Šta je novo?

Naplatna rampa Vrčin - pomeranje naplatne rampe Bubanj Potok

glupo ti je razmišljanje.

ako je cilj zaposliti što više ljudi na državnoj sisi, onda isti mogu da se zaposle na 1001 način. ne moraju da rade na naplatnim rampama.
 
Ako nisu na tvom teretu, tj na teretu poreskih obveznika šta ti smeta? Meni je gluplje da jedna državna firma ima npr. 200 zaposlenih i profit 100 miliona evra, nego 10.000 zaposlenih i profit 0.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371267#p371267:3uwozgeo je napisao(la):
Earthmoving » 12 Feb 2016 03:10 pm[/url]":3uwozgeo]Ako nisu na tvom teretu, tj na teretu poreskih obveznika šta ti smeta? Meni je gluplje da jedna državna firma ima npr. 200 zaposlenih i profit 100 miliona evra, nego 10.000 zaposlenih i profit 0.

Svaki čovek u našem društvu koji je zaposlen na nekom glupom poslu (gde, realno, ne doprinosi ništa) je gubitak za nas sve. To je jedan manje mozak koji će stvarati nove ideje. Kad krene ozbiljnija automatizacija (u svetu oko nas već počinje), naše celo društvo će biti manje konkurentno samim tim što glupave poslove i dalje obavljamo 'ručno'.

Drugim rečima, uzmite ljudi kalendar da se podsetite u kom smo veku.
 
Nažalost, nisu svi ljudi sposobni i "mozgovi" da doprinesu konkurentnosti i automatizaciji, pa i oni moraju imati od čega da žive, tj. neke manuelne poslove, sem ako ne želiš da razbucaju zemlju u revoluciji ako je zatvorena ili da se odseli pola stanovništva ako je otvorena. Ne moraju to samo biti naplatne rampe, u Kini npr. zapošljavaju ljude da održavaju cveće na auto putevima i čiste svakodnevno. Bilo bi lepo da mi možemo da proizvedemo tu automatizaciju za vinjete, ali ne znam što li sumnjam da bi je uvozili. Sumnjam u naše iskustvo i znanje za proizvodnju te opreme a i uvek se u današnjem svetu slobodne trgovine nađe neko sa nižim troškovima proizvodnje, a time i prodajne cene, od nas.
 
Radi vole kad nemaš škole.

Postoje fizikalije koje su za nestručne/nesposobne (građevina, Zelenilo, Čistoća, putevi...)
 
Evo kako je vaše razmišljanje izgledalo pre 140 godina (niste nešto mnogo napredovali). Skrenuo bih vam pažnju na desni deo slike u kome je Ilija Repin ubacivanjem malog parnog broda hteo da kaže otprilike istu stvar kao i ja - tj. postoji drugi način.

5148385450_0453bda92f_b.jpg
 
Dobrooo...
Posto ste nadam se, zavrsili filosofsku raspravu o evoluciji, pametnim i glupim ljudima, pametnim i glupim poslovima, prozvodjacima opreme (domacim i inostranim) (...)
Ja bih ako dozvolite obrazlozio svoje razmisljanje.

Oprema za iscitavanje registarskih tablica je vec prisutna na nasim autoputevima. To mozete videti na svakoj naplatnoj rampi. Znaci nije to nikakva Hi tec tehnologija, a slozicete se da u 2015 gde jedan Facebook sam prepoznaje lica i obelezava ih na fotkama, citanje registarskog broja od maksimum 10 standardizovanih arapskih brojeva ili par karaktera alfabeta predstavljaju smesan zadatak.

dalje tu informaciju (reg oznaku) treba uporediti sa bazom trenutno "pretplacenih korisnika"
Jos jedan ne tako zahteva zadatak.

Sa druge strane, zanemaruje se trosak postavljanja velikog broja naplatnih mesta.
Jer, pored izgradnje zamene za B.Potok, jos nije odradjen severni krak koridora 10 !!!
Osim toga intezivno se gradi i na jugu, ali i na istoku Srbije.
Imamo i A2 (tzv. K11) koji solidno napreduje.

Znaci u oba slucaja slede nam znacajna ulaganja, zar ne?

Osim toga, otvoreni sistem bi bio jeftiniji i zbog manje zahtevnih "cvorova" , jer sada imamo situaciju da se najcesce rade dupli nadvoznjaci - jedan za ukljucenje i iskljucenje sa Autoputa, a drugi za saobracajnicu sa kojom se autoput ukrsta.
Ja ne bih zanemarivao te troskove.

