Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

@1111 suviše si pesimističan. Veoma je dobar i koristan tvoj uvid u ekonomske interese i bahatost organa upravljanja, ali to ne znači da nam podaci o opterećenosti nisu potrebni. Ako neće Direkcija da se potrudi, mi sami možemo da zatražimo informacije o opterećenosti pojedinih linija za koje smatramo da i ih trebalo izmeniti. Ako sadašnja garnitura u Direkciji nije zadovoljavajuća ne znači da neće doći do promena.

Izlazna validacija nije neophodna jer se podaci iz smera A mogu posmatrati simetricno sa podacima iz smera B i tako se dobije kompletnija slika. Možda se 95 ispraznio kod Pančevačkog mosta, ali ako je tokom dana zabeležen veliki broj ljudi u smeru ka gradu, to znači da je opterećen duž cele trase. To bi se videlo lako u nekoj tabeli ili grafikonu.

Poštujem, ali ne mogu da razumem argument da je validacija maltretiranje građana. Potreban je minimalan napor da se to obavi. Zato mislim da bi bilo korisnije diskutovati o drugim stvarima u vezi sa sistemom, a za validaciju otvoriti poseban potforum, za ljubitelje iste i mrzitelje.
 
Matija uz svo dužno poštovanje ali ne razumem, zašto se toliko praviš lud, da li stvarno nije jasno da sve pada na validaciji.

Da je prvashodna namera bila unapređenje sistema, mislilo bi se više na građane i uslugu. Ne bi ni postojala represija za redovne platiše, jer bi u tom slučaju karte bile bez ličnih podataka.

I jako se suzdržavam ali moram da pitam, kako neko ko je prvenstveno bio švercer, a sada korisnik nepresonalizovane karte može da bude toliko ljubitelj validacije personalizovanih?

Takođe, pozivanje da ti se pojedinci ne obraćaju nije u redu, jer ovo je takvo mesto, a ne parkić u kome ti sediš sam na klupi, pa da možeš da biraš društvo.
 
Obrisao sam taj deo gde molim člana/članicu foruma da mi ne odgovara na post, Neka piše ko šta želi, ali nije u redu ostavljati postove na granici uvredljivih.

Razmišljanje da validacije nije namenjena poboljšanju usluge nije loš pravac. Moguće je da su interesi i komercijalni, ali to bi trebalo dobro istražiti. Ja govorim o validaciji generalno, da je to dobar način da se prikupe podaci, ali govorio sam i o tome kako bi mogli da se prikupljaju bez validacije (koeficijenti).
Meni se čini da postoji afektivna odbojnost prema validiranju, ali to je takođe u redu i ima svako pravo da se zalaže protiv onoga što smatra štetnim i da skuplja pristalice.
 
govorili su da ce kartica moci da se validira i kroz novcanik (bez vadjenja iz istog), kad ono aparat ne moze da je registruje ni kroz 2mm tanak pamuk :blah:

obecali su mi nivo usluge koji nisu u stanju da ispune, pa zasto bih ja sad sa moje strane ispunjavao duznost i validirao se?
 
Moj brat validira kroz debeo novčanik, nema nikakvih problema.
 
I meni isto bez problema validira kroz novčanik...pored toga što se na putu između kartice i validatora u novčaniku nalaze i pare i vozačka.
 
Јесте да је откуцавање карата са правом на неограничени број вожњи невиђена глупост али ништа мања није ни откуцавање карата само док аутобус стоји. Да су увели временске карте па да кажу, да је то неопходно да би мерење времена било релевантно онда да се и некако разуме, овако само ће бити разлог више за успоравање и овако успореног саобраћаја.
 
kopmania":2dvns8w4 je napisao(la):
Moj brat validira kroz debeo novčanik, nema nikakvih problema.

Moja tetka, strina i ujna imaju problem i sa tankim novčanikom! :cool:

Dokle više sa ovim trolling-om i kuda vodi ovo besmisleno udaranje “recki”? Broji li ovo neko, osim zaludnih popova? :bash:

U prilog neke hipoteze ne govori broj uspešnih pokušaja da se ona dokaže nego broj bezuspešnih pokušaja da se ona ospori.
Tako, naprimer, greši onaj koji tvrdi da svi psi žive u Beogradu i kao argument, dokaz… nudi spisak imena i adrese njemu poznatih vlasnika pasa u BG!? Spisak može imati 100 ili 100.000 rednih brojeva, a ja mu dam samo jedno ime i adresu moje sestre iz Niša koja ima psa (priložim čak i njihovu sliku ispred tvrđave) i šta onda biva??

Preneto na ovu našu priču - ne trolujte na ovaj način stvarni problem validacije.
Nije moguće da ne razumete šta je osnov, suština problema!?! :notok:
I dalje - neka samo jedan savestan, čak pokoran građanin iz bilo kojih razloga (može ih biti tušta i tma, subjektivnih ali još više - onih objektivnih) ne validira svoju personalizovanu karticu!
Njemu se preti doplatnom kartom u iznosu od 1.500 RSD?!? Zašto? S kojim pravom??
Uopšte me ne interesuju šverceri, oni nisu moja briga, ali je bolje da njih ne znam koliko prođe nekažnjeno nego da pomenuti građanin bude kažnjen. Ima li, opet, suprotnih mišljenja?
 
