Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Veceras vidjena stalna kontrola u GB1360 na liniji 85
 
Bili su pre neko vece na pocetnoj linija 400, umal' batine ne dobise, sihte na potezu 400 nisu nedeljama izasle, skoro svakog vikenda se radi ispomoc na njihovim linijama, a onda dodju i ovi da zaje*******avaju narod, katastrofa...
 
Ako su mislili da se tako reše gužve , zeznuli su se. Još uvek nije stupio na snagu novi režim naplate. :)
 
becks89":2voev212 je napisao(la):
Bili su pre neko vece na pocetnoj linija 400, umal' batine ne dobise, sihte na potezu 400 nisu nedeljama izasle, skoro svakog vikenda se radi ispomoc na njihovim linijama, a onda dodju i ovi da zaje*******avaju narod, katastrofa...
Na potez 300 ne smeju ni da prismrde. Samo nek dođu ...
 
Mali: Novi tarifni sistem u prevozu biće u primeni od februara ili marta 2015.

R.B. | 24. 12. 2014. - 09:06h izmena vesti 09:57h | Foto: M. Perić | Komentara: 29
Do kraja godine biće definisan novi tarifni sistem, na kojem intenzivno radimo, a koji ćemo primenjivati od februara ili marta 2015, najavio je gradonačelnik Siniša Mali.

- To ne radimo na način da pojedine kategorije ostanu bez povlastica, već da ceo sistem bude mnogo korisniji i isplativiji za građane. Kada bismo smanjili broj ljudi koji se švercuju u gradskom prevozu, uspeli bismo da zaradimo više novca vrlo brzo. Taj novac bi nas iz minusa doveo do toga da GSP može da ulaže sredstva u nove autobuse i rezervne delove - ističe gradonačelnik.


On objašnjava da je cilj da svi budu motivisani, a ne da se izbegava plaćanje karata.

- Namera je da omasovimo taj proces, da ga napravimo prihvatljivijim za što širi krug ljudi. Moram da napomenem da je cena gradskog prevoza u odnosu na druge gradove u Srbiji i regionu, u Beogradu najniža – rekao je gradonačelnik.

Siniša Mali je dodao da sve ovo, uz optimizaciju gradskog saobraćaja na osnovu stvarnih podataka o broju putnika, treba da dovede do uštede, ali i boljeg kvaliteta i usluge gradskog prevoza.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/521760 ... marta-2015

koliko kosta karta u novom sadu rekao bih manje nego u beogradu
 
Kada sam bio ove godine bila je 50 dinara


Отправлено с моего iPad используя Tapatalk
 
Moram da napomenem da je cena gradskog prevoza u odnosu na druge gradove u Srbiji i regionu, u Beogradu najniža – rekao je gradonačelnik.
A svi redom zaborave da je kvalitet isto jedan od najnizih. Ne razumem vise cemu to poredjenje i gledanje drugih gradova. Svi smo ustanovili do sada da je svaki grad specifican i da nije svugde isto i da faktori koji uticu na prodaju karata imaju potpuno drugacije vrednosti. Umesto da gledaju kako da poboljsaju kvalitet i time privuku kupce, oni rade suprotno, odvracaju kupce i krive ih za kvalitet. Dosla baba u pekaru i kaze nije vam ukusan hleb, pa nasli pekari da jos vise pokvare ukus hleba, okrive babu za to i onda se zale sto ne prodaju dovoljno. To nigde necete videti.
 
Jel si siguran u tu tvrdnju?
Po kvalitetu, možda jedino Subotica može da bude ispred, eventualno Novi Sad, a kada skupite vozne parkove svih gradova, teško da je brojčano približan broj vozila koliko ih ima GSP :)
Nije slagao što se toga tiče, ali time što je prevoz u drugim gradovima očajan, ne znači da treba da bude loš u BGu :)
 
marrecar":1n220ot5 je napisao(la):
Moram da napomenem da je cena gradskog prevoza u odnosu na druge gradove u Srbiji i regionu, u Beogradu najniža – rekao je gradonačelnik.
A svi redom zaborave da je kvalitet isto jedan od najnizih.
rekao Mali da ce raditi i na poboljsanju kvaliteta :lol:
 
becks89":1khcunpy je napisao(la):
Jel si siguran u tu tvrdnju?
Po kvalitetu, možda jedino Subotica može da bude ispred, eventualno Novi Sad, a kada skupite vozne parkove svih gradova, teško da je brojčano približan broj vozila koliko ih ima GSP :)
Nije slagao što se toga tiče, ali time što je prevoz u drugim gradovima očajan, ne znači da treba da bude loš u BGu :)
Broj vozila ne predstavlja kvalitet. A opet je to onaj promenljivi faktor, Subotica, NS, Nis i ostali gradovi imaju daleko manji broj stanovnika, time manji broj linija i manji broj vozila. A u Beogradu cak postoji potreba za vecim brojem linije i ogromnim izmenama postojecih koje su iste vec decenijama. Znaci svugde je razlicito i nema potrebe uporedjivati Beograd sa drugim gradovima, kako u Srbiji, tako u Evropi i svetu, a i obratno.
Ne treba nigde da bude ocajan prevoz jer ovo je 21. vek, a mi kao da jos nismo usli. Verovatno ima jos dosta slicnih slucajeva, ali nema potrebe da to bude opravdanje jer zasto bismo to uzeli kao izgovor da ne napredujemo. Ja iskreno ne znam vise sta ovi iz vlasti misle, jedno poboljsati uslugu u korist putnika/gradjana, drugo je poboljsati uslugu na teret putnika/gradjana.
 
