Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

solecar":3kpbc9ev je napisao(la):
2012":3kpbc9ev je napisao(la):
Ovde nije tema da li da se plaća ili ne,treba da se plaća!.Ni jedna evropska metropola nema bezplatan javni prevoz!

A Talin?
Zar je talin evropska metropola?Koliko znam to je mali glavni gradić, male države.U rangu Ljubljane.Metropola označava milonski grad.A reci mi koji je milonski grad u evropi uveo bezplatan javni prevoz ili kada namerava? Pa toga nema ni Stokholmu i Kopenhagenu ni BečU ni Pragu ,Budimpešti.. :kafa:
 
bazinga":1z2tcp0m je napisao(la):
@2012 Za 16 i 23 ti treba oko 60 zglobnih trola, koje bi parkirao gde? Nije bas to samo provuces zice i pustis nova vozila, treba ti logistika koja bi opsluzivala te trole, u nasem slucaju zbog popunjenosti kapaciteta SP Dorcol to bi znacilo da bi trebalo izgraditi novi pogon...
Stavićemo ga na kraj Vidikovca,na mestu gde je predviđen depo za M2 tako da će činiti budući kompleks depoa..mislim da to i nije neki problem,jer je zemljište na kraju Vidikovca kod kružmog puta u vlasništvu grada,ima i onaj ogroman prazni plac na Ceraku preko puta pijace gradsko zemljište .koliko hoćeš prostora.Ulaganje u pogon Dorćol je minorno koliko se na 5 godina štedi novac i utiče na zagađenje pa i rashode GSP za naftu..
Trole bi recimo išle i Čukaričkom padinom preko Žarkova do Vidikovca..svuda gde postoji dovoljno prostora za brzu montažu mreže..pa onda produžiti trole do Miljkovca sa Banjice i sl.prednost je gde uzbrdo trole jako dobro vuku i ne zagađuDakle, mnogo mesta za uštede.Po tome kako skupa nafta utiče na noćni prevoz može se videti da tramvaje i trole možete koristiti do 1h sa mostara i banjice dok svuda gde su busevi od 11h se redukuju na pola sata.
 
Kontrolori ubuduće u svakom autobusu
Zbog drastičnog pada prodaje Bus plus karata (u poslednja dva meseca prodato 20 odsto manje nego u istom periodu prošle godine) iz grada su najavili da će, ukoliko se stanje ne popravi, kao represivnu meru zaposliti još 2.000 kontrolora. To znači da će kontrolora biti u doslovno svakom vozilu gradskog prevoza.
Bilans Bus plusa u martu

Broj dopuna*
Mesec 2012. - 2013.
Mart 1.423.171 - 1.180.570

Ukupni prihodi
mesec 2012. - 2013.
mart 917.968.039 - 781.166.224

Broj napisanih kazni
mesec 2012. - 2013.
mart 12.687 - 15.784
* Personalizovane i nepersonalizovane
http://www.24sata.rs/vesti/beograd/vest ... 5942.phtml
 
Da li je neko dobio poziv za prekrsajnog sudiju po prijavi bus plusa???
 
direktor":2ayx2ye6 je napisao(la):
iz grada su najavili da će zaposliti još 2.000 kontrolora.
Па да ли су они нормални!?!?!

ГСП има 2000 радника вишка и уместо да се они прерасподеле, град ће да запосли додатних 2000 људи!

Значи да ће на грбачи путника уместо 7 000 радника ГСП-а да буде 9 000?

Да није мало превише ?
 
pa ovo je bogat grad. Kad se nema para ti zaposli jos ljudi...

uvodjenjem ovih kontrolora mogu da garantujem da se se samo jos vise smanjiti kolicina prodatih karata...ko hoce da se kladi u gajbu piva? :vops: :D
 
stf":26dfvyz7 je napisao(la):
Драги наши "поштени" форумаши...

На тврдњу: Карта мора да се плаћа ја одговарам тврдњом возила морају бити технички исправна.

Да ли су возила технички исправна? Па нису. Стога.... да ли карта мора да се плаћа? Па наравно да не.

Крај приче. Ende! Fin!

http://www.24sata.rs/vesti/beograd/vest ... 8092.phtml

Brzo se zaboravila ova tragedija. Đilasovi spin majstori su savršeno lepo zataškali slučaj. Kao što zataškavaju sve kardinalne greške GSP-a.

