Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Ne mogu da odolim :)

Na koji nacin ja sa ovom mapom mogu da saznam kako da odem do Banjice? (cak na starim GSP mapama je to bilo moguce)

Kako da nadjem ulicu Dzona Kenedija a znam da je tu negde blizu cim se stanica tako zove?

2rqzgnm.jpg

izvinite na off topicu
 
Darko75":1i59wt5l je napisao(la):
U Bg vozu retko koji validator ne da radi nego više ni ne postoji,samo viri ona žica,a oni iščupani i verovatno završili u okolnim njivama :-D Sada bih ja da sam evrofanatik rekao da mi primitivni Srbi ne zaslužujemo evropske standarde buhuhu :'( :-D
Eh validatori bi završili i u Londonu u okolnim njivama da nije VB kamera sa praćenjem u realnom vremenu u svakom vagonu,pa dak bi ga neko čupao na sledećoj stanici već bi ga čekala transit policija.. :kafa: dakle uređeni sistem je u pitanju a ne "Srbi".. :kafa:
I kako je neko uopšte mogao da pomisli, da će validatori opstati sami od sebe ili tapacirana sedišta i ostalo? a bez uvođenja video nadzora u vozovima i na svim stanicama(koje bi trebalo biti bezbedonosno ograđene) i bez šetajućeg ili pasivnog obezbeđenja,tranzit policije na celoj trasi BGVoza.Jeste da bi u početku to koštalo malo više ali dugoročno sačuvalo sredstva i bezbednost.
Dakle,ima u Ž.S mnogo viška ili nerspoređenih radnika koji bi mogli i novi posao obezbeđenja stanica,a sve u saradnji sa gradom koji bi preuzeo održavanje stanica i dodatno uposlio ljude u održavanje kako higijene,tako i bezbednosti uz neke komercijalne sadržaje..to su mere koje sprovodi npr.London,dajte malo da kopiramo oprobana rešenja..
 
c.s.i.":ygqwgnzs je napisao(la):
Na 98% - 99% stajališta ne postoje ovi panoi, tako da nije moguće saznati kod na stajalištu.
Jedino mogu pomoći kodovi koje sam postavio stranicu-dve unazad.

Mozda nisam bio dovoljno jasan, elem, evo gde pise kod stanice. Na ovom primeru je 127.

Tabla.jpg


P.S. Autor slike je clan foruma, felix55. Nadam se da se ne ljuti sto sam pozajmio sliku.
 
Ljudi, nije problem ni da ulazim u autobus sa džakom cementa na leđima svaki dan, ali ako mi neko dokaže da će to doprineti poboljšanju prevoza u gradu.

Za početak bih voleo da insistiramo kod nadležnih da nam precizno objasne na koji način su zamislili da se validiranjem stiče uvid u opterećenost linija kada je jedino merilo opterećenosti trenutan broj putnika u vozilu a ne broj onih koji su ušli tokom vožnje. Dakle da ih nateramo da se pomere od "na taj način se stiče uvid u opterećenost linija" fraze koju kao papagaji ponavljaju i da nam pruže koju informaciju više. Brojimo tako i tako, izračunavamo koeficijent taj i taj, poredimo sa podacima od pre x godina... šta god. Ko zna, možda i ja promenim stav i počnem da trčim ka aparatu ako mi neko argumentovano objasni šta se i na koji način time postiže a da ja mogu od toga da imam korist, a jedina korist koju želim da imam je bolje funkcionisanje gradskog prevoza, smanjivanje gužvi, kraće putovanje, noviji autobusi... Trenutno šturo objašnjenje, izvinite, meni jednostavno nije dovoljno.

