2012":1inwas2c je napisao(la):
Ovde nije tema da li da se plaća ili ne,treba da se plaća!.Ni jedna evropska metropola nema bezplatan javni prevoz!
Ali ,koliko treba da košta mesečna karta sa zaradom od 200 eur.?1.200din top!
Drugo kakav je to koncept javnog prevoza baziranog na preskupoj nafti, umesto domaće stuje i jeftinijeg gasa ili bio dizela.
Treće,ko je odobrio i izvršio privatizaciju sistema naplata sa štetnim ugovorom samim tim i dela GSP? Građani i skupština sigurno nisu.I u Beču je javni prevoz javni, ne vodi ga privatna firma.Raskinuti štetni ugovor.
Četvrto održavanje vozila čistoće u njime ne funkcioniše,da li znači da stara vozila,sedišta,stakla i rukodržači treba da budu zamašćeni?!
Peto,ko uzima prihode od reklama na vozilma?
Šesto Zašto nema više led displeja o dolazku vozila na stanicama, vec gradjani moraju da placaju sms poruke,umesto da se informisu na stajalistima i kome idu prihodi od sms poruka?
Koliko ja vidim ovde je dosta ljudi iznelo ideju o tome na koji nacin bi se izvelo da javni gradski prevoz bude "besplatan", tj da se suma koju vec placamo kroz neke racune podigne za neki procenat i na taj nacin finansira javni gradski prevoz.
Prica o gasu i struji je super, ali i to kosta. Sa strujom imas problem kontakt mreze koja bi morala dosta da se siri, a i sa tolikim brojem vozila na struju havarije bi bile neizbezne. CNG jos uvek jeste alternativa, ali i on drasticno poskupljuje iz dana u dan, jer drzava i na ovo gorivo krece da nabija akcize. U slucaju skidanja akciza ni nafta kod nas ne bi smela da predje 70 din, sto kad u poredis cene i domet autobusa sa diesel i cng pogonom i nije neka ekonomicnost, jedino sto se postize je ekologija. Jednostavno Beograd je po nacinu prevoza putnika NEUPOREDIV sa bilo kojim drugim gradom u svetu.
Ja sam samo hteo napomonem da i u bojkotu mora da postoji neki red, neka organizovanost. A i cinjenica je da bar pola, ako ne vise, ljudi "bojkotuje" iz cistog profita tj ne placanja karata, bez ikakvih ciljeva osim da ustede.