Šta je novo?

Naplatna rampa Vrčin - pomeranje naplatne rampe Bubanj Potok

RockerSVK":15dvm8o1 je napisao(la):
Erysimum Cheiri, +1 за суштину. Ако мењати наплату за вињету, најбољи је словеначки варијант, то значи налепница са прелазом пунктова где све снима камера, тако је најбоље. И што се тиче М0, очај живи у шпицевима, гужве су свакодневно, лично знам јер често путујем Мкецом за Будимпешту, или продужавам даље М5цом за Србију, а тоталне гужве су посебно лети кад још и немачки Турци иду за Турску и обратно.
И то што ће обилазница растеретити унутрашње саобраћајнице, то јој је и поента. Да се измести излишан саобраћај, и транзит, наравно, из града да Београђани могу комфорно и несметано користити своје саобраћајнице.
Veliki problem sa M0 je sto, po prici pa prijatelja iz Madjarske, tadasnja vlada je zurila da M0 pusti posto-poto pred neke njihove izbore i kao sto si verovatno primetio nema zaustavne trake vec se vozis izmedju onih betonskih ograda - kao u nekakvoj cevi, trake su tesne i logicno svakodnevno se desavaju razno razni udesi, zastoji, guzve... Uzas zivi.

Sa druge strane, M5 je odlican i neopterecen - milina za voznju. M7 im je krcat saobracajem, jer ide prema Balatonu... Mada generalno Madjarski putevi su super, jer su novi...

Interesantan je i autoput od Brna do Praga, sa onim linijama/ulegnucima na putu u desnoj traci - prvi put sam cak bio stao pored puta da proverim da li su mi gume OK. Isto i vozacka kultura im je jako niska posto prakticno niko i ne obraca paznju da li si ti vec u preticanju u levoj traci vec samo daju zmigavac i prelete kao kamikaze iz desne u levu... No comment.

BTW: Fuseraja ima svuda, a mnogi bi se iznenadili kada bi videli u kakvom su stanju putevi po Kaliforniji - prosto da ne verujes da si u SAD... Ono sto ima po Nemackoj, Austriji i toj "staroj Evropi" je po mom iskustvu izuzetak i to su zaista svemirski putevi u poredjenju sa SAD i dobrim delom Istocne Evrope koja je u poslednje vreme gradila nekakvu mrezu autoputeva. Doduse, istini za volju, u Americi se vozi mnogo dobro i svi postuju pravila i druge vozace.
 
Мађарска има само аутопутеве супер. Мимо њих су им готово сви путеви катастрофа. Највеће гужве на М0 су управо од Мкец укључења до искључења на М5, после што су нове деонице до Међери хида, оне су одличне и минимално оптерећене. Проблем на М0 је управо тај, што нема зауставних трака на већини старих деоница (грађене махом деведесетих и довршаване са невероватном журбом, иако ће се те деонице постепено проширивати), уске су траке, чести удеси, милион свакаквих камиона, ужас живи. Али пређе се искључење за М5 и потпуно друга прича је у правцу аеродрома и М3. Генерално, ја брже стижем до Кошица преко Мађарске, јер словачке власти нису у стању да заврше аутопут из Братиславе до тамо. Што се тиче чешке Д1 до Прага, права катастрофа, то тамо бре више личи на рели ринг него ли на аутопут. Култура возача 0. Не волим ту деоницу.
 
Када сам на SSC-у писао да наплаћивање обилазнице погрешна одлука, и да у Европи то нико не ради, само што ме нису прозвали будалом. Као, "одлично је да Турчин може да прође око Београда без задржавање, да се не би правиле гужве на рампама". Још је већа грешка што неће да буде петље са Авалским путем.
Што се тиче наплате аутопутева, очекујте за пар година обавезне годишње вињете за магистралне путеве. Аутопут ће и даље да се плаћа.
 
