Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Retko ruzan sajt...A apdejtovao sam aplikaciju i totalno se razocarao. Apsolutno NISTA sustinski nije promenjeno. Apsolutno su neophoni spisak stajalista po linijama i smerovima kao i redovi voznje da bi se taj servis uopste mogao nazvati korisnim. Samo je sminka promenjena, ipak sam ocekivao neki pomak posle 3 godine, ali ocigledno dzaba se nadamo.
 
Danas u tramu u Bulevaru kralja Aleksandra usla kontrola dva puta, jedni za drugim. Prvo su usli njih troje, potpuno sam ih ignorisao na bilo kakav pokusaj interakcije, srecom su odmah izasli jer su dve koleginice nasle zrtveno jagnje i smaralr neku devojku, a zatim pozvali kolegu, koji je gromada, a odmah je prisao njima i pritom se "rasirio", verovatno da malo utera strah. Odmah na sledecoj stanici je usla druga grupa kontrolora koji su opet nasli zrtveno jagnje, nekog decka, pokusali da ga izbace. Pri tom su dvoje kontrolora izasli, treca kontrolorka je zadrzavala tramvaj. Posto sam ja bio u stisci sa vremenom i kasnio na vezbe na faks (inace bih stigao na vreme da kr**** vozac nije krenuo 3 minuta ranije), toliko sam bio iznerviran da sam krenuo ka toj kontrolorki da joj j...... i tako to, ali cim sam krenuo taj decko je izasao. I naravno, aparati su ostali blokirani.
Moram da napomenem da nijedno od ovo dvoje nesrecnika nije bio nepristojan niti je imao nekakav bahati stav. Nisu imali kartu, ali je to izgleda odmah bio povodo kontrolorima da oni budu bahati i da provociraju i glume neku silu.
 
55e3fe7f9d15fb7825fb44a14a36909b.jpg
 
U novoj aplikaciju stavili, kada klikneš na liniju , da prikazuje približnu razdaljinu busa !!! ??? Pa bolje da su stavili približnu minutažu do tvoje stanice..
 
Pa nije ista minutaža u špicu i van njega.
Teoretski bi moglo da se izračuna (program prepiše intervale od prethodnog autobusa), ali ne može to nikada da bude tačno.

Poslato sa telefona
 
Pa moze, to je jednostavan deo algoritma. Samo se uzme rastojanje vozila od trenutne pozicije do odredjenog stajalista, prosecna brzina kretanja i prikaze se okvirno vreme dolaska. Sad tu utice vise faktora, intenzitet saobracaja, semafori, zadrzavanje na stajalistima izmedju, ali okvirno je sasvim dovoljno.
 
Dok ne bude saobraćaj praćen u realnom vremenu ovo neće biti moguće tačno napraviti. Meni lično više znači podatak koliko je stanica autobus udaljen nego približno vreme dolaska (koje ne može biti tačno u svakom trenutku).
 
Tačno , ali zamisli da čekaš 85 u Banatskoj ulici iz pravca Borče , i ono ti piše da je linija udaljena 1 stanicu. Da li ti to više znači nego koliko je vremenski udaljena linija?
 
I razdaljina i minutaža (po postojećem ažuriranju) su besmislene u zonama u blizini početnih stanica, ako čekam 88 kod Obuće, znam da je na jednu stanicu od mene, hvala na info, ali šta imam od toga? U tom slučaju je jedina validna informacija vreme polaska sa terminusa, a ne "slobodna procena" softvera.
 
Tako je to kad softver rade amateri. Programer koji je završio ozbiljan fakultet gde se izučava programiranje, ili ima ozbiljno iskustvo, ako je normalno plaćen, ne može da napravi ovako loš softver.
 
astrodule":26h959sd je napisao(la):
Dok ne bude saobraćaj praćen u realnom vremenu ovo neće biti moguće tačno napraviti. Meni lično više znači podatak koliko je stanica autobus udaljen nego približno vreme dolaska (koje ne može biti tačno u svakom trenutku).
Upravo to, zato sam napisao da postoje faktori koji uticu na to. Kada bismo imali to trenutno pracenje saobracaja, moglo bi da se upotpuni i za minutazu. Samo sam naveo da je deo algoritma jednostavan i da bi mogao da se uradi, ali posto je potrebno jos podataka koji uticu na to, onda je dobijeni podatak netacan, tj. postoji mogucnost da odredjena vrednost vremena stoji vise minuta (npr. pise da je vozilo udaljeno 5 minuta, posle 5 minuta opet se proveri, vozilo je udaljeno i dalje 5 minuta).
 
