Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Ipak ne mogu da 'održe sistem', bilo kakav, sa ovom cenom. Sa duplo boljom naplatom - što neće biti - neće dostići prihode od pre... inflacije. Smešno.

Naebo je ko u Beogradu dođe na vlast posle ŠČ uprave.

Nije sistem javnog prevoza samo održiva cena, jer se ni celokupna usluga javnog gradskog prevoza ne finansira samo iz naplate karata i to nikad neće biti slučaj.

Meni je važno da napokon postoji red u smislu da je kazna prinudno naplativa. Dok godinama nije bila. Potpuno nije bila. Bio sam u pravu ako ne platim kartu. Sad sam u pravu ako je platim. Znači sad imaju zdrav osnov barem u tom pogledu. I ne ide da se porede letnji meseci kad kontrole nije bilo, nego nek naredna 3, 4 meseca uporede sa onima od pre godinu dana, jer su sad kontrole krenule udarnički. Jeste, prihodi će biti manji, ali ne ovoliko manji... Ovakvim sistemom uz sniženje cena, nisu ni išli na veće prihode, nego vraćanje reda u pogledu naplate i uspostava novog poverenja kod građana. Ja sad pošaljem sms uvek kad u normalno vreme ulazim u prevoz... Znači ne u 4.30 ujutru i u 22.45 uveče... U svakoj drugoj situaciji plaćam, a ranije nisam nikad. Zbog 1. cene, 2. neophodnosti posedovanja i nošenja plastične kartice kao dodatnog koraka u plaćanju i pre svega zbog nemogućnosti prinudne naplate usluge od steane nekih za mene privatnih lica, a nas su učili da je to = obaveza ne postoji. Obligacija neobezbeđena prinudom je kao da obaveza ne postoji. Do tvoje je slobodne volje hoćeš li platiti ili ne. Moralna postoji, ako si našao razloge zašto nešto treba platiti, individualna je kategorija, ali pravna ne postoji.

S obzirom da je cena manja, plastike nema, a naplata kazne od strane države je vraćena u okvire zakona, ja sad plaćam...

Ostalo sve stoji, neefikasan prevoz, neredovni polasci, manja naplata, nema najave stajališta, ne znam kod praćenja vozila, aplikaciju nisam ni ranije koristio, verovatno i tu ima problema, klime ili ne rade ili kao u zamrzivač da sam ušao... Problema na sve strane... ali barem smo se oko naplate vratili u okvire zakona, ako beli budu prisutni prilikom kontrole i naplaćivali kazne, spustili smo cene i pojednostavili način kupovine karate.
 
Како сад иде за месечне, ако пошаљеш поруку рецимо 7. септембра и скине ти 2.000 дин, да ли ти месечна важи за септембар или од 7. септембра до 7. октобра?
 
Купио сам данас карту на трафици. Папир на коме је одштампана је као за карту за биоскоп. После 2 дана ће изгледати као да је са ратишта. Залепио сам је за картон и умотао у фолију како би потрајала месец дана.
 
Како сад иде за месечне, ако пошаљеш поруку рецимо 7. септембра и скине ти 2.000 дин, да ли ти месечна важи за септембар или од 7. септембра до 7. октобра?
Papirna mesečna se može kupiti od 22. u mesecu, i važi od prvog pa do kraja meseca. Cenim da je isti princip i za kupovinu prelo mobilnog
 
Како сад иде за месечне, ако пошаљеш поруку рецимо 7. септембра и скине ти 2.000 дин, да ли ти месечна важи за септембар или од 7. септембра до 7. октобра?
Мени карта важи од 3.9. у х:х сати до 3.10 у исто толико сати.
 
@Djole Pevcanin
To je zapravo i najveći skandal, da smo se sa plastičnih kartica vratili na papir. Iskreno se nadam da će se u narednom periodu opametiti i početi sa izdavanjem kartica i digitalnih mesečnih karata.
Нека се опамете прво да врате пластичне али само МЕСЕЧНЕ карте. И уместо штампања добијеш једну пластику.
 
Па што једноставно не уплатиш смс-ом или преко апликације месечну?
 
Зато што апликација не ваља ништа и не користим је а СМС ми се не исплати јер скида за поруку а трафика ми је близу. Поред тога немам поверења у овај систем наплате.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Зато што апликација не ваља ништа и не користим је а СМС ми се не исплати јер скида за поруку а трафика ми је близу. Поред тога немам поверења у овај систем наплате.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
Onda idi kolima.
 
Ja mislim da većina gradova u Evropi tako funcioniše.
Pa Boki evo i u Češkoj kad smo bili papirne su bile samo privremene vremenske, dnevne... A za mesečne i godišnje imaju personalizovanu plastiku, isto tako i London, Pariz, Amsterdam, Zagreb, Sarajevo, Budimpešta koriste plastiku za mesečne karte. To su samo gradovi koji su mi pali na pamet odmah.

Inače stigao je update za aplikaciju na iOS opet se vidi garažni broj vozila i čini mi se da je responzivnija ali možda je placebo obzirom da sam je tek instalirao. Imam i savet kako da vam ne proguta novac, uplatite prvo na E-Nalog, pa kartu kupite sa E-Naloga čini mi se da tako bolje radi :D
 
Minibus linija E9 se prikazuje na mapi
196edb3f0b4b691fc87e22abac76d875.jpg


Sent from my RMX3710 using Tapatalk
 
Купио сам данас карту на трафици. Папир на коме је одштампана је као за карту за биоскоп. После 2 