Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Evo i ja da potvrdim da radi sms provera tacno i bez problema. Jedino mi nije jasno zasto ne moze da mi ocita okretnice ali nije strasno moze i ovako
 
Ha,čitajući neke postove,što se bre plašite validacije pa skoro svi već imaju biometrijske l.k,saobraćajne,mob tel,nalepnice na autu,uskoro i zdravsvene.Ili ste u sistemu ili u problemu ;) Ko to ne prihvati,jedina opcija je odlazak u divljinu. :kafa:
 
Izvinjavam se svima, ali ja zaista ne vidim poentu do beskonacnosti sedeti za tstaturom i samo kritikovati. To vreme moze da se utrosi na bolji nacin, a to je naprimer slanje dopisa direkciji, busPlusu, gradu, kome god, sa predlozima unapredjenja sistema naplate, kao grupa gradjana. Meni je licno c.s.i primer kako to treba raditi. Ja sam licno poslao mail BusPlusu ali mi do dans nista nisu odgovorili, mozda treba potraziti neku drugu adresu kome da se obratimo. A na primer da odredjeni predlozi budu:

1.ogranicavanje vremenskog trajanja obaveznog validiranja personalizovanih (mesecnih) karti na napr 6 meseci
2.uvodjenje vremenske, dnevne, nedeljne i mesecne nepresonalizovane karte za neogranicen broj voznji u datom vremenskom okviru
3.uvodjenje aplikacija u optimalnom roku, za mobilne telefone radi pracenja autobusa, kao i pracenje preko interneta

Neka na primer ova tri (ili neka druga) predloga budu prvi koraci. Nije ni meni problem da se obratim i da sastavim tekst, ali bi molio na primer c.s.i ako zna, da me uputu na koju adresu to da saljem, ko je nadlezan za kontrolu, unapredjenje i implementaciju BusPlus sistema naplate karata.
 
c.s.i
A mislio si na onu formulaciju da kontrolu primene ove odluke i komunalno-policijske poslove u skladu sa zakonom o komunalnoj policiji i drugim propisima vrši Komunalna policija.
E pa da razjasnimo, komunalna policija ne može da vodi upravne postupke i svaku vašu prijavu vezano za grejanje u vozilima, prljavštinu, red vožnje i slično proslediće nadležnom saobraćajnom inspektoru. Komunalni policajci su samo asistenti inspektorima i ono što mogu to je da vas upozore, provere vaš identitet, dovode tj. privode ako se opirete, fotografišu, naplate mandatnu kaznu, podnesu zahtev za pokretanje postupka a sve što zahteva utvrđivanje činjeničnog stanja i vođenje upravnog postupka gde treba nešto da se debelo dokazuje prosleđuju nadležnim inspekcijama. Gaga ima iskustva sa tim, a i ja.

E to su ti komunalno-policijski poslovi. Oni se odnose na raju a ne na direkcije, javna komunalna preduzeća i druge gradske službe.
 
2012":2s0lw6bm je napisao(la):
Ha,čitajući neke postove,što se bre plašite validacije pa skoro svi već imaju biometrijske l.k,saobraćajne,mob tel,nalepnice na autu,uskoro i zdravsvene.Ili ste u sistemu ili u problemu ;) Ko to ne prihvati,jedina opcija je odlazak u divljinu. :kafa:

Ja se ne plasim validacije, mnogo sam hrabar, zar ne ;) Salu na stranu, ni u jednom postu nisam naveo te paranoidne teorije zavere o pracenju, zaista su smesne i zapravo samo skrecu paznju sa pravog problema.
Ja,kao korisnik usluge prevoza, nemam dodatnu KORIST od same validacije,a nametnuta mi je dodatna OBAVEZA i pretnja sankcijom, eto to je moj problem (a i mnogih drugih).
 
