Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Kako mogu da ukinu pojedinacnu kartu, ona svugde ( u Civilizovanom svetu postoji), ili bar karta od pola sata koja je jednaka pojedinacnoj? Mnogo su se zaneli, nadam se da ce gerila ustati i ogdovoriti adekvatno, a to je vandalizam.
 
Nije ukinuta pojedinačna karta , samo je preimenovana u vremensku od 90 minuta i poskupela je na 89 dinara. Koliko zaista ima ljudi koji će po dva ili više prevoza promeniti za 90 minuta?
Onda , karte za nezaposlene i dalje koštaju isto koliko su i pre , jer njih ima najviše od svih kategorija povlašćenih.
Sve u svemu , ne vidim nikakvo poboljšanje u odnosu na sadašnju situaciju , već sasvim suprotno , izuzev što sada moraju svi penzioneri da plaćaju karte.
 
Super sto su dodali za 3 i 5 dana, jos bolje sto su uveli placanje za penzose. Mogli su malo veci popust da daju za ovu godisnju, ne znam samo kako da uplatim u februaru godisnju a traje mi do 30. novembra kartica, da l se prenosi kada se overi novom potvrdom sa faxa..
 
Ma ekstra su sve uveli, vrhunski su smislili. Nego i dalje markice ne vaze za nocni...Sta cemo sa radnicima koji moraju da kupuju karte od 150 din da bi se vatili kuci? Drago mi je loyola da si zadovoljan, izgleda da si jedini u Bg-u.
 
Ноћни превоз је ван система Бус-плус, у потпуности је препуштен приватницима. А што се тиче нових тарифа, сматрам да треба увести и полумесечну преплату.
 
"Мали и Весић су такође рекли да пензионери који имају пензије до 25.000 динара до 31. јануара треба да донесу чекове којима потврђују примања, како би били груписани у категорију којој припадају.
Пензионери са више од 25.000 динара до 1. марта треба да донесу своје чекове."

А где треба да се иде да се однесу чекови на увид ? Тамо где се вадила лична Бус Плус картица (Темпо, Београђанка, ...) или негде другде ( у ГСП :? ) ?

Моје виђење за једну од пензионерских категорија:
моја мајка, која сад има 86 година, сад би по овом новом систему требало да плаћа превоз месечно 990,- динара. Пошто превоз користи јако ретко, сем кад иде код лекара на ВМА или до ВМЦ-а или кад иде негде а јако ретко, рекао сам јој да ћу јој набавити ону пластичну (не личну :D ) допунску карту, јер се сад више то исплати, него куповати месечну. Наравно сложила се са тим.
Предпостављам да ће многи пензионери, а који ређе користе превоз, тако урадити.
 
Bezobrazluk je sto je cela preraspodela presla na teret penzionera. Slazem se da treba da se podje od visine penzije i da tu treba da postoje kategorije ali mislim da za te ljude nije pravedno da placaju na mesecnom nivou vec su trebali godisnje uplate da podignu ne preterano ali svakako ne ovako i ovoliko.
 
Вожд":ho7eiiea je napisao(la):
Пензионери са пензијама од 10.000 до 25.000 динара и даље ће годишње плаћати 407 динара.
33.9 dinara mesecno?!
 
angry bird":3uwvthse je napisao(la):
Вожд":3uwvthse je napisao(la):
Пензионери са пензијама од 10.000 до 25.000 динара и даље ће годишње плаћати 407 динара.
33.9 dinara mesecno?!

Igor":3uwvthse je napisao(la):
Bezobrazluk je sto je cela preraspodela presla na teret penzionera. Slazem se da treba da se podje od visine penzije i da tu treba da postoje kategorije ali mislim da za te ljude nije pravedno da placaju na mesecnom nivou vec su trebali godisnje uplate da podignu ne preterano ali svakako ne ovako i ovoliko.

