Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

JunkieBanjica":2ylmj5r6 je napisao(la):
imace i on, kad opet krenu kontrole da zadrzavaju buseve na stanicama!

Kontrole to već rade. Pre neki dan sam sedam minuta čekao na jednoj od stanica na 59 , jer kontrolori nisu dali da vozilo krene dok ne izađu neke dve klinke , romi , neki mladić i jedan stariji čovek , jer nisu imali kartu. Na kraju je vozač popizdeo , zatvorio vrata i krenuo , iako nisu napolje izašli mladić i stariji čovek. Kontrolori su ostali u čudu kada je krenuo autobus. Na sledećoj stanici su izašli kontrolori , i ušli u autobus koji je bio iza njih. Verovatno su se u tom drugom autobusu svađali sa istim onim ljudima koje su izbacili iz 59.
 
Ђилас":2ai2mxp0 je napisao(la):
najveći problem to što mnogi građani ne plaćaju kartu.!

Изјавити ову неистину и безочну лаж може само неко ко појма нема како функционише превоз нити исти користи (сем промотивних вожњи).

Грађани који не плаћају карту су најмањи пробем у целом учмалом систему јавног превоза. Озбиљно је дугачка листа далеко озбиљнијих проблема који су на карају баладе и резултирали падом наплате и створили још један у низу проблема.

- Проблем свих проблема је мутирана администрација ГСП-а која се накотила као фекални пацови и која је легла на сису путника да их сви лепо напојимо и нахранимо а они ће само да седе по канцеларијама и да смрде.
- Други пробем је комплексан систем партијско-тајкунских набавки свега што се може набавити за ГСП- од нових партијских Вуловић/Икарбус аутобуса, преко корупционашких тролејбуса, па до уградње партијских клима, партијског чишћења аутобуса, партијско-тајкунских гасних пумпи, противпожарних апарата, па до тајкуннско-партијских шрафова.
- Трећи у низу проблема је крађа и пељешење ГСП-а на свим нивоима. Пељешење се врши све од врха, преко фиктивних тендера, преко средине у виду крађе од стране шефова, па све до дна где се на дневном нивоу краде и односи шта падне под руку од стране портира и возача.
- Четврти у низу је непрофесионализам и непоштовање путника
- .......
- .....
- ....
 
OMG!E sada smo zasista S.Koreja,...sta je sledece ,naoruzana milicija Apexa i spred svakoga ulaza u autobus ...Nego vi spsustite mesecnu kartu na 1.200 din,koliko i vredi usluga GSP/a u odnosu na prosecne zarade od 200 eur.Ako hocete mesecna karta da kosta kao u Berlinu onda krenite da gradite Metro i sirite BGVoz ,a uvedite takse na gorivo u gradu i parkiranje za silne X5 ice Gradskog rukovodstva.Ali ova realnost ne dopire di njih ,jer sekretarice u gradskim telima i odborima ima minimalnu platu od 500 eur i onda nam kazu da je to prosek jer ne prelaze pragove gradskih kancelarija.. :kafa:
 
Какав крах у најави. Можда је и боље тако, све да се распадне, па неки нови почетак!
 
dsc08737.jpg


Како систем одмах функционише када партијско-тајкунска екипа осети мања средстава у својим џеповима.

Исти овај систем кажњавања несавесних возача никако није успео да профункционише када су путници били ти који су оштећени. Да ли је икада иједан возач попио отказ због пушења у возилу? Разговарања мобилним телефоном? Трапањем ортака у возачки простор? Погрешно обележеним возилом?

Па наравно да није.
 
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... za6U5H88gY

бјављено у 18.04.2013.
18.04.2013 - Građanska Patrola Zelenog Zuba u akciji 'Građanska prava'.
Akcija delenja letaka o pravima građana i kontrolora, uz razgovore sa sugrađanima. Obuhvaćene su linije ka Novom Bgu, Batajnici i Zemunu, Banovom Brdu, Rakovici, Železniku, Borči, Karaburmi, Višnjici...
 