Broj vozila ne predstavlja kvalitet, ali utice na isti. Nije isto odrzavati 100 i 1100 vozila ;)
Doduse, kod nas to nije problem, ne odrzava se nijedno pa su svi isti,jedino ako ima bas neki veseli majstor pa resi sam da im zaje*******e sistem i da malo sredi sam svoje vozilo, inace odrzavnje kao odrzavanje moz da se ukine, nemaju sa cim da rade, a nemaju ni volje bas puno da rade, tako da ono nepotebni troskovi.
Kvaliteta i pomaka nece biti, bice jos gore, Solarisi na leto gube garanciju, isekli su pola solidnih kola, kad krenu da se kvare Solarisi(a vec jesu), zivo me zanima sta ce onda isterati na ulicu... Mnogo neplanskih stvari se radilo i i dalje se radi, a dok nema plana, nema ni uspeha, jednostavno je. Covek koji ne zna gde ide i sta zeli, nece ni stici, a nece nista ni postici u zivotu.
 
kad krenu da se kvare Solarisi(a vec jesu), zivo me zanima sta ce onda isterati na ulicu..

Pa kupice nove autobuse.
-Ako pitas: Od kojih para?
-Nasih!
 
BUS PLUS PLUS Gradski prevoz u 2015. čekaju radikalne promene, "švercerima" se neće dopasti

Tanjug | 25. 12. 2014. - 09:44h | Foto: RAS | Komentara: 15
Gradski menadžer Goran Vesić izjavio je danas da će, nakon uvođenja novog tarifnog sistema, što se očekuje do kraja godine, većina građana plaćati jeftinije karte za prevoz, a istovremeno će se destimulativno delovati na "švercere".


Još uvek se ne zna koliko će karta za gradski prevoz koštati
Vesić je u izjavi Tanjugu rekao i da će biti uveden neki vid nagrada za putnike koji redovno plaćaju prevoz, a najavio je i uvođenje, ali i ukidanje, pojedinih vrsta karata.

Međutim, Vesić nije mogao da govoti o detaljima koliko će koja karta koštati, jer se još uvek rade analize, ali je podvukao da je "izvesno da će za većinu kategorija prevoz biti jeftiniji".


"Koliko će biti to smanjenje, građani će saznati narednih dana... Kao što insistiramo da se plaća prevoz, tako pokušavamo da raznim podsticajnim merama kao što je smanjenje cene, građanima omogućimo da plaćaju prevoz", rekao je on.

Nadležni, kako je dodao, vode računa i da prevoz ne bude skuplji kada se poredi sa glavnim gradovima u okruženju, a neće koštati više ni u odnosu na gradove u Srbiji, kao što su Niš, Novi Sad, Subotica...

Upitan da li će biti povećanja cene prevoza za neke kategorije stanovništva, Vesić je rekao da to još uvek nije odlučeno, ali da nadležni pokušavaju da nadju meru kako bi novi tarifni sistem bio u interesu i većine građana i javnog prevoza.

Govoreći o novom tarifnom sistemu, Vesić je rekao da će se sa njim izaći u javnost do kraja godine, a on će biti posledica "ozbiljnih analiza" koje su radjene tokom cele godine.

Cilj novog tarifnog sistema je, naglasio je Vesić, da se gradjanima omogući da jeftinije plaćaju karte, ali i i da, za svoj novac, više koriste prevoz, a kako veruje, većina će biti zadovoljna predloženim merama.

Osim toga, dodao je, uvode se odredjene nagrade za gradjane koji redovno plaćaju prevoz, a putnike očekuju i nove vrste karata, dok će neke druge biti ukinute.

Vesić je takodje rekao da je sadašnji sistem neodrživ jer tek oko 200.000 ljudi plaća prevoz, a koristi ga oko 800.000 (oni koji besplatno koriste prevoz po različitim osnovama ulaze u tu cifru od 800.000).

"Oni koji sada besplatno koriste prevoz kao što su osnovci - njihove povlastice će ostati i tu se nijednog časa nije razmišljalo o promenama, ali jasno je da svi moraju, makar i manje plaćali, da plaćaju da bi prevoz mogao da funkcioniše", podvukao je Vesić.

Sledeća godina prekretnica za GSP


Goran Vesić

Kada je reč o "švercerima" u gradskom prevozu, Vesić je rekao da će novi tarifni sistem biti "vrlo destimulativan" za njih.