E ovako od početka rada Bus Plus sistema,validatori u BGVoz ne rade,dakle nema ni najave stanica.Da ali neko zna u čemu je problem?
Također, na mestima gde su otvorene žice priključci za napajanje validatora već su presečeni... :kafa:
I kada ćemo konačno imati neke koristi od ovoga sistema na BGVoz stanicama?
5787447082cd1018f444b1.jpg
 
Danga stvarno ne znam koji je tvoj problem, došla si ovde na ovaj forum samo da bi pisala u ovoj temi.
operic je napisao da ne može da validira kroz novčanik, ja sam napisao da moj brat može ? ne znam koji je tu problem sad, osim da ti troluješ temu više sa nekim suvišnim komentarima, i nekih stihova što vidim voliš da pišeš..
 
zidar":1iu35f8o je napisao(la):
Mozemo da trazimo rok ali to znaci da pristajemo na pricu da validiranje zaista pomaze u planiranju.
Ako to prihvatamo onda treba validiranje stalno da se primenjuje kako bi slika saobracaja bila konstantno azurirana.
Hteli mi ili ne da priznamo, validiranje daje ukupnu sliku kretanja i opterecenosti pojedinih saobracajnih tokova i zaista pomaze u planiranju saobracaja. Posto migracije ljudi nisu dovoljno velike (osim u slucaju ratova, prirodnih katastrofa itd.) da bi znacajno izmenile saobracajnu sliku u duzem vremenskom periodu (10 godina a i vise), smatram da bi orocavanje obaveznog validiranja personalizovanih karti na 6 meseci bilo sasvim dovoljno da se stekne prava sira slika opterecenosti odredjenih putnih pravaca. Napominjem sira slika, jer bi za dobijanje iste klasicnom metodom, morali da angazuju ogroman broj radnika da to rade rucno.
Uzu sliku i precizniju koja bi dopunila tu siru sliku, i donekle sagledala manje migracije stanovnista bi pruzili upravo kontrolori sa svojim aparatima, pomocu kojih bi na relevantnom uzorku i kljucim tackama obezbetili informacije koje bi se odnosile na: tacan ukupan broj putnika u vozilu u datom trenutku, kao i pojedinacno po kategorija zaposleni, nezaposleni, studenti...... kao i korisnika nepersonalizovanih karti.
Zivot je pun kompromisa koje moramo praviti, i uskladjivati svoje interese sa drugim.
 
колико сам ја приметио, једно 80% грађана што се возило бусом у данима када сам се и ја возио је чекирало своју карту на аутомату, тако да и није толики баук као што се причало. једино би требало оставити систем да може да се путник чекира и док је возило у покрету, а не само на станици, јер доста путника не вади карту пре уласка у аутобус
 
^80% od čega!? evo ja korisitim prevoz 2 puta dnevno i čekira se 10% ljudi .... pri tom da ti ne pričam da je bar u jednom prevozu situacija takva da osoba koja se čekira blokira ulaz ostalima...

milanche":2smmxmep je napisao(la):
Zivot je pun kompromisa koje moramo praviti, i uskladjivati svoje interese sa drugim.

Tačno. Nismo mi deca, pa da se bunimo jer nam se ne sviđaju pravila igre. Jednostavno je, uvedeno je pravilo (uz lične podatke, kazne, benefit programe ... na netransparentan način) koje degradira redovne platiše. Moja granica je moje građansko dostojanstvo. Dok se to ne reši, ne vidim razlog da se ljudi primoravaju da to pravilo poštuju.
 
U Bg vozu retko koji validator ne da radi nego više ni ne postoji,samo viri ona žica,a oni iščupani i verovatno završili u okolnim njivama :-D Sada bih ja da sam evrofanatik rekao da mi primitivni Srbi ne zaslužujemo evropske standarde buhuhu :'( :-D
 
I tako se danima osećam privatno nešto usra.. ali ti mi Danga sa onim debelim i tankim novčanicima tetke, strine i ujne ulepša dan i vikend
 
Када ће да озваниче смс сервис? Још увек није то лепо подешено у свим возилима. Јуче у 72 није радила најава станица, на Бранковом мосту се у смеру ка граду одједном опет појавила опција бирања зона... Требало би да постављају табле на стајалиштима са називом и кодом. И под хитно да се омогући сервис и преко Теленора!
 
nova":yjwxhnar je napisao(la):
^80% od čega!?

од путника који су се возили када сам се и ја возио. није то неки релевантан статистички податак, него је то оно што сам ја приметио
 
Ja kad se vozim u gradu, takodje vidim da 80% ljudi se čekiraju, van centra, je broj malo manji, ali opet dosta ljudi se čekira više od 50 %
 
Ni ja nisam primetio da puno ljudi validira karte, mozda oko 20%
 
Матеја Бељан":3epr11hf je napisao(la):
Када ће да озваниче смс сервис? Још увек није то лепо подешено у свим возилима. Јуче у 72 није радила најава станица, на Бранковом мосту се у смеру ка граду одједном опет појавила опција бирања зона... Требало би да постављају табле на стајалиштима са називом и кодом. И под хитно да се омогући сервис и преко Теленора!

Sve stanice gradskog prevoza koje imaju mape kao na fotki ispod, imaju i svoj kod u donjem desnom uglu koji sam uokvirio crvenom bojom.

 
I ne samo takve stanice. Na vecini stanica, pored naziva stanice stoji i jedan broj. To je kod stanice.
 
Нема ово на свим станицама. И у Земуну и на Новом Београду налећем на станице без овог паноа.
 
Na 98% - 99% stajališta ne postoje ovi panoi, tako da nije moguće saznati kod na stajalištu.
Jedino mogu pomoći kodovi koje sam postavio stranicu-dve unazad.
 
Vrh