Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Политички аматери. Дошли на власт, па не знају шта су причали и шта да раде.
 
Vesić: Prebrojavanje putnika smanjiće gužve, a video-nadzor povećati bezbednost

Fonet | 27. 08. 2014. - 11:31h | Foto: M. Perić | Komentara: 0
Od septembra Grad Beograd će preduzeti mere kako bi se racionalnije rasporedila vozila gradskog prevoza i smanjile gužve na pojednim linijama i zato će osim efikasnijih kontrola biti sprovedeno prebrojavanje putnika, izjavio je za Politiku gradski menadžer Goran Vesić.

On je dodao da će u toku jeseni na konkursu biti odabrano kome će taj posao biti poveren.

Od početka 2015. planiramo da uvedemo novi tarifni sistem, a sve to će pomoći da racionalnije rasporedimo vozila i smanjimo gužve, najavio je Vesić.

On je dodao da je planirano da se do kraja 2014. godine vozila GSP učine bezbednijim, tako što će biti ugrađen efikasniji video nadzor, za šta je pripremljeno 150 miliona dinara.

Vesić je podsetio da ugovor koji je prethodna vlast sklopila sa Bus plusom ne može da se raskine pre 2016. godine jer bi tada grad morao da plati milione evra na ime odštete.

Takva neprijatna iskustva grad Beograd je već imao zbog projekta „Parking plus” 1992. godine. Spor je tada trajao deceniju i po i grad je morao da plati na kraju deo tražene odštete, podsetio je on.

Gradski menadžer je rekao da cene prevoza neće biti menjane i to je jedan od razloga zbog kojeg je neophodna efikasnija naplata karata i zato će se od 1. septembra kontrolorima pridružiti 200 zaposlenih iz GSP, uz asistenciju Komunalne policije.

- Suština je da 280 kontrolora ni izbliza nije dovoljno. Zato ćemo angažovati dodatne kontrolore. Činjenica je da u Beogradu ima manje komunalnih policajaca nego što je potrebno - objasnio je Vesić.

Prema njegovim rečima, zato je Beograd predložio izmene i dopune zakona po kojima bi jedan komunalni poliocajac ubuduće mogao da bude angažovan na hiljadu stanovnika umesto na 5.000 kao što je sada.

Tako bi u glavnom gradu moglo da bude do 1.600 pripadnika ove službe, rekao je Vesić, saopšteno je iz gradske uprave.

On kaže i da će krediti za KAF tramvaje i „Solarisove" autobuse biti vraćeni uredno, ali da će u narednom periodu prednost kod izbora novih vozila imaće „Ikarbus”, u skladu sa opredeljenjem da se podstakne domaća proizvodnja.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/490767 ... bezbednost
 
direktor":1k5xas1r je napisao(la):
Činjenica je da u Beogradu ima manje komunalnih policajaca nego što je potrebno - objasnio je Vesić.

Za sada ne mogu svi da pokriju i pisanje prijava za sve živo u gradu , i da "uvrću ua uši" one koji ne plaćaju kartu.
 
Milsim da se vicis zeznuo oko racunice kze 1 kom policajac na 5000 stanovnika podjelite broj stanovnika bg za 5000 i dobicete da vec sada imaju manjak kom policajaca da mognu zaposliti dodatne
Problem izgleda da se nezna sta spada pod bg i koliko to ima stanovnika
 
Sta dobismo?! Umesto da se komunalna policija rasformira oni ce josh i da primaju nove... A taj njnihov nov posao da prate kontrolore bice smesno tragican, ne znam dali igde postoji to da policajci pregledaju karte.
Sto ih vise slusam sve sam uvereniji da gradski menadzeri nemaju pojma i da na kraju sledi FIJASKO!
 
Примајући нове комуналне полицајце само ће да унесу хаос у систем. Не знам како мотивисати обичне полицајце да одговорно раде свој посао ако знају да комуналци манекени имају веће плате од њих.
 
150 miliona dinara za kamere, nabavka za brojanje... Izgleda da su nasli cup zlata na kraju duge...
 
