Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Нисам скапирао једну ствар - је л' они то планирају да уведу улазак само на предња врата само на терминусима или9 на СВИМ станицама?
 
Ja ne mogu da izdrzim a da se ne prevrnem od smeha. Pa iscupace im narod vrata bre. Neka GSP pokrene strajk pa da se lepo pridruzimo, idealna prilika da ovo ugnjetavanje prestane.
 
11030":53xlt3jm je napisao(la):
Ja ne mogu da izdrzim a da se ne prevrnem od smeha. Pa iscupace im narod vrata bre. Neka GSP pokrene strajk pa da se lepo pridruzimo, idealna prilika da ovo ugnjetavanje prestane.

...more, lako za vrata, ali šta bi bilo sa vrat(ov)ima, htedoh reći - gušama, grkljanima...?

P.S.: Evo sjajne prilike da, onako "đuture", ponovo vrate i obavezno "trljanje" personalizovanih u svako doba, a ne samo van špiceva...
 
dsc09085.jpg

nesto nema valdatora
 
11030":z2m4klgv je napisao(la):
Ja ne mogu da izdrzim a da se ne prevrnem od smeha. Pa iscupace im narod vrata bre. Neka GSP pokrene strajk pa da se lepo pridruzimo, idealna prilika da ovo ugnjetavanje prestane.
GSP ne sme da pokrene strajk jer su svi uvaljeni do guse u sindikatima I ostalim prevarama.

Sve u svemu kradonacelnik se previse zaigrao,i to ce mu se na kraju vratiti kao bumerang.
 
Bus plus ima dobit od 48 miliona dinara

Prema podacima iz finasijskog izveštaja za 2012. godinu firma Apeks solušn tehnolodži, koja je uvela bus plus sistem u javni gradski prevoz i obavlja naplatu i kontrolu karata, prošle godine, zahvaljujući i ovom poslu, prihodovala je više od milijardu dinara, a 48 miliona bila je čista dobit. U poređenju sa 2011. godinom, kada Apeks nije imao ugovor sa Gradom, prihod je uvećan za više od 900 miliona dinara, a dobit za više od 47 miliona dinara. U istom izveštaju, objavljenom na sajtu Agencije za privredne registre, stoji da je broj zaposlenih sa 19, koliko je bilo 2011. uvećan na 355.
http://www.danas.rs/danasrs/srbija/b...news_id=259593
 
Ovo se zovu displeji grad Olmoucu sa gspforuma clan SuperVeroKG
img2381y.jpg
 
www.rts.rs/page/magazine/ci/story/501/Занимљивости/1317582/Београд%3A+Кокице%2C+плес+на+столу%2C+риба+на+жару.html

Zanimljiv tekst, procitajte samo deo ispod slike sa ranijim nazivima ulica. Vrlo zanimljiv pogled iz ugla turiste u gradskom prevozu.
 
Iz tog teksta zaimljiv detalj kako je stranac razumio bus minus najbolji opis do sada
"Трамвајска карта се наводно електронски скида с неке картице која се наводно може купити негде у граду – где, нисам сазнао, или нисам разумео, али није ни битно, јер се карта теоретски може купити и код возача."
 
Stašno!!Krcati autobusi u raspadu,a oni i dalje grade ump i saobraćajnice umesto Metroa,treba sve to najuriti! :kafa:
 
GSP Beograd: Zbog više švercera od juna stroža kontrola
N. V. BRKOVIĆ | 20. maj 2013. 23:02 | Komentara: 0
Direkcija za javni prevoz ili GSP "Beograd" po svemu sudeći če početkom sledećeg meseca da obezbede provere karata u vozilima gradskog prevoza
NAJAVE gradonačelnika da bi uskoro kontrola u javnom gradskom prevozu mogla da bude rigoroznija, a broj kontrolora drastično povećan, mogla bi da se ostvari već u junu. Međutim, ovoga puta ne u režiji "Busplusa", koji je za to po ugovoru zadužen, nego Direkcije za javni prevoz ili GSP "Beograd".


