Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Kokos":21izi3db je napisao(la):
A komunalci ako čekaju nemaju prava da njima daju moje podatke ako im ja dam. Ne pitam ja zbog konkretne situacije, samo ukazujem na to da je besmisleno postojanje kontrolora ako ne može da te sankcioniše kada nemaš kartu. Što je naravno odvojena priča od toga da li treba plaćati ili ne..
Nije ni malo besmisleno. Kada ne bi postojali kontrolori, skoro niko ne bi plaćao kartu (bilo tako jedno vreme 90-ih, kontrolor je bio redak kao beli medved). Ljudima je jednostavno neprijatno, te situacije su im stresne, ne "nateže" im se sa kontrolorima i zato kupuju karte (oni koji kupuju). Ima i onih kojima to ništa nije stresno, koji potenciraju svoja prava i prava kontrolora (što u principu sve i jeste istina) i nije im problem da to rade svakodnevno i da se voze besplatno. Ipak, to je samo jedan broj putnika, ali da kontrole nema, da broj bi bio višestruko veći, da ne kažem apsolutan, i onda bi priliv novca bio daleko manji.
 
Многи Београђани кивни због друге зоне јавног превоза

Причају да су радили детаљне анализе пре увођења ових новина, али нигде нам нису објаснили коју методологију су користили, кажу грађани

http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/ ... za.sr.html
 
upravo sam ponistio vremensku kartu na validatoru ocekujuci da ce da mi prilaze vreme do kada vazi voznja. Ali na validatoru se ispisuje pogresna poruka tj pise vreme validacije a ne do kada vazi
c8dcc079d15cca8ead3e43f090ec2869.jpg
 
Meni se danas fesila "nemate dovoljno kredita" situacija ali aparat mi nije zvpcao, mada je ženi koja je koristila drugi aparat u istom busu zvocao. Nadam se da će to zvocanje ukinuti, potpuno je nepotrebno.
 
Мојој жени је пре неки дан у 82-ки апарат исто саопштио "немате довољно кредита", а она има персонализовану картицу !!!!!!!! Покушала и на другом апарату и исто је добила такво обавештење. После је пресела у 74-ку и апарат је радио сасвим нормално.
Шта би то могло да буде ? Да се није апарат уморио ? :D
 
Neispravni aparati, To se isto desavalo proslog leta u jednom Japancu [23 valjda] gde niko ko se kucao nije imao ispravnu kartu, ali kontrola je rekla da je to zbog velike vrucine posto je bilo jako vruce i da se karte ne drze na suncu. Ma paz molim te.
Eto sad vidimo da nije tako, vec neka zamka je u pitanju.
 
Данас у 83, полазак са црвеног крста у 08:02 Ласта, валидатори на трећим и четвртим вратима (приколица) свима ојављују да немају довољно кредита. На првим и другим вратима раде "нормално". Иста прича у појединим Шпанцима, у деловима где не раде валидатори, нераде и инфо панели. Као да на неком зглобу постоји прекид и у свим деловима иза зглоба нераде валидатории инфо панели.
 
Jedan dan je neka žena htela da otkuca kartu za prvu zonu, prislonila je aparatu, a automat joj je rekao da nema dovoljno kredita, a piše kredit 180 dinara...
 
Da to uopste nije ok nekako osudjujuce zvuci :)

Inace danas je radilo obavestenje o prelasku iz prve u drugu zonu tj priv put sam mozda obratio paznju na to.
 
VIdim da je postalo hit kačenje ovih slika osoba bez prednjih zuba, prvo onaj lik sa 52ke, Zatezalo, sad i ovo dete :D
 
Igor":27lsk049 je napisao(la):
upravo sam ponistio vremensku kartu na validatoru ocekujuci da ce da mi prilaze vreme do kada vazi voznja. Ali na validatoru se ispisuje pogresna poruka tj pise vreme validacije a ne do kada vazi

Истог дана се и мени ово десило у 37-ци ка Брду. После сам променио још два буса, у њима је све било у реду. У повратку сам се откуцао у 23-ци, све време до центра је стајало обавештење да је 2. зона, на апарату на другим вратима.
 
Изашла нова верзија апликације БусПлус. Мало ћу да је провозам па дајем утиске...
 
Не, постоји званична бусплус апликација коју можеш преузети на плеј маркету, ово је прво ажурирање од постојања бусплуса, ако се не варам.
 
Ja imam zvaničnu busplus aplikaciju i dalje. Radi lepo, ali inicijalne informacije o brojevima linija, nazivima stajališta i kuda koja linija ide nisu ažurirane. Takođe nisu ni objedinjena bivša Lastina stajališta sa GSP-ovim stajalištima, ali kada zatražiš informaciju, sve lepo funkcioniše i sve linije se prikazuju na mapi, i GSP-ove i Lastine. Sada se više ne može preuzeti, ali će moći kada izađe nova verzija. Mislim da ova verzija nije savršena, jer je nekako nekompletna. Ja bih još ubacio i da može da se otvori svaka linija sa spiskom stajališta (kao što ima na nezvaničnoj aplikaciji busplus), a ubacio bih i terminusne redove vožnje (kao što ima aplikacija "kad će mi bus"). Eto, to je neki minimum usluge, sa kojom bih popunio aplikaciju, a vrlo bitno je i da ne bude prezahtevna i da ne traži vrhunski brz net. Takođe bi mogli da postoje i neki oflajn alati koji mogu da se koriste i kada nema interneta. Jednostavno, da se napravi neki hibrid sadašnje zvanične busplus aplikacije, nezvanične busplus aplikacije, i kad će mi bus.
 
Ne znam jel adekvatna tema, ali zanima me vaše mišljenje. Snimci sa linija, koji bi služili kao vodič. Ovo je nešto što sam na brzinu sklepao, samo da se vidi ideja, i kako bi to trebalo biti realizovano. Zanima me, jel bi vi dodali neke informacije koji bi se prikazivale, ja bi recimo na stajalištima dodavao i mapu sa lokacijom stajališta. Unapred zahvalan svima koji izdvoje vreme i daju povratne informacije! :)
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0klMYWubuGE[/youtube]
 
Odlican prikaz. Pridruzujem se inicijativi.
 
Dobra ideja jedino nema potrebe da se zavlacis na stajaliste ako ti je bus malo pobegao posto je problem da se ukjlucis tj pretekne te par vozila.
 
nadam se da ce sve ovo sto je EUKALIPTUS naveo biti ispravljeno u novoj aplikaciji, mada sam skeptican, kako su do sad radili. Npr, ako bi da presednete,a ne znate stajaliste (kod ili naziv, za koji morate znati i smer, (ima 4 stajalsita Sava centar))stvar je malo komplikovana, a ako bi bio spisak po linijama, znam npr. da je moje stajaliste `trece od nekog poznatog`, pa bi vremenske karte i presedanja imali daleko vise smisla. Ali...dokle god se ne pristupi pravom prilagodjavanju potrebama putnika (linija, polazaka, a ne samo sminkanjem sajtova, logotipa, farabacnjem vozila-sve sami goruci problemi) nece biti ni povecanje svesti o naplati. Od ovog meseca koristim mesecnu za zaposlene, i da mi poslodavac ne refundira novac, ne bih ni u ludilu davao 3300 dinara mesecno, ta cena nikako ne opravdava sadasnji nivo kvaliteta usluge. I naravno vratiti kartu za jednu voznju,bilo kakvo suzavanje izbora korisnicima nije pomak na bolje.
 
Vrh