Па и то ће све морати да се наплати, камере, мурија, опрема, руководство те паравојне силе која се креће у тројкама...
Када сам још писао да ће да опадне квалитет превоза (што се обистинило већ како чујем) и да ће радикализовати отимачину услед економског посрнућа и несређених расхода, неспособности...
Ето спремају се дуго медијски, као и друга страна... када је оно заказан почетак окршаја, септембар?
 
Волео бих да ми градски оци као и "моралисти" овог форума објаске математику по којој ће се ове предстојеће репресивне мере позитивно одразизи на градски буџет?

Да ли ће се повећањем наплате барем покрити редовне плате нових чопора контролора и комуналних манекена? Или ће трошкови утеривања дугова премашити у старту вредност самог дуга? Где је ту ликвидност градског буџета?
 
http://www.njuz.net/

GSP-2.jpg


Tacka 11 mi je najsladja :)
 
10 od 12 tacaka je tacno ono sto izjavljuju iz vlasti i uprave. Jes' drugacije upakovano, ali kontekst je isti.
 
Jos koji dan i krece igranka. Da je u nekom gradu koga ne volim kupio bih kokice, otvorio jutjub i gledao spektal. Ovako ostaje malo gorak ukus od svega.
 
stf":371sogjt je napisao(la):
Волео бих да ми градски оци као и "моралисти" овог форума објаске математику по којој ће се ове предстојеће репресивне мере позитивно одразизи на градски буџет?

Да ли ће се повећањем наплате барем покрити редовне плате нових чопора контролора и комуналних манекена? Или ће трошкови утеривања дугова премашити у старту вредност самог дуга? Где је ту ликвидност градског буџета?

Matematika je jasna - nece se odraziti pozitivno na budzet grada ali hoce na budzet ovih sto uzimaju procenat.. Ko 'ebe grad, vazno je da se lova stavlja u dzepove.

Sto se tice ovih ponovnih validacija i represivnih mera.. tu su se malo zaj***, samo ce da im opadne naplata jer ce napraviti majmunima i ono malo ljudi sto placa mesecnu.. 100x je lakse drzati plasticnu sa uplacenih n x 72din i cekati da eventualno ovi nalete nego se validirati svaki put kad udjes u bus.

Uostalom, ove represivne mere su oduvek bile samo metod zastrasivanja i, ko i uvek, nece trajati duze od par meseci.
 
Још једна ствар која иритира је да су кренули са причом како ће омогућити неке попусте са бусплус картицама. Поред застоја који проверено долази са валидацијом грађане је нервирало што су неке маркетиншке агенције долазиле у посед њихових навика кретања и куповања.
Наравно, мобилни тел и кредитна картица раде исто али некако мање иритира од глупавог бусплус праћења.

Једна од већих предности месечне је што се плати једанпут и онда се опуштено вози, стави се у новчаник па у џеп и миран си месец дана, овако ће мало и џепарошима да се олакша посао.

@veb983
у праву се да је лакше платити уплатити неку сићу на картицу и откуцати је кад наиђе контрола него купити месечну и куцати је сваки пут
 
A pazite vesic najavljuje izbor firem koja ce vrsiti brojaanje putnika nalinijama , pa zar te podatke nece dobiti valdacijom kartica
 
@direktor
NEĆE!
Ko misli (veruje, nada se) da će tako dobiti validne podatke - vara se...grdno! :shock:
Nekadašnja brojanja - pored svakih vrata sede mladi ljudi i "reckaju", kao u tablanetu (ne u tabletu) broj ušlih i izašlih putnika neuporedivo su bolji i verodostojniji način. Što više uzoraka - podaci su reprezentativniji, a ovo - brojanje samo ušavših... to nema veze s mozgom. :bash:

- Jesi l čuo da će sutra padati dinari s neba? - Nisam
- A jel veruješ da ima tica što donosi kolače? - Ne verujem.
- Jesi l čuo da ima negde gde je stalno leto? - Nisam.
- A je l veruješ da u radiju žive mali ljudi? - Ne verujem.
- Marš odavde iz našeg sokaka, kad ne umeš da sanjaš. Da te pokrljam na pola - kao lebac. Eto! :?
 