Dodatne pogodnosti kao što je SMS servis, displeji i ostalo su dobra stvar i uopšte ih ne bih mešao sa ovom drugom stranom priče. I tu će svakako biti prostora za usavršavanje, ali po meni treba prvo rešiti ključno pitanje. ŠTA SE DOBIJA overom mesečnih karata? Da li je bolje putovati pola sata, sedeti kao čovek i uljudno pokazati kartu kad dođe kontrola ili sve to mora da traje 45 minuta pod parolom "Ćuti i kucaj, šta ti znaš šta je dobro za tebe". Taj stav vređa onoga čije se vijuge nisu pretvorile u amorfnu masu koja je u stanju da prihvati samo osnovne komande kojima se dresiraju psi: sedi, lezi, jedi, donesi... Sutra može da se donese odluka po kojoj treba da se izuvamo kada ulazimo u autobus i obuvamo nove patofne da se bus ne bi prljao. Može, volim da je čisto i ne bi mi bilo teško, ali bi mi bilo teško ako bih znao npr. da žena zamenika gradonačelnika drži fabriku za proizvodnju patofni koje jedine ispunjavaju standarde za upotrebu u GSP.
 
Komentar jednog posetioca sajta peckopivo.com:

"Danas jedan kontrolor kada je blokirao aparat, nije znao da ga odblokira...
i tako je u 56ici od Stanice "Miloša Pocerca" u Kneza Miloša pa sve dokle sam ja išao (Žarkova), a za dalje ne znam, pisalo na automatu KONTROLA, i niko nije mogao da "otkuca" kartu.
Inače, taj kontrolor je, možese reći POBEGAO iz autobusa na stanici kod Sajma..."

:laugh: :laugh: :laugh:
 
Mail koji sam dobio od Apexa:

Poštovani,

Naravno da je cilj da se omoguci korisnicima svih mreza ista usluga pod istim uslovima. U tom smislu Direkcija je uputila istovetan zahtev mts-u, vip-u i Telenoru. Prve dve mreze su pozitivno odgovorile na zahteve i, kao sto znate, taj servis je vec dostupan pretplatnicima ove dve mreze. Telenor jos uvek nije odgovorio na zahtev Direkcije, ali su pregovori u toku. Nadamo se da ce uskoro biti uspesno zavrseni

Aljoša Dragaš

Menadžer za marketing i prodaju
 
Хвала Ц.с.и.! Надам се да ће ускоро и објаснити људима како се користи сервис. Али у неким возилима није подешена траса, па их и не региструје. Све то иде много споро и траљаво!
 
Ne znam za Zemun, ali veliki broj stanica na Novom Beogradu ima ove nove mape linija, kao i centar grada. Problem su one stanice koje i dalje imaju samo onaj čuveni zeleni stub sa minijaturnim belim limom na kojem pišu brojevi linija.
 
Odlična vest za Vip-ovce! (taj sam ;) )
Sad bi trebao da se nađe neko pametan i da napravi Android aplikaciju koja će da iskoristi ovaj servis i napravi sve ovo dovoljno praktičnim za svakodnevnu upotrebu.
 
Meni recimo nije poenta da dodjem na stanicu i saznam kada dolazi autobus, ja sam u telefon ubacio sve linije, pa kada treba da presedam proverim jel ima autobusa d abi znao dal da izlazim ili da pravim neke druge kombinacije. Kad adodjem na stajalište mogu samo da se iznerviram ako piše da dolazi za 15 stanica :D
 
Probao juče aplikaciju kod mene u "kraju" (Karaburma).
Nezgodno je što sam na drugoj stanici pa je u većini slučajeva pokazivao - 0, tj. da busevi nisu krenuli sa početne stanice.
Zabagovao je jednom, pa je u poruci napisao 25, a došao je bus 23.

U suprotnom smeru, isto bilo bagova npr. za 23 je pokazivao - 0.

