Šta je novo?

Naplatna rampa Vrčin - pomeranje naplatne rampe Bubanj Potok

Trebamo da se ugledamo na odrzavanje puteva, cistocu i uredjenost naplatnih rampi i na popust od 21,74% ako placas TAG uredjajem putarinu. Primer, uplatis 100 kuna, dobijes 121,74 kune, a ne da moram da uplatim 50.001 RSD da bi dobio 8% popusta. Tvoja konstatacija da se kod nas na uplatu od 80.000 RSD dobije 100.000 RSD nije tacna. A i da na svakoj naplatnoj rampi ima bar jedan prolaz samo za TAG, sto kod nas i nije slucaj bas na svim naplatnim rampama. I kod nas ti je za kupovinu TAG uredjaja potrebna licna karta i saobracajna za svako vozilo koje ce koristiti isti TAG.

Putevi Srbije:
http://www.putevi-srbije.rs/index.p...rine-cir&catid=22:putarine&Itemid=452&lang=rs
 
Stomatolog nemoj da spinuješ. Malo pre si pričao o tag uređajima, sad pominješ održavanje puteva. Nrmoj mešati babe i zabe.

Tag uređaj sam uzeo pre tačno 6 dana i znam šta mi je trebalo od dokumenata, a to je ništa. Iz prve ruke.

Informaciju za 80.000 dinara sam dobio od osobe koje radi u putevima srbije, tako da možda nije tačna. Izvinjavam se zbog toga.
koliko su putarine po km skuplje u hr nego kod nas. I kad oduzmes popust za hr ceste opet su putarine u srbiji jefti nije
 
U proslom postu sam pisao o novoj naplatnoj rampi Bubanj potok, gde se nadam da ce biti moderno, lepo uradjena i odrzavana cisto kao sto to rade komsije. Jer trenutna rampa Bubanj potok je ocaj, a da ne govorim o resenju u dva reda za koje neki znaju, a neki ne pa se napravi cesto haos kada su guzve.

Cene putarine kod komsija jesu vise ali su i putevi kvalitetniji, a i njihov standard je visi. Ali oni sa popustima stimulisu upotrebu TAG uredjaja, brzi protok vozila, manje guzve, a slozices se da je to i nama potrebno, a ne da strahujes na svakoj naplatnoj rampi koliko dugo ces da cekas.

U Srbiji da bi dobio najmanji popust od 4% moras da uplatis 10.000 RSD, sto mislim da je mnogo za nase ljude.

Informacije koje iznosim su sa sajta Puteva Srbije.
Popusti su u tabeli na srediti stranice, a o potrebnim dokumentima imas na dru stranice.
http://www.putevi-srbije.rs/index.php?o ... 52&lang=rs
Ako laze sajt, lazem i ja...
 
Veliki popust na putarinu ako se placa TAG uredjajem bez uslova na visinu uplate.
Sezonski povremeni popusti na kupovinu uredjaja za 1 kunu.
Mogucnost dopune na svakoj naplatnoj rampi 24h, na pumpama, mobilnim telefonom ili online preko interneta kreditnim karticama.
Online uvid u stanje racuna, lista naplacenih prolazaka.
Provera stanja putem mobilnog telefona.
Na svakoj naplatnoj rampi postoji bar jedan prolaz samo za TAG, na vecim naplatnim rampama i po 2 i vise.

Evo nabrojao sam ti 6 razloga zbog kojih je njihov sistem bolji.
 
Uzeo sam tag na NIS-u (Zmaj)i od dokumenata mi je trebala licna karta ciji je broj upisan u ugovor. Za celu proceduru sa uplatom od 1000 RSD bilo potrebno 6-7 min. Vozio se ka N.Sadu i prema Leskovcu i sve rampe prošao bez problema i stajanja. Čak i ona "dupla" naplata kod Indjije radi bez problema, tj skinuto tačno 240 RSD, po pravcu. Za sada zadovoljan! Jedina zamerka mi je ta što je umesto u najbržoj traci, naplata tag uredjajem u najsporijoj, do koje se teže dolazi kada je gužva ispred rampe.

Dopuna: koristio sam isti Tag na dva razlicita automobila bez problema.
 
I u inostranstvu su uglavnom prolazi za TAG krajnje desno, zato sto su i trake ili prostorije za nadoplatu desno.
Jedino gde su naplatne rampe novije i velike su prolazi za TAG i levo.