JA nisam u nikakvom partiji, niti član busplusa da ih obasipam lepim rečima, jednostavno koristim uslugu koja ima takva i takva pravila i to ću da poštujem.
@milanche
Izvinjavam se svima, ali ja zaista ne vidim poentu do beskonacnosti sedeti za tstaturom i samo kritikovati.

ovo ti je odlična izjava

A za praćenje, evo sada radi ovo preko sms-a, pa sad će da vas prate na kojoj obično stanici tražite da vidite kad će bus...
ako već tako gledate :D
 
Pa dobro ljudi je li nas neko pitao hoćemo li Bus plus, validaciju. Nije. Je li nas neko pitao da na kvarno i bez medijske pompe u decembru poslanici donesu uredbu kojom će svim funkcionerima kako onim vladinim tako i lokalnim lepe nam Srbije povećati koeficijente pa tako i plate 100% kako bi i posle izbora ako izgube fotelje primali još 6 meseci uvećanu crkavicu. Pa nije. Ti narode steži kaiš i sigraj se sa validatorima. Ali to ne znači da nemamo pravo komentarisati, hvaliti, kuditi , navijati ili pobijati, pisati, apelovati. A najvažnije iznositi svoja iskustva i zapažanja, tumačenja. Po ovome se ovaj forum i razlikuje od drugih. Pre svega što nije pljuvački. To je moje mišljenje kao novajlije.
 
@bojan87

Ne bi bilo loše proveriti zakonitost takve usluge od strane Bus plusa. Voleo bih da čujem mišljenje tržišne inspekcije po ovom pitanju jer i ja kao korisnik Telenora Bus Plusu plaćam jednako kao i korisnici MTS-a i Vip-a, pa ponovo ostajem uskraćen za uslugu o mogućnosti praćenja vozila preko mobilnog telefona. To je čista diskriminacija !

@ Danga

Odluka o javnom linijskom prevozu na teritoriji grada Beograda je na mnogo mesta šuplja, a paradoksalno je ujedno i jedna od najčešće ažuriranih gradskih Odluka, a i dalje ima mnoge nejasnoće, rupe, nedorečenosti, u jednom delu se kosi sa Zakonom o drumskom saobraćaju... U potpunosti sam za njeno obaranje i donošenje nove, mnogo efikasnije.
Ipak iako nisam obožvalac Bus Plus sistema podržavam validaciju, kao što je rekao član @ nikola32 i pri ulasku i pri izlasku iz vozila. To bi bilo fantastično zbog mogućnosti dobijanja kompletne slike o kretanju putnika. Sada će se dobiti ta slika upitne pouzdanosti i sa njom nije u potpunosti moguće proveriti opterećenost linija na svakom delu trase, potrebu za povećanjem/smanjenjem broja vozila u pojedinim intervalima i sl.
Ipak takav sistem bi imao smisla kada bi npr. obaveza validacije važila godinu dana, a kada bi mesečne kartice mogle da se kupe na svakom kiosku, bez ostavljanja bilo kakvih ličnih podataka. Verujem da bi uz nešto striktniju kontrolu takav sistem bio logičniji nego trenutni.
Ipak bi više postigli da preduzmemo nešto konkretno. Posle bezbroj prijava razne prevoznike (najviše GSP) imam oko 10 puta na sudu, što je ipak bolje nego da sam samo sedeo i piskarao na forumu kako sistem ne valja. ;)

@ milanche

Takođe se zalažem sa sva tri predloga. Dopisima o tome treba masovno bombardovati isključivo Direkciju za javni prevoz. Oni će se, razume se, vaditi raznim izgovorima ali tačna je samo jedna stvar - isuviše su lenji, nezainteresovani za svoj posao (većina) i neinovativni da bi tako nešto ostvarili. Moramo biti uporni.

@ hobotnica

Znam da komunalna policija ne može da vodi upravne postupke, ali ipak mogu da šalju prekršioce sudiji za prekršaje (trebalo bi da mogu i GSP, ali ne i Direkciju) i da naplaćuju mandatne kazne, koje su predviđene Odlukom (npr. u slučajevima kada krivicom vozača nije ostvaren neki polazak...) To je opet sve teorijski, ali u praksi komunalna policija još nije dovoljno ispitana kategorija. Zato treba da vršimo pritisak i na njih, ne može da škodi.
 
@c.s.i

Pa i prilikom ulaska u benefit program bila je diskriminacija jer su samo korisnici mts-a dobijali besplatne minute i poruke, dok su drugi bili uskraceni za to.