Čekamo sad normalnu aplikaciju, ovo je nivo II godine FON-a.
 
panoi 24 sata takodje imaju kod stanice.
Takodje na ovim stanicama sa slike takodje broj stajalista pise i gore pored brojeva linija
 
Bobb":53y6id1h je napisao(la):
Sad bi trebao da se nađe neko pametan i da napravi Android aplikaciju koja će da iskoristi ovaj servis i napravi sve ovo dovoljno praktičnim za svakodnevnu upotrebu.

Postoji problem sa interakcijom, tj. upotrebom USSD kodova i parsiranjem iz Android aplikacija. Dok Google ne doda opciju u API ništa od aplikacije, bar android.
 
2012":27jrmbp1 je napisao(la):
Darko75":27jrmbp1 je napisao(la):
U Bg vozu retko koji validator ne da radi nego više ni ne postoji,samo viri ona žica,a oni iščupani i verovatno završili u okolnim njivama :-D Sada bih ja da sam evrofanatik rekao da mi primitivni Srbi ne zaslužujemo evropske standarde buhuhu :'( :-D
Eh validatori bi završili i u Londonu u okolnim njivama da nije VB kamera sa praćenjem u realnom vremenu u svakom vagonu,pa dak bi ga neko čupao na sledećoj stanici već bi ga čekala transit policija.. :kafa: dakle uređeni sistem je u pitanju a ne "Srbi".. :kafa:
I kako je neko uopšte mogao da pomisli, da će validatori opstati sami od sebe ili tapacirana sedišta i ostalo? a bez uvođenja video nadzora u vozovima i na svim stanicama(koje bi trebalo biti bezbedonosno ograđene) i bez šetajućeg ili pasivnog obezbeđenja,tranzit policije na celoj trasi BGVoza.Jeste da bi u početku to koštalo malo više ali dugoročno sačuvalo sredstva i bezbednost.
Dakle,ima u Ž.S mnogo viška ili nerspoređenih radnika koji bi mogli i novi posao obezbeđenja stanica,a sve u saradnji sa gradom koji bi preuzeo održavanje stanica i dodatno uposlio ljude u održavanje kako higijene,tako i bezbednosti uz neke komercijalne sadržaje..to su mere koje sprovodi npr.London,dajte malo da kopiramo oprobana rešenja..


E onda ce da se skupi grupa ljudi koja ce da se buni zasto se njima narusava privatnost i da sa kapuljacama cupaju kamere! Jednostavno smo zatucan narod i dok sami sebe ne promenimo niko nam pomoci ne moze....
 
JohnnyLee":1r45jjus je napisao(la):
колико сам ја приметио, једно 80% грађана што се возило бусом у данима када сам се и ја возио је чекирало своју карту на аутомату, тако да и није толики баук као што се причало. једино би требало оставити систем да може да се путник чекира и док је возило у покрету, а не само на станици, јер доста путника не вади карту пре уласка у аутобус

Pogledaj neki od mojih prethodnih postova pa ces videti da sam jos na pocetku napisao identican komentar ali me je 90% vas sa foruma napalo! A najjaci su ovi sto imaju umisljene ideje o nekakvom lobiju pa ispada da svako ko napise nesto pozitivno o sistemu je dobio nekakvu nagradu od busplus za to mozda cak i pare.... Tuzno kakav smo narod postali :(
 
1111":2q3hl21x je napisao(la):
Да ли заиста верујете да ће Дирекција за јавни превоз да појачава линије захваљујући подацима из овог несрећног оверавања?

Они већ унапред знају коју линију ће да појачају, коју да осакате, коју да укину. За то нису потребни подаци са ових картица, који ће у најмању руку да буду непрецизни. И највећи ид**** види да линију коју чека много људи и која има слабији интервал треба појачати, не треба ту никакав компјутер.

Зна се да се фаворизују крајеви у којима станују неке буџе. Ено вам пример 25П или 408 која је продужена због дадиље. Бежанијска Коса је посебан пример и њу не желим да коментаришем.

