@1111 suviše si pesimističan. Veoma je dobar i koristan tvoj uvid u ekonomske interese i bahatost organa upravljanja, ali to ne znači da nam podaci o opterećenosti nisu potrebni. Ako neće Direkcija da se potrudi, mi sami možemo da zatražimo informacije o opterećenosti pojedinih linija za koje smatramo da i ih trebalo izmeniti. Ako sadašnja garnitura u Direkciji nije zadovoljavajuća ne znači da neće doći do promena.
Izlazna validacija nije neophodna jer se podaci iz smera A mogu posmatrati simetricno sa podacima iz smera B i tako se dobije kompletnija slika. Možda se 95 ispraznio kod Pančevačkog mosta, ali ako je tokom dana zabeležen veliki broj ljudi u smeru ka gradu, to znači da je opterećen duž cele trase. To bi se videlo lako u nekoj tabeli ili grafikonu.
Poštujem, ali ne mogu da razumem argument da je validacija maltretiranje građana. Potreban je minimalan napor da se to obavi. Zato mislim da bi bilo korisnije diskutovati o drugim stvarima u vezi sa sistemom, a za validaciju otvoriti poseban potforum, za ljubitelje iste i mrzitelje.
Izlazna validacija nije neophodna jer se podaci iz smera A mogu posmatrati simetricno sa podacima iz smera B i tako se dobije kompletnija slika. Možda se 95 ispraznio kod Pančevačkog mosta, ali ako je tokom dana zabeležen veliki broj ljudi u smeru ka gradu, to znači da je opterećen duž cele trase. To bi se videlo lako u nekoj tabeli ili grafikonu.
Poštujem, ali ne mogu da razumem argument da je validacija maltretiranje građana. Potreban je minimalan napor da se to obavi. Zato mislim da bi bilo korisnije diskutovati o drugim stvarima u vezi sa sistemom, a za validaciju otvoriti poseban potforum, za ljubitelje iste i mrzitelje.