TAG je odlicna stvar, Putevi Srbije bi trebali malo vise da ga reklamiraju da bi ga koristio sto veci broj i fizickih lica.
 
Stomatolog":3sy1junm je napisao(la):
I u inostranstvu su uglavnom prolazi za TAG krajnje desno, zato sto su i trake ili prostorije za nadoplatu desno.
Jedino gde su naplatne rampe novije i velike su prolazi za TAG i levo.

TAG je odlicna stvar, Putevi Srbije bi trebali malo vise da ga reklamiraju da bi ga koristio sto veci broj i fizickih lica.

TAG koristim već duže vrijeme u Srbiji, i osnovna primjedba u odnosu na npr. Italiju ,je mali broj staza za ENP, kao i činjenicu da je na dosta naplatnih mjesta staza za ENP ujedno i staza za gotovinsku naplatu putarine. Baš nedavno na dionici Su-NS je bila velika gužva upravo iz tog razloga. Valjda bi motivacija za kupovinu uređaja i deponovanje novca na račun trebala da bude upravo ušteda vremena (kao što i sami tvrde na reklamama), ali nažalost to nije uvijek tako...


Inače interesantna analiza o sistemu naplate, i mogućnostima uvođenja vinjeta na primjeru Hrvatske: http://dw.com/p/1GCdH

Moje lično mišljenje je da je tako nešto nerealno u Srbiji iz razloga što su ozbiljna sredstva uložena u naplatne stanice, prije svega kada su u pitanju nove naplatne stanice, i autoputevi u izgradnji.
 
Тек 2016. селе "Бубањ поток"?
Н. ВУКИЋ | 03. септембар 2015. 23:59 | Коментара: 6

Касни почетак измештања наплатне рампе ка петљи Врчин. Прво завршетак експропријације земљишта, па – радови

http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... 0%BE%D0%BA
 
Nažalost ništa novo. Ne znam postoji li neki veći projekat Puteva Srbije a da nije kasnio.
 
Slobo":3q2spx1g je napisao(la):
Stomatolog":3q2spx1g je napisao(la):
I u inostranstvu su uglavnom prolazi za TAG krajnje desno, zato sto su i trake ili prostorije za nadoplatu desno.
Jedino gde su naplatne rampe novije i velike su prolazi za TAG i levo.

TAG je odlicna stvar, Putevi Srbije bi trebali malo vise da ga reklamiraju da bi ga koristio sto veci broj i fizickih lica.

TAG koristim već duže vrijeme u Srbiji, i osnovna primjedba u odnosu na npr. Italiju ,je mali broj staza za ENP, kao i činjenicu da je na dosta naplatnih mjesta staza za ENP ujedno i staza za gotovinsku naplatu putarine. Baš nedavno na dionici Su-NS je bila velika gužva upravo iz tog razloga. Valjda bi motivacija za kupovinu uređaja i deponovanje novca na račun trebala da bude upravo ušteda vremena (kao što i sami tvrde na reklamama), ali nažalost to nije uvijek tako...


Inače interesantna analiza o sistemu naplate, i mogućnostima uvođenja vinjeta na primjeru Hrvatske: http://dw.com/p/1GCdH

Moje lično mišljenje je da je tako nešto nerealno u Srbiji iz razloga što su ozbiljna sredstva uložena u naplatne stanice, prije svega kada su u pitanju nove naplatne stanice, i autoputevi u izgradnji.

Ili ona glupost da provlače političare i važne delegacije kroz te ENP linije koje zatvore, doživeh i to. Umesto da ih provlače kroz te rampe za gotovinsku naplatu. Da se ne lažemo ni putevim nije u interesu da sve bude elektronski, onda će morati tolike rođake da pootpuštaju.

Informacije koje ja imam su nezvanične ali govore da nećemo skoro videti vinjete baš zbog toga, puno para ulupao u neefikasne naplatne rampe, koje povrh svega izazivaju korupciju a i smanjuju bezbednost saobraćaja što je nažalost bilo očigledno tokom ovog leta.
 
И опет нису увели постпејд за физичка лица. Како се уопште може сазнати стање на ТАГ-у? Рецимо моји су користили аутопут и како ја сад да знам да ли имам за још једну вожњу?
 
Да је економске логике, поделили би те тагове бесплатно уз одређени кредит (као мобилни оператери), отпустили вишак запослених уз отпремнину, па би кроз неколико месеци фирма и државни буџет били у плусу, а саобраћај убрзан.
Али, монополистичка државна предузећа не функционишу тако.
 