Mada mislim da ce biti bezobrazno ako uslugu obavestavanja o polozaju autobusa ogranice samo na mts, mada me nista ne bi zacudilo.
 
c.s.i
i ja se u potpunosti slažem sa svim tvojim predlozima. Ali ipak mislim da treba vršiti pritisak na Direkciju i na saobraćajnu inspekciju (drumsku). Ponavljam, komunalna policija je formirana da sankcioniše građane koji ne poštuju komunalni red, u ovom slučaju putnike, a ne direkcije, preduzeća i prevoznike koji su još u sastavu iste te gradske uprave od koje dobijaju i plate. Pa neće svoj na svoga.
 
c.s.i.":27sskr9y je napisao(la):
Ipak takav sistem bi imao smisla kada bi npr. obaveza validacije važila godinu dana, a kada bi mesečne kartice mogle da se kupe na svakom kiosku, bez ostavljanja bilo kakvih ličnih podataka. Verujem da bi uz nešto striktniju kontrolu takav sistem bio logičniji nego trenutni.
Ipak bi više postigli da preduzmemo nešto konkretno. Posle bezbroj prijava razne prevoznike (najviše GSP) imam oko 10 puta na sudu, što je ipak bolje nego da sam samo sedeo i piskarao na forumu kako sistem ne valja. ;)

Bravo!

Kome i gde da predložimo ovo, i može li postojeća peticija čika srđana i sl. da se priloži?

I kako da skrenemo komunalnoj pažnju šta je prevashodno njihov posao kada krenu da se bave kontrolom putnika, a zapravo ne vode računa da se komunalni propisi ne poštuju u GSP.

Što se diskriminacije tiče, to je samo još jedan pokazatelj da im prva namera nije da unaprede sistem, već da lepo zarade, ali najpre kroz tzv benefit progam.
 
Да ли заиста верујете да ће Дирекција за јавни превоз да појачава линије захваљујући подацима из овог несрећног оверавања?

Они већ унапред знају коју линију ће да појачају, коју да осакате, коју да укину. За то нису потребни подаци са ових картица, који ће у најмању руку да буду непрецизни. И највећи ид**** види да линију коју чека много људи и која има слабији интервал треба појачати, не треба ту никакав компјутер.

Зна се да се фаворизују крајеви у којима станују неке буџе. Ено вам пример 25П или 408 која је продужена због дадиље. Бежанијска Коса је посебан пример и њу не желим да коментаришем.

Дакле, ако заиста верујете у неко унапређење ЈГП-а захваљујући ''валидирању'', преварили сте се. Једино може да се деси да слабе линије постану још слабије, а да се фаворизују оне које су и сада јаке, као што су 16, 65, 75, 95 или неке из центра, типа 31, 27.
 
Slazem se za postovanje pravila, zato, uostalom i placam prevoz od kad znam za sebe, zato sto mislim da tako treba, a ne moram, jer znam da nece nikad moci da mi naplate kazne (pomenuo sam da poznajem nekoliko tvrdokornih svercera sa gomilom kazni koji to rade upravo zbog toga,znaju da im nece niko nista (tuzba zarvsi u kanti i kraj price)).

Ali, moja poenta je da novo pravilo koje je uvedeno, ne doprinosi sustinski poboljsanju usluge sa kojom je skopcano,naprotiv, produzice vreme voznje, a to NIJE poboljsanje osnovne usluge, a to je prevoz, brz,efikasan i tacan (koliko je to moguce u datim okolnostima).

Sto se tice kukanja za tastaturom, pisao sam nekoliko mejlova i busplusu i DJP-u, i GSP-u. Dobijao sam odgovore svaki put, ali sadrzina odgovora su fraze i opsta mesta, a na kraju kad ih pitate najkonkretnije moguce, onda bude 'eto tako je', ili pitajte onog drugog. Klasicna kvaka-22, koja proizilazi iz njihove bahatosti i nezeinteresovanosti, a bahatost im proizilazi iz MONOPOLSKE pozicije javne sluzbe. Ja zaista verujem da je svima nama stalo da prevoz bude bolji, ali praviti privid progresa, pa me jos praviti ludim zbog toga...e to mi vec vredja inteligenciju.
 
@1111
jedna od koristi validacije (ulazne i izlazne)

zamisli da neki broj gradjana ceka 78 ili 83 na Slaviji u smeru ka NBG u 15h ponedeljkom.

