Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Још један показатељ да ће ГСП бити приватизован !
Па зато је Ђики подигао она четири милиона еврића из банке :lol:
 
Navodno ugovorom je toj firmi povereno ekskluzivno pravo prodaje dopuna (naplate) i GSP je morao da ukine tu sluzbu??

ekskluzivno pravo ili ti obezbedjen monopol tj. slivanje novca samo u jedan djep :evil:
 
Zna li neko zasto trolejbusi koji se nalaze u redovnom saobracaju nemaju registarske tablice? Cini mi se da u skladu sa zakonom ta vozila (kao i sva druga) moraju biti registrovana?
 
AcaDorcol":3bca7vd5 je napisao(la):
Imam komsiju penzionera koji redovno kupuje mesecnu penzionersku kartu i istu je navikao (do sada) da uplacuje na kiosku GSP-a u C.Dusana ili na salterima u zgradi GSP-a ali mi kaze da to danas nije uspeo da uradi jer kiosk GSP-a ne radi (iako uredno stoji obavestenje o radnom vremenu i o tome da se tu vrsi dopuna) a kad se raspitao na salterima u samoj zgradi GSP-a rekli su mu da dopunu vise ne moze tu da vrsi (u GSP-u) jer je ta sluzba od sada ukinuta i da se jedino moze dopuniti na nekom od 2.000 prodajnih mesta Bus+ i da je to tako jer je taj posao dopuna sada presao na neku firmu koja pored toga drzi na kioscima i elektronske dopunue za jednog mobilnog operatera ??? Navodno ugovorom je toj firmi povereno ekskluzivno pravo prodaje dopuna (naplate) i GSP je morao da ukine tu sluzbu??
:?:
Nema navodno.Nek podnese pismeni zahtev i pita ih ili dirkeciju za saobracaj grada Beograda.
 
Zaiata sumnjam u podatkke koluko sw ljudi sveecuje. Vec nekoliko dana za redom me hvata kontrola nisam primetio da su i jednog izbacili. Danas je bukvalno ceo tram imao karte.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Uglavnom svi putnici i imaju karte: personalizovane, overene i neoverene nepersonalizovane, a oni koji nemaju pobegnu pre ulaska kontrole. Ima i onih koji kažu da nemaju kartu i ništa im se ne desi
 
Zasto na validatoru nema oznake-broj linije vozila ?

Slabo obeležena vozila gradskog saobracaja nisu retkost u Bg
tako da ne retko se desi da u samom vozilu nije moguce proveriti oznaku-broj linije. :rant:
 
Moguće je. Na validatoru piše i garažni broj vozila, i broj polaska vozila tog dana i broj linije.

Ovim redosledom su poređani i razdvojeni separacionom linijom / u dowem levom uglu.
 
Ma svasta nesto pise samo nigde vidno obelezen broj linije

kako li je starijim sugradjanima kad ja ne vidim
a ne retko u brzini ulaska nisam siguran jesam li pogresio


Sta je tesko na takvom displeju naznaciti broj linije
pa kad se vec ,,otkucavam,, tog momenta proverim i broj
te da budem spokojan tokom voznje da nisam omasio
cesto presedavam, narocito ujutru kada svi jos krmeljivi jurimo na posao
te ako omasim kuku-lele :oops:
 
Ti validatori imaju toliki ekran da bi mnogo većim slovima mogla da se ispisuje sledeća stanica, zatim broj linije, mogućnosti presedanja, servisne informacije o izmenama.... Ljudi bi shvatili da od toga imaju i korist i onda bi ih manje i lomili.
 
MilisaV":1vxqrjw7 je napisao(la):
Zaiata sumnjam u podatkke koluko sw ljudi sveecuje. Vec nekoliko dana za redom me hvata kontrola nisam primetio da su i jednog izbacili. Danas je bukvalno ceo tram imao karte.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2

To sto nisu nikog izbacili ne znaci da svi imaju karte. Koliko ja vidim, po tramvajima ako jednostavno ignorises kontrolora, on ne insistira da na tome da vidi da li imas kartu. Kontrolori su postali potpuno besmisleni, ne sluze nicemu.
 
