Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

"A ti fenom treba da digne spomenik ljudima koji koriste sopstveni prevoz zato što oni najviše plaćaju u budžet kroz razne harače.

Ti verovatno još i koštaš ovu državu da izdvajaju novac za tebe."

Za pocetak se potrudi da procitas tudji nick...
Ja finansiram isto prevoz sto kroz porez od plate, sto kroz "harace" jer vozim sopstveno vozilo...

Ali ja za razliku od nabedjenih i arogantnih ovde na forumu razumem i umem da se stavim u tudju kozu, trudim se da budem realan i da tezim istini...
Ne napadam nezaposlene i ne napadam svercere iako se voze od "mojih para"... Da se ja pitam od "mojih para" prevoz treba da bude besplatan tj. da ne postoji naknada u vidu karte...
Znate mnogo je postenije svercovati se u prevozu nego raditi NISTA u GSP za 50-60 000...

Posto vam svi moguci argumenti smetaju, tj izvrcete ih i ismevate ih, jednostavno cu reci - Prevoz u Beogradu je preskup... Sve drugo je nebitno!
Ako to ne osecate, zelim vam da osetite...
 
Norexan":3e794ics je napisao(la):
@marecar Поновићу још једанпут....

Због тог јавашлука и система "како преварити систем" захвалите што не постоје карте од 45 минута или сличне као у нормалним градовима ,па људи који путују свега пар станица морају да плаћају карту од 90 минута као да иду из Земуна у Пиносаву. :bash: :kafa:



Sve je radjeno planski samo da se uzme vise para.

Наравно! Како си погодио! :mrgreen:

А, зашто? Зато што је наплата слаба. :)

Добро , не мора три превоза! Да користиш два опет ти дође јефтиније ,а многи људи користе два превоза у једном смеру. :)

Pa nisu oni nikoga "kaznili" zbog iskoriscenja rupa u losem sistemu, nego im samo treba vise para u dzep. Nije to nikakva kazna niti pokusaj da se poveca naplata kako bi se poboljsao kvalitet. Jedino ovde izgleda da se opravdava postojanje niske naplate zbog toga sto su ljudi bahati, a ne zbog toga sto je prevoz loseg kvaliteta, pa se onda stvara namerni paradoks da ako zelimo poboljsanje onda treba da platimo, a mi zelimo bolji prevoz pa tek da to opravdano platimo. Namerno se vrsi to prebacivanje krivice na putnike kao da su bahati, a ne kao da nemaju para da (pre)plate prevoz. To se jedino ovde radi, gde je korisnik glavni uzor lose usluge, a ne vlasnik. Budimo realni, prevoz je preskup gledajuci kvalitet usluge i nas standard. To niko ne moze da porekne.
 
Ja iskreno mislio, čovek troluje, a on baja ozbiljan.
Prvo, da razgraničnimo nešto, "vaše fore". Vidi da ti objasnim, kartu sam plaćao sve do momenta dok nisam dobio službenu, posle toga nisam dužan da je plaćam, dakle to vaše fore otpada, idemo dalje sa tvojim baljezgarijama. Da ti pojasnim, za početak, mesto je kontrolor, a ne kontroler, kontroler je neki drugi pojam iz elektronike.
A onda da ti objasnim ukratko, šta je radno mesto KONTROLORA, tvoja dužnost je da kontrolišeš putne isprave putnika, ne da vršiš lekarski, neurološki, tehnički pregled putnika. Nije ti posao da menjaš sistem prevoza, nije ti posao da menjaš navike naroda, već da kontrolišeš pokazane karte. Šta su ti mogućnosti kada si kontrolor, DA ZAMOLIŠ putnik koji nema kartu ili ne želi da ti je pokaže da napusti vozilo, DA ZAMOLIŠ putnika za ličnu kartu ukoliko ne želi da izađe, u slučaju da ni to ne želi, imaš pravo da pozoveš žardinjere, iliti komunalce da ti priskoče u pomoć, ali, AKO I SAMO AKO tim dejstvom ne ograničavaš moje pravo na kretanje kao putnika! U suprotnom, to ti je jedno od ozbiljnijih prekršaja i lagano ćeš izgubiti na sudu ukoliko te tužim za ugrožavanje prava na slobodno kretanje. Kada dođu žardinjere ukoliko su svi uslovi od gore ispunjeni, komunalni policajac ima pravo da te legitimiše, ali nema pravo da tvoje lične podatke daju trećem licu, kontrolorima.
Treća stvar, kontrola NEMA PRAVO da zadržava vozilo, jer to ima pravo samo saobraćajna policija, odnosno lica iz vozila sa prvenstvom prolaza/vozila sa pratnjom.
Četvrta stvar i najvažnija, tamo nisu zaduženi za raspravu sa putnicima, jer kad odeš u banku da platiš račune, ona tamo ti se ne dere i ne skače ti da ti vadi oči što nisi platio račune prošli mesec, nego ti sve sa osmehom uzima pare. E vidiš, kada to ispune, kada se budu ponašali u skladu sa propisima, a ne sa izmišljenim njihovim dozvolama, onda će narod plaćati prevoz...
 