Iako imam penzionera u porodici , ipak mislim da koliko god da plaćaju penzioneri , i dalje je opravdanije , ali opet loše urađeno , nego ono što je urađeno nezaposlenima. Gde je tu logika da penzioner , koji ima primanja , kolika god da su , plaća , uzeću primer najsiromašnijih , oko 37x manju cenu mesečne u odnosu na nezaposlene , koji nemaju nikakav prihod (kao reper uzeta zvanična definicija kategorije , nevezano za to kako se izdržavaju).
 
Cekaj znaci ovo nije greska u kucanju? Ja sam prvo mislio da je greska pa stoji 407 godisnje umesto mesecno?
 
Nije greška , jer sam na još nekim mestima to pročitao. Jedino postoji mogućnost da je pogrešio taj što je to izjavio.
 
Evo jos jedne nebuloze koje sam tek sad saznao. Dnevna, trodnevna i petodnevna karta vazi od kupovine na kiosku. Tako barem pisu mediji, ako je istina, ovi u Direkciji su pokazali jos jedan nivo inteligencije.
 
То је паметно, купци једнкратних карата најчешће нису баш највештији са валидаторима. А и нерационално да карте за једнократну опотребу подржавају технологију коју захтева валидатор. Надам се да остаје могућност опција дневне са пластичним картицама.
Добра је идеја бонус за веће уплате.
 
Informacioni sistem treba da podrži:
1. mesečnu pretplatu od datuma do datuma za sve kategorije
2. mogućnost uplate nepersonalizovanih karata na personalizovane BusPlus legitimacije u slučajevima kada mesečna pretplata nije aktivna na njoj
3.numeracija svakepersonalizovane i nepersonalizovane iskaznice tako da se preko Interneta može proveriti stanje računa na svakoj od njih, kao i rok važenja.
Stavka 1 je najverovatnije tehnički moguća već sad, za ostale dve nisam siguran koliko treba adaptirati sistem.
 
orion":2if79rh5 je napisao(la):
То је паметно, купци једнкратних карата најчешће нису баш највештији са валидаторима. А и нерационално да карте за једнократну опотребу подржавају технологију коју захтева валидатор. Надам се да остаје могућност опција дневне са пластичним картицама.
Добра је идеја бонус за веће уплате.
Ne vidim razlog zbog cega bi se dnevna karta aktivirala od kioska. Mada pre bih rekao da su mediji pogresili, dnevne karta se do sada aktivirala u autobusu i u narednom svakom presedanju, sada neko aktivira na kiosku i sta sad, mora da ponovo bira kartu na automatu i da kuca svaki put. Morali bi da prave izmene u softveru, sto je nepotrebno, kada je daleko lakse i logicnije dodati dve nove opcije i da ostane kao do sada. Moji clanovi porodice koji ne koriste svakodnevno prevoz nego jednom u mesec dana npr. uvek imaju plasticnu karticu sa nesto kredita i kucaju. I sta sad, da npr. neko koristi dnevnu kartu, on mora ponovo da plati 280 dinara iako na kartici ima dovoljno. To je samo uzimanje para, nista drugo.
 
marrecar":1z9i9lb2 je napisao(la):
Evo jos jedne nebuloze koje sam tek sad saznao. Dnevna, trodnevna i petodnevna karta vazi od kupovine na kiosku. Tako barem pisu mediji, ako je istina, ovi u Direkciji su pokazali jos jedan nivo inteligencije.
Drugim recima, ne mozes vise da doplatis nepersonalizovanu i da je stekujes pa da je upotrebis po potrebi kad ugledas kontrolu. Kad je kupis iskoristio si je. Zato je i ukinuta pojedinacna.
 