Zbog guzve ili kvara autobusa ceka se vec 10 minuta i mnogo je ljudi na stanici. Na displeju, sms porukom ili internetu mozes da vidis koliko ima putnika u autobusima koji prvi pristizu. Na osnovu ranije statistike za taj dan i cas (ponedeljak 15h) dobijas i informaciju koliko ce ljudi napustiti autobus i koliko uci.Info moze da bude i opisan pun, prepun itd. To ce nekim putnicima dati mogucnost da predju na tramvajsku stanicu i udju u 9-ku, za koju znaju da dolazi poluprazna za minut. I obrnuto

edit: @csi je dao najbolji predlog koji sam cuo do sada, kupi se mesecna kartica na kiosku bez ostavljanja licnih podataka i resen je problem. Studenti, nezaposleni i penzioneri svoje povlascene mesecne mogu licnom kartom da potvrde kontroli
 
Све ја то разумем, али ДЈП неће то да користи. Чак и да имамо и излазну ''валидацију'', не бисмо имали никакво побољшање превоза.

Да знаш само каквих сам се ја одговора надобијао, што преко мејла, што телефоном, да би на крају као од шале продужили линију 408, знамо због чега. :rolleyes:

Овај систем није уведен ради побољшања градског превоза, већ за згртање пара ових који су га увели. А то доказују и бројни пропусти.

Због чега нису уведене временске карте и ово што Си Ес Ај каже, месечна карта без података?
 
Malo pročešljah Odluku i evo ga zaključak kao i za sva druga preduzeća koja formira grad (npr. putare )
Ja te formiram ja te i kontrolišem. Začarani krug u kojem se ne može utvrditi odgovornost za lošu uslugu.

Čl.
Organizaciona jedinica Gradske uprave nadležna za
poslove saobraćaja (u daljem tekstu: nadležna organizaciona
jedinica) obezbedjuje organizovano i trajno obavljanje
i razvoj linijskog prevoza, stara se o obezbedjivanju ugovorom
preuzetih obaveza, organizuje i vrši nadzor nad obavljanjem
linijskog prevoza, kao i nad korišćnjem ove komunalne
usluge.
Nadležna organizaciona jedinica utvrđuje obim i kvalitet
usluge linijskog prevoza u skladu sa materijalnim
mogućnostima grada, posebnim pravilnikom.


Novčanom kaznom od 5.000 do 500.000 dinara kazniće seza prekršaj prevoznik:

E sad inspektor pokuša da kazni prevoznika za određeni propust, a on kaže da o svemu onom što piše kao obaveza prevoznika odlučuje nadležna organizacina jedinica (poštovanje reda vožnje, broj vozila u saobraćaju, održavanje vozila, reklame, tehnička opremljenost autobusa ,grejanje , hlađenje). A uvek se mogu vaditi na materijalne mogućnosti grada , a verovatno i na pravilnik (ne znam o kom se pravilniku radi). A da kazniš organizacionu jedinicu ne možeš jer nije propisano.
Ali zato uvek i sa sigurnošću možeš kazniti vozača i putnika. Tu je sve jasno.Tu ne važe materijalne mogućnosti putnika.
E sad posle uvođenja novog sistema nadamo se da će im se prema prvim najavama povećati materijalne mogućnosti, a ostaje da vidimo kakav će biti obim i kvalitet usluga.
 
milanche":190co3nz je napisao(la):
2.uvodjenje vremenske, dnevne, nedeljne i mesecne nepresonalizovane karte za neogranicen broj voznji u datom vremenskom okviru
3.uvodjenje aplikacija u optimalnom roku, za mobilne telefone radi pracenja autobusa, kao i pracenje preko interneta

Nista ne sprecava Direkciju da ova dva logicna zahteva ispuni odmah, treba ih naravno predstaviti kao blagonamerne predloge za unapredjenje usluge.

Cini mi se da se svi slazu sa ovim stavkama.

milanche":190co3nz je napisao(la):
1.ogranicavanje vremenskog trajanja obaveznog validiranja personalizovanih (mesecnih) karti na napr 6 meseci

Ovde nemamo konsenzus, neko je za validiranje neko protiv.