Tacno, ali 60% njih kuca kartu tek kada udje kontrola i vadi se na to da su tek tada usli. A kontrolori su opet blagi da cak "odblokiraju" aparat i kucaju ljudima karte. Kao sto Hazard rece, potpuno su beskorisni.
 
Iz mog iskustva se ne bih slozio sa tobom.
Mislim da ne baratate dobro procentima. Opet, možda mi iskustvo nije merodavno jer se ne vozim nikad u punom autobusu već u polupraznim.

Jedino se slazemo da su beskorisni (kontrolori)
 
Ni ja mozda nisam bio konkretan, nisam racunao one koji imaju mesecnu kartu, vec sam gledao samo one koji imaju na kredit. Tako da 40% njih se kuca kada udje, a ostatak, 60% se kuca kada naidje kontrola.
 
Primetih da bus plusadzije su revnosne tamo gde ih podrzavaju komunalci kao recimo u Pozeskoj dok danas recimo u Beogradskoj ih boli cosak i pustaju ljude da se svercuju na njihove oci.
 
stf":x2f4z0ih je napisao(la):
Moguće je. Na validatoru piše i garažni broj vozila, i broj polaska vozila tog dana i broj linije.

Ovim redosledom su poređani i razdvojeni separacionom linijom / u dowem levom uglu.

E danas sam se unosio i bekeljio na ekran validatora - dok su me dr. putnici gledali u cudu
dal to pokusavam da se ogledam u ekranu :laugh:

jeste pise
al to toliko sitno da bi vecina putnika morala uz bus plus karticu da nosi i lupu
sta je tesko podesiti da broj linije bude uocljiv
a ne kao sada
da izigravamo majmuna pred ogledalom :rant:
 
ako-je-verovati-buspl.jpg
 
Zanimljivo stivo koliko je istinito neznam cisto da se nadje ovdje
PRIVATIZACIJA = MODERNIZACIJA?!?
Autobus multinacionalne korporacije "Veolia" na liniji 47 - Modernizacija javnog prevoza ili masovna pljačka građana Beograda?!?

Pomoću različitih poslovnih izveštaja za 2012. godinu, otkrivena je pljačka budžeta grada Beograda u visini od nekoliko milijardi dinara. Nadležni državni organi još uvek ne smeju ovim povodom da reaguju, jer su organizatori pljačke odlično povezani ne samo sa vrhom gradske, već i republičke vlasti. Jedan od njih je i Nenad Kovač, kum Aleksandra Vučića i najbliži poslovni partner Dragana Đilasa. Kovač je i idejni tvorac masovne pljačke građana Beograda preko takozvanog Bus plus sistema.

Neposredno pred privatizaciju somborskog preduzeća Sunce do temelja je izgoreo njegov magacin. Neki vide paralelu sa ovim događajem u činjenici da je za samo nekoliko dana, krajem aprila i početkom maja ove godine izgorelo 13 autobusa Gradskog saobraćajnog preduzeća Beograd. Sprema li se privatizacija GSP-a, pitaju se zabrinuti građani srpske prestonice. Direktor Direkcije za javni prevoz Beograda (u narodu nazvanom Direkcija za jadni prevoz) je Zoran Šarac, jedan od nekadašnjih vlasnika privatne autoprevozničke firme Braća Šarac Luv, koju je kupila kompanija Veolia, inače poznata po lovu u mutnom u zemljama u tranziciji.

Po Šarčevom nalogu od 23. aprila 2013. godine, ukinuto je na 22 linije ukupno 26 polazaka radnim danima pre 4 sata, kao i 27 polazaka posle 24 sata, na 23 različite linije Gradskog saobraćajnog preduzeća. Isto tako, smanjen je i broj vozila na mnogim veoma frekventnim linijama, a pojedine linije su skraćene.
Sve ovo je učinjeno kako bi privatni autoprevoznici, koji nisu obuhvaćeni sistemom jedinstvene naplate, imali što je moguće više posla i veće prihode.

Iz gradskog budžeta se za javni prevoz godišnje izdvaja oko 13 milijardi dinara. Od tih para privatnim prevoznicima su isplaćivane sledeće subvencije: u 2011. ukupno 3.938.142.963,60 dinara, a u periodu od 1. januara do 15. novembra 2012. godine, ukupno 4.012.240.484,25 dinara.