Ovo će samo dovesti do toga da ljudi uopšte ne kupuju te višednevne karte , nego da se švercuju još više , jer je još nebuloznije ovo sa vremenskim kartama od 90 min.
 
marrecar":1yr3azjl je napisao(la):
orion":1yr3azjl je napisao(la):
То је паметно, купци једнкратних карата најчешће нису баш највештији са валидаторима. А и нерационално да карте за једнократну опотребу подржавају технологију коју захтева валидатор. Надам се да остаје могућност опција дневне са пластичним картицама.
Добра је идеја бонус за веће уплате.
Ne vidim razlog zbog cega bi se dnevna karta aktivirala od kioska. Mada pre bih rekao da su mediji pogresili, dnevne karta se do sada aktivirala u autobusu i u narednom svakom presedanju, sada neko aktivira na kiosku i sta sad, mora da ponovo bira kartu na automatu i da kuca svaki put. Morali bi da prave izmene u softveru, sto je nepotrebno, kada je daleko lakse i logicnije dodati dve nove opcije i da ostane kao do sada. Moji clanovi porodice koji ne koriste svakodnevno prevoz nego jednom u mesec dana npr. uvek imaju plasticnu karticu sa nesto kredita i kucaju. I sta sad, da npr. neko koristi dnevnu kartu, on mora ponovo da plati 280 dinara iako na kartici ima dovoljno. To je samo uzimanje para, nista drugo.

Није баш најјасније, ја сам разумео да су раздвојене једнократне временске од опције која постоји тренутно а да и даље остаје опција да се вренемска откуцава помоћу неперсонализиваних.
Ове једнократне би биле од користи туристима а њима је тако згодније, бар ја да сам туриста тако би ми било лакше. А корисници неперсонализованих би били у плусу јер би добијали бонус.

Тај бонуј је добра идеја јер се тако награђују они који редовно плаћају за разлику од оних који на картици држе таман толико да морају да је откуцају кад наиђе контрола. Ја сам једном тражио да ми уплате 1500 дин и продавац није веровао да је добро чуо, каже никад му нико толико није уплатио.
 
https://www.busplus.rs/vesti/page-vesti ... za-927.php

Izgleda da sam ja ipak iskocio pred rudu. Ako dobro shvatam ostaje nepersonalizovana i mogucnost njene dopune ali se samo ukida prodaja karte za jednu voznju? Right? :?:
Zato je Gradska uprava donela odluku da snizi cene karata kako bi motivisala građane i kompanije da kupuju mesečne karte.

Cilj je da građani kupuju mesečne karte, jer tako i sebi i gradu obezbeđuju da gradski prevoz normalno funkcioniše. Međutim, Grad vodi računa i o onim građanima koji imaju potrebu da koriste gradski prevoz samo povremeno. Zato im nudi nove karte, na osnovu kojih mogu bolje da koriste gradski prevoz za isti ili sličan novac.

Zato se ukida „karta za jednu vožnju“ od 73 dinara. Umesto nje, koristiće se vremenska karta koja košta 89 dinara i koja traje 90 minuta od trenutka validiranja. I u ovom slučaju je snižena cena karte, jer je do sada ta karta koštala 101 dinar i važila je 75 minuta. Procena Dirkecije za javni prevoz jeste da građanin koji kupuje pojedinačnu kartu promeni u proseku oko tri različita prevoza. Do sada je to koštalo 219 dinara ili tri „karte za jednu vožnju“. Sada će moći da preseda, tj. promeni koliko puta želi prevoz u trajanju od 90 minuta, za samo 89 dinara. Direkcija za javni prevoz smatra da je za 90 minuta moguće prosečno promeniti i do šest različitih linija.

Novi tarifni sistem stupa na snagu 1. februara 2015. godine, osim za penzionere kojima imaju primanja preko 50.000 dinara. Za njih novi tarifni sistem važi od 1. marta 2015. godine.

Svim penzionerima koji sada koriste kartice na osnovu kojih plaćaju 407 dinara godišnje, biće produženo trajanje kartica do 1. februara, što znači da će se tokom januara voziti besplatno. Od 1. februara 2015. godine svako ko dopuni nepersonalizovanu karticu sa najmanje 900 dinara, dobiće „bonus“ od 100 dinara. To znači da je za 10 kupljenih karata jedanaesta karta besplatna. Od 1. februara 2015. godine uvodi se godišnja karta koju će moći da kupe korisnici javnog prevoza u svim kategorijama. Cena godišnje karte biće identična ceni mesečne karte puta 11 meseci, a važiće za svih 12 meseci.