Srbija opet moze da se pohvali jos jednim genijalnim resenjem problema, kad ti 20% putnika ne placa kartu ti nateraj i onih 80% da se gura po redovima na stanicama i da kasne po 10-15 min svaki put kad se voze pa ce logicno onda svi placati karte :lool:

Znaci sledece godine kada kazu da je prodaja karata opala za 20% u odnosu na isti period ove godine ocekujte da ce ulaz biti iskljucivo kroz lufter na krovu! :bash:

Toliko o Beogradu i metrou, brzom tramvaju itd. kad mi jos uvek nismo skapirali kako da napravimo profit od autobusa koji koristimo 100 godina... :kafa:
 
Tako nam i treba, težimo evropi, a rešenje je zapravo godinama unazad već pronađeno - kondukteri! Nikada neće biti boljeg i efikasnijeg sistema naplate, smanjio bi se broj fantomskih radnih mesta, a broj naplaćenih karata bi se znatno povećao, ali pre svega toga treba da se sredi sam sistem javnog prevoza, ne samo kako da uzmemo pare, već i da damo nešto za te pare!
 
Ја верујем да су милион картица продали, по 250 динара, колико је то. Па нек је четвртина од тога, за овакву фирму доста је!
Него штеловање је договорено, па им се не одустаје не одустаје. Само да отерају ове омражене па би продаја скочила!

Нек лепе рекламе по крововима аутобуса, није ни то занемарљив број погледа по реклами, па тако нек смање субвенционисање! Њима је изгледа једина идеја насиље...

Бекс, пример си ми здравог размишљања, +
 
Ono što je najgore ,preti se građanima povlačenjem 50% vozila sa ulica! Niko nema prava i zakonski osnov za tako nešto,nedopustivo!Neka oni povuku svoje službene automobile i x5 ice pa neka se voze javnim prevozom kao u Švedskoj..
 
2012":1eg32h47 je napisao(la):
Ono što je najgore ,preti se građanima povlačenjem 50% vozila sa ulica! Niko nema prava i zakonski osnov za tako nešto,nedopustivo!Neka oni povuku svoje službene automobile i x5 ice pa neka se voze javnim prevozom kao u Švedskoj..

Ma najbolje da povuku sva vozila (tramvaje , trole i autobuse) i lepo ukinu gradski prevoz i neće uopšte imati problem sa naplatom karata.
 
2012":20hwxxr4 je napisao(la):
Ono što je najgore ,preti se građanima povlačenjem 50% vozila sa ulica! Niko nema prava i zakonski osnov za tako nešto,nedopustivo!Neka oni povuku svoje službene automobile i x5 ice pa neka se voze javnim prevozom kao u Švedskoj..


Ma da gde bi oni imali prava da smanje broj vozila....
Dajte ljudi dozovite se pameti.
Prevoz mora da se placa ! Ko vam je to napunio glavu jeftinim populizmom, pa u komunizmu prevoz nije besplatan, a mo smo pre 20 godina izabrali kapitalizam, zar ne ? (ne odnosi se na Vucka ;-) )
 
A cjena u iodnosu na sta se dobija u ukrajini na najduzoj trolejbuskoj liniji karta kosta 30 hrivni nesto oko 10 din vec 30 godina
 
laki72":2accnv56 je napisao(la):
Prevoz mora da se placa ! Ko vam je to napunio glavu jeftinim populizmom
А због чега ти мислиш да субвенционисани превоз није могућ? Ко ти је напунио главу том тврдњом?
 
Prevoz mora da se plaća, ali ti prevoz i nemaš! Da li ti smatraš prevozom vožnju u limenim kontejnerima, bez grejanja, klime, u prljavim salonima, koji prokišnjavaju, jel to prevoz? Pa normalno, šta da platiš, da bi nešto tražio da ti se plati, prvo moraš da PRUŽIŠ uslugu, a ne da naplatiš pa pružiš.
 
Да ли је могуће да смо поново запали у ове приче? Ову двојицу-тројицу Апекс треба да одликује за приљежно агитовање, мајке ми, не знам да ли и у приватном животу оволико даве људе. Схватили смо, ваш "аргумент" је "Карта мора да се плати", уз аргумент "имате 60 исправних ГСП возила дневно, је л вам мало". Да, мало нам је. Као што видите, не мора да се плати, и нећете нас убедити. Разговарате с људима који су скоро сви редовно плаћали карте и у неком тренутку размишљали и одлучили да то више не треба да чине.

Нас као људе понижава да се према нама тако неодговорно и бахато понашају, шаљу таква возила, да нам деле овакве дисциплинске изјаве итд, сто пута је написано шта нас све понижава и вређа нам основно грађанско достојанство; према томе, када смо већ потпуно згажени, прегањање с контролом није никакав проблем. Схватите и сјашите.

Нека Ђилас слободно укине 50%, и 70%, и то ће му бити последње што је као политичар урадио, и овако виси као путник из аутобуса ГСП-а.
 
