Kako mogu da ukinu pojedinacnu kartu, ona svugde ( u Civilizovanom svetu postoji), ili bar karta od pola sata koja je jednaka pojedinacnoj? Mnogo su se zaneli, nadam se da ce gerila ustati i ogdovoriti adekvatno, a to je vandalizam.
33.9 dinara mesecno?!Вожд":ho7eiiea je napisao(la):Пензионери са пензијама од 10.000 до 25.000 динара и даље ће годишње плаћати 407 динара.
angry bird":3uwvthse je napisao(la):33.9 dinara mesecno?!Вожд":3uwvthse je napisao(la):Пензионери са пензијама од 10.000 до 25.000 динара и даље ће годишње плаћати 407 динара.
Igor":3uwvthse je napisao(la):Bezobrazluk je sto je cela preraspodela presla na teret penzionera. Slazem se da treba da se podje od visine penzije i da tu treba da postoje kategorije ali mislim da za te ljude nije pravedno da placaju na mesecnom nivou vec su trebali godisnje uplate da podignu ne preterano ali svakako ne ovako i ovoliko.
Ne vidim razlog zbog cega bi se dnevna karta aktivirala od kioska. Mada pre bih rekao da su mediji pogresili, dnevne karta se do sada aktivirala u autobusu i u narednom svakom presedanju, sada neko aktivira na kiosku i sta sad, mora da ponovo bira kartu na automatu i da kuca svaki put. Morali bi da prave izmene u softveru, sto je nepotrebno, kada je daleko lakse i logicnije dodati dve nove opcije i da ostane kao do sada. Moji clanovi porodice koji ne koriste svakodnevno prevoz nego jednom u mesec dana npr. uvek imaju plasticnu karticu sa nesto kredita i kucaju. I sta sad, da npr. neko koristi dnevnu kartu, on mora ponovo da plati 280 dinara iako na kartici ima dovoljno. To je samo uzimanje para, nista drugo.orion":2if79rh5 je napisao(la):То је паметно, купци једнкратних карата најчешће нису баш највештији са валидаторима. А и нерационално да карте за једнократну опотребу подржавају технологију коју захтева валидатор. Надам се да остаје могућност опција дневне са пластичним картицама.
Добра је идеја бонус за веће уплате.
Drugim recima, ne mozes vise da doplatis nepersonalizovanu i da je stekujes pa da je upotrebis po potrebi kad ugledas kontrolu. Kad je kupis iskoristio si je. Zato je i ukinuta pojedinacna.marrecar":1z9i9lb2 je napisao(la):Evo jos jedne nebuloze koje sam tek sad saznao. Dnevna, trodnevna i petodnevna karta vazi od kupovine na kiosku. Tako barem pisu mediji, ako je istina, ovi u Direkciji su pokazali jos jedan nivo inteligencije.
marrecar":1yr3azjl je napisao(la):Ne vidim razlog zbog cega bi se dnevna karta aktivirala od kioska. Mada pre bih rekao da su mediji pogresili, dnevne karta se do sada aktivirala u autobusu i u narednom svakom presedanju, sada neko aktivira na kiosku i sta sad, mora da ponovo bira kartu na automatu i da kuca svaki put. Morali bi da prave izmene u softveru, sto je nepotrebno, kada je daleko lakse i logicnije dodati dve nove opcije i da ostane kao do sada. Moji clanovi porodice koji ne koriste svakodnevno prevoz nego jednom u mesec dana npr. uvek imaju plasticnu karticu sa nesto kredita i kucaju. I sta sad, da npr. neko koristi dnevnu kartu, on mora ponovo da plati 280 dinara iako na kartici ima dovoljno. To je samo uzimanje para, nista drugo.orion":1yr3azjl je napisao(la):То је паметно, купци једнкратних карата најчешће нису баш највештији са валидаторима. А и нерационално да карте за једнократну опотребу подржавају технологију коју захтева валидатор. Надам се да остаје могућност опција дневне са пластичним картицама.
