Vesić: Sprečićemo nezakonit odliv novca iz GSP-a
Beta | 30. 08. 2014. - 11:56h | Foto: Beta | Komentara: 7
Gradski menadžer Goran Vesić izjavio je danas da će nova gradska vlast i rukovodstvo GSP-a zaustaviti nezakonit odliv sredstava iz tog preduzeća, ukazavši da je jedan od bivših direktora predvideo da se Fudbalskom klubu "Polet" uplati osam miliona dinara.
Bivši direktor GSP-a je, prema Vesićevim rečima, uputio dopis dobavljačima GSP-a da doniraju sredstva za taj klub.
- To je sklandal i ovom prilikom želim da poručim svim dobavljačima da je taj dopis nezakonit, i da ne treba to da rade. Direktor GSP-a ih je, takođe pismenim putem obavestio, čime smo pokazali da smo odgovorna gradska vlast koja ne želi da se ni jedan dinar iz GSP-a odliva za neke stvari koje nemaju veze sa gradskim prevozom - kazao je Vesić za televiziju Pink, a prenosi gradska informativna
služba Beoinfo.
Gradski menadžer je potvrdio da se neće menjati cena karte u gradskom prevozu, ali da ona mora plaćati jer se više od 60 odsto građana vozi besplatno, što je neodrživo.
On je naveo da se najavljene mere od prvog septembra, a koje se odnose na pojačanu kontrolu karata, obaveznu validaciju i optimizaciju prevoza, upravo i sprovode da ne bi došlo do povećanja cene karata i smanjenja subvencija za odredjene kategorije stanovništva.
Vesić je od Nove godine najavio i novi tarifni sistem gradskog prevoza.
- Prevoz u Beogradu će biti podeljen u više zona i to će omogućiti korisnicima javnog prevoza da kupuju mesečnu kartu za jednu, dve ili više zona. Ako već tražimo od gradjana da kupuju kartu - da bi prevoz bio kvaliteniji, čistiji i efikasniji - potrebno im je ponuditi više opcija, da racionalnije koriste prevoz i ostvare
određene uštede. Ali je glavna poruka da svaka od tih karata mora biti plaćena - kazao je Vesić.
On je najavio da će se povećanjem prihoda i omogućiti bolja usluga.
- Nadam se da ćemo već od naredne godine moći da imamo i prve električne autobuse u Beogradu, poput svetskih metropola. Takođe je prioritet i nabavka novih standardnih autobusa, ali od domaćih proizvođača, kao što je Ikarbus - najavio je gradski menadžer.
Kada je reč najavljenom smanjenju vozila, Vesić je precizirao da je reč optimizaciji, ali da ona neće uticati na kvalitet usluge, jer se taj broj u špicevima neće menjati, čak će biti i pojačan.
- GSP je pripremio rezervne autobuse koji će biti spremni da uskoče na one linije gde se pokaže potreba, kako se ne bi pravile gužve i građani dobili prevoz kakav i zaslužuju. Grad upravo sprovodi i javnu nabavku za kamere koje će biti postavljene u svim vozilima javnog prevoza, kako bi se putnici ali i vozači osećali bezbedno - zaključio je Vesić.
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/491547 ... ca-iz-GSPa