Ne vidim zasto bi se placala karta u autobusu koji se raspada, ulje rasprskano na sve strane, smrdi do toga da te nos zaboli itd... Ali isto tako ne vidim zasto ne bi placali kartu kad vam naidje CAF ili neko novo vozilo, osim trola koje sluze za izivljavanje vozacima, ako ocete da ne placate propustite nov autobus pa se klatite onim gde stvarno ima razloga za bojkot.
Apex i Bus PLus treba skloniti, ali ne na taj nacin da se u isto vreme i GSP ugasi. Skupljali su se podpisi za mnogo gluplje stvari ne vidim zasto se ne bi oko ovoga pokrenula neka peticija.
Neki vid bojkota treba da postoji, ali ujedno mora postojati i red, ako ti sad ne placas kartu kad udjes u recimo novi bus, zasto mislis da ces je placati kad se skloni Apex? Onda nesto drugo nece odgovarati, i tako u krug. Cast izuzecima koji su stvarno ubedjeni da ce totalnim bojkotom placanja prevoza nesto uraditi, ali polako pocinjem da mislim da se iza ideje par ljudi krije gomila koju boli uvo ko naplacuje karte i kakav je bus, njima je bitno da imaju izgovor zasto ne placaju...
 
Ovde nije tema da li da se plaća ili ne,treba da se plaća!.Ni jedna evropska metropola nema bezplatan javni prevoz!
Ali ,koliko treba da košta mesečna karta sa zaradom od 200 eur.?1.200din top!
Drugo kakav je to koncept javnog prevoza baziranog na preskupoj nafti, umesto domaće stuje i jeftinijeg gasa ili bio dizela.
Treće,ko je odobrio i izvršio privatizaciju sistema naplata sa štetnim ugovorom samim tim i dela GSP? Građani i skupština sigurno nisu.I u Beču je javni prevoz javni, ne vodi ga privatna firma.Raskinuti štetni ugovor.
Četvrto održavanje vozila čistoće u njime ne funkcioniše,da li znači da stara vozila,sedišta,stakla i rukodržači treba da budu zamašćeni?!
Peto,ko uzima prihode od reklama na vozilma?
Šesto Zašto nema više led displeja o dolazku vozila na stanicama, vec gradjani moraju da placaju sms poruke,umesto da se informisu na stajalistima i kome idu prihodi od sms poruka?
 
2012":w5he182e je napisao(la):
Ovde nije tema da li da se plaća ili ne,treba da se plaća!.Ni jedna evropska metropola nema bezplatan javni prevoz!
Ali ,koliko treba da košta mesečna karta sa zaradom od 200 eur.?1.200din top!
Drugo kakav je to koncept javnog prevoza baziranog na preskupoj nafti, umesto domaće stuje i jeftinijeg gasa ili bio dizela.
Treće,ko je odobrio i izvršio privatizaciju sistema naplata sa štetnim ugovorom samim tim i dela GSP? Građani i skupština sigurno nisu.I u Beču je javni prevoz javni, ne vodi ga privatna firma.Raskinuti štetni ugovor.
Četvrto održavanje vozila čistoće u njime ne funkcioniše,da li znači da stara vozila,sedišta,stakla i rukodržači treba da budu zamašćeni?!
Peto,ko uzima prihode od reklama na vozilma?
Šesto Zašto nema više led displeja o dolazku vozila na stanicama, vec gradjani moraju da placaju sms poruke,umesto da se informisu na stajalistima i kome idu prihodi od sms poruka?

Koliko ja vidim ovde je dosta ljudi iznelo ideju o tome na koji nacin bi se izvelo da javni gradski prevoz bude "besplatan", tj da se suma koju vec placamo kroz neke racune podigne za neki procenat i na taj nacin finansira javni gradski prevoz.
Prica o gasu i struji je super, ali i to kosta. Sa strujom imas problem kontakt mreze koja bi morala dosta da se siri, a i sa tolikim brojem vozila na struju havarije bi bile neizbezne. CNG jos uvek jeste alternativa, ali i on drasticno poskupljuje iz dana u dan, jer drzava i na ovo gorivo krece da nabija akcize. U slucaju skidanja akciza ni nafta kod nas ne bi smela da predje 70 din, sto kad u poredis cene i domet autobusa sa diesel i cng pogonom i nije neka ekonomicnost, jedino sto se postize je ekologija. Jednostavno Beograd je po nacinu prevoza putnika NEUPOREDIV sa bilo kojim drugim gradom u svetu.
Ja sam samo hteo napomonem da i u bojkotu mora da postoji neki red, neka organizovanost. A i cinjenica je da bar pola, ako ne vise, ljudi "bojkotuje" iz cistog profita tj ne placanja karata, bez ikakvih ciljeva osim da ustede.
 