Дакле, ако заиста верујете у неко унапређење ЈГП-а захваљујући ''валидирању'', преварили сте се. Једино може да се деси да слабе линије постану још слабије, а да се фаворизују оне које су и сада јаке, као што су 16, 65, 75, 95 или неке из центра, типа 31, 27.

A verujes li ti u bilo sta? Evo ja sam taj koji veruje da ce se stanje popraviti i sta sada? Ja sam prevaren i malouman a ti si iznad mene pa se smejes kako je eto mene neko prevario ;) Zamisli!
 
Alo bokiili84 što se žestiš
Pa razgovaramo, suprostavljamo stavove i mišljenja u cilju iznalaženja naboljeg i naefikasnijeg rešenja. Mislim da niko od učesnika foruma ne bi čupao validatore , kamere i mape. Ukazujemo na početku rada na eventualne moguće propuste ili slabe tačke u sistemu Bus Plus. On je uveden pa svidjalo se nama ili ne. Ali imamo pravo da utičemo da se nešto poboljša , promeni ili ukine ako nije u funkciji. Mi te njihove usluge ipak plaćamo. Pošto nismo zatucani zato i razgovaramo inače ne bismo ni otvarali ove teme niti bi postojao ovaj forum.
 
bokili84":cggcv5mm je napisao(la):
E onda ce da se skupi grupa ljudi koja ce da se buni zasto se njima narusava privatnost i da sa kapuljacama cupaju kamere! Jednostavno smo zatucan narod i dok sami sebe ne promenimo niko nam pomoci ne moze....
Jedino što smo možda zatucaniji od ostalih jeste u tome što mislimo da smo stvarno najgori. I Englezi, Francuzi, Španci, Italijani, Skandinavci, Rusi...svi oni imaju nešto po čemu mogu sa lakoćom da se nadmeću sa Srbima. Sve te takozvane predrasude, mada su karikirane, nisu tu sasvim slučajno: jedni važe za bahate huligane, drugi za obražene ultra-nacionaliste, treći za lenčuge koji vole da žive na tuđ račun, četvrti za podle lopuže, peti za razuzdane pijandure, šesti za neotesane sirovine, takođe pijandure....ali niko od njih neće reći za svoj narod da su 'zatucani, najgori, nepopravljivi' i šta ti ga ja znam još. Svi imaju svoj stav ili gard, nazovi ga kako hoćeš.
Takođe svi oni imaju, manje ili više, sistem koji funkcioniše i uteruje ljude sa svim svojim manama u nekakav red. Sutra kad bi se ti sistemi raspali, izašle bi sve te, sada manje više potisnute osobine na površinu, kao što je to često slučaj u ratovima i drugim velikim krizama. A to je ono kroz šta mi prolazimo, eto već drugu punu deceniju....
 
Proradio SMS sistem za lociranje autobusa

Goran Svilar | 17. 02. 2012. - 06:48h 14:43h | Komentara: 149

Preciznu informaciju putem SMS poruke o tome gde je trenutno gradski prevoz i kad otprilike stiže građani će moći da dobiju od 15. marta kada će i zvanično startovati SMS usluga u okviru “Bus plus” sistema. Pozivom na *011* i unošenjem koda stajališta putnici i sada mogu besplatno da saznaju koliko stanica je autobus udaljen od mesta na kom ga putnik čeka.

214554_bgbusplus--foto-p-markovic_f.jpg


- U toku je probni period i putnici treba da znaju da još nije sve usavršeno. Primena ovog sistema počeće 15. marta. Sva stajališta još nisu obeležena, to će biti urađeno do pomenutog datuma, kada će ujedno biti postavljeno i detaljno objašnjenje o tome kako se usluga koristi i koji je broj određene stanice - kažu u “Bus plusu”.