To su bili studenti Saobracajnog fakulteta i srednjoskolci GSPove skole. Za ovu godinu je bilo najavljeno da ce to raditi samo studenti. Zasto se sada trose pare na neku tamo firmu umesto da aktiviraju studente koji ionako imaju tu neku praksu ili sta god da je, broje vozila koja prolaze na odredjenim deonicama. Ako su pre radili, mogu i sada, to im je sigurno plus na fakultetu.
 
Siniša Mali: U protekle dve nedelje za petinu povećano plaćanje karata

Tanjug | 28. 08. 2014. - 12:55h | Foto: M. Metlaš | Komentara: 17
Gradonačelnik Beograda Siniša Mali apelovao danas na Beograđane da plaćaju gradski prevoz i istakao da je u protekle dve nedelje, od početka kampanje o neophodnosti plaćanja prevoza, porastao broj validiranih karata za 20 odsto.

- Da bi se konsolidovao i normalno funkcionisao javni prevoz moramo da naviknemo da plaćamo karte - rekao je Mali novinarima prilikom obilaska radova na izgradnji porušenih kuća u Obrenovcu.

Mali je rekao da će od 1. septembra početi pojačana kontrola na svim linijama javnog gradskog prevoza kako bi se povećala naplata.

- Možda i nema potrebe za kontrolom ukoliko svi građani shvate da je neophodno plaćati karte, a dosadašnji apel i kampanja su urodili plodom - naveo je Mali.

On je ipak istakao da je Beograd "na pola puta" od kraja konsolidacije javnog prevoza i dodao da se nada da će to biti završeno u narednih nekoliko meseci.
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/491049 ... nje-karata
 
Lepo kaze Mali, svaka mu je velika :D ako bi svi vozaci postovali propise, ne bi bilo potrebe za policijom, zasto ne pokrenuti apel da se propisi postuju i ukinuti policiju :)
Kakve sve glupe izjave daju, ovo je strasno, pa ja se prvi svercujem u prevozu jer mi je to omoguceno, iako imam da platim..i nece me nicija lepa rec naterati da radim drugacije.
 
@MAN
...misliš na ukidanje saobraćajne policije, ili...?
Mogu bilo čije izjave nekome da se svide ili ne, ali tvoja druga rečenica je (ipak) gašenje požara benzinom (nije li) a to ne može da izađe na dobro...
 
Da, na saobracajnu policiju mislim. Kad u vozilu bude kontrola koja pise prijavu, kada ta prijava zavrsi na sudu, tad cu i ja da platim. Toga nema, zasto da placam, bio to benzin ili ne :D
A da izadje na dobro, pa..zar je do sad bilo dobro?
 
Vesić: Sprečićemo nezakonit odliv novca iz GSP-a

Beta | 30. 08. 2014. - 11:56h | Foto: Beta | Komentara: 7
Gradski menadžer Goran Vesić izjavio je danas da će nova gradska vlast i rukovodstvo GSP-€“a zaustaviti nezakonit odliv sredstava iz tog preduzeća, ukazavši da je jedan od bivših direktora predvideo da se Fudbalskom klubu "Polet" uplati osam miliona dinara.

Bivši direktor GSP-a je, prema Vesićevim rečima, uputio dopis dobavljačima GSP-a da doniraju sredstva za taj klub.

- To je sklandal i ovom prilikom želim da poručim svim dobavljačima da je taj dopis nezakonit, i da ne treba to da rade. Direktor GSP-€“a ih je, takođe pismenim putem obavestio, čime smo pokazali da smo odgovorna gradska vlast koja ne želi da se ni jedan dinar iz GSP-a odliva za neke stvari koje nemaju veze sa gradskim prevozom - kazao je Vesić za televiziju Pink, a prenosi gradska informativna
služba Beoinfo.

Gradski menadžer je potvrdio da se neće menjati cena karte u gradskom prevozu, ali da ona mora plaćati jer se više od 60 odsto građana vozi besplatno, što je neodrživo.