Ја, рецимо, нисам напљувао тебе, него одлуку да се наплаћује путарина на обилазници. А што се тиче петље са Авалским путем, изгледа да то ипак није готова прича.

Како год, вероватно ће садашњу рампу код Змајева да дигну кад заврше комплетан аутопут до Суботице, тако да ће бити 4 правца који се наплаћују: Батровци-Шимановци, Суботица-Стара Пазова, Београд (видећемо одакле)-Ниш, Ниш-Прешево (ако то буде завршено некад, јужна рампа не постоји и вероватно је предвиђена код Прешева), а могуће је да ће се то променити изградњом аутопута од Нишке Бање до Димитровграда, па ће обе рампе код Ниша да дигну. Разлика је, међутим, у томе што с краја на крај Ниша не мора да се иде аутопутем и што на Нишави има довољно мостова.
 
RockerSVK":nkvr8oyx je napisao(la):
Али пређе се искључење за М5 и потпуно друга прича је у правцу аеродрома и М3. .
Moguce, jednom sam samo vozio do aerodroma u Budimpesti i vise sam gledao u GPS nego u put, posto je koliko se secam iskljucenje ne tako daleko... Hm, mozda sam tada ja bio jedan od tih vozaca koji voze nekulturno i ne gledaju oko sebe :)
 
Није то тако далеко уопште (пар километара, не знам тачно, јер ја већ тамо возим напамет) али сам интезитет после М5 знатно опада. У шпицевима може и у области аеродрома да има неке повећане фреквенције саобраћаја, али гужве тамо нису. А после аеродрома - милина за вожњу :) И М3, хоризонт који нема краја :)
 
RockerSVK":1v77no40 je napisao(la):
Мађарска има само аутопутеве супер. Мимо њих су им готово сви путеви катастрофа.
Za onaj deo kojim sam išao, potpisujem. Put od Budimpešte do Estergoma je katastrofa. Jedino što su im ograničenja brzine postavljana logično..

Nego da malo spamujem kad mi već dadoste ideju, ići ću za mesec ipo dana na M2 (E77) pa preko Slovačke za Krakov, kakav je tuda put?
 
shumar":bavf9104 je napisao(la):
Stf, ne bih rekao da je zbog aerodroma. Od aerodroma do naplatne rampe prema Šidu ima preko 10km. (izmeriću tačno koliko ima kad budem išao na tu stranu).
Има 13,5 км.

Тачно је да није због аеродрома, па после аеродрома је петља од обилазнице, а после је "Добановачка петља", а Добановци су територија Београда.

Сећам се да је било предлога да се та „западна наплатна рампа“ постави негде између Добановачке и Шимановачке петље, али је преовладао разум памети. Разум је победио из разлога што су Шимановци на неки начин ипак индустријска зона Београда, а такође и део између Добановачке и Шимановачке петље је будућа индустријска зона поред аутопута. У Шимановцима има пуно индустријских објеката, а биће их још доста (рецимо планира се тамо пресељење Штарка) и било би јако глупо да је сад наплатна рампа између ових петљи и сви они који из Београда раде у Шимановцима, а долазе колима, би морали сваки дан да издвајају паре за путарину.

На жалост, Врчинци то морају још увек да раде, да плаћају путарину, али надајмо се да неће дуго (!!!!!), јер ће „јужна наплатна рампа“ бити после Врчина, а пре Бегаљичког брда. Била је једна емисија о обилазници на РТС-у током септембра месеца прошле године и споменута је и та нова наплатна рампа. Један од саговорника из Путева Србија, не сећам се који, рекао је да ће рампа бити изграђена после „Врчинске петље“.

Било је иначе предлога од надлежних да се та наплатна рампа изгради пре садашње у Бубањ Потоку, а у правцу Београда и да се наплаћује путарина, али се од тога одустало, срећом. Ево плана дела обилазнице на коме је уцртано проширење за ту, не дај Боже, нову наплатну рампу у правцу Београда од које се одустало (окружио сам је са црвеним) !