Danas u tramvaji gb 1503 gb otkucavam kartu i kaže mu nemate dovoljno kredita. Na kartici 640 din. Svi putnici koji su pokušavali da otkucaju kartu dobijali su istu poruku. Bag u softveru. Pri tome izlazim iz vozila i vidim kontrolu na stranici koja nije ušla i vozilo. Verovatno znaju za bag pa neće da se cimaju.

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
Danas u tramvaji gb 1503 gb otkucavam kartu i kaže mu nemate dovoljno kredita. Na kartici 640 din. Svi putnici koji su pokušavali da otkucaju kartu dobijali su istu poruku. Bag u softveru. Pri tome izlazim iz vozila i vidim kontrolu na stranici koja nije ušla i vozilo. Verovatno znaju za bag pa neće da se cimaju.

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
Је л' може помоћ? Коме треба да пишем да бих добио праву информацију у вези тога како се правилно откуцава карта за две особе (или више њих) при промени аутобуса/трамваја у оквиру 90 минута?

У суботу сам ишао из центра за Лештане. Прво сам у бусу 31 откуцао карту за две особе и скинуто је 2 х 89 динара. Након 40-45 минута смо на Устаничкој прешли у 306, поново сам обележио на дисплеју да је карта за две особе, па је поново скинут новац. Десило ми се то пре пар месеци, само што тад нисам био сигуран у то колико новца имам на картици, па сам мислио да ми се можда учинило. У повратку је уредно откуцана карта у Лештанима, наравно, за две особе. На Устаничкој, у трамвају 7 сам само прислонио карту на екран, без икаквог обележавања. Није скинут новац али је на екрану писало ''број карата: 1''. Ко је ту луд?
 
Kada se jednom otkucas za dve osobe, potrebno je da se sa validiras bez biranja osoba u narednom vozilu u okviru 90minuta, oni na aparatu vide za koliko si platio.
 
Дакле, исправно је тако, без обзира што након поновне валидације на дисплеју пише да је једна карта? Ок, хвала ти.
 
U nekim autobusima su validatori na ćirilici, i u tim vozilima ne radi biranje zona. Tamo gde su na latinici, radi.
 
Ja sam u jednoj troli pritiskao displej da vidim cene karata , i primetio neki bug. Kada odaberem jednu kartu , za prve dve zone , iskočilo mi da je cena karte 178 din , a na početnoj stranici piše da je cena za prve dve zone 89 din.
 
Da li su izmedju svih validatora i terminala sinhronizovani časovnici? Ako jesu onda je krajnje vreme da se počne sa kažnjavanjem vozača koji bezrazložno kasne u polasku. Po minutu. Sad mi je frajer ukrao puna četiri minuta. Za to ne sme da bude opravdanja nego odmah po džepu.
 
Са "Бус плусом" све до Панчева?
Н. ВУКИЋ | 13. новембар 2015. 17:31 | Коментара: 5

У току разговори о делимичном обједињавању услуга АТП и ГСП "Београд". Једна карта за АТП и прве две београдске зоне

http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... do-Panceva
 
Baš juče sam bio u Pančevu, i čuo sa više strana kako se ATP štiti od železnica. Od kojih ljudi očekuju više sada kada se završi sređivanje pruge.
 
Може да буде посла и за АТП и за железницу, кад среде пругу. Већи проблем су нелегални комбији и таксисти.
 
Ja mislio da nedeljom nema kontrole, kad ono velika akcija borbe protiv svercera. Sreca video sam ih na vreme pa izasao iz busa.
 
Vrh