Mi smo krivi što su vozila tehnički nesipravna. Da je naplata karata 100% i da svi lepo ulazimo na prednja, imali bismo bolja vozila od Minhena i Londona zajedno.
 
JunkieBanjica":3di2ru84 je napisao(la):
pa ovo je bogat grad. Kad se nema para ti zaposli jos ljudi...

uvodjenjem ovih kontrolora mogu da garantujem da se se samo jos vise smanjiti kolicina prodatih karata...ko hoce da se kladi u gajbu piva? :vops: :D
I Ja se ne bih inatio sa Beograđanima ,jer ovde je inat jača strana,pa koliko god da prete usađeni prkos će rasti kao testo sa kvascem.i onda ćemo svaki dan slušati o uličnom ratu između agresivnih građana i kontrolora dok ne eskalira u ulične sukobe većih razmera..i spaljenih validatora... :kafa: Ovako im je bolje da poslušaju savet sa Beobuilda i priznaju greške,vrate socijalnu cenu karte na 1.200 din.i još navedenih zamerki na Beobuildu,Smene neuke savetnike.
 
stf":u1kztwk2 je napisao(la):
direktor":u1kztwk2 je napisao(la):
iz grada su najavili da će zaposliti još 2.000 kontrolora.
Па да ли су они нормални!?!?!

ГСП има 2000 радника вишка и уместо да се они прерасподеле, град ће да запосли додатних 2000 људи!

Значи да ће на грбачи путника уместо 7 000 радника ГСП-а да буде 9 000?

Да није мало превише ?

Zapravo matematika ide upravo obrnutim smerom
sa naše (GSP) grbace skinuti će 2.000 viska zaposlenih i uvaliti ih Apexu

U početku to nece promeniti nista, no kasnije ostaju da dele sudbinu Apexa
a GSP ce lakse da diše tj sva ta sredstva od nastale razlike
moćice da se usmeriti na povecanje kvaliteta ili smanjenja cene usluge

Desetogodisnji oproban metod dekretom, čoporativni prelazak iz firme u firmu
probaj danas da otpustis 2 zaposlena
bilo bi mnogo prasine, pa cak i sudsko vracanje na posao, plus isplata zaostataka
ovako jednostavno predji brigo na drugoga. . .

i fer je prema tim ljudima, niko ne ostaje na ulici
a kako ce biti sutra , pa ni ostalim Beogradjanima nije zagaratovano igde
neka budu fer pa da kažu gradu hvala za takvo resenje :)
 
Boco,
meni se ne čini da je ovaj račun ispravan, posebno zbog toga jer nema šanse da APEX prihvatiti "uvaljivanje", a posebno ne ovoliko.
Koliki je, po tebi, mesečni platni fond za tih 2.000 ljudi + 2.000 prenosnih sprava - "alata" za rad?
Koji, koliki rezultat oni treba da ostvare da bi bili "na nuli", ako se barata sa cifrom od 20% neplatiša?

... a na uspeh akcije "inaćenje sa Beograđanima" ne bih davala neke veće pare.
 
... a na uspeh akcije "inaćenje sa Beograđanima" ne bih davala neke veće pare.
slazemo se : i ja :)

Apex ce prihati jer ce dobar deo novca za plate u prvo vreme davati ,,drugi,, a sav proizvod rada ide njima
to je uradio i Verano ,
(koga zanima mali OF kao ilustracija )
Pre nekoliko godina Svedska ili Svajcarska je davala velike pare za nase ,,vojnike,, da se prekvalifikuju ili onome ko ih primi na godinu dana
Verano ih je primio kao obezbedjenje, oni radili a njega nista nije kostalo
Nakon toga, po isteku uslova, skoro 99% su dobili ,,voljno,,
a mnogima (par stotina) )cak ni te pare (za vise meseci) nisu isplacene vec su zadrzane ,
postoje i sudske presude i zahtevi za prinudnu naplatu,
ali to niko ne haje. . . . znao sam coveka koj je i cekajuci umro praznih djepova nije imao ni za sve lekove :(

A sto ne bi mogao tako i Apex samo da im posteno da- prosledi plate
koje im tako i tako pripadaju kao neka ,,soc. otpremnina,, bez obzira radili ili ne radili . . . .
 