On je naveo da se najavljene mere od prvog septembra, a koje se odnose na pojačanu kontrolu karata, obaveznu validaciju i optimizaciju prevoza, upravo i sprovode da ne bi došlo do povećanja cene karata i smanjenja subvencija za odredjene kategorije stanovništva.

Vesić je od Nove godine najavio i novi tarifni sistem gradskog prevoza.

- Prevoz u Beogradu će biti podeljen u više zona i to će omogućiti korisnicima javnog prevoza da kupuju mesečnu kartu za jednu, dve ili više zona. Ako već tražimo od gradjana da kupuju kartu - da bi prevoz bio kvaliteniji, čistiji i efikasniji - potrebno im je ponuditi više opcija, da racionalnije koriste prevoz i ostvare
određene uštede. Ali je glavna poruka da svaka od tih karata mora biti plaćena - kazao je Vesić.

On je najavio da će se povećanjem prihoda i omogućiti bolja usluga.

- Nadam se da ćemo već od naredne godine moći da imamo i prve električne autobuse u Beogradu, poput svetskih metropola. Takođe je prioritet i nabavka novih standardnih autobusa, ali od domaćih proizvođača, kao što je Ikarbus - najavio je gradski menadžer.

Kada je reč najavljenom smanjenju vozila, Vesić je precizirao da je reč optimizaciji, ali da ona neće uticati na kvalitet usluge, jer se taj broj u špicevima neće menjati, čak će biti i pojačan.

- GSP je pripremio rezervne autobuse koji će biti spremni da uskoče na one linije gde se pokaže potreba, kako se ne bi pravile gužve i građani dobili prevoz kakav i zaslužuju. Grad upravo sprovodi i javnu nabavku za kamere koje će biti postavljene u svim vozilima javnog prevoza, kako bi se putnici ali i vozači osećali bezbedno - zaključio je Vesić.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/491547 ... ca-iz-GSPa
 
avramovicsasa":3oypudc9 je napisao(la):
Nema ništa od Komunalnih policajaca, sam čuo kontrolu sačinjavaju dva radnika GSP-a + jedan radnik BUS PLUS-a koji će jedino imati pravo da kontroliše karte jer će imati aparat,radnici GSP-a će biti zaduženi da obaveštavaju putnike o obaveznoj validaciji karata i da budu pomoć putnicima.
To će trajati otprilike mesec dana jer su u kontrolu povučeni ljudi sa vožnje i održavanja. :o

Sa gspbeograd.net

Pretpostavio sam da ce biti nesto slicno ovome. GSPovi radnici jednostavno ne mogu da kontrolisu karte kao sto ni oni iz Direkciju nisu smeli, jer po ugovoru samo zaposleni Apexovi kontrolori mogu da pregledaju karte. 1 kontrolor nece biti dovoljan, a ovi redari kao pomagaci nece da sluze nicemu. Zvuci nekako prijatno ako zaista pomazu, ali nije kao da je busplus od sutra u prevozu po prvi put.
 
@Борчанац
Дакле није спорно да се стање у ГСП било лоше а да је вртоглаво кренуло на горе када је криминално процес наплате пребачен приватној фирми.
Мало ми је нејасан тај приступ како нешто треба да пропадне начисто како би се онда изградило нешто ново. Можда несвесно са ТВ прихватамо тај приступ јер вечито нас бомбардују тим принципом како прво мора да буде горе па ће онда да процвета.

Проблеми са ГСП се морају решевати у ходу, једноставно не сме да се деси да ГСП стане јер онда стаје и град. Могу да схватим да се томе радују средњошколци јер се они радују свему што ће довести до тога да не иду у школу али не и неко ко има озбиљне обавезе. Чак и неко ко не користи ГСП, ко користи аутомобил једноставно не би могао да га користи. Да не причам о хитној помоћи, ватрогасцима итд.

А најгоре од свега и да стане најмање би погодила ову приватну фирму која лови у мутном, једноставно могу тај колапс да издрже много више од самих грађана.

А овај мој став да се карта мора плаћати је због тога што ме нервира чињеница да код нас они који омогућавају да систем функционише једноставно на крају испадну овце и небитно да ли се ради о плаћању струје или плаћању ГСП.
 
Vrh