Jel to znači da kontrolor nema mogućnosti da ti naplati kaznu osim ako mu ti dozvoliš?
 
Kokos":ya1vm5x4 je napisao(la):
Jel to znači da kontrolor nema mogućnosti da ti naplati kaznu osim ako mu ti dozvoliš?

Samo ovlasceno lice ima pravo da te legitimise, samo drzava ima pravo da te kazni. Parking Servis takodje nema pravo da ti izda "kaznu", vec samo da ti naplati dnevnu kartu za parkiranje vozila. BusPlus moze samo da ti izda dopunsku kartu, a ne kaznu.

U Engleskoj su to resili time sto kontrolori uvek ulaze u autobuse uz pratnju komunalne, a i gradske, policije. To se u Londonu radi u velikim racijama gde se zaustavi ceo autobus, provere se karte, legitimisu se putnici (pa cak i oni koji su namerili da na toj stanici sidju), a tek onda autobus nastavlja svojim putem. Slicno nesto (mada kulturnije izvedeno) sam video i u Zenevi.
 
zasto vremenska karta mora da se otkucava u svakom busu?
i mesecna je vremenska (sa trajanjem od mesec dana) pa ne mora
 
Ne mora. Više puta potvrđeno u praksi.

Ali tebi je u interesu da otkucaš, zato što poslednju vožnju možeš da završiš iako istekne 90 min. A ako ne otkucaš ponovo kartu onda si bez ispravne karte i mogu da ti izdaju doplatnu kartu.

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
becks89":3776hahv je napisao(la):
Jel da te pita čovek, jel ti kad ulaziš u autobus treba da nosiš sve dijagnoze sa sobom?

Uf, uf, uf, šta ti sad napisa i ostade živ. Za tehničko poznavanje autobusa svaka čast, ali o organizaciji prevoza nemaš pojma i to si pokazao više puta, ne bih sad da nabrajam, ali sada si lupio baš do kraja, znači usro si motku skroz na skroz.

U javnom prevozu postoje različite povlašćene kategorije. Neke od njih plaćaju jeftiniji prevoz, neke od njih imaju besplatan prevoz, ali sve te povlašćene kategorije moraju da imaju određenu voznu ispravu, odnosno personalizovanu busplus kartu pod određenom šifrom, a koja se vadi uz određenu dokumentaciju.

Dakle, neće trudnica nositi lekarske nalaze, niti bi joj oni značili išta i da ih nosi, opet bi popila kaznu, niti će baba od 80 godina pokazivati kontroloru svoju ličnu kartu i reći, evo vidiš kad sam rođena.

Jasno je definisano koja se dokumentacija nosi u ovlašćenu poslovnicu za izdavanje voznih isprava i ne znam šta tu nije jasno.
 
Ахахаха какав пичвајз. :D :lool:

Иначе , не тролујем апсолутно никад. Озбиљан сам 100% и нећу да се понављам. :) :mrgreen:

А , мали Шојићи нека само кмече: "Па како је то могуће! Ма немогуће!" :wink:
 
EUKALIPTUS":j3mix3gd je napisao(la):
Jasno je definisano koja se dokumentacija nosi u ovlašćenu poslovnicu za izdavanje voznih isprava i ne znam šta tu nije jasno.

Dečko očekuje da se nekom veruje na reč.

Moja žena kad je bila trudna imala je ispravnu legitimaciju za prevoz. Ako je mogla ona miče svako.
 
