Šta je novo?

Naplata putarine: vinjete, naplatne rampe, TAG uređaji

Najbolje da sačekamo taj neki datum kada će objaviti da je sistem funkcionalan.

Pošto sistem za Srbiju zvanično ne radi ne može se dobiti ni podrška u vezi istog jer ako ste pratili ministar preti da će neko u Putevima dobiti otkaz a iz Puteva se ne oglašavaju o napretku ili bilo čemu vezanim za tag.

U medjuvrememu iz Crne Gore su se oglasili akcijom tag za 10 eura i napomenuli da isti tag koji kupe za pripejd mogu koristiti za T4All bez prekonfiguracije kakvu smo mi svi ovde morali da odradimo a Enpay je kasnije ušao u program bez prekonfiguracije.

Suviše su zamrsili priču a 15 Maja im je rok za Hrvatsku,pa za Grčku Jun i za Bosnu kraj Juna.

Šta će od svega biti....
Da da, slažem se i dodao bih još da me nervira što za korisnike ENPay tag uređaja piše da ne postoji za Srbiju dok za korisnike taga od Puteva Srbije piše da postoji. Kontaktirao sam ENPay i rekli su da su oni provajder za Srbiju i da zato ne piše na T4A platformi da postoji za Srbiju već se potrošnja i prolazi prate preko njihove aplikacije. Svakako oba taga rade/radiće za T4A.
 
Moze li mi neko reci kako je sada najpovoljnije doci do novog TAG-a u Srbiji? Neka promocija, kupovina uz uplatu određennih sredstava za dopunu tag-a (2000, 3000, 5000din i slicno...)
Stari mi je crkao posle 8 godina...
 
Od juna kreće prodaja u MTS poslovnicama pa možda bude nekih popusta dobrodošlice.

Sledeći sajam poljoprivrede u Novom Sadu će takodje biti mesto gde se može dobiti popust.
 
Stari mi je crkao posle 8 godina...
Kako si saznao? Samo jednog dana ti se ne digne rampa i moraš u rikverc, pa na šalter?

Da li je baš crkao uređaj ili baterija? Ako ne grešim, ako je baterija prvo bi trebalo da se dobije neko zvučno upozorenje kad je baterija na izmaku, dva bipa umesto jednog ili tako nešto?

I da li uopšte može da se samo zameni baterija umesto kupovine novog uređaja?
 
Ili se jednostavno isprsi za 2000 dindži. Ako će ti biti lakše, uz pretpostavku da će da poživi ko stari, to je 250 dinara godišnje...
 
Kako si saznao? Samo jednog dana ti se ne digne rampa i moraš u rikverc, pa na šalter?

Da li je baš crkao uređaj ili baterija? Ako ne grešim, ako je baterija prvo bi trebalo da se dobije neko zvučno upozorenje kad je baterija na izmaku, dva bipa umesto jednog ili tako nešto?

I da li uopšte može da se samo zameni baterija umesto kupovine novog uređaja?
Nema upozorenja,kada napon padne ispod 2.6-2.8v uredjaj se samouništi i dalje radnje na njemu nisu moguće.

Bateriju je moguće povremeno kontrolisati i kada napon padne dati nekome ko ume da lemi i da stavi rezervno napajanje dok se originalna baterija zameni.

Milsim da cena od 2022 dinara ili recimo neka akcija ne opravdavaju cimanje oko istog

Video sam da Sava osiguranje čini mi se daje popust ili tag itd itd.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: zzz
Nema upozorenja,kada napon padne ispod 2.6-2.8v uredjaj se samouništi i dalje radnje na njemu nisu moguće.

Bateriju je moguće povremeno kontrolisati i kada napon padne dati nekome ko ume da lemi i da stavi rezervno napajanje dok se originalna baterija zameni.

Milsim da cena od 2022 dinara ili recimo neka akcija ne opravdavaju cimanje oko istog

Video sam da Sava osiguranje čini mi se daje popust ili tag itd itd.
Da ispravim sebe ne Sava osiguranje već Tehnički pregled Savacar poklanja tag uz obavljen tehnički kod njih...Nemam potvrdu dali je to zaista tako,samo sam video reklamu
 
Šta se desi u sledećem scenariju: uđeš na autoput dok tag još uvek radi a na izlasku je crkao?
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: zzz
@StaraMo imam TAG iz 2015. i još uvek radi, u nekom trenutku će stati. Šta se dešava sa novcem na TAG-u? Jel može da se prebaci negde na novi TAG ili propada?
 
@StaraMo imam TAG iz 2015. i još uvek radi, u nekom trenutku će stati. Šta se dešava sa novcem na TAG-u? Jel može da se prebaci negde na novi TAG ili propada?
Dobra serija ali ocekuj da uskoro stane.
Popunices izjavu i zahtev za povraćaj i moćićeš to da prebaciš.
Možda je bolje da pratiš popuste i da tada izvršiš prebacivanje i kupivinu sve o istom trošku.

