@končar
A vidiš mnogim penzionerima je smešno dati i 3000, a kamoli 500 dinara. Mom dedi na primer. Penzija preko 80000. Mislim, to kad čitam te žalopojke o katastrofalno niskim penzijama, kao da se one stiču tako što se pola života provede u kući. Zaista ne mogu da ulazim u to, i ne želim. Ko je radio vala, ima i neku kakvu takvu penziju, gde tih 500 dinara ne može nikako da ugrozi egzistenciju. Pa to nije ni 5 evra. To, ako tako gledamo, ko zna koliko je porodica socijalno ugroženih sa više i od dvoje dece. Dal imaju stan, dal oba roditelja rade i za koje pare, i tako dalje. Mnogo široko socijalno pitanje. Sve ima svoju cenu, dal pričali o robi ili uslugama, a ko šta može sve sebi da priušti, opet jako široka tema. U svakom slučaju, i dalje sam pri stavu da se ne mogu očekivati iole smisleni prihodi od naplate prevoza, ako se isti gurne u tešku socijalnu kategoriju. Onda treba i takva usluga da bude, da ne budem shvaćen pogrešno, al to je ono čuveno koliko para toliko i muzike. Kad se do sad nisu mnogo hvatali za novčanike, sa dodatno smanjenim prihodima sigurno neće odvijati više, pa tako dolazimo do toga da će se prevoz na kraju svesti na takav nivo, da će ga koristiti samo oni koji apsolutno nemaju nikakvu drugu alternativu. E onda nam sledi kolaps u svakom smislu te reči. Nadam se da do toga neće doći naravno.
Ja koristim liniju povremeno, i nikad mi se nije desilo da je baš toliko nema. Jedan ili dva autobusa teško da su ostala po pravcu. Nego ti baci pogled malo na Topčider u špicu, pa će ti biti jasno zašto je nemoguće održati bilo kakav red vožnje na toj liniji. Kad završiš školu, pretpostavljam da si maloletan, slobodno nastavi sa istom filozofijom. Napisah već gore šta nas mogućno čeka, ako se nastavi sa takvim razmišljanjem. Mada, verujem da i političarima to odgovara. Mogu da se pravdaju do besvesti, i nastave da ovako ne ulažu ni izbliza dovoljna sredstva za prevoz, pa nam ostaje samo da maštamo da ćemo ikad dostići nivo jednog Beča ili Budimpešte. Ne treba ići dalje od ova dva grada. Tu su nam, ima gomila naših ljudi, plus ih je većina videla makar turistički, pa znaju otprilike bar kako bi javni prevoz trebao biti organizovan.