Po završnom finansijskom obračunu za 2012. godinu, prihodi GSP-a od uvođenja Bus Plus sistema naplate karata su drastično opali. Tako je u 2011. prihod od saobraćaja i prodaje markica i karata iznosio ukupno 5.338.698.000 dinara, a u 2012. godini samo 347.298.000 dinara. U napomeni broj 11 pomenutog izveštaja, prihodi od 593.162.000 dinara iz 2011. godine, godinu dana kasnije smanjeni su na samo 139.064.000 dinara.

Da bi GSP uopšte mogao da funkcioniše iz gradskog budžeta je izdvojeno 6,5 milijardi dinara dotacija!
U istom tom periodu, kada je GSP beležio gubitke, privatno preduzeće Apex, koje predvodi konzorcijum Bus Plus sistema, zabeležilo je na osnovu provizije od 8,53 odsto za uslugu prodaje karata GSP-a, prihod od čak milijardu dinara, odnosno oko deset miliona evra! Po jednostavnoj računici, gradskim prevoznicima bi u 2012. trebalo da je isplaćeno 12 milijardi dinara, a kako udeo GSP-a iznosi 70 odsto (ostalo dele Apex i privatni prevoznici iz objedinjenog sistema naplate), to bi trebalo da je javni gradski prevoznik u 2012. godini zaradio preko osam milijardi dinara, samo od prodaje karata. Prema finansijskom izveštaju GSP je na ovaj način prihodovao tek 5.652.419.000 dinara.

Ako su privatni prevoznici od grada dobili četiri milijarde dinara, kao što u svom dopisu od 3. decembra 2012. potvrđuje Zoran Šarac, a Apex još milijardu od usluga prodaje karata, kako se vidi iz izveštaja Agenciji za privredne registre, GSP-ovih 70 odsto od pomenutih 12 milijardi bi onda iznosilo više od 10 milijardi dinara, odnosno duplo više nego što je slučaj. Gde su nestale sve te milijarde dinara razlike između zvanično zarađenih 5,65 milijardi i onoga što se dobija upoređivanjem različitih izveštaja poslovanja privatnika?

Do trenutka nastanka ovog članka, nijedna državna institucija se nije potrudila da otkrije odgovor na to pitanje, budući da je Bus Plus i smišljen za pljačku gradskog budžeta. Vlasnik 90 odsto Apexa je preduzeće Lanus d.o.o. iz Beograda, koje 66 odsto pripada samom sebi, a 34 odsto je u vlasništvu WP Tim Sistema iz Beograda.

WP Tim, pak, je u vlasništvu Procescom d.o.o. iz Beograda, čiji su vlasnici Vojislav Krstić, Miroslav Petrović i Aleksandar Đorđević. Ovaj komplikovani lanac vlasništva napravljen je upravo kako bi se prikrio tok kapitala i sakrili pravi vlasnici...
Svojevremeni vlasnik i direktor WP Tima bila je Marija Šuljagić koju upućeni pamte kao saradnicu Nenada Kovača. Još u broju 253, Tabloid je ukazao na Kovača kao idejnog tvorca pljačke gradskog budžeta preko Bus Plus sistema. Ovaj nekadašnji radnik Državne bezbednosti, već se i pre toga uspešno oprobao kao prevarant. Preko svog ranijeg preduzeća Roaming d.o.o. Kovač je ilegalno uvozio mobilne telefone. Kada je došlo do pokretanja postupka protiv njega, on je na ime svoje ljubavnice i kume Marije Simić otvorio novo preduzeće Roaming Electronics d.o.o. gde je zaposlena bila i Marija Šuljagić.

Preko ovog preduzeća Kovač osniva čitav niz novih firmi preko kojih je išlo poslovanje, a koje bi gasio onog trenutka kada bi se za njihov rad zainteresovali državni organi.

U međuvremenu, on stupa u kontakt sa gradonačelnikom Beograda Draganom Đilasom u čijem kabinetu je redovan gost...

Poslovno partnerstvo sa Đilasom nije jedini razlog zbog koga je Kovač nedodirljiv za srpske pravosudne organe: on je sve vreme i glavni poslovni posrednik između svog kuma Aleksandra Vučića i beogradskog gradonačelnika!

