nadam se da ce sve ovo sto je EUKALIPTUS naveo biti ispravljeno u novoj aplikaciji, mada sam skeptican, kako su do sad radili. Npr, ako bi da presednete,a ne znate stajaliste (kod ili naziv, za koji morate znati i smer, (ima 4 stajalsita Sava centar))stvar je malo komplikovana, a ako bi bio spisak po linijama, znam npr. da je moje stajaliste `trece od nekog poznatog`, pa bi vremenske karte i presedanja imali daleko vise smisla. Ali...dokle god se ne pristupi pravom prilagodjavanju potrebama putnika (linija, polazaka, a ne samo sminkanjem sajtova, logotipa, farabacnjem vozila-sve sami goruci problemi) nece biti ni povecanje svesti o naplati. Od ovog meseca koristim mesecnu za zaposlene, i da mi poslodavac ne refundira novac, ne bih ni u ludilu davao 3300 dinara mesecno, ta cena nikako ne opravdava sadasnji nivo kvaliteta usluge. I naravno vratiti kartu za jednu voznju,bilo kakvo suzavanje izbora korisnicima nije pomak na bolje.