Uploaded with ImageShack.us
 
neee, ne dirati Štark. znate kako je lepo kad' zamiriše čokolada kod mene u kraju

RockerSVK":2mpe2lj9 je napisao(la):
Што се тиче чешке Д1 до Прага, права катастрофа, то тамо бре више личи на рели ринг него ли на аутопут.
kako su samo autobusi poskakivali po tom putu.... gledam vozača, hoće da zvekne u plafon donjeg nivoa, a drugi put smo terali gomilu piva, samo zveckaju flaše
 
JohnnyLee":217pggwb je napisao(la):
neee, ne dirati Štark. znate kako je lepo kad' zamiriše čokolada kod mene u kraju
He, pa Atlantic je u Hirošimanovcima samo zakupio distributivni centar. Za sada proizvodnja ostaje u Kumodraškoj.
 
medjutim":kt0rxnck je napisao(la):
Nego da malo spamujem kad mi već dadoste ideju, ići ću za mesec ipo dana na M2 (E77) pa preko Slovačke za Krakov, kakav je tuda put?
Што се тиче Словачког дела, није био лош, али ове зиме су путеви у Словачкој катастрофа, рупетине свуда сем аутопутева и реконструисаних праваца, којих нема много. Дакле, не могу дати гаранцију никакву. Но за месец и по дана могу да начине неке поправке.
 
е кад се сетим када су 2007ме градили онај тунел у Братислави, па када смо се сат времена провлачили кроз град
 
Џони, сад ти је ова деоница супериска, Ситина је конза. Од јуна 2007 су нам се (свима, који живимо у западном делу града) знатно смањиле гужве. Пре тога био је у шпицевима хаос раван готово оном београдском свакодневном.
 
JohnnyLee":7n0c9rm3 je napisao(la):
neee, ne dirati Štark. znate kako je lepo kad' zamiriše čokolada kod mene u kraju
Џони Ли, не секирај се, Штарк ће још дуго бити у твом комшилуку и до миле воље ћеш осећати мирис чоколаде. А шта мислиш како је тек кад уђеш унутра у саму фабрику ? Од Нове године до сад сам био три пута у Штарку, преговарамо око неке опреме за паковање, и кад одем са немцима у погон не знамо где пре да гледамо и шта да пробамо, бананице, нове чоколадице, наполитанке,...ух ! (извини за зазубице).
Током следеће недеље бих требао да идем поново у Штарк, па ћу их директно питати о пресељењу. О овоме се већ дуго прича и док је још била стара гарнитура директора, ово је било актуелно.
Извињавам се за мало скретање теме.
 
ај хејт ју :/
;)
само да је не дирају. то је најлепша фабрика за центар насељеног места, милина божја (да наставим оф)
 
Тако је и у Братислави, довољно је да прођете колима поред фабрике Фигаро и цео ентеријер мирише на чоколадицу, ах, штета што је то тако далеко и не пролазим туда редовно... :/
 
Naplatne rampe su nužno zlo pogotovu za zemlje kojima tek pretstoji veća izgradnja autoputeva. One donose solidan prihod. Nije mi jasno kako funkcioniše sistem sa vinjetama. U perspektivi rampe će biti ukinute. Dok se to ne desi ovu kod Bubanj p. treba pomeriti iza Vrčina.
 
Да мало оживимо тему !

Као што сам и рекао у мом посту број 33 од 10. фебруара на истој овој страни, да ће се садашња наплатна рампа „Бубањ Поток“ преместити иза Врчинске петље, а пре Бегаљичког брда, то ће се и догодити.