Obavezno validiranje je obrazlozeno od strane Direkcije potrebom da se prati broj putnika u prevozu.
Na forumu je vec pokazano zbog cega ce to imati veoma mali uticaj na sastavljanje korisne statistike za unapredjenje sistema (nema validiranja na izlasku). Strucnjaci za saobracaj se sa time slazu.

Mislim da umesto trazenja pukog ukidanja validiranja treba:

- zahtevati uspostavljanje efikasnog sistema za pracenje broja putnika u vozilima i planiranje potreba kako bi se prevoz poboljsao.

- ukazati na mane samog cina validacije (naizgled bez razloga nametnuta obaveza, gubljenje vremena, pitanje licnih podataka...) i neupotrebljivost podataka sakupljenih na taj nacin radi poboljsanja sistema prevoza.

- predloziti alternativna resenja koja tehnologija BusPlus omogucuje ili druga. (Podesavanje aparata tako da sami sleniraju kartice u celom autobusu, postavljanje kapija na vratima, koriscenje zarade za organizovanje staromodne ankete rucnim brojanjem putnika...)

Na taj nacin obaramo argument monitoringa a cin validacije se pokazuje kao nepotreban.

Uz to ne saljemo kritiku koju je lako odbaciti vec pozitivnu poruku i konstruktivan predlog, i teramo Direkciju da na nase predloge da odgovor i obrazlozi iz kog razloga ih prihvata ili odbija.
 
@ zidar
veći broj “plusova” ;)

Tako brate – temelji, pa zidovi i onda(k) krov. :kk:

Pribojavam se samo odgovora sličnog ovome:
„Poštovani, zahvaljujemo se na inicijativi koju ste pokrenuli. Mada po formi i načinu nije podneta u skladu sa (Statutom, Poslovnikom... bla, bla) ona sadrži niz veoma interesantnih predloga, svakako vrednih pažnje.
Nažalost, pravni okvir za sistem BPS usvojen je već odavno, čemu je prethodila široka javna rasprava (i to ne samo stručne javnosti) :/ , a njegove izmene podrazumevaju proceduru koja zahteva dosta vremena. :cool:
U svakom slučaju, neki od iznetih predloga biće predmet pomnog razmatranja, a vreme u kome će BPS biti u punoj meri primenjivan na trenutno utvrđen način, biće putokaz – u kom smeru, odnosno koje izmene treba izvršiti kako bi BPS bio implementiran na najcelishodniji način, uvek vodeći brigu o interesima građana, a u prvom redu korisnika JGP....
Srdačno,

Pribojavam se, dakle, ovakvog ili sličnog odgovora, što nije razlog da se ne proba.

A moglo bi i lakše:
„Poštovani, nakon pažljivog i sveobuhvatnog razmatranja predloga iznetih u Vašoj inicijativi, odlučili smo da trenutni pravni okvir za BPS „ne tretiramo“ :cool: baš u svemu, a posebno one njegove delove koji, sa razlogom ili bez, očigledno iritiraju veliku većinu građana, odnosno korisnika usluga JGP“

EDIT: Do promene, koliko god vremena to trajalo (a ne mora) - naravno BOJKOT!
 
Peticija sama po sebi neće doneti ništa, taman da se sakupi milion overenih potpisa i odnese direktno na noge gradonačelniku, ako oni ne budu želeli da usvoje konstruktivnu kritiku, možemo da se slikamo. Sa druge strane, jedno je od retkih sredstava koje mi obični smrtnici imamo na raspolaganju da nekako učinimo da se čuje naš glas, između ostalog i pokretanjem kvalitetne i argumentovane diskusije na temu koja nas se objektivno svih tiče, a kao što je ova recimo. Ukoliko se diskusija "primi" i proširi, veće su šanse da odjek dođe do nadležnih. Računam da ipak ima razumnih ljudi koji su uključeni u sve ovo a imaju moć odlučivanja i da će proceniti da predlažemo nešto što je u opštem interesu, mislim da tražimo sasvim realne stvari, koje isto tako mogu vrlo brzo da se usvoje i primene.

