Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Tako je. Hleb od 3 dinara kolko sutra!!
 
Hlje******* moze da kosta 3 din onog dana kada 1din = 1 evru a plata u skladu sa tim
 
Борчанац":361mqius je napisao(la):
Ма просто не желим да нешто што је погрешно прогутам јер је сервирано као једино решење. Чуј, плаше нас рестрикцијама и колапсом превоза. Е па нека стане!

Који блеф!
Да дозволе да милионе од крађа да баце у воду? Нема шансе, превише су похлепни и већа би штета била по лопове него по грађане. Сада је просто тренутак да се све заустави, исправи...па да почнемо из почетка сви по закону и како треба.

Najbolje bi im bilo ako stane sve, plate ce i dalje da primaju na vreme - jer 70% i vise finansiranja iz budzeta. Radio ne radio, plata stigla. Gica se samo alavi Apex koji direktno zavisi od naplate, te vrse pritisak i dizu buku, naravno ne oni licno vec preko gradonacelnika i ostalih sibicara. Mnogo smo propali, jasno je kao dan, sve se svodi na problem naplate jedne privatne fantomske firme, a trpi ceo sistem zbog toga. Vozaci, odrzavanje, putnici, ostali ucesnici u saobracaju, ekologija, budzet grada i svi Beogradjani. Kapa dole ekipici Apexa, sve nas drze u saci.
 
И ја се слажем да је блеф. Баш да видим редукцију од 10 посто које ће резултирати за почетак физичким ексцесима са контролорима и возачима.

Труо систем не може да оздрави јер су му корени трули. Мора да падне да би се нови подигао.
 
Koliki su operativni troškovi javnog prevoza po putniku; gorivo, lizing, bruto plate vozača, kasko osiguranje, mali i veliki servisi i rezervni delovi?Kada bi se svakome ko udje naplatila karta pri prosečnoj popunjenosti u toku dana ti troškovi ne bi bili veći od 30 dinara. Bez ikakvih subvencija i po punoj tržišnoj ceni svih pomenutih inputa.
 
Krivi su „šverceri“ i loš tarifni sistem
N. V. | 21. avgust 2014. 10:46 | Komentara: 10
Slaven Tica, predsednik Nadzornog odbora GSP „Beograd“, o nedopustivo niskim prihodima preduzeća
PROSEČNI mesečni prihodi GSP „Beograd“ su nedopustivo niski i slični kao 2010. godine kada je cena karte za jednu vožnju bila 40 dinara! Osnovni razlozi ovog pada su jednozonski tarifni sistem i povećanje „šverca“, objašnjava dr Slaven Tica, predsednik Nadzornog odbora GSP „Beograd“.



Prema njegovom mišljenju, postoji više uzroka koji su doveli do stanja u kome se sistem javnog prevoza nalazi danas.

- Od ekonomske krize i poremećaja cene nafte, preko neadekvatnog planiranja, organizacije i upravljanja sistemom, kontrole kvaliteta transportne usluge i rastućeg animoziteta na relaciji „Busplus“-putnik-mediji koji je rezultirao padom ukupnog prihoda od prodaje karata, do narušavanja odnosa između Grada i prevoznika - kaže Tica. - Jedna od ključnih aktivnosti za povećanje prihoda su promena tarifne politike i sistema i uvođenje više tarifnih zona.

Efekti promene tarifnog sistema bili bi povećanje ukupnog prihoda od prodaje karata, a uvođenje više tarifnih zona na urbanom području grada koje bi pratio i novi sistem karata, značilo bi bolji kvalitet i niže troškove prevoza.

- Promenom tarifnog sistema i zadržavanjem osnovne cene, sistem može mesečno značajno povećati prihod već u prvom mesecu primene - uverava Tica. - Da bi GSP funkcionisao kako se od njega očekuje i onako kako može, neophodno je da svi poštujemo pravila. To znači da obaveze imaju sve strane, jedni da budu racionalni i obezbede kvalitetan prevoz, drugi da kupuju karte i treći da vode realnu politiku finansiranja i subvencionisanja.