Primera radi, ukoliko se nalazi na stajalištu Dorćol (Kneginje Ljubice) građanin treba na svom mobilnom da ukuca *011*53# i nakon toga da stisne zelenu slušalicu. Pri tom je *011* pozivni znak koji se ukucava u svakoj varijanti, dok poslednje cifre (pre tarabe) predstavljaju broj stajališta na kom se putnik nalazi. Za one koji žele da koriste ovu uslugu najvažnije je da kada dođu na neko od stajališta prvo utvrde koji je broj tog stajališta. Taj broj se obično nalazi na informativnoj tabli na kojoj pišu i sve linije, u njenom donjem desnom uglu. Nakon unetog koda (primera radi *011*123#) i stiskanja zelene slušalice građanima su dostupne informacije o svim linijama koje staju na stajalištu i ukupnom broju stanica koje vozilo treba da pređe do stanice gde stoji onaj ko je tu poruku poslao.

Otprilike će se znati gde se trenutno nalazi prevoz koji se čeka (na kojoj stanici), dok će putnik na osnovu toga moći sam objektivno da proceni za koliko minuta stiže taj prevoz. Kako je u toku test period, logično je da se još nisu sklopile sve kockice. Tako na primer SMS poruku trenutno mogu da pošalju korisnici MTS i VIP mreže dok sa Telenor operaterom “još traju pregovori”. Broj stajališta se ne vidi baš svuda, jer je negde ižvrljan markerom ili prelepljen nekakvim propagandnim nalepnicama. Usluga je trenutno besplatna a tako bi trebalo da bude u prvih šest meseci od zvaničnog starta primene sistema (15.mart).

Desetka nije došla na vreme

“Blic” je juče proverio kako funkcioniše sistem SMS poruka na stajalištu “Dorćol” u Ulici cara Dušana. Kada smo ukucali poruku dobili smo povratnu informaciju da se autobus na liniji 26 nalazi jednu stanicu pre one ne kojoj smo stajali, dakle u Francuskoj ulici. Za nepun minut vozilo je stiglo. Međutim, tačnost informacije ne važi za liniju 10 koja je sve vreme navodno bila kod u stanici Takovska i nije se pomerala iako smo poslali oko desetak poruka. S druge strane, na stanici Zeleni venac autobus na liniji 95 došao je tačno u predviđenom roku. Kada smo poslali SMS, stajalo je da je autobusu potrebno da prođe tri stanice da bi stigao do „Zelenjaka“ i on je stigao za desetak minuta. Isti je slučaj bio i sa autobusom na liniji 44, na stanici u Francuskoj ulici

Izvor Blic
 
hobotnica":1dk6bmsl je napisao(la):
Alo bokiili84 što se žestiš
Pa razgovaramo, suprostavljamo stavove i mišljenja u cilju iznalaženja naboljeg i naefikasnijeg rešenja. Mislim da niko od učesnika foruma ne bi čupao validatore , kamere i mape. Ukazujemo na početku rada na eventualne moguće propuste ili slabe tačke u sistemu Bus Plus. On je uveden pa svidjalo se nama ili ne. Ali imamo pravo da utičemo da se nešto poboljša , promeni ili ukine ako nije u funkciji. Mi te njihove usluge ipak plaćamo. Pošto nismo zatucani zato i razgovaramo inače ne bismo ni otvarali ove teme niti bi postojao ovaj forum.


Slazem se sa tobom ali se bojm da pojedini clanovi pocinju da koriste forum radi politickih prepirki a to prezirem! Ja sam rekao da mi je sistem skroz ok uz naravno odredjene korekcije da mogu kartu validirati i dok je vozilo u pokretu ali su mi odmah rekli kako sam lobista busplusa i kako sam na strani vladajuce partije... i o cemu dalje da raspravljamo i razmenjujemo misljenja??? Kada sam napisao da je jedan park u Beogradu odradjen ocajno ( devojka mi je pejzazni arhitekta ... ) i da je u njega ubaceno tone betona kome tu nije mesto onda su rekli da sam protiv vlasti.... da izvines al ebe lud zbunjenog.... Dobro je jedino sto pojedini moderatori odmah edituju odredjene postove pa to ohrabruje.
 
