Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Muzu nas i telekom i elektrodistribucija i NIS, evo sad uskoro i GSP, brate ovo je da poludis .... pa kad cemo mi nekog ikad poceti da muzemo, recimo sa platom od 800 - 1000e?!! :mad:
 
428754486.jpg
\

:D

Copyright:
@djflip
Filip Milosevic
 
Carski, umreh od smeha :D
Mislio sam i ja da postavim ovde, al me mrzelo

Матеја Бељан":q34ytmkh je napisao(la):
Ja sam video polomljen jedan
Ja sam ideo nedostajući jedan, lol samo postolje ostalo
 
U 95-ici sinoć videh još jedan validator sa razmrskanim staklom... Moj savet Lanusu / Kentkartu je da na vreme uvezu iz Turske solidan lager rezervnih delova :kafa:
 
Jel im uopste rade te kamere, ako ih imaju u prevozu? Nesto nisam optimista u pogledu bezbednosti validatora u BG:Vozu, s obzirom da u njemu bar za sad nema NIKAKVE kontrole, ljudi puse, piju, zderu, prljaju garniture, ne smesi se dobro validatorima ako se ne promeni nesto.
 
Validatori sa blindiranim staklom? Kad vlada bude menjala vozni park, mozemo iskoristiti prozore. :)
 
Na kuplovanim tramvajima rapidno nestaju dopunski kablovi, koji su nedavno ugradjivani izmedju prvih i drugih kola, tako da verovatno validatori u drugim kolima nece ni raditi.
 
Kad pominjete kuplovane tramvaje jutros ulazim u prvi vagon na treca vrata dolazim do kraja kate kad mali ciga stoji na kuplama izmedju tramvaja i pjeva a tramvaj u pokretu .Otisao sam do sofera i rekomu covjek je zaustavio tramvaj izasao skinuo cigu sa kupli i lupio dvije vaspitne uz usi .Mislim strasno vozac je totalno postupio kako treba zamislite da je rom pao sa kupli drugi vagon bi ga samljeo kao nista .A vi se pitate gdje su kablovi koji vezu tramvaje :bash:
 
Predvidjam fijasko novom sistemu naplate. Validatori vec bivaju unistavani iako su trenutno samo dekor, kada pocnu da sluze svrsi postace lovina. Cupace se kablovi, unistavati display-i itd. Krah je prosto neminovan,
Kolicina nezadovoljstva, agresije i odustva kulture postaje alarmantna.
Validatori su samo vrh ledenog brega.
 
скривене камере на сваки валидатор, и онда лепо када се види ко је ломио/чупао лепо му се одече цела шака, па да га видимо да ли ће он или неко други следећи пут то да ради. овде само репресивне мере успевају, и ништа више
 
Камере свима на чело шта вреди ако не среде валидаторе могу средити нешто друго не прави се штета само у возилима. Овако лепо камера +гпс одашиљач свима и проблем решен. Чуди ме како призивачима камера овако елегантно решење није пало на памет.
 
JohnnyLee":3osonoak je napisao(la):
скривене камере на сваки валидатор, и онда лепо када се види ко је ломио/чупао лепо му се одече цела шака, па да га видимо да ли ће он или неко други следећи пут то да ради. овде само репресивне мере успевају, и ништа више

Tako je, ali i da se seku ruke direktorima gsp-a, shefovima, otpravnicima i drugima koji se redovno oglusuju o svoje radne obaveze!!
 
Takodje predvidjam fijasko.Bice kuku lele kada krene sve.
 
tako je. na banderama na terazijama davno niko nije visio. moramo češće da ih "kitimo" da narod ne zaboravi gde će da završi ako se bavi krađom ili kraduckanjem.
 
Zna se ko je vesao po Terazijama. Ne daj Boze da tako nesto bude ikad vise vidjeno.I sale na taj racun se poprilcno jezim.


