Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Toliko rupa i manjaka, i toliko loše sve zamišljeno da nemam reči. Ne da ne zaslužuju ćorav dinar da im se da, nego nemam reči. Ajde, videćemo kako će sve da izgleda kada krene, ali na osnovu svega ovog, jako, jako loše.
 
Sta je ovo poskupljenje sa 73 na 90 din zavijeno u oblandu snizenja sto nesmanje sa 73 dna na 70 i to bude 30 min ako vec oce da uklone kartu za jednu voznju
 
Potpuno besmisleno, naravno ako su sve te Blicove tvrdnje tacne. Sta ako neko koristi prevoz na npr. 30-45 minuta. On da plati 90 dinara za 90 min, a tih 45 min mu ode neiskorisceno. A da kupi duplo skuplju kartu kod vozaca, to niko i ne radi.
 
Super sto su uveli za penzose da placaju bar tih 610 dinara. Ovo je glupo sto su uveli vremensku samo, mogli su tu od 73 da spuste na 70 i da je daju na 90 minuta.
 
Mislim da su trebali više kategorija kod pentionera da naprave. Glupo je da neki pwnzionwr koji prima 17900 plaća 600 godišnje, a nwko sa 18100 plaća 600 godišnje.
 
Ali povlascena kategoria penzosa do 18000 din, tacnije 147 evra, blago njima. Ovo je pocetak kraja GSP-a, iskokala sam kokice i do proleca racunam da ce se ova drama, iz vise delova okoncati.
 
MilisaV":15c7icih je napisao(la):
Mislim da su trebali više kategorija kod pentionera da naprave. Glupo je da neki pwnzionwr koji prima 17900 plaća 600 godišnje, a nwko sa 18100 plaća 600 godišnje.

:?:
 
^^
Verujem da je automatska greska, misli da "neko sa 18100 placa 600 *mesecno." ;)
 
Sve su ovo gradske igre sa samo jednim ciljem. A to je sto veca uspesnost naplate i rast prihoda od korisnika usluga.
Zavlacenje ruke u dzep penzionera je jako sraman i ocajan pokusaj da se naplati nesto po svaku cenu a sto vise. Ovim ne stajem na stranu penzionera kao zastitnik te grupacije vec posmatram sistem kao jednog jadnog utopljenika koji se hvata za svaku slamku ne bi li se spasao od utopljenja.
 
Nece se spasiti. Tek im sad niko nece placati karte. Neko iz inata, a nazalost vecina iz nemastine.
 
Ali smesno mi je sad taj obrt situacije kada su letos penzioneri davali izjave Studiju B da prevoz mora da se placa, kako ne moze da bude besplatan i da se poboljsa ako se ne placa, a danas citam izjave u Blicu ili Vecernjim novostima kako sada govore da je sramota da ukinu besplatnu kategoriju, kako je to skupo, sraman potez, bla bla.
 
Ovi umesto više opcija da uvedu rade sve obratno. Shvatam ja da oni hoće više da zarade, ali treba postojati što više opcija (jedna vožnja, vremenska, jedan smer, dnevna, nedeljna, vikend, grupna...) mada je to komplikovano sa ovim sistemom koji nisam video nigde u Evropi.

Poslato sa telefona
 
Pre par godina , na pijaci , došao stariji čovek sa kombijem punim jagoga , u pratnji dva sina. Cenu stavio za trećinu nižu od drugih. Za dva sata je prodao sve što je doneo , nemajući uopšte vreme da se odmori. Ostali , koji su hteli više da zarade , na kraju su zaradili manje. Ovaj sistem treba primeniti i na novi tarifni sistem.
 
Ne znam odakle nekome ideja da se penzioneri voze za dzabe?
Sad kad uvedu sve te karte i ako smanje na 1000 mesecnu kartu, lepo treba pravu policiju da uvedu u buseve, pa ko oce da se kurci i da se svercuje odmah pritvor
 
A poskupljenje sa 73 na 90 din naj bolje da uvedu 1 din= 1 min koliko najduze traje voznja u bg [jedna linija od okretnice do okretnice]
 
direktor":2to7cea1 je napisao(la):
A poskupljenje sa 73 na 90 din naj bolje da uvedu 1 din= 1 min koliko najduze traje voznja u bg [jedna linija od okretnice do okretnice]

Nigde ne postoji takav sistem, a u 10ak gradova gde sam bio karta je vremenska, nije ssamo za jednu voznju. Ovim poskupljenjem teraju ljude da uzmu mesecnu kartu
 
Ako vec napredno uvode vremensku, neka uvedu kartu od 30 min, da ne kazem kartu za 3 stanice, posto metro jelte, nemamo.

loyola je napisao:
Ovim poskupljenjem teraju ljude da uzmu mesecnu kartu

Da, ovo je bedni pokusaj konstantnog finansiranja administrativnih parazita iz GSP-a, kojima je nestalo mesecnih prihoda, pa reketiranjem pokusavaju da se odrze vestacki u zivotu.


Nego, jel ima povlascena kategorija za klosare i prosjake, posto nisu zanemariv procenat u nasem prevozu...?
 
Niko te ne tera da koristis prevoz i finansiras takav sistem
 
Ta recenica "niko te ne tera da koristis prevoz" je besmislena na vise nivoa. Kako neko da stigne od tacke A do tacke B u Beogradu, a da pri tome nema auto, bicikl, helikopter, brod, NLO, portale i ko zna sta jos?
 
Taxi?
Ako već nisi raspoložen da finansiraš takav sistem, ako nećeš da se guraš, da se prljaš, da uživaš u opojnim mirisima tokom putovanja od tačke A do tačke B, onda lepo zoveš taxi, ali tu uslugu fino i platiš.
Na stranu sve to, cene prevoza već postaju bezobrazno visoke!
 
Pa upravo ni taksi nije izbor nego privilegija. Ovde nije prica o nekome ko se proseta gradom svake prestupne godine ili da ima po milion u svakom dzepu pa da koristi taksi. Radi se o ljudima koji ne mogu da priuste da kupe kola i da placaju benzin, ili da placaju taksi, oni moraju da koriste prevoz svakodnevno kako bi dosli do posla i radili za mizernu platu.
 
Vrh