete negde jednom mesečno van grada, plaćate kao da idete tom deonicom bar tri puta.

Imamo velike zemlje koje nemaju vinjete (Italija, Španija, Francuska), a imamo i Austriju, SLoveniju i Mađarsku.

I naravno, znajte da se vremenski intervali koliko važe vinjete uvek prave tako da ne odgovara nama, malim ljudima, koji ne idu toliko često autoputevima, a takvih je najviše.
 
Onda svi po elektronski tag za naplatu enc i super
 
Ako je je rok polovina Oktobra da rampa bude premeštena, to znači da će se raditi u sred leta, u spicu sezone godišnjih odmora...I naravno biće saobraćajni kolapsi. Srećom postoji alternativa preko Smedereva :violina: :violina: :violina:

Ili je to zamisljeno nekako drugacije???
 
Vrh