Драги наши "поштени" форумаши...

На тврдњу: Карта мора да се плаћа ја одговарам тврдњом возила морају бити технички исправна.

Да ли су возила технички исправна? Па нису. Стога.... да ли карта мора да се плаћа? Па наравно да не.

Крај приче. Ende! Fin!
 
bazinga":1inwas2c je napisao(la):
2012":1inwas2c je napisao(la):
Ovde nije tema da li da se plaća ili ne,treba da se plaća!.Ni jedna evropska metropola nema bezplatan javni prevoz!
Ali ,koliko treba da košta mesečna karta sa zaradom od 200 eur.?1.200din top!
Drugo kakav je to koncept javnog prevoza baziranog na preskupoj nafti, umesto domaće stuje i jeftinijeg gasa ili bio dizela.
Treće,ko je odobrio i izvršio privatizaciju sistema naplata sa štetnim ugovorom samim tim i dela GSP? Građani i skupština sigurno nisu.I u Beču je javni prevoz javni, ne vodi ga privatna firma.Raskinuti štetni ugovor.
Četvrto održavanje vozila čistoće u njime ne funkcioniše,da li znači da stara vozila,sedišta,stakla i rukodržači treba da budu zamašćeni?!
Peto,ko uzima prihode od reklama na vozilma?
Šesto Zašto nema više led displeja o dolazku vozila na stanicama, vec gradjani moraju da placaju sms poruke,umesto da se informisu na stajalistima i kome idu prihodi od sms poruka?

Koliko ja vidim ovde je dosta ljudi iznelo ideju o tome na koji nacin bi se izvelo da javni gradski prevoz bude "besplatan", tj da se suma koju vec placamo kroz neke racune podigne za neki procenat i na taj nacin finansira javni gradski prevoz.
Prica o gasu i struji je super, ali i to kosta. Sa strujom imas problem kontakt mreze koja bi morala dosta da se siri, a i sa tolikim brojem vozila na struju havarije bi bile neizbezne. CNG jos uvek jeste alternativa, ali i on drasticno poskupljuje iz dana u dan, jer drzava i na ovo gorivo krece da nabija akcize. U slucaju skidanja akciza ni nafta kod nas ne bi smela da predje 70 din, sto kad u poredis cene i domet autobusa sa diesel i cng pogonom i nije neka ekonomicnost, jedino sto se postize je ekologija. Jednostavno Beograd je po nacinu prevoza putnika NEUPOREDIV sa bilo kojim drugim gradom u svetu.
Ja sam samo hteo napomonem da i u bojkotu mora da postoji neki red, neka organizovanost. A i cinjenica je da bar pola, ako ne vise, ljudi "bojkotuje" iz cistog profita tj ne placanja karata, bez ikakvih ciljeva osim da ustede.
Da pojasnim,kada sam pominjao struju, mislim na šinske sisteme,Metro,Bgvoz,tramvaje i trole..dakle nije data prednost kapacitnim šinskim sistemima pre svega,što je i zaključak evropske komisje.Udeo nafte u gradskom prevozu za 2.milonski grad je neprihvatljivo.i zbog cene i zbog zagađenja..Dakle grad je mogao veoma brzo da ubaci trole na 2 najopterećenije linje koje prolaze kroz centar 16,23..pre nego kupovinu 400 buseva na naftu,jer to jasno utiče na cenu karte značajno,dakle 200 novih buseva + trola za dve najopterećenije linje bi bilo pametnija odluka,ušteda na ceni nafte koji troše autobusi na dve najopterećenije linje je ogromna.. :kafa: + dodavanjem barem jedne stanice kod Airport C.Bi dodatno smanjilo pritisak na autobuse,dakle nije se radilo sistemski na unapređenju kapacitnih sistema ,koji već postoje,kritike mogu da nadovežu na više strana..zašto je cena karta više nego što bi trebalo,loša vizija saobrajaca sa onog fakulteta!
 
@2012 Za 16 i 23 ti treba oko 60 zglobnih trola, koje bi parkirao gde? Nije bas to samo provuces zice i pustis nova vozila, treba ti logistika koja bi opsluzivala te trole, u nasem slucaju zbog popunjenosti kapaciteta SP Dorcol to bi znacilo da bi trebalo izgraditi novi pogon...
 
Vrh