kopmania":22pwnyw2 je napisao(la):
A kada udješ u CAF, Ik 218 A, Japanca jel platiš kartu ?
Na linijama koje ja koristim nema sličnih autobusa, pa pitam ja tebe da li ja treba za plaćenu kartu da sačekam autobus koji odgovara onom tehničko ispravno i čisto vozilo? NE!
Dakle, kada dotična gospoda izvuku glavu iz eura koje su pokrali, i shvate da neće imati šta da naplaćuju ako ovako nastave da urnišu pošten narod, pa jednog dana ako bog da da moji čukun unuci to dočekaju, odluče da konačno uvedu malo reda u javni prevoz, onda nek oni plaćaju karte. Imam mesečnu preko kevine firme, inače pre toga 5 meseci nisam imao kartu, ni sad je nebih imao da je ne dobijam, nije problem u 1100 dinara, problem je što ja ne dobijam ništa za te pare!
Nema boljeg trenutka za štrajk i ponovno uvođenje konduktera, nikad bolje vreme, nikad bolja situacija!
 
Да ли сте знали да изгледа постоје и некакви контролори контролора? Прича ми данас друг доживљај из 75ице. Жена у четрдестим годинама, обучена као у двадестим, седи и чвака неки мобилни/ајпед, шта год. Одблокирала му је аутомат када му је контрола неопажено банула у аутобус, пропратила откуцавање карте и вратила се да ради исто (куцка телефон).

Нешто ме више не чуди што баш Ђиласова фирма ради Великог брата :Д
Зна ли неко нешто о овоме?
 
Pa koliko su ljudi zaposlili mogu da rade kontrolu, kontrole kontrolora, indijanci!
 
Postoji sef grupe kontrolora koji vodi racuna o svojoj grupi to sam primjetio na banaovom brdu kod skole JPancic lik je bio na stanici a oni su mu podnosili izvjestaje a on zapisivao i govorio u koje buseve da ulaze a u koje ne
 
becks89":1v7ak3tz je napisao(la):
kopmania":1v7ak3tz je napisao(la):
A kada udješ u CAF, Ik 218 A, Japanca jel platiš kartu ?
Na linijama koje ja koristim nema sličnih autobusa, pa pitam ja tebe da li ja treba za plaćenu kartu da sačekam autobus koji odgovara onom tehničko ispravno i čisto vozilo? NE!
Dakle, kada dotična gospoda izvuku glavu iz eura koje su pokrali, i shvate da neće imati šta da naplaćuju ako ovako nastave da urnišu pošten narod, pa jednog dana ako bog da da moji čukun unuci to dočekaju, odluče da konačno uvedu malo reda u javni prevoz, onda nek oni plaćaju karte. Imam mesečnu preko kevine firme, inače pre toga 5 meseci nisam imao kartu, ni sad je nebih imao da je ne dobijam, nije problem u 1100 dinara, problem je što ja ne dobijam ništa za te pare!
Nema boljeg trenutka za štrajk i ponovno uvođenje konduktera, nikad bolje vreme, nikad bolja situacija!

Ma naravno da ne trebaš ni tad. Tako sam i ja pre kada su još bili GSP kontrolori. Udjem u n seriju koja se raspada klima ne radi napolju +35 u autobusu +45. Dodju do mene ja im kažem kada popravite (pošto je to GSP kontrola) klimu ja ću platiti kartu.
Naravno tada možeš to reći, ali udješ u CAF i traže ti kartu, malo je glupo da kažeš tako nešto, kada u njemu sve radi.
 
Нажалост, запошљавање нових контролора није дугорочан и одржив пројекат који ће повећати наплату и умањити стопу незапослености у граду. То је једна адхок акција летњег упошљавања студената: већ је изашао оглас на омладинској задрузи Булевар.

Не знам зашто су отпуштали људе који су већ радили хонорарно. Понестане им новца за контролоре, спадне цео град на свега 250, а онда се жале, прете и упошљавају нове студенте, измишљају нове мере...
 
ГСП има 2000 радника вишка и уместо да се они прерасподеле, град ће да запосли додатних 2000 људи!

Значи да ће на грбачи путника уместо 7 000 радника ГСП-а да буде 9 000?

Nece, ovo su honorarci koji ce se zadrzati celih mesec dana. Ponavlja se letnja prica od prosle godine sa ulaskom samo na prednja.
 
"Grad zaposljava 2000 kontrolora"

Pa to je vise od jednog kontrolora po autobusu!


Znaci de fakto smo dobili konduktere :D

Vreme je da se ukinu BusPlus i Apex i da kontrolori lepo pocnu da cepaju papirne karte :lol:
 
Mateja,daj link.Koliko traze konduktera,2000 ili je neka realnija cifra u pitanju?
 
