Prvi razlog real time prolaz.
Zona očitavanja taga je samo 3 metra a dužina trake do fizičke barijere je 40 metara.Dok bi kamera poslala računaru sliku ili računar u kameri poslao serveru upit a ovaj pronašao vaš korisnički nalog i vratio odgovor ne bi bilo šanse da kroz rampu prodjete sa 40.Zašto pa zato što je 36km/h=20m/s znači u sekundi bi sve to moralo da se odigra (veza kamera,sever stanice,server data centra i nazad)jer vam treba bar još sekunda da ukočite ako vas nema u bazi ili ako ima neke anomalije.
Znači da ponovim,kamere za prepoznavanje smemo bezbedno koristiti samo u free flow sistemu jer sa sistemom fizičke barijere(rampe)nema igranja i tu je tag jedino rešenje jer on već u sebi nosi informaciju da imate ugovor ili novac inače bi imalti sistem gde morate stati pa krenuti.Takozvani STOP & GO koji nažalost imaju mnogi koji je potpuna glopost.
E sada da se vratimo na free flow a zašto??? Pa jednostavno što onda na tim trakama ne bi mogle stajati rampe pa bi svako mogao tu proći a ne samo onaj ko ima korisnički nalog za takvu vrstu naplate.
Plus kamera može efikasno da prepozna vozili ali samo do trenutka dok sneg ne prekrije tablice i onda bi morali imati sisteme koji vozili snimaju i od nazad a onda softverski izdvajaju tablicu,prepoznaju je i salju dalje na obradu.Slikanje vozila od nazad iziskuje i kategorizatore jer nisu sva vozila iste dužine ili operatere koji bi sve to radili.
I tu dolazimo do još jednog razloga a to je poverenje JP u sudski sistem i stav JP da ne veruje korisniku na reč ili da se sa nesavesnim korisnicima nateže preko sudova i izvršitelja.
Jednostavno oni su zauzeli stav da je njima sigurnija varijanta sa rampom i da su pare odmah na njihovom računu a tag je sasvim dobra alternativa čekanju u redu za većinu korisnika pa im verovatno ne pada na pamet da se za manjinu njih što bi mladji rekli iscimaju.
36km/h=10m/s
Ostalo ok