EUKALIPTUS":zzc3msc7 je napisao(la):
becks89":zzc3msc7 je napisao(la):
Jel da te pita čovek, jel ti kad ulaziš u autobus treba da nosiš sve dijagnoze sa sobom?

Uf, uf, uf, šta ti sad napisa i ostade živ. Za tehničko poznavanje autobusa svaka čast, ali o organizaciji prevoza nemaš pojma i to si pokazao više puta, ne bih sad da nabrajam, ali sada si lupio baš do kraja, znači usro si motku skroz na skroz.

U javnom prevozu postoje različite povlašćene kategorije. Neke od njih plaćaju jeftiniji prevoz, neke od njih imaju besplatan prevoz, ali sve te povlašćene kategorije moraju da imaju određenu voznu ispravu, odnosno personalizovanu busplus kartu pod određenom šifrom, a koja se vadi uz određenu dokumentaciju.

Dakle, neće trudnica nositi lekarske nalaze, niti bi joj oni značili išta i da ih nosi, opet bi popila kaznu, niti će baba od 80 godina pokazivati kontroloru svoju ličnu kartu i reći, evo vidiš kad sam rođena.

Jasno je definisano koja se dokumentacija nosi u ovlašćenu poslovnicu za izdavanje voznih isprava i ne znam šta tu nije jasno.
Organizacija prevoza, to beše ono vaše preseravanje i premeđavanje grada kako kome dune? Ili misliš na organizaciju u vidu direkcije? Baš bih voleo da mi nabrojiš, pošto vidim da si diplomirani inžinjer saobraćaja sa ogromnim višegodišnjim iskustvom u tom poslu.
Niko ne spori da moraš da imaš adekvatnu ispravu uz sebe, uporno mašiš suštinu, priča je jasna, imaš kartu, ispravan, nemaš kartu iz bilo kog razloga, neispravan putnik. Nikakve potvrde, nikakvi papiri tu ne postoje, puštaju se službena lica sa legitimacijom, kao i legitimacije određenih prevozničkih kategorija. Ostale papire prima ustanova nadležna za to, a to je bus plus poslovnica za vađenje legitimacija. Odakle ideja tebi ili bilo kom idiotu iz Bus Plusa da je ovlašćen da pregleda tvoje papire o zdravstvenom stanju i da predviđa jesi li stvarno to što tvrdiš da jesi i da predviđa jel si ti stvarno podneo zahtev ili nisi? Odakle uopšte vadite sve te ideje o nekim ovlašćenjima i pravima? Trudnica može da bude osoba koja je uz određeni dokument dobila pravo na plaćanje povlašćene karte i koja ima validno otkucanu kartu u tom prevozu, u ostalom slučaju, to je neispravan putnik. Pritom u onom slučaju bilo je jasno da je devojka trudna i prilično je bezobrazno bilo tražiti od bilo koga u onakvoj gužvi da vadi kartu iz torbi, džepova i sl.
Problem nije ni u čemu drugom, već isključivo u tome što bus plus bag** daje sebi za pravo da kontroliše i lekarske nalaze, devojka ako nije imala kartu, taman da je vanzemaljac po nalazu morala je biti sankcionisana, pa taman 7 puta trudnica bila.
 
ink":1hfthpqs je napisao(la):
Kokos":1hfthpqs je napisao(la):
Jel to znači da kontrolor nema mogućnosti da ti naplati kaznu osim ako mu ti dozvoliš?

Samo ovlasceno lice ima pravo da te legitimise, samo drzava ima pravo da te kazni. Parking Servis takodje nema pravo da ti izda "kaznu", vec samo da ti naplati dnevnu kartu za parkiranje vozila. BusPlus moze samo da ti izda dopunsku kartu, a ne kaznu.

U Engleskoj su to resili time sto kontrolori uvek ulaze u autobuse uz pratnju komunalne, a i gradske, policije. To se u Londonu radi u velikim racijama gde se zaustavi ceo autobus, provere se karte, legitimisu se putnici (pa cak i oni koji su namerili da na toj stanici sidju), a tek onda autobus nastavlja svojim putem. Slicno nesto (mada kulturnije izvedeno) sam video i u Zenevi.