Ovim se nikako ne iscrpljuje veza političkih oligarha sa pljačkaškim projektom Bus Plusa. Jedan od sadašnjih vlasnika WP Tim Sistema je i Aleksandar Đorđević, rođak Dušana Petrovića, doskorašnjeg funkcionera Demokratske stranke.

Zahvaljujući ovim burazersko-kumovskim vezama, pljačka Beograda i Beograđana preko Bus Plus sistema se nastavlja. Konačni cilj ove dobro organizovane zločinačke grupe je da se potpuno uništi GSP i zatim u bescenje privatizuje, posle čega bi karta za prevoz bila bar tri puta skuplja od današnje cene. A kako će izgledati kvalitet vožnje vozilima privatnih prevoznika najbolje već sada znaju putnici, poput onih na liniji 42, gde saobraća autobus garažnog broja 027, u vlasništvu preduzeća Beobus d.o.o. koji je bukvalno u stanju raspadanja.

Prihod pada, dotacije rastu

Bez obzira što su prihodi Gradskog saobraćajnog preduzeća u 2012. pali po svim osnovama u odnosu na 2011. godinu, rukovodstvo GSP-a je zajedno sa gradskim čelnicima nemilice arčilo pare dobijene na osnovu dotacija iz gradskog budžeta.

Tako je 6.134.207.116,69 dinara dobijenih od grada potrošeno za nabavku 22 nova niskopodna CIF tramvaja (svaki tramvaj je koštao oko 2,5 miliona evra), koji su potpuno neuslovni za vožnju beogradskim ulicama. Za nabavku 25 zglobnih autobusa dato je 467.103.000 dinara, a za jedan dijagnostički uređaj 1.077.930 dinara. Od preduzeća Master Frigo kupljen je kompresor za rashladne uređaje za 29.336.376,48 dinara, a za mobilni strug je preduzeću GTM plaćeno čak 165.685.523,30 dinara!?

Za rezervne delove GSP je u celoj 2012. godini izdvojio samo 610.970 dinara, dok je za zaštitu na radu potrošeno tek 7.457.954 dinara.

Zbog lošeg održavanja od početka godine se zapalilo 15 vozila GSP-a, od čega 13, za samo sedam dana krajem aprila i početkom maja. Najgora je situacija u pogonu Kosmaj čiji je vozni park bukvalno desetkovan. Razlozi požara je sipanje obične umesto destilovane vode u sisteme za hlađenje, čime se stvara kamenac koji na kraju potpuno zapuši cevi, kao i opterećenje elektro-instalacije nepotrebnim aparatima Bus Plusa.

Prema saznanjima antikorupcijskog tima udruženja građana Mi smo 99 odsto preko privatnih preduzeća Apex i Alma Quatro 2012. godine iz Gradskog saobraćajnog preduzeća Beograd izvučeno je preko dve milijarde dinara, odnosno oko 20 miliona evra koji su korisnije mogli da budu upotrebljeni za nabavku rezervnih delova, obnavljanje voznog parka ili poboljšanja standarda zaposlenih u GSP-u.

Izvlačenje novca iz GSP-a nastavlja se i u ovoj godini. Predsednik Upravnog odbora GSP-a Stanoje Đurić samo u jednom danu, tačnije 29. marta 2013. potpisuje dve odluke kojima se odobrava bespovratno davanje novčanih sredstava u visini od ukupno 3,5 miliona dinara dvema sindikalnim organizacijama.

Organizacija sindikata GSP dobila je 2,5 miliona dinara, dok je sindikat Sloga GSP dobio milion dinara, a sve to samo za organizaciju i učešće na radničkim sportskim igrama! Pomenuta suma je skoro polovina novca utrošenog tokom cele 2012. godine za zaštitu na radu!?

Autor: Milan Glamočanin
https://www.facebook.com/pages/Kampanja ... 5709422576
 
dopisnik za magazin-tabloid.com

Slede tekstovi iz trećeg oka i pečata...
 
Rekoh samo prenosim nemam pojma nista o liku i dijelu autora
 
Ha ha ,komično je što oni znaju mnogo više od ovoga obrasaca.. :wink:
 
Vrh