JohnnyLee":1rd1tia4 je napisao(la):
скривене камере на сваки валидатор, и онда лепо када се види ко је ломио/чупао лепо му се одече цела шака, па да га видимо да ли ће он или неко други следећи пут то да ради. овде само репресивне мере успевају, и ништа више
Аман, заман, човече, људи??? О чему ви пишете? Ова мера коју предлажеш (па макар и само као хипербола), можда би имала смисла ако би се претходно одсекле главе директору ГСП-а и руководиоцима погона, смене и томе слично, за сваки уништени/спаљени/слупани бус, трамвај, тролу... Погледај, бре, на шта личе аутобуси у које они уграђују "валидаторе"... Аутобус се дословно распада, али, гле, битно је да је у њему валидатор који ће, поред информација о поништеној карти, путницима пружати и друге, наравно - углавном до бахатости безобзирне, спонзорске информације... На страну злоупотреба јавног ресурса, али није ли довољан већ и тај надреални апсурд, да се улаже у развој дигиталног, централизованог система наплате карата, док се аутобуси дословно распадају, горе него деведесетих година???
Ко може да одговори где нестаје огромни новац од продаје карата и од буџетских дотација ГСП-у??? У реду обавезе, али шта је са ПРАВИМА путника? Не постоје путници због ГСП-а и дирекције за јавни превоз, већ ови постоје због путника!!!...
~~~~~
Осим тога, у јавности се није појавио ни један задовољавајући одговор у вези са већ постављеним, и потпуно легитимним, питањем могуће злоупотребе личних података власника персонализованих картица (у смислу праћења траса њиховог кретања, формирања "корисничког профила" на основу најчешћих траса, продаје ових података спонзорима или њиховог уступања полицији и тајним службама, итд, итд...). Овакве, врло лако изводиве злоупотребе, представљале би непосредно кршење најосновнијих уставних права грађана! Коме треба одсећи шаку због тога?
Најзад, докле више са моралним, правним и финансијским угњетавањем и понижавањем грађана? Шта ми, уопште, добијамо за новац којим плаћамо превоз (који је, да подсетим, ЈАВНО ДОБРО) - и ту не мислим ни на каква очекивања у домену научне фантастике, већ на ствари које би засигурно, са истим, или чак мањим новцем, од овог који се сада слива у организацију и реализацију превоза, било могуће далеко квалитетније поставити него што је то сада случај? НЕМА ТЕ НЕМАШТИНЕ И БЕДЕ која може да оправда да се делови ентеријера аутобуса спајају комадима информационих налепница, уместо шрафовима... Да они који владају овим друштвом и народом имају макар мало обзира и савести, количина агресије и незадовољства у друштву, а тиме и штете на јавној имовини, ЗАСИГУРНО би била немерљиво мања (као што је, пре неколико година, и била много мања него данас!).