Znam da ima onih koji se ne slažu sa mojim stavom, poštujem, ali bih podsetio da BusPlus u stvari još nije ni zaživeo u svom punom "sjaju". Ovaj mesec je zapravo mesec najopuštenije vožnje sa stanovišta plaćanja i kontrole karata, ako izuzmemo vremenske prilike koje potpadaju pod višu silu, još od jednog perioda tokom devedesetih kada kontrole nije ni bilo. Shvatam da je nekima potrebno da dožive punu primenu novih propisa da bi sagledali njihovu štetnost. Ako ništa drugo, pokušajmo da iskoristimo aktuelni trenutak, i da ih nateramo da nas "odobrovolje" usvajanjem naših predloga jer imaju težak zadatak iz matematike koji treba da reše do maja. Ako bismo akumulirali podršku, mogli bismo da nastupimo kao grupa građana, obratimo se javnosti i nadležnim institucijama, imalo bi veći efekat nego da svako od nas pojedinačno šalje mailove (mada i to podržavam, jer tako primedbe stižu sa više strana što ih čini još osnovanijim). Šanse su nam utoliko veće jer ovo nije neka lokalna inicijativa koja pogađa mali broj zainteresovanih, već je zainteresovano milion ljudi koji svakodnevno koriste gradski prevoz.
 
čika srdjane podržavam u potpunosti predlog kao i sve tvoje kvalitetne i argumentovane diskusije.
 
Ljudi :kafa: šta vam je odjednom ..... ja već bojkotujem validator, ni jednom (i slovima 1 ) se nisam overila (kontrola je to umesto mene uradila samo 1 da proveri da li radi kartica :) )

Dakle, prvo građanska neposlušnost, jer nisu uspeli ni da elementarno pristojnom komunikacijom objasne kako će tretiranje nevalidiranih mesečnih kao švercera ikome pomoći.

Famozni "validator" za elektronske mesečne markice je obrnut primer: on od nas traži suštinski više smaranja nego ranije, a za uzvrat nam ne nudi ništa suvislo. Samim tim, nametanje "obaveze validiranja" za ovu vrstu putnika je čista, besmislena represija bez inteligentnog objašnjenja i vidljive protivusluge, dakle vrsta iživljavanja na koju slobodan građanin naprosto ne želi i ne može i neće da pristane. Zato sam se, pravo da vam kažem, ovih dana nosio mišlju da pozovem građane-markičare na građansku neposlušnost; preduhitrila me je, međutim, slobodna građanka gospođa Nada Korać svojim izvanrednim tekstom u Danasu od 9. 2. 2012. koji je ujedno i otvoren poziv na "bojkotovanje" validatora. Tom pozivu se, naravno, pridružujem.

Nisam "švercer" ni utopijski anarhista koji veruje u postojanje "besplatnog ručka": BusPlus karticu sam uredno izvadio i uplatio predviđen mesečni iznos za vožnju (2680 dinara), što nameravam i ubuduće da činim. Kartu, međutim, ne "validiram", niti ću to činiti ubuduće, a pretnje "blokiranjima kartice", globama, bacanjima u zindan gde akrepe memla davi i ne-znam-već-čime uopšte me ne uzbuđuju: radite vi svoj posao, a ja ću svoj! Isto to preporučujem i svim prijateljima i poznanicima, među kojima agitujem za istu vrstu građanske neposlušnosti, u ime elementarnog samopoštovanja.
TP

A peticije i pritisci u vidu prijava o kršenjima prava potrošača, kao i novim predlozima za unapređenje usluge i ukidanje ove idiotske represalije za mesečne pretplate su samo nastavak.
 