SVI PLAĆAJU NIŽU CENE OD REALNE

- PROMENA tarifne politike i sistema ne znači ukidanje dosadašnjih prava pojedinih povlašćenih kategorija - ističe Tica. - Svi korisnici pretplatnih karata, ako se napravi ekonomska računica, plaćaju nižu cenu od one koja je realna.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... fni-sistem
 
Čak i da imamo standard kao neke zapadne zemlje , i da plaćamo skuplju cenu karte , to opet ne bi bilo ekonomski opravdano , jer i dalje ne bi bila realna cena. A ta realna cena , je cena koju nikada nećemo dostići , makar i po nekoliko puta na dan povećavali cenu karte.
Novi sistem naplate je takav da će šverceri i dalje moći da se švercuju , a po džepu će još više da se udara na one koji već plaćaju kartu , jer su izgleda shvatili da od neplatiša nemaju nikakve vajde.
 
Наравно! Ево господин Тица каже да треба сиротињи са периферије буде скупља карта јер...он ће живети како мисли да заслужује и како би хтео.

За вас преводим шта значе ти тарифни системи који ће да препороде све...а схватају то сви већ.
Који коњ! То је покушавао и раније. Мрзи сиротињу. Ако следећи неки 5 октобар не огулимо до коске сву ту багру, да претеклима не падне на памет да заврте све из почетка...црно нам се пише. Већ смо у заостатку, закашњењу...
 
....То је покушавао и раније. Мрзи сиротињу....

Konjoslav
ne konj (to je plemenita i pametna živuljka)
konjoslav, raga, magarčina....
je pravi naziv za takvu karakternu osobinu :grand:
 
Када се главоње преселе на ту пребогату БГ периферију и из својих лимузина пређу мало у тај јавни превоз о коме све најбоље знају, можда, али само можда ће разумети зашто је толики проценат шверца.
 
Plaćam kartu, ne švercujem se i šta dobijem zauzvrat, ah pa da... Smanjenje broja autobusa u narednom periodu.

Zar je to sve što su uspeli da osmisle, sada im je busplus dobar, do juče je bio kriminalan, sada je OK da se komunalci angažuju u kontroli karata, do juče je to bilo traćenje para građanja zarad pomaganju privatnoj firmi, validacija svih kartica je beše bila potpuno nepotrebna... Spisak stvari koju je opozicija u prethodnom periodu a sada vlast govorila je u priličnom neskladu, da ne kažem u sukobu sa samim sobom.

I šta ćemo sada, moje mišljenje jeste ako je busplus unapred kriminalizovan od strane istih na vlasti ( ne kažem da nema elemenata krivičnog dela), trebali su da raščiste kako su znali i umeli sa njima i raspišu tender za potpuno novi sistem, beše simens je bio u nekoj najavi.

Ovako, ovo je mlaćenje prazne slame, budžet je sve tanji i tanji, naplata će verovatno u septembru nešto skočiti, ali i to verovatno za trenutak i opet jovo nanovo.

Rešenje, revidiranje cenovne politike, uz smanjenje cene pojedinačne karte, uvođenje novih vrsta karata, olakšavanje a ne OTEŽAVANJE kriterijuma za dobijanje mesečne povlastice za sve socijalne kategorije.

Pokušali ste na jedan način, nije išlo... Hajmo lepo u drugom smeru.
 
A od koga ti iz Top Managementa preduzeća Država Srbija d.o.o. očekuješ da bilo šta pametno osmisli?
 
Price o neplacanju karata kao nekom principijelnom stavu koji je u stvari neki plemeniti vid borbe za bolji prevoz su price za malu decu. Radi se o time da je u jednom opstem grabezu obican gradjanin nasao neki vid da se i on ugradi pa misli da mu takav haos donosi neku licnu benefit.
Naravno ne treba trositi reci na objasnjenja koliko je to neodrzivo.
 
Ajde ajde orion, kad vec pricas o principima i ugradjivanju udeli koji plusic. Dobio si 132 a da ni jedan nisi nikom dao.
 
Орион,

не генерализуј.
 
Ajmo i neka pohvala za Bus Plus, kako sam obavešten svi Solarisi su povezani na Bus Plus i na unutrašnjim displejima pored informacija o vremenu, datumu (koja se uzimaju sa bus plus konzole) nalazi se informacija o sledećem stajalištu. Takođe se i smer na displejima automatski menja, ako je tačno, za svaku pohvalu!
 