Cilj uvođenja moderne tehnologije i sistema "Busplus" bio je poboljšanje gradskog prevoza, njegova modernizacija, ali i izbegavanje raznih zloupotreba. Ali, ne samo da nije smanjen broj švercera, već je poslednjih meseci čak i opala prodaja dopuna za personalizovane i nepersonalizovane karte.

Zato će, prema nezvaničnim saznanjima, broj kontrolora uskoro biti povećan, možda i do već spominjane brojke od 2.000, sedam puta više nego što ih trenutno ima u "Busplusu", a u Gradu sada većaju da li će nove radnike angažovati na teret Direkcije za javni prevoz ili će ih nametnuti GSP "Beograd".

Inače, sistem naplate i kontrole izmešten je upravo iz najvećeg gradskog prevoznika pre nešto više od godinu dana. Prema ugovoru, firma kojoj je poveren posao tiketinga i monitoringa, konzorcijum "Apeks", "Lanus" i "Kentkart", imao je obavezu da nabavlja, distribuira, organizuje kontrolu putnika i održava kompletan sistem.

OPREMA I SOFTVER 12 MILIONA EVRA

OPREMA i softver za "Busplus" vredni su 12 miliona evra. Grad Beograd za ovaj posao ne izdvaja sredstva, a ugovor predviđa da firmama koje su za njega zadužene pripadne 8,53 odsto prihoda od mesečne prodaje karata. Ugovor je potpisan na deset godina, s tim što grad ima mogućnost otkupa opreme pre isteka tog roka.

PROTIVILI SE I SINDIKALCI GSP

PREPUŠTANjEM poslova kontrole vozila i naplate karata u javnom gradskom prevozu konzorcijumu bili su nezadovoljni sindikalci iz GSP "Beograd", koji su se tome usprotivili ukazujući da nema ekonomske ni organizacione potrebe da se prodaja karata, redovi vožnje, kontrola i upravljanje saobraćajem izuzmu iz osnovne delatnosti ovog preduzeća.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... a-kontrola
 
Dakle 1700 kontrolora na budzetu grada,a sve to da bi privatnik povecao naplatu.Savrseno...

Jer ce bus plus dobijati svoj procenat i od njihove prodaje karata i dopunskih karata a placace ih grad iz budzeta.

Ko je tu lud?
 
Kod:
Dakle 1700 kontrolora na budzetu grada,a sve to da bi privatnik povecao naplatu
na 1.700 dodaj i komunalnu policiju

pa onda vidi koliko od nasih para-budjeta se otima-krade i daje privatniku
 
С обзиром да за њихових 72+72 динара могу аутом (на плин) да пређем скоро 20 километара, са све климом која сигурно ради, а уз то нисам једини, предвиђам да овај потез неће битно утицати на повећање прихода од наплате.
 
S obzirom da je broj vozila znatno smanjen i da su se vratile guzve da u autobus ne moze ni da se udje, ovo mu nece uroditi plodom jer nema vise mesta ni za kontrolore da udju. Djiki nikako da shvati da ljudi nemaju odakle da placaju, a i da imaju, nece jer se prema ljudima koji su ga izabrali ponasa ko prema stoci.
 
11030,Tačno tako,umesto da smanje cenu mesečne karte na ekonomski izdržljiv nivo za osiromašene građane,oni se pate po autobusima u kojima se po izgledu i prljavštini ne bi ni st*** vozila.. :kafa:
 
Ово је аутомобилски град до сржи.

Ђиласа не занимају обични смртници него само возачи. За њих се ради све, улице, паркинзи, мостови, УМП-ови..... а народ који се вози првозом је небитна категорија, као и пешаци, бициклисти, деца, пензионери, инвалиди.....
 
Па, краљ мора прво да брине за властелу, неће ваљда за кметове и остале комарце.
 
Ne moze neko iz fotelje da shvati probleme gradskog prevoza kada u njega udje samo za sliku za naslovnu stranu kada se kupi nesto novo...Kad bi svako iz vlade morao gradskim prevozom da dodje na posao to bi funkcionisalo tako da bi i svajcarci bili ljubomorni! Lako je sedeti u fotelji i pametovati, voznju GSP-om treba doziveti...
 
Vrh