zidar":2lr10g8t je napisao(la):
Ovde nemamo konsenzus, neko je za validiranje neko protiv.
Obavezno validiranje je obrazlozeno od strane Direkcije potrebom da se prati broj putnika u prevozu.
Na forumu je vec pokazano zbog cega ce to imati veoma mali uticaj na sastavljanje korisne statistike za unapredjenje sistema (nema validiranja na izlasku). Strucnjaci za saobracaj se sa time slazu
Upravo zato. Smatraju da ce time imati uvid koje su linije najopterecenije, kuda i kad je najveci tok putnika i da ce to pomoci unapredjenju saobracaja, ok vazi, za prikupljanje tih podataka treba im odredjen vremenski period za koji mogu da skupe relevantne podatke, pa ajde da vidimo sa njima koji je taj period, jel to 6,8 ili 12 meseci. Ali onda da se ukine validiranje personalizovanih karata iz razloga kao sto si ti rekao gubljenje vremena, kasnije nepotrebno maltretiranje putnika... Dakle sa ovim 'rokom' validiranja ispostovali bi i direkciju i njihove zahteve, a kasnije omogucili bespotrebno maltretiranje putnika. Potpunim ignorisanjem zahteva i potreba Direkcije mislim da ne bi stigli nikud.
@ svi koji kazu 'Direkcija nam nece nista odgovoriti' - Bas me briga, moje je da pokusam da budem uporan. Ne mogu da kazem da nece da mi odgovori ako nisam ni pokusao
nova":2lr10g8t je napisao(la):
Dakle, prvo građanska neposlušnost, jer nisu uspeli ni da elementarno pristojnom komunikacijom objasne kako će tretiranje nevalidiranih mesečnih kao švercera ikome pomoći.
Nova, nemoj se ljutiti nije tebi licno upoceno, ali sam primetio da se u Srbiji lako ljudi udruzuju protiv necega, ali tesko za nesta. Generano sa moje tacke gledanja, vrlo destruktivan pristup. Ja sam zeleo da budem makar malo konstuktivan, da vidim na koji nacin se sistem naplate moze unaprediti sagledavajuci i njihove potrebe, pa uputiti dopis Direkciji, kao gradjanin, kao sto c.s.i radi vec koliko. Ja cu to poslat u ponodeljak, prvog radnog dana, pa ako dobije neki odgovor javicu vam ;)
 
@milanche

Mozemo da trazimo rok ali to znaci da pristajemo na pricu da validiranje zaista pomaze u planiranju.
Ako to prihvatamo onda treba validiranje stalno da se primenjuje kako bi slika saobracaja bila konstantno azurirana.

Posto kao gradjani smatramo da je bitno imati jasnu sliku saobracaja radi boljeg planiranja a da sadasnji vid validacije nije efikasan nacin da se to postigne zahtevamo uspostavljanje EFIKASNOG sistema za nase pare, sto istovremeno znaci ukidanje sadasnje validacije.

Em cemo takvim pristupom imati konsenzus na forumu i legitimitet em cemo nastupati pozitivno, ZA nesto :D
 
Jasno je da je busplus u drugom ili trecem planu trenutno zbog vremenskih uslova i jer su februar pustili da bude "sverc komerc".Ocekujem pocetkom marta da bude totalna frka kada otopli i kada pocnu da kontrolori jure savesne gradjane koje kupuju povlastice ali ih ne validiraju.

Sto se tice direkcije,jedini nacin je kao sto pomenute da bi spasila situacija je da izadje konkretno u medije i da objavi izdavanje vremenskih karata i odustane od validacije personalizovanih kartica jer je ocigledno da je totalni fijasko u pitanju.

Dok bi oko ostalih pitanja i predloga organizovao recimo okrugli sto u kome bi mogli i nesto da ih pitamo.Jer se ovako cini da apeks i bus plus koriste kao zivi stit dok oni iz pozadine odlucuju o svemu sto smo se i posle priloga o Bus Plusu u emisiji potrosacki savetnik i uverili.
 
milanche":1p4ytvnu je napisao(la):
Nova, nemoj se ljutiti nije tebi licno upoceno, ali sam primetio da se u Srbiji lako ljudi udruzuju protiv necega, ali tesko za nesta. Generano sa moje tacke gledanja, vrlo destruktivan pristup. Ja sam zeleo da budem makar malo konstuktivan, da vidim na koji nacin se sistem naplate moze unaprediti sagledavajuci i njihove potrebe, pa uputiti dopis Direkciji, kao gradjanin, kao sto c.s.i radi vec koliko. Ja cu to poslat u ponodeljak, prvog radnog dana, pa ako dobije neki odgovor javicu vam ;)


Ne ljutim se zato što sam i ja ZA nešto, ZA nekažnjavanje neoveravanja mesečnih i ZA brisanje ličnih podataka ;) Hvala za trud!

I rekoše ti zidar i vučko sve :)
 
Vrh