Naravno možeš da sačekaš da stane pa onda ali po pravilu to se desi kada se najmanje nadas pa onda zastoj,opasno je stajati u brzim trakama,ljudi izlaze iz kola šetaju po rampi što ti nikako ne preporučujem.
 
ćao ljudi da li se desilo nekom nešto slično:

pre 6 dana sam na NS Lajkovac uzeo karticu u kanalu za ručno placanje iako posedujem TAG (jer sam mislio da je kanal ručno+ENP, međutim bio je samo za ručno pa mi se rampa nije otvorila). Pri izlasku sa autoputa na NS Obrenovac pokušao sam da platim TAG uredjajem na ENP kanalu (bog da me pita ne znam zašto, reko u sistemu je, proći će :D ) i tom prilikom je TAG zapištao dva puta (pri ulasku u kanal i pri izlasku iz njega u rikvec) pošto mi je radnica sa stanice rekla da se vratim u kanal za ručnu naplatu jer naravno nije moguće platiti TAGom zbog uzete kartice u Lajkovcu.

Elem, dan kasnije mi je prikazana sasvim čudna cifra u iznosu od 1020 dinara na aplikaciji iako je putarina uredno plaćena ručno na NS (190din). Pa ako neko ima pojašnjenje da nije to neki bag ili "kazna" što sam probao da platim prolaskom kroz ENP tag. Ili je samo sistem registrovao kao da sam koristio najdužu deonicu autouta? Ne ide mi u prilog što sam bacio karticu i račun, jer to nikad ne čuvam, a ovaj iznos od 1020 din mi se pojavio tek dan kasnije kao što rekoh. Al kapiram imaju oni u sistemu da je putarina uredno plaćena.

pisao sam ENPAYu naravno, pošto je njihov tag, ali nema odgovora još (jako su spori u odgovorima na mejl). Hvala unapred ako neko ima neko objašnjenje :)
 
Pozdrav svima, da li će biti do sredine juna gotovo uvezivanje TAGa sa BiH i CRO. Pošto treba da idem u BL pa reko lakše mi sve TAGom da platim.
 
ćao ljudi da li se desilo nekom nešto slično:

pre 6 dana sam na NS Lajkovac uzeo karticu u kanalu za ručno placanje iako posedujem TAG (jer sam mislio da je kanal ručno+ENP, međutim bio je samo za ručno pa mi se rampa nije otvorila). Pri izlasku sa autoputa na NS Obrenovac pokušao sam da platim TAG uredjajem na ENP kanalu (bog da me pita ne znam zašto, reko u sistemu je, proći će :D ) i tom prilikom je TAG zapištao dva puta (pri ulasku u kanal i pri izlasku iz njega u rikvec) pošto mi je radnica sa stanice rekla da se vratim u kanal za ručnu naplatu jer naravno nije moguće platiti TAGom zbog uzete kartice u Lajkovcu.

Elem, dan kasnije mi je prikazana sasvim čudna cifra u iznosu od 1020 dinara na aplikaciji iako je putarina uredno plaćena ručno na NS (190din). Pa ako neko ima pojašnjenje da nije to neki bag ili "kazna" što sam probao da platim prolaskom kroz ENP tag. Ili je samo sistem registrovao kao da sam koristio najdužu deonicu autouta? Ne ide mi u prilog što sam bacio karticu i račun, jer to nikad ne čuvam, a ovaj iznos od 1020 din mi se pojavio tek dan kasnije kao što rekoh. Al kapiram imaju oni u sistemu da je putarina uredno plaćena.

pisao sam ENPAYu naravno, pošto je njihov tag, ali nema odgovora još (jako su spori u odgovorima na mejl). Hvala unapred ako neko ima neko objašnjenje :)
Kazna,iznos cene najduže deonice plus troškovi obrade vanrednog dogadjaja.

Na Obrenovcu si trebao sakriti tag iza ledja ili u aluminijumsku kutijcu i proći na manuelnom prolazu.
 
Pozdrav svima, da li će biti do sredine juna gotovo uvezivanje TAGa sa BiH i CRO. Pošto treba da idem u BL pa reko lakše mi sve TAGom da platim.
Pitanje od milion dolara.

Srbija je uglavnom spremna jer je aplikacija domaća.

Partneri uglavnom nisu spremni jer su im sistemi strane proizvidnje a u ugovorima sa vendorima tih sistema malim slovima piše da se sve preinake sistema od one u tenderu moraju najaviti,platiti i to samo pod uslovom da postoji tehnička mogućnost.

Sve je stvar pitanja dobre volje a u slučaju BIH problem je njihovo državno uredjenje i procedure javnih nabavki i sporazuma sa drugim državama.


Tako da ti niko na to pitanje ne može odgovoriti
 
Srbija je uglavnom spremna jer je aplikacija domaća.
Evo da odgovorim i sam sebi.