Da li može da ti izda dopunsku kartu bez legitimisanja?
 
Hoću da ukažem da je to kvaka 22. Ne mogu da ti izdaju dopunsku kartu bez lične karte, a ne mogu da ti traže ličnu kartu jer nemaju zakonsko pravo.
 
Dopunska karta se placa na licu mesta 2000rsd, koliko sam upoznat nije potrebna licna karta uopste. I vazi kao dnevna karta.
 
Ako si vec spreman da platis kaz... ovaj, dopunsku kartu, sto im ne bi pokazao legitimaciju? Ako neces da platis, nista im ne pokazuj i nadaj se da komunalci ne cekaju na sledecoj stanici.
 
A komunalci ako čekaju nemaju prava da njima daju moje podatke ako im ja dam. Ne pitam ja zbog konkretne situacije, samo ukazujem na to da je besmisleno postojanje kontrolora ako ne može da te sankcioniše kada nemaš kartu. Što je naravno odvojena priča od toga da li treba plaćati ili ne..
 
Samo da obavestim ukoliko neko ima dve karte za kucanje, obratite pažnju koju ste otkucali, jer ukoliko date pogrešnu, biće vam oduzeta.
Danas je žena greškom dala karticu koju nije otkucala na kojoj je imala dve vožnje, pa joj je oduzeta, jer je već "ušla" u sistem, druga je bila validno očitana, ali kontrolor kaže da mora da pravda kartu koja nije ispravna, izdao je uredno papir i rekao gde može da podigne svoju kartu i novac će joj biti vraćen na kartici.
 
svasta, i ovi kontrolori koliko god imam razumevanja za njihov stresan posao, nekada preteruju.
 
Nisu kontrolori krivi što je takav softver.

A i ne treba da bude drugačiji jer bi onda mogli da svakome brišu kazne.

Nisam dobro shvatio - ako se tako nešto desi onda se ode negde i dobije kartica nazad i ne gubiš ništa (osim vremena).
 
Kokos":10vk4ghj je napisao(la):
A komunalci ako čekaju nemaju prava da njima daju moje podatke ako im ja dam. Ne pitam ja zbog konkretne situacije, samo ukazujem na to da je besmisleno postojanje kontrolora ako ne može da te sankcioniše kada nemaš kartu. Što je naravno odvojena priča od toga da li treba plaćati ili ne..
Nije ni malo besmisleno. Kada ne bi postojali kontrolori, skoro niko ne bi plaćao kartu (bilo tako jedno vreme 90-ih, kontrolor je bio redak kao beli medved). Ljudima je jednostavno neprijatno, te situacije su im stresne, ne nateže im se i zato kupuju karte (oni koji kupuju). Ima i onih kojima to ništa nije stresno, koji potenciraju svoja prava i prava kontrolora (što u principu sve i jeste istina) i nije im problem da to rade svakodnevno i da se voze besplatno. Ipak, to je samo jedan broj putnika, ali da kontrole nema, da broj bi bio višestruko veći, da ne kažem apsolutan, i onda bi priliv novca bio daleko manji.
 
EUKALIPTUS":1mvfmlvl je napisao(la):
Kokos":1mvfmlvl je napisao(la):
A komunalci ako čekaju nemaju prava da njima daju moje podatke ako im ja dam. Ne pitam ja zbog konkretne situacije, samo ukazujem na to da je besmisleno postojanje kontrolora ako ne može da te sankcioniše kada nemaš kartu. Što je naravno odvojena priča od toga da li treba plaćati ili ne..
Nije ni malo besmisleno. Kada ne bi postojali kontrolori, skoro niko ne bi plaćao kartu (bilo tako jedno vreme 90-ih, kontrolor je bio redak kao beli medved). Ljudima je jednostavno neprijatno, te situacije su im stresne, ne "nateže" im se sa kontrolorima i zato kupuju karte (oni koji kupuju). Ima i onih kojima to ništa nije stresno, koji potenciraju svoja prava i prava kontrolora (što u principu sve i jeste istina) i nije im problem da to rade svakodnevno i da se voze besplatno. Ipak, to je samo jedan broj putnika, ali da kontrole nema, da broj bi bio višestruko veći, da ne kažem apsolutan, i onda bi priliv novca bio daleko manji.
 
Vrh