На карти измена на аутопуту Е75, коју је Вучко „шпијунски снимио“ :cool:, а коју је поставио на „Обилазница око Београда“, види се, а и Вучко је исто у тексту напоменуо, да ће нова наплатна рампа бити баш иза садашње Врчинске петље. Означио сам је са црвеним кругом.


png image hosting

Пошто снимак те карте није баш оштар, не може се прецизније одредити место нове наплатне рампе. Предпостављам да ће та рампа бити негде до једног километра удаљена од ове црвене линије са стрелицама, које сам уцртао на сателитском снимку, а пре Бегаљичког брда. Вероватно ће се звати наплатна рампа „Врчин“ !


jpg image hosting

Да ли некако може да се дође до неког јаснијег цртежа :D ?
 
Mozda i dalje traje javni uvid gago.Svakog radnog dana u upravi grada u 27 marta u suterenu od 9 do 15-16h pa slikaj ako je i dalje uvid :)
 
Житељи Младеновцa, Сопота и Гроцке неће плаћати путарину

Житељи Младеновцa, Сопота и Гроцке убудуће неће више плаћати путарину на делу ауто-пута приликом доласка у централни део Београда.

Ово је данас договорено на састанку градоначелника Београда Драгана Ђиласа и председника Скупштине града Александра Антића са министром за инфраструктуру и енергетику Милутином Мркоњићем и Зораном Дробњаком, директором Јавног предузећа „Путеви Србије”.

На састанку је договорено да се свим житељима ових општина, тачније грађанима који имају пребивалиште у Младеновцу, Сопоту и Гроцкој, као и ауто регистрован на своје име, убудуће издају картице са именом и регистарским бројем аутомобила, које ће користити за улазак на наплатним рампама Траншпед, Врчин и Мали Пожаревац.

Град Београд ће из свог буџета за ову услугу ЈП „Путеви Србије” накнадно пренети одређена новчана средства, чији износ неће прелазити 100 милиона динара.

Izvor: Grad Beograd
 
Као што и рекох малопре на теми о Икеји, ево да поставим и овде вест из Телеграфа о премештању наплатне рампе Бубањ поток на нову локацију.

У јучерашњем-15. маја, Телеграфу је објављено "ексклузивно" :bash: о премештању наплатне рампе код Бубањ потока на нову локацију. С обзиром да су написали у чланку, одмах на почетку испод поднаслова, да се наплатна рампа сели због изградње Икеје (што наравно није тачно), нисам могао да не одреагујем, па сам написао краћи коментар (иначе не остављам коментаре на новинске чланке, али ајде).

Ово што су они написали ми смо знали одавно и то постављали и на овој теми, а и на теми баш о овој наплатној рампи (Бубањ поток-померити наплату).

Изгледа да и ови из Телеграфа прате Беобилд, јер су сигурно видели на теми о наплатној рампи Бубањ поток, где смо на једном од цртежа означили, а тај цртеж-гугл мапа, сам поставио још марта 2012.године и означио где ће бити нова рампа. Тај мој пост је трећи изнад.
Они (Телеграф) су сад само црвеном стрелицом означили приближно место, неких 700 метара пре места које сам ја означио на гугл мапи.

Иначе као што знамо, садашња наплатна рампа Бубањ поток се сели неких 1 до 1,5 км од садашње петље "Врчин", нешто пре Бегаљичког брда, и то из разлога што ће се на месту садашње наплатне рампе у Бубањ потоку градити велика петља "Бубањ поток" у склопу изградње обилазнице око Београда. Обилазница ће даље од ове петље ићи кроз тунел у брду Завојница, а тамо где је баш сад наплатна рампа ће бити будући железнички надвожњак.