Ali sam apsolutni za to da je onaj ko osteti sam uredjaj duzan da opravku ili nabavku istog plati iz svog dzepa. A siguran sam da ne kosta manje od 200-300 evra. To je vec suma koja nije mala za najveci deo Srba i ako deluju ekspeditivno u prvih nekoliko desetina slucajeva svasta je moguce.
 
djordje*******g":2v8l101u je napisao(la):
Predvidjam fijasko novom sistemu naplate. Validatori vec bivaju unistavani iako su trenutno samo dekor, kada pocnu da sluze svrsi postace lovina. Cupace se kablovi, unistavati display-i itd. Krah je prosto neminovan,
Kolicina nezadovoljstva, agresije i odustva kulture postaje alarmantna.
Validatori su samo vrh ledenog brega.

Vremenom će se i ljudi i firma prilagoditi. Normalno je s obzirom na to da je novo. Ali moraće da učine nešto da izađu u susret građanima! Da kažu: dali smo vam savremen sistem naplate, ali zato ćemo vam dati i dnevnu, satnu kartu. A ne odžeparićemo vas, obavezno ćete da validirate dve zone, ibavezno za svaku vožnju 60 dinara, u tom slučaju će lomiti.

Ipak, ne uzbuđujem se toliko oko toga, jer je to privatna firma, oni neka se štite kako znaju. Ne boli me srce kad neko kida validatore jer to nije ni moj ni javni problem.
 
JohnnyLee":1rd1tia4 je napisao(la):
скривене камере на сваки валидатор, и онда лепо када се види ко је ломио/чупао лепо му се одече цела шака, па да га видимо да ли ће он или неко други следећи пут то да ради. овде само репресивне мере успевају, и ништа више

Аман, заман, човече, људи??? О чему ви пишете? Ова мера коју предлажеш (па макар и само као хипербола), можда би имала смисла ако би се претходно одсекле главе директору ГСП-а и руководиоцима погона, смене и томе слично, за сваки уништени/спаљени/слупани бус, трамвај, тролу... Погледај, бре, на шта личе аутобуси у које они уграђују "валидаторе"... Аутобус се дословно распада, али, гле, битно је да је у њему валидатор који ће, поред информација о поништеној карти, путницима пружати и друге, наравно - углавном до бахатости безобзирне, спонзорске информације... На страну злоупотреба јавног ресурса, али није ли довољан већ и тај надреални апсурд, да се улаже у развој дигиталног, централизованог система наплате карата, док се аутобуси дословно распадају, горе него деведесетих година???

Ко може да одговори где нестаје огромни новац од продаје карата и од буџетских дотација ГСП-у??? У реду обавезе, али шта је са ПРАВИМА путника? Не постоје путници због ГСП-а и дирекције за јавни превоз, већ ови постоје због путника!!!...

~~~~~

Осим тога, у јавности се није појавио ни један задовољавајући одговор у вези са већ постављеним, и потпуно легитимним, питањем могуће злоупотребе личних података власника персонализованих картица (у смислу праћења траса њиховог кретања, формирања "корисничког профила" на основу најчешћих траса, продаје ових података спонзорима или њиховог уступања полицији и тајним службама, итд, итд...). Овакве, врло лако изводиве злоупотребе, представљале би непосредно кршење најосновнијих уставних права грађана! Коме треба одсећи шаку због тога?

Најзад, докле више са моралним, правним и финансијским угњетавањем и понижавањем грађана? Шта ми, уопште, добијамо за новац којим плаћамо превоз (који је, да подсетим, ЈАВНО ДОБРО) - и ту не мислим ни на каква очекивања у домену научне фантастике, већ на ствари које би засигурно, са истим, или чак мањим новцем, од овог који се сада слива у организацију и реализацију превоза, било могуће далеко квалитетније поставити него што је то сада случај? НЕМА ТЕ НЕМАШТИНЕ И БЕДЕ која може да оправда да се делови ентеријера аутобуса спајају комадима информационих налепница, уместо шрафовима... Да они који владају овим друштвом и народом имају макар мало обзира и савести, количина агресије и незадовољства у друштву, а тиме и штете на јавној имовини, ЗАСИГУРНО би била немерљиво мања (као што је, пре неколико година, и била много мања него данас!).
 
Vrh