Proverio danas sa 45 i 55-icom u J.Bulevaru, sve radilo kako treba. Problem je što je pojam stanice vrlo rastegljiv, mada iz nekog iskustva može da se predvidi vreme dolaska, sa par minuta odstupanja. Van špica je to minut do dva po stanici, u užem centru i po špicu može da bude i 3-5 minuta, kadkad i više.
Isto treba izbeći zavisnost sistema od vozača, već ga potpuno automatizovati.
 
Probao sam i radi uredno sa mtv mrezom, Telenor ne radi bas kao sto ste gore i naveli. Bice to ok kada se izbaci android aplikacija, postave paneli na stanicama i naravno pracenje preko web-a kao sto je neko pomenuo da ima u Osijeku ako se ne varam....
 
Bokili84
Ok. Slažem se. Neargumentovana i neodređena kritika koja nije usredsređena na detalje i činjenice ne govori u stvari ništa i kao takva ništa ne znači pa zbog toga i ne treba da si osetljiv. A što se tiče politike ona je ušla u sve pore ovog društva tako da svaka naša izjava ili komentar može da ce ocenjuje kroz prizmu političkih stavova ove ili one stranke i da deluje kao politička prepirka iako se samo radi o suprostavljanu mišljenja, slaganju ili neslaganju. Ali i to ne treba da te brine . Bitno je da nema vređanja i ucenjivanja ili otvorenog i nametljivog navijanja i da se uvek usredsredimo na problem. Mene čak razveseljava kad pročitam nekoliko tako duhovitih ali s druge strane i oštrih komentara bez obzira da li mirišu na žute, plave ili crvene. Ali su dobri i argumentovani, što bi rekli sa pokrićem i s pravom ukazuju na suštinu određenog problema.
Pozdrav
 
bokili84":1m1v7n1y je napisao(la):
1111":1m1v7n1y je napisao(la):
Да ли заиста верујете да ће Дирекција за јавни превоз да појачава линије захваљујући подацима из овог несрећног оверавања?

Они већ унапред знају коју линију ће да појачају, коју да осакате, коју да укину. За то нису потребни подаци са ових картица, који ће у најмању руку да буду непрецизни. И највећи ид**** види да линију коју чека много људи и која има слабији интервал треба појачати, не треба ту никакав компјутер.

Зна се да се фаворизују крајеви у којима станују неке буџе. Ено вам пример 25П или 408 која је продужена због дадиље. Бежанијска Коса је посебан пример и њу не желим да коментаришем.

Дакле, ако заиста верујете у неко унапређење ЈГП-а захваљујући ''валидирању'', преварили сте се. Једино може да се деси да слабе линије постану још слабије, а да се фаворизују оне које су и сада јаке, као што су 16, 65, 75, 95 или неке из центра, типа 31, 27.

A verujes li ti u bilo sta? Evo ja sam taj koji veruje da ce se stanje popraviti i sta sada? Ja sam prevaren i malouman a ti si iznad mene pa se smejes kako je eto mene neko prevario ;) Zamisli!

Ни у једном тренутку нисам никога назвао малоумником, само сам рекао да сте се преварили. За мене то није исто.

Наравно да не верујем да ће стање у саобраћају да се поправи због тач-скрин аутомата који су постављени у возила. Ово са смс-ом и порукама када стиже аутобус нема везе са ''валидирањем'' месечних картица, већ је обичан Џи-Пи-Ес.

То је питање на које нико нема одговор. Коју корист ћемо да имамо од оверавања месечних картица, ако се зна по ком принципу се појачавају линије у Београду?

И још једна ствар. Ако ГСП више нема увид у продају, то значи да Апекс и остали сумњивци могу да кажу било који (мањи) износ од којег ће да узму тих 8,5 процената, а остатак задрже.
 
Vrh