Od pokretanja akcije kojom se građani pozivaju da plaćaju javni prevoz, rekao je Vesić, naplata se povećala za oko 30 odsto u odnosu na period kada je počela, ali, kako ističe, to nije dovoljno.

Prema njegovim rečima, sledeće godine će biti povećan broj komunalnih policajaca, a stotinak njih moglo bi da bude isključivo u javnom prevozu.

Komunalni policajci će, naveo je Vesić, imati šira ovlašćenja i moći da privode i legitimišu za poslove iz svoje nadležnosti.

"Očekujemo da će sledeća godine biti prekretnica za gradski prevoz i da će on prvi put početi da funkcioniše na zdravim osnovama što nije bio slučaj, ne samo poslednjih godina, nego u poslednjih, možda, i desetak godina", zaključio je Vesić.


http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/522079 ... ce-dopasti
 
Cekaj, cekaj, sad ce manekeni moci da privode jer nisi platio kartu? Ovo samo u majci Srbiji moze da postoji...
 
Pa u Srbiji se sve desava prvo, pa onda nas svi kopiraju, odatle znam. :D
 
Ајде нек неко каже где постоји контрола која птника замоли да изађе напоље ако нема карту што је доскоро био случај. Путник може да изађе а може и да пљуне контролора без последица, на ТВ прикажу само озбиљније случајеве физичког напада. И нек се не даје као контрааргумент да има свакаквик контролора јер сурова статистика каже да више страдају контролори од путника него обрнуто.
 
u Evropi te drze dok ne platis ili odma kod sudije, jedino ovde mozes da se zaje*******
 
I jedino ovde mogu da te zaje*******avaju i traže ti da platiš kaznu , zato što ti je pukao film i ne želiš na potezu od nekoliko stanica da tri puta pokazuješ ispravnu kartu.
 
Укида се појединачна карта, месечна јефтинија

понедељак, 29. дец 2014, 15:04 -> 15:55

Градски превоз у Београду ускоро ће за 400.000 грађана бити јефтинији пошто ће, између осталог, појефтинити месечне карте за запослене и студенте, али се, с друге стране, уводе четири категорије пензионера и за неке од њих ће превоз бити скупљи.

Месечна карта за запослене ће уместо 3.275 динара бити 2.990, односно појефтиниће 285 динара, док ће повлашћењене категорије попут студената, средњошколаца, особа са инвалидитетом, уместо 1.120, плаћати 1.090 динара месечно, речено је на сусрету са новинарима у Скупштини Београда, који су одржали градоначелник и градски менаџер Синиша Мали и Горан Весић, преноси Танјуг.

Према новом тарифном систему, који ће ступити на снагу 1. фебруара, укида се карта за једну вожњу и постојаће само временска карта која ће важити 90 минута и која ће коштати 89 динара. До сада је временска карта коштала 101 динар и важила 75 минута.

Када је реч о пензионерима, Весић је објаснио да су до сада постојале две категорије: млађи од 65 година који су плаћали 1.120 динара месечно и старији од 65 година који су плаћали 407 динара годишње.

Сада се, како је објаснио, пензионери деле у четири групе и сви који имају до 10.000 динара пензије, а у Београду их је око 12.000, возиће се потпуно бесплатно.

Пензионери са пензијама од 10.000 до 25.000 динара и даље ће годишње плаћати 407 динара.

Пензионери чија су примања од 25.000 до 50.000 месечно ће плаћати 990 динара, рекао је Весић, док ће они са пензијама већим од 50.000 плаћати 1.495 динара месечно, што је половина месечне карте за запослене.

Основци ће и даље имати бесплатан превоз.

Према новом тарифном систему, дневна карта коштаће 280 динара, за три дана 720, а за пет дана 1.100 динара.

Весић је објаснио да ће бити могуће купити и годишњу карту за запослене, а они ће плаћати 11 месеци односно укупно 32.890, јер ће један месец имати бесплатно. Исти принцип важи и за повлашћене категорије.

Према Весићевим речима, једна од погодности је и та што ће онај који уплати 900 динара на своју "бус-плус" картицу добити 100 динара бонуса.

Мали и Весић су такође рекли да пензионери који имају пензије до 25.000 динара до 31. јануара треба да донесу чекове којима потврђују примања, како би били груписани у категорију којој припадају.

Пензионери са више од 25.000 динара до 1. марта треба да донесу своје чекове.

"Решили смо да дефинишемо нови тарифни систем, чији је циљ да повећа праведност, обезбеди веће приход градском саобраћајном, као и већу функционалност", закључио је Мали.

http://www.rts.rs/page/stories/ci/story ... D0%B0.html
 
Дневна карта је прескупа...

Требали су да оставе исту цену као за једнократну, а да уведу да важи сат и по времена. Овако само терају мак на конац да натерају људе да узимају месечне, пошто се и даље само оне исплате...
 
Lepo su kategorisali penzionere, prema mom misljenju, sasvim korektno. Snizenja su iskreno nikakva, kao i da ne postoje. Na godisnjem nivou zaposleni ce ustedeti za jednu mesecnu... Ukidanje pojedinacne karte je suludo.
 
Vrh