Добра је идеја бонус за веће уплате.
Zato je Gradska uprava donela odluku da snizi cene karata kako bi motivisala građane i kompanije da kupuju mesečne karte.
Cilj je da građani kupuju mesečne karte, jer tako i sebi i gradu obezbeđuju da gradski prevoz normalno funkcioniše. Međutim, Grad vodi računa i o onim građanima koji imaju potrebu da koriste gradski prevoz samo povremeno. Zato im nudi nove karte, na osnovu kojih mogu bolje da koriste gradski prevoz za isti ili sličan novac.
Zato se ukida „karta za jednu vožnju“ od 73 dinara. Umesto nje, koristiće se vremenska karta koja košta 89 dinara i koja traje 90 minuta od trenutka validiranja. I u ovom slučaju je snižena cena karte, jer je do sada ta karta koštala 101 dinar i važila je 75 minuta. Procena Dirkecije za javni prevoz jeste da građanin koji kupuje pojedinačnu kartu promeni u proseku oko tri različita prevoza. Do sada je to koštalo 219 dinara ili tri „karte za jednu vožnju“. Sada će moći da preseda, tj. promeni koliko puta želi prevoz u trajanju od 90 minuta, za samo 89 dinara. Direkcija za javni prevoz smatra da je za 90 minuta moguće prosečno promeniti i do šest različitih linija.
Novi tarifni sistem stupa na snagu 1. februara 2015. godine, osim za penzionere kojima imaju primanja preko 50.000 dinara. Za njih novi tarifni sistem važi od 1. marta 2015. godine.
Svim penzionerima koji sada koriste kartice na osnovu kojih plaćaju 407 dinara godišnje, biće produženo trajanje kartica do 1. februara, što znači da će se tokom januara voziti besplatno. Od 1. februara 2015. godine svako ko dopuni nepersonalizovanu karticu sa najmanje 900 dinara, dobiće „bonus“ od 100 dinara. To znači da je za 10 kupljenih karata jedanaesta karta besplatna. Od 1. februara 2015. godine uvodi se godišnja karta koju će moći da kupe korisnici javnog prevoza u svim kategorijama. Cena godišnje karte biće identična ceni mesečne karte puta 11 meseci, a važiće za svih 12 meseci.
Trenutno se pojedinačne vožnje mogu ostvariti korišćenjem plastičnih i papirnih (nepersonalizovanih) kartica. Papirne kartice namenjenje su uglavnom posetiocima grada ili korisnicima koji povremeno koriste uslugu javnog gradskog prevoza.
U okviru novog tarifnog modela papirne kartice postaju kartice za jednokratnu upotrebu i mogu se dopuniti isključivo kao:
dvadesetčetvoročasovna (dnevna) – 280 dinara (važi 24 sata od momenta aktivacije, osim u noćnom prevozu). Aktivacija počinje od momenta prodaje na kiosku. Nakon dopune kartica se više ne može upotrebiti ni za jednu transakciju. Karta važi za jednu osobu (za imaoca kartice u prevozu);
trodnevna – 720 dinara (važi 72 sata od momenta aktivacije, osim u noćnom prevozu). Aktivacija počinje od momenta prodaje na kiosku. Nakon dopune kartica se više ne može upotrebiti ni za jednu transakciju. Karta važi za jednu osobu (za imaoca kartice u prevozu);
petodnevna dana – 1.100 dinara (važi 120 sati od momenta aktivacije, osim u noćnom prevozu). Aktivacija počinje od momenta prodaje na kiosku. Nakon dopune kartica se više ne može upotrebiti ni za jednu transakciju. Karta važi za jednu osobu (za imaoca kartice u prevozu).
лепо пише не знам откуда сад да је 1000 дин лимит за картонскеU okviru novog tarifnog modela papirne kartice postaju kartice za jednokratnu upotrebu