Koliko košta 2.000 novih kontrolora
IZVOR: B92, BLIC
Beograd -- Za zapošljavanje 2.000 novih kontrola u javnom gradskom prevozu u Beogradu potrebno je više od 100 miliona dinara mesečno, piše “Blic“.
obratite PAZNJU ODAKLE SU UZELI SLIKU
76344614751767e6496a8f772823535_640x479.jpg

Da bi u gradskom prevozu radilo 2.000 novih kontrolora, čije je zapošljavanje najavljeno iz grada, sa sadašnjom prosečnom platom od 32.500 dinara porebno je ukupno 105.780.000 dinara, ako se uračunaju sve dažbine koje poslodavac mora da plati državi, piše “Blic“.

U Direkciji za javni prevoz ocenjuju da bi taj novac “obezbedili“ sami kontrolori.

“Svako povećanje njihovog broja direktno znači povećanje prodaje karata, pa samim tim i prihoda. Povećanjem prihoda pokrio bi se trošak za angažovanje kontrolora u svakom vozilu i smanjila bi se sredstva iz budžeta za subvencionisanje prevoza“, rekli su “Blicu“ u Direkciji.

Iz Direkcije dodaju i da od trenutnih prihoda pokrivaju svega 40 odsto troškova. Skoro svaki treći putnik se švercuje u gradskom prevozu.

Trenutno u gradskom prevozu radi 250 “Bus plus“ kontrolora koji su u martu naplatili ukupno 2.449 opomena od po 3.000 dinara i napisali 912 doplatnih karata od po 1.500 dinara. To znači da su doneli mesečni prihod od 8.715.000 dinara.

Da bi obezbedio 105.780.000 dinara, koliko je potrebno da bi se isplatila sadašnja prosečna plata svakom od budućih 2.000 kontrolora, jedan kontrolor bi morao da naplati 35 doplatnih karata ili 17,5 opomena mesečno, navodi “Blic“.

Ipak, treba imati u vidu da se plate kontrolora ne bi pokrivale samo od opomena i doplatnih karata, već da se očekuje da bi rigoroznija kontrola dovela do značajnog povećanja prodaje pretplatnih “Bus plus“ karata.

Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas istako je prošle nedelje, u intervjuu “Blicu“, da je najveći problem u Beogradu gradski prevoz, jer ponovo veliki broj građana ne plaća kartu, o čemu svedoči i smanjena prodaja mesečnih karata za čak 20 odsto.

Nužna mera biće uvođenje još 2.000 kontrolora u autobuse i ulaz isključivo na prednja vrata, rekao je tada Đilas.

Alternativa tome je da se broj vozila smanji za 50 odsto jer, pored 100 miliona evra koliko se godišnje izdvaja za GSP, grad nema više odakle da finansira javni prevoz, naveo je gradonačelnik.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=707720
 
U Sekretarijatu za saobraćaj kažu da je prošlog meseca dopunjeno ukupno 267.263 mesečne dopune. U poređenju sa decembrom prošle godine prodaja je smanjena za oko 10.000.

- U martu je uplaćeno 913.307 dopuna na nepersonalizovane kartice u ukupnom iznosu od 183,2 miliona dinara - navode u Sekretarijatu. - Naplaćeno je 1.537 opomena i 912 doplatnih karata.

Ipak, naplata nije zadovoljavajuća, pa su u gradu čak zapretili uvođenjem 2.000 kontrolora. Međutim, to nije realno jer konzorcijum "Apeks", "Lanus" i "Kentkart", koji stoje iza sistema "Bus plus", a koji je po ugovoru preuzeo obavezu organizovanja kontrole i naplate, nezvanično, nije u mogućnosti da finansira toliki broj ljudi. Samo za plate kontrolora koje bi uposlili preko omladinske zadruge, mesečno bi morali da izdvajaju bar 50 miliona dinara.


DOMOVI ZDRAVLjA NE PLAĆAJU KARTE
O GLASINAMA da se radnicima GSP ne uplaćuju dopune za mesečne karte, u sekretarijatu tvrde da nisu tačne i dodaju da sve obrazovne i predškolske ustanove uplaćuju dopune. Zdravstvene ustanove koje nisu nikad to činile su: domovi zdravlja u Barajevu, Voždovcu, Grockoj, Zemunu, Mladenovcu, Obrenovcu, Rakovici, Sopotu, Starom gradu, Apoteka "Beograd", Gradski zavod za hitnu medicinsku pomoć...

