Ovakva cenovna politika je apsolutno bez bilo kakve potpore, u čistoj logici prvo, bez i da se pomenu neki ekonomski aspekti. Opet, ne govorimo o usluzi kao takvoj. Cena od 89 dinara, koja se baš dugo vukla, apsolutno nije previsoka za preko 90 minuta vožnje. Falila je možda neka jeftinija karta za kratke vožnje, i možda je mesečna mogla biti malo jeftinija. No, ne može ni to, a uz siline povlašćene kategorije. Vraćamo se na priču od pre da prevoz ne treba da bude profitabilan, al neka praksa po evropskim gradovima sličnim Beogradu pokazuje da ne treba da se subvencioniše više od 30% troškova. Sa ovakvom cenovnom politikom, mislim da je mnogo za očekivati pokriće više od 40% troškova javnog prevoza. Suludo arčenje novca iz budžeta, a za nešto što u većini treba da pokriju poslodavci za kategorije koje najviše treba da plate. 89 dinara mnogo, a što Pantograf kaže, odavno u kafani nemate pivo ispod 200 i kusur dinara. Pušač nisam, al veliki broj ljudi jeste, i nije im mnogo 300+ dinara za jednu kutiju, al 89 dinara je stravična suma. Jedan paketić žvaka košta 80 dinara. Ne rade u Beogradu baš svi sad za ne znam kako velike pare, al ne radi se baš ni za 300 i 400 evra više, pa čak ni po velikim trgovinskim lancima. No, realno je da cene svih mogućih usluga skaču, a to se odnosi na svu moguću vrstu robe naravno, pa je stvarno paradoksalno da prevoz pojeftini duplo, pogotovu po ovim cenama goriva, koje evo već traju i traju.