Somi303":3bx7c0fr je napisao(la):
И опет нису увели постпејд за физичка лица. Како се уопште може сазнати стање на ТАГ-у? Рецимо моји су користили аутопут и како ја сад да знам да ли имам за још једну вожњу?

Imas dokument u excel-u koji moras da popunis i posaljes za svaki mesec za koji te zanima potrosnja i oni ti odgovore.
Kada prolazis kroz naplatnu rampu na displeju ti se ispise stanje na TAG uredjaju, naravno ako displej radi posto vecina displeja na naplatnim rampama ima mrtve piksele.
 
Stomatolog":2xih5uxq je napisao(la):
U prodaji je novi manji i tanji TAG uredjaj po ceni od 2.022,00 RSD.
Starih TAG uredjaja vise nema posto su rasprodali zalihe.
Prednosti novog uredjaja su manja velicina i navodno brze odcitavanje na naplatnim rampama.

Putevi Srbije:
http://www.putevi-srbije.rs/index.php?o ... 52&lang=rs


i onda ja `zaludam udjem na njihov sajt i pored idiotizma sto je cena uredjaja previsoka procitam i sledece:

``У случају оправдане рекламације корисника на ТАГ уређај модел KTC TS 3204_02A (у даљем тексту: стари ТАГ уређај), који је купљен након ступања на снагу Закона о заштити потрошача („Сл. гласник РС“, бр. 62/2014), исти ће бити замењен новим уређајем модел TRP-4010 (у даљем тексту: нови ТАГ уређај).

Сваки неисправни стари ТАГ уређај биће замењен новим ТАГ уређајем, уз плаћање разлике у цени између два горе наведена модела.

A zasto bi bilo ko kome je opravdan reklamacija placao razliku u ceni?
na kraju krajeva, zasto ih placamo uopste?
Ta oprema je nama beskorisna bez puteva srbije. ona je deo njihovog sistema za naplatu.
Kao sto od SBB ili drugog operatera dobijete ruter na koriscenje, tako bi trebalo da bude i sa TAG uredjajima.
 
Ovo mi sada nije jasno, da li oni koji su kupili stari TAG pre stupanja na snagu Zakona o zastiti potrosaca placaju razliku u ceni pri zameni starog uredjaja za novi, a ovi sto su kupili stari uredjaj posle stupanja na snagu Zakona o zastiti potrosaca imaju besplatnu zamenu?
Da li taj zakon donosi potrosacima nesto dobro za njih ili lose?
 
Расписан тендер за изградњу нове наплатне рампе код Врчина (вероватно ће се и тако звати). На "Конкурсној документацији" имате и цртеже наплатне рампе, мада је и раније један од њих постављан од стране Транспортног Ратника, а цртежи су на странама од 88-ме до 100-те. Ова документација иначе има 500. страна :D

17.09.15. Јавна набавка бр. 88/2015 - Изградња комплекса чеоне наплатне станице на државном путу I-A реда бр. 1 (аутопут E-75) на km. 605+635 и базе за одржавање путева К.О. Врчин општина Гроцка град Београд
http://www.putevi-srbije.rs/index.php?o ... 25&lang=rs

Позив за подношење понуда
http://www.putevi-srbije.rs/pdf/nabavke ... ponuda.pdf

Конкурсна документација
http://www.putevi-srbije.rs/pdf/nabavke ... tacija.pdf

Решење о именовању грађанског надзорника
http://www.putevi-srbije.rs/pdf/nabavke ... ornika.pdf

Један од цртажа рампе, изглед рампе гледано из правца Ниша

photo sharing
 
To gore su kancelarije i upravni objekti. Mislim da neće biti omogućen prilaz nezaposlenima.
 
Koje krs mjesto za kancelarije bolje da je pasarela
 
Kopija naplatne rampe kod Zagreba iz pravca Beograda.

Rugvica-naplatni-prijelaz-istok-jpg-625x340.jpg

Izvor: mreza.tv
 
A jesu li to kod njih kancelarije moguce da su kupili tipski projekat da se nemuce sta ce nemaju dovoljno zaposlenih
 
Pa ne bave se Putevi projektovanjem. Tražili su način da racionaliziju prostor zbog problema sa topografijom i eksproprijacijom, pa je ovo ispalo kao dobro rešenje. A koja crna pasarela, koji pešaci šetaju autoputem, sa jedne strane brdo, sa druge provalija, sve zajedno u sred ničega.
 
Vrh