Trenutno se pojedinačne vožnje mogu ostvariti korišćenjem plastičnih i papirnih (nepersonalizovanih) kartica. Papirne kartice namenjenje su uglavnom posetiocima grada ili korisnicima koji povremeno koriste uslugu javnog gradskog prevoza.
U okviru novog tarifnog modela papirne kartice postaju kartice za jednokratnu upotrebu i mogu se dopuniti isključivo kao:
dvadesetčetvoročasovna (dnevna) – 280 dinara (važi 24 sata od momenta aktivacije, osim u noćnom prevozu). Aktivacija počinje od momenta prodaje na kiosku. Nakon dopune kartica se više ne može upotrebiti ni za jednu transakciju. Karta važi za jednu osobu (za imaoca kartice u prevozu);

trodnevna – 720 dinara (važi 72 sata od momenta aktivacije, osim u noćnom prevozu). Aktivacija počinje od momenta prodaje na kiosku. Nakon dopune kartica se više ne može upotrebiti ni za jednu transakciju. Karta važi za jednu osobu (za imaoca kartice u prevozu);

petodnevna dana – 1.100 dinara (važi 120 sati od momenta aktivacije, osim u noćnom prevozu). Aktivacija počinje od momenta prodaje na kiosku. Nakon dopune kartica se više ne može upotrebiti ni za jednu transakciju. Karta važi za jednu osobu (za imaoca kartice u prevozu).
 
Nepersonalizovane kartice ostaju kao i do sada, samo se limit povecava na 900 (za papirne) plus 100 dinara ako neko dopuni toliko odjednom. Drugim recima, ko koristi papirnu i dopuni 900 dinara, iskoristi svih 10 90-minutnih voznji, ima za jos jednu, 11., 90-minutnu voznju, s time sto logcki ne dobijas 100 dinara, nego 89. Za plasticnu nepersonalizovanu je isto tako, s time sto ne postoji limit.
E sad, ta zavrzlama da se nove karte za 24, 72 i 120h aktiviraju na kioscima, to je posebna prica.
 
U okviru novog tarifnog modela papirne kartice postaju kartice za jednokratnu upotrebu
лепо пише не знам откуда сад да је 1000 дин лимит за картонске
 
idiotsko resenje mora da bude, sta god radili.
papirnata dnevna karta se aktivira na kiosku?
sto znaci, da je svaki korisnik onemogucen da ima u `steku` spremnu kartu za koriscenje kada mu zatreba.

Iz ugla korisnika to znaci da ako vam treba prevoz rano ujutru vi nemate gde da kupite papirnu dnevnu kartu, vec ste prinudjeni da se svercujete!
Takodje, umesto da ako ocekujete goste koji nisu rezidenti Beograda, i kojima zelite da pokazete neke od znamenitosti glavnog grada Srbije vi ne mozete karte za njih da nabavite ranije, vec morate taj dan, ili to jutru da ih kupujete.
Dal gradski celnici koji donose ovakve odluke znaju koliko stajalista u gradu ima koja nemaju trafiku u blizini?

Zasto se to radi kada su vec ulozili toliki novac u validatore kojim se moze overiti karta prilikom ulaska u autobus i time biti aktivirana za taj datum???
Dal je cilj potencijalne platise dodatno maltretirati i nervirati, ne bi li i oni odustali od placanja usluge prevoza i presli u sve masovniju kategoriju - svercere???
 
Jeste bas sto posto sigurni da karta vazi od momenta kupovine na trafici? Meni je to iskreno mnogo nelogicno. Ne da me je briga jer je sigurno necu kupiti...nikad!
 
Vrh