Informacija je tačna, ali za to ni najmanje nije zaslužan BusPlus, već firma "Novatronic" iz Novog Sada. Konzorcijum BusPlus je čak tražio novčanu nadoknadu od više hiljada evra po vozilu kako bi omogućio integraciju softvera. Sada je omogućeno da se na unutrašnjim displejima ispisuje naziv narednog stajališta, a na spoljnim displejima automatski prema podacima iz sistema za daljinsko praćenje vozila, menjao natpis pravca, čime bi se isključila svaka mogućnost greške na strani vozača, uključujući i da zaboravi da promeni natpis pravca u zavisnosti od smera kretanja vozila, tako da sada vozači imaju jednu obavezu manje. Plan je da se ovako nešto omogući na svih 200 autobusa marke "Solaris" i realizacija te akcije je u toku.
 
Citao sam na gspbeograd.net i vidim da kazu da sve radi, ali ima dosta pravopisnih greska, netacan datum i vreme.
 
Eto to nisam znao, što se novatronica tiče veoma ozbiljna firma, zaista ljudi izlaze u susret koliko god mogu u nekim slučajevima daleko i iznad svojih mogućnosti. I sam sam imao prijatna iskustva sa njima i zaista, primer da može i kod nas neko ozbiljno da radi svoj posao! Hvala na informaciji i na objašnjenju!
 
marrecar":25xm3zft je napisao(la):
Citao sam na gspbeograd.net i vidim da kazu da sve radi, ali ima dosta pravopisnih greska, netacan datum i vreme.
Datum može da se menja i na kontrolnoj jedinici displeja, samo malo ko od vozača to zna, takoreći niko. Ima poseban meni za podešavanje displeja od brzine skrolovanja, podešavanja ispisa, podešavanja vremena,datuma, jezika, podešavanja vremena trajanja ispisa, pa do oblika ispisa i stvarno sve se može namestiti i srediti jako lako :)
 
Bez preuvelicavanje imamo vrhunske IT strucnjake koji bi mogli da naprave bilo sta. Medjutim ukoliko su projekti koji donose veliki novac eventualno rade kao neki podizvodjaci resavajuci kompleksne probleme ali naravno za manji novac.

Cak i ne mora da znaci da neko namerno zeli da ih skrajne. Jednostavno neki profiter se docepa funkcije, smisli nacin kako da ispumpa lovu, svestan je toga da mu je vreme ograniceno pa treba da se grabi u stilu "sad ili nikad" i normalno je da nema vremena da ceka na bilo kakav razvoj. E sad sto taj razvoj osim toga sto moze da se prodje mnogo jeftinije ima i gomilu pratecih benefita nema veze za takve likove.
 
becks89":6my4cyz1 je napisao(la):
marrecar":6my4cyz1 je napisao(la):
Citao sam na gspbeograd.net i vidim da kazu da sve radi, ali ima dosta pravopisnih greska, netacan datum i vreme.
Datum može da se menja i na kontrolnoj jedinici displeja, samo malo ko od vozača to zna, takoreći niko. Ima poseban meni za podešavanje displeja od brzine skrolovanja, podešavanja ispisa, podešavanja vremena,datuma, jezika, podešavanja vremena trajanja ispisa, pa do oblika ispisa i stvarno sve se može namestiti i srediti jako lako :)
Hteo sam jos da dopisem da Novatronic nema nikakve veze s tim greskama, al' eto :mrgreen:
 
Evo te famozne redukcije, treba izabrati 30.8. i moze se videti zimski red voznje. Prilicno je redukovan, pogotovu u vecernjim satima. Ja sam uporedio sa 306 jer sam relativno zapamtio prethodni zimski red voznje. U spicu je zaista ostao isti broj vozila, 6, ali van spica je sada 4 vozila, dok je ranije bilo 5. Sto se tice vecernjih sati, zanimljivo mi je da ima manje polazaka nego u sadasnjem letnjem redu voznje. Mnoge znacajne linije su redukovane tako da ce sigurno biti guzvi i prakticno ce biti osecaj da spic traje ceo dan.
https://www.busplus.rs/redvoznje.php
 
to prikazivanje stajalista na tim ''monitorima'' je uradjeno i u dosta Ikarbuseva ik218M
 
Vrh