Osim toga, mislim da bi otvorenim sistemom bilo jednostavnije realizovano povecanje broja samih ulaza i izlaza na autoputevima jer jednostavnim dodavanjem petlje "detelina" ili slicne imamo novi "cvor" , dok u sadasnjoj situaciji moramo praviti dodatnu infrastrukturu u vidu novog nadvoznjaka, a potencijalna ukljucenja sa malim brojem korisnika automatski gube sansu jer nisu interesantna preduzecu zaduzenom za naplatu, zbog troskova izgradnje, ali i odrzavanja naplatnih kucica i plata radnicima.

Imam utisak da bi se otvorenim sistemom autoputevi mnogo vise koristili, sto bi stvorilo mogucnost da cena ne bude visoka.

1200 dinara je cena 10-to dnevne 'matrice' (pretplate) za madjarske autoputeve.

340 dinara vam je Bg - Šid u jednom smeru.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371318#p371318:weeu25iy je napisao(la):
astrodule » 12 Feb 2016 09:00 pm[/url]":weeu25iy]Radi vole kad nemaš škole.

Postoje fizikalije koje su za nestručne/nesposobne (građevina, Zelenilo, Čistoća, putevi...)

Nema potrebe za ponižavanjem, ovde smo svi ili bar većinom visoko obrazovani pa tako i treba da se ponašamo.

Earthmoving":weeu25iy je napisao(la):
Nažalost, nisu svi ljudi sposobni i "mozgovi" da doprinesu konkurentnosti i automatizaciji, pa i oni moraju imati od čega da žive, tj. neke manuelne poslove, sem ako ne želiš da razbucaju zemlju u revoluciji ako je zatvorena ili da se odseli pola stanovništva ako je otvorena. Ne moraju to samo biti naplatne rampe, u Kini npr. zapošljavaju ljude da održavaju cveće na auto putevima i čiste svakodnevno. Bilo bi lepo da mi možemo da proizvedemo tu automatizaciju za vinjete, ali ne znam što li sumnjam da bi je uvozili. Sumnjam u naše iskustvo i znanje za proizvodnju te opreme a i uvek se u današnjem svetu slobodne trgovine nađe neko sa nižim troškovima proizvodnje, a time i prodajne cene, od nas.


Stvarno te ne razumem. U privatnoj firmi višak zaposlenih dovodi do propasti jer nisi konkurentan. U konkretnom slučaju koji ti predlažeš reč je o monopolu. Iako je tako, jedino normalno rešenje je profit ulagati u izgradnju novih deonica i tako rešavati nezaposlenost.
 
@Laki72
Potrebna je nama jedna obimna studija da bi videli sve finansijske aspekte.
Lično bi mi odgovarala vinjeta, jer zadnjih godina dosta koristim AP. Isto tako mislim da bez uključivanja magistralnih puteva ne bi bilo dovoljno para od vinjeta. A to je problem jer je veliki deo stanovništva daleko od AP i on bi bio u neravnopravnom položaju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371364#p371364:10erkkiv je napisao(la):
shumar » Today, 02:58[/url]":10erkkiv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371318#p371318:10erkkiv je napisao(la):
astrodule » 12 Feb 2016 09:00 pm[/url]":10erkkiv]Radi vole kad nemaš škole.

Postoje fizikalije koje su za nestručne/nesposobne (građevina, Zelenilo, Čistoća, putevi...)

Nema potrebe za ponižavanjem, ovde smo svi ili bar većinom visoko obrazovani pa tako i treba da se ponašamo.

Ne smatram boldovano za ponižavanje. U svakom društvu moraju da postoje neobrazovani/nesposobni i oni moraju da rade poslove koji su mnogo bitni za normalno funkcionisanje društva (a to su fizikalije raznih vrsta).

Naravno, postoje neobrazovani, a sposobni i oni će raditi neki lakši posao, a imamo i obrazovane, a nesposobne za realan život i oni mogu da rade posao u skladu sa njihovim obrazovanjem, ali na štetu društva, a za društvo je bolje da rade nešto što umeju. Ako ne umeju ništa, onda su tu fizikalije.
 
@shumar slažem se, izdvajanje dela putarina za izgradnju novih deonica je u funkciji zaposlenosti. U jednoj rečenici offtopica: čak, žao mi je i što naš proizvođač mašina "14 Oktobar" (koji je kažu zapošljavao 8.500 ljudi) nije uspeo da preživi i da naše mašine rade na izgradnji naših puteva. Jesu bile manje našminkane od CAT-ovih, Komatsuovih i ostalih ali su RADILE POSAO i danas mnogo ljudi ima 30,40god stare UL-Tove i TG-jce. Mogao bi ali neću jer je van teme da ulazim dublje u obrazlaganje profitabilnosti, godišnje proizvodnje potrebne za profitabilnost, uticaj carina, slobodne trgovine i sl...
A da je auto put monopol, naravno da jeste. Da li će propasti što tu nema konkurencije, ko što ti reče u privatnim firmama? Neće.
 