Nadležni u resornom sekretarijatu rekli su da u cilju opstanka sistema gradskog prevoza "svakako razmišljaju o novim merama, a kada iste budu precizirane, o tome će javnost biti obaveštena." Međutim, iako se o tome još ćuti, Beograđani su mogli da primete da je broj polazaka na pojedinim linijama već smanjen i da su gužve veće.

U MARTU TEK OKO 267.000 DOPUNA

OD ukupnog broja mesečnih dopuna za mart, evidentirano je 125.998 uplata za zaposlene, dok je za sve kategorije povlašćenih bilo 141.265 dopuna. Od toga na učenike srednjih škola otpada 16.070, studente - 44.104, penzionere - 40.589, nezaposlene - 37.155 i ostale povlašćene 3.347.
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... ci-kolapsa
 
Bus Plus naplaćuje kazne skidanjem novca od plate

U borbi protiv švercera u GSP-u „Bus plus” je uveo novu meru. Hteli - ne hteli, neplatiše će ubuduće morati da plate kaznu, i to tako što će im sud skidati od plate!

Prvi koji je to osetio na svojoj koži je Beograđanin koga su kontrolori samo u toku jednog meseca 18 puta uhvatili bez karte. Početkom ovog meseca on je dobio administrativnu zabranu na zaradu i biće mu skidano od plate zbog švercovanja u gradskom prevozu.

Sudski izvršitelj je 4. marta doneo zaključak o izvršenju bez prava na žalbu stavljanjem zabrane na zaradu. To je zasad prvi i jedini slučaj, ali u „Bus plusu” ističu i da je „u proceduri” još nekoliko ljudi, kao i da je ova nepopularna mera usmerena protiv najvećih neplatiša, koji duguju od 50.000 do 80.000 dinara.

- Sprovođenju ove mere prethodila je saglasnost Direkcije za javni prevoz i ona je zasad pokrenuta protiv nekolicine najvećih dužnika kojima su napisane opomene zbog švercovanja u vozilima GSP-a. S obzirom na to da oni u roku od 15 dana nisu platili kaznu od 1.500 dinara, ona je duplirana. A pošto ni tada nisu izmirili dugovanja, sudski izvršitelj je preuzeo naplatu, kao što to odnedavno čini i u slučajevima neplaćanja „Infostana”, sprovodeći Zakon o izvršenju i obezbeđenju - objašnjavaju za „Alo!” u „Bus plusu” i dodaju da je sve urađeno kako bi se smanjio šverc u vozilima, kao i da je ovo samo opomena pojedincima koji uporno ignorišu plaćanje karata.

- Pojedinci su više od 15 puta zatečeni u prevozu bez karte, a najdrastičnija dugovanja dostižu 80.000 dinara. Oni koriste usluge GSP-a, a svaka usluga mora da se plati. Troši se gorivo, tu je i amortizacija vozila, moraju da se plate vozači, kontrolori... - kažu u „Bus plusu” i podsećaju da su iz Direkcije za javni prevoz više puta apelovali na građane da plaćaju karte, jer je za normalno funkcionisanje pored subvencije grada neophodno redovno plaćanje usluge prevoza.

Opomena, pa onda plenidba


Kad neko dobije opomenu zbog neplaćene kazne, prvo mu se šalje obaveštenje o potraživanju neizmirenih uplata sa rokom uplate od tri dana. Ako ni tada ne plati, u skladu sa Zakonom o izvršenju i obezbeđenju (ZIO) pristupa se postupku prinudne naplate (član 252. ZIO) preko ovlašćenog sudskog izvršitelja. Zatim sudski izvršitelj donosi zaključak i preporučenom poštom ga uručuje. Ukoliko dužnik nije primio zaključak, on se postavlja na oglasnoj tabli Prvog osnovnog suda. Ako se ni posle toga ne izmire dugovanja, sudski izvršitelj pristupa pribavljanju podataka o imovini kako bi se izvršenje sprovelo i naplatilo preko imovine dužnika.

Izvor:
http://www.nadlanu.com/pocetna/info/dru ... 5.295.html
 
^ stara vest. Ne das dokumenta i cela prica ne moze da se desi. Inace, juce videh konduktera u 56-tici. Pocelo je.
 
Vrh