EKSKLUZIVNO: Ovde se seli "Bubanj potok"! Evo gde će se nalaziti nova naplatna rampa (FOTO)

Reč je o lokaciji koja se nalazi tačno na 8. kilometru auto-puta od dosadašnje naplatne rampe "Bubanj potok" u pravcu Niša, a tačno 1 kilometar južno od naplatne rampe Vrčin. Kako saznaje Telegraf, već je počela jagma za okolmim placevima i njivama


Zbog izgradnje robne kuće Ikea naplatna rampa Bubanj Potok biće izmeštena ovog leta. Telegraf ekskluzivno otkriva tačno mesto na kojem će se nalaziti nova rampa.

http://www.telegraf.rs/vesti/beograd/15 ... rampa-foto
 
A vi bas verujete u to sto pricate da se rampa seli zbog petlje???
Ok, neka tako bude, mada ja ne vidim nikakve radove na delu od Strazevice ka B. potoku, kao ni na drugoj strani iz pravca Vince.
Ne vidim ni najavu busenja tunela B. Potok, ni tunela ( useka) avalski put....
Ne spominje se nista od toga, al boze moj, logicno je da se na objektima poput obilaznice oko Beograda prvo izmesta funkcionalna naplatna rampa, pa tek onda probijaju tuneli, prave mostovi...
'Valjda nakon svega toga sledi ekspropriajcija zemljista, zar ne ? ' ;)

Aj sad malo da realno sagledamo stvari i nazovemo ih pra im imenom. Moze??? :)
 
Ne može. :p

Jer nije Ikea došla i rekla: "Hajte vi lepo zbog nas izmestite rampu, a da to ljudima ne bi mnogo bolo oči, napravite usput i neki fiktivni plan koji bi sve to motivisao izgradnjom obilaznice oko Beograda." Zar ne? Ikea je i kupila taj plac zato što je imala uvid u planove koji su govorili o izmeštanju naplatne rampe, a to što se prvo kreće od kraja (ili iz sredine) zaista nije Ikein problem. Država je ta koja treba da izvaga svoje (naše) interese i na drugi tas stavi sasvim uobičajene interese investitora (koji, ju naopako, hoće nešto i da zarade), pa da proceni isplati li joj se da se nekim radnjama uopšte bavi. Ako smatra da je u slučaju Ikee dara veća nego mera, nikakav problem - lepo se zahvale Šveđanima i zatvore tu priču.

Međutim, potpisivanjem Memoranduma o otvaranju prve Ikea robne kuće u Srbiji prošle jeseni, vlada je rekla 'da' ovom poslu. I prihvatila se obaveze da završi neke predradnje u precizno utvrđenom roku. Pored izmeštanja naplatne rampe, tu je infrastrukturno opremanje lokacije. Stvarno ne znam detalje, ali mislim da, osim samog izmeštanja rampe, Ikea finansira sve ostale poslove. Valjda je tako bilo i u Zagrebu.

Možemo mi voleti ili mrzeti Ikeu (ili biti sasvim ravnodušni), ali prozivati je da je neki superzli organizam koji diriguje vladama kako da vode državu, to je malo previše. Čini mi se, čak, da je Ikea jedan veoma konzervativan investitor koji se svojih strogih korporativnih pravila i procedura drži "kao pijan plota". :) Da nije tako, i da kod njih prolazi "lako ćemo" i "ljudi smo, dogovorićemo se", verovatno bismo već odavno imali barem jednu Ikea robnu kuću u Beogradu.
 
Sa nadom da ovo citaju ljudi iz ministarstva za saobracaj, posebno G-dja Ministarka, kao i premijer koji je rekao da ce se najzad i licno pobrinuti za infrastrukturne i kapitalne investicije:

" Nikakva nepotrebna gradnja novih naplatnih rampi, vec novac za to preusmeriti "pod shifrom hitno" u operativnu realizaciju naplate putem vinjeti.
Za to je kompletno potrebno, (informaticki, logisticki i drugi parametri) , ne vishe od godinu dana !! Odmah tender, uzeti i platiti eksperte iz Evropskih zemalja koji taj sistem vec godinama koriste, da se to kod nas sto pre odradi.

To je metoda korisna i najjeftinija za sve, i vozace i za drzavu.

Ovo je sigurna investicija za sadasnjost i buducnost, bez kalkulacija i izgovora "ali".
 
Vrh