Uskoro krece izmestanje naplatne rampe. Radice Strabak sa svojom filijalom Vojvoduna put. Drug mi je inzenjer u Vojvodina putu, kaze da je sve dogovoreno, da im je kratak rok za zavrsetak radova (zajedno sa petljom i pristupnim putevima za IKEA-u) prolece 2017. Ne znam da li je bilo na forumu
 
@Просторни планеру, па све имаш баш на овој подтеми.
Седи и прелистај неколико страна уназад, имаш јавну набавку, објашњења, цртеже како ће да изгледа нова наплатна рампа, итд.

Да допуним, на петој страни је објављен конкурс: viewtopic.php?f=17&t=1490&start=100#p348997
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371384#p371384:1a0bj9cd je napisao(la):
astrodule » 13 Feb 2016 10:38 am[/url]":1a0bj9cd]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371364#p371364:1a0bj9cd je napisao(la):
shumar » Today, 02:58[/url]":1a0bj9cd]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371318#p371318:1a0bj9cd je napisao(la):
astrodule » 12 Feb 2016 09:00 pm[/url]":1a0bj9cd]Radi vole kad nemaš škole.

Postoje fizikalije koje su za nestručne/nesposobne (građevina, Zelenilo, Čistoća, putevi...)

Nema potrebe za ponižavanjem, ovde smo svi ili bar većinom visoko obrazovani pa tako i treba da se ponašamo.

Ne smatram boldovano za ponižavanje. U svakom društvu moraju da postoje neobrazovani/nesposobni i oni moraju da rade poslove koji su mnogo bitni za normalno funkcionisanje društva (a to su fizikalije raznih vrsta).

Naravno, postoje neobrazovani, a sposobni i oni će raditi neki lakši posao, a imamo i obrazovane, a nesposobne za realan život i oni mogu da rade posao u skladu sa njihovim obrazovanjem, ali na štetu društva, a za društvo je bolje da rade nešto što umeju. Ako ne umeju ništa, onda su tu fizikalije.

A postoje i neobrazovani i nesposobni - oni se bave politikom....
 
Upravo slusam na B92 da ce izmestanje rampe krenuti krajem sledece nedelje. Zavrsetak oktobar 2016. Ikea takodje krece.
 
Lično mi sve to deluje nerealno, a voleo bi da nisam u pravu!
 
Што каже Дове, креће се са преселењем наплатне рампе. Чланак из Новости сам поставио и на теми о Икеји.
До краја недеље се добија грађевинска дозвола за измештање наплатне рампе Бубањ поток.

"Икеа" почиње градњу
Д. М. - С. Б. | 14. март 2016. 19:06 | Коментара: 14
Наплатна рампа код Бубањ Потока до октобра ће бити пресељена јужно од петље “Врчин”. Робна кућа ће бити завршена најкасније до лета следеће године
ПУТЕВИ Србије” ће до краја недеље добити грађевинску дозволу за измештање наплатне рампе Бубањ поток, најављују у Министарству грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре. Рампа “путује” јужно од петље “Врчин”, а рок за крај “селидбе” је октобар ове године.

Даље читајте на http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... 1%9A%D1%83
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=376122#p376122:2hg30aft je napisao(la):
Гага » 15 Mar 2016 03:26 am[/url]":2hg30aft]Што каже Дове, креће се са преселењем наплатне рампе.
preseljenjem ;)
 
izvor B92(22 mart 2016): Počinje izmeštanje rampe Bubanj Potok

Radovi na izmeštanju naplatne rampe Bubanj Potok na auto-putu Beograd-Niš počeće sutra, rečeno je agenciji Beta u Ministarstvu građevinarstva.
Na osnovu ugovora koji su potpisali investitor Putevi Srbije i izvođač radova Štrabag, rok za završetak radova je 15. oktobar ove godine, a vrednost tog posla je 2,1 milijardu dinara.
"Posao izmeštanja naplatne stanice Bubanj Potok će nadgledati 30 inženjera različitih struka, koje je kao stručni nadzor imenovao investitor", navode u tom ministarstvu.
Osim Štrabaga kao glavnog izvođača na projektu će, u skladu sa politikom Vlade Srbije da što više domaćih kompanija dobijaju poslove, raditi i Vojvodina put i PZP Zaječar.
 
Vrh