Intervju iz Crne gore (predstavnik Monteputa) gde ljudi ponosno kažu da sada njihovi tagovi mogu kroz Srbiju našom zaslugom a ne kažu da naši tagovi njihovom krivicom ne mogu proči kod njih i niti jedna reč kada će uopšte moći....Nečuveno šta sebi dozvoljavamo.

Kada će doći taj dan da malo više cenimo sebe.

 
Poslednja izmena:
Nije problem u tome koliko mi cenimo sebe, već u tome što smo sebe doveli do tačke da smo u toj meri bez ugleda, ali, još važnije i snage u medjunarodnim odnosima, da i jedna državica veličine NBGD, sa 40% stanovništva koje se izjašnjava kao Srbi i 70% istog koje za sebe kaže da im je maternji jezik srpski, može sebi da dozvoli da je ni najmanje nije briga o bilo kojem stavu Srbije, uključujući flagrantno nepostovanje vitalnih interesa Srbije (recimo, teritorijalni integritet, nešto što svaka država brani, uključujući i te najmanje).

TAG je najmanji primer u moru primera, ja ću npr istaći i režim ulaska i zemlju, koji sa npr eu nije ni blizu reciprocnog.

A tome je tako, jer nas vodi kriminalna elita, koja ujedno zna da se sve zna, pa se i vlada u skladu sa tim.

A na kraju balade, ko nas vodi je naša, vaša, moja, tvoja odgovornost. Koliko god da ste progutali udicu da je sve bezveze, nema ko drugi i ne možete ništa, to vam je prosto tako.

Npr. ja bih ostavio rok monteputu od 30d za reciprocitet, ili koliko je tehnički minimum + 5 rd, uz najavu da iza toga uz žaljenje suspendujemo važnost njihovih tagova do uspostavljanja reciprociteta.
 
Ne razumem, trebali smo da teramo inat i maltretiramo ljude iz CG da čekaju na rampama i prave i nama gužve jer ovi njihovi političati sad lupaju po televiziji? Svaka nama čast ja da vam kažem, ovo smo ispravno uradili.
Drago mi je za svakog kome ovo pomaže, nadam se da ćemo i mi moći da imamo to isto u CG koliko za ovu letnju sezonu.
 
U međudržavnim poslovima, svaka država koja srži do sebe, poštuje reciprocitet.
Ne može naš kod njih, izvinitr, ne može ni obrnuto.
Mađarski carinici rade polako, 5' po vozilu. Ok, na našem ulazu odvojiš traku za naše i traku za HU, pa polako
 
Izmedju teranja inata i zatvaranja očiju pred, u osnovi, maltretmanom sopstvenih građana, nalazi se celo more suptilnih mera koje su na raspolaganju.

Samo bi malo požurili monteput i to je sve. Niko ne bi stajao pred rampom, ni malo cg tablica, ni više srb tablica.
 
Dakle vi polazite od toga da oni neće ili ih ne zanima da to uvedu u CG? Prosto mislim da ne znaju i da je to malo komplikovanije kod njih zbog stranih operatera, neko je objasnio u postu gore.
Ljudi su pre par godina dobili prve kilometre autoputa u zemlji i po meni možda i jedini imaju neki izgovor da im treba više vremena da pohvataju sve. Ne znam zašto bi za jednu lepu i pozitivnu stvar terali reciprocitete. Eto npr. Krcun sada kada putuje sa kolima iz Bijelog Polja može da koristi ENP kod nas :D
 
Ne verujem da namerno neće. Bilo je politike u tome dok se zvalo OB, ime je promenjeno, mislim da kašnjenje nema političku konotaciju.

Radi se o drugoj skali proticanja vremena u cg, čak i u odnosu na ostatak Balkana. Lezi lebe da te jedem. U tom smislu kada je cena da prestane ono što si upravo promovisao na veliko kao svoju zaslugu, to je odličan drajv da se pokreneš.

Jer, neće oni integrisati sistem siguran sam. Samo treba da se mlate sa svojim sys operaterom. Ako državljani cg imaju neku pogodnost u mojoj državi, deluje mi prirodno da ni ja ne čekam po vrućini u redu, ili da čekam što kreće. Nemam prevelike simpatije za opušteni tempo monteputa.

To je sve.
 
Poslednja izmena:
Kazna,iznos cene najduže deonice plus troškovi obrade vanrednog dogadjaja.

Na Obrenovcu si trebao sakriti tag iza ledja ili u aluminijumsku kutijcu i proći na manuelnom prolazu.
Dao ja sestri HR tag kad je išla tamo. Rampa na ulazu na AP joj se nije podigla, da li se ona nije nešto snašla ili je antena taga (ili šta već) za manje od godinu dana značajno oslabila, pa je na ulazu uzela karticu, a na izlazu rekla da joj naplate sa taga. Dala radniku tag, on skinuo pare sa taga. Bez problema su joj to isto uradili nekoliko puta tokom tih nekoliko dana.

Nemam još naš tag, da li i kod nas može ovako ili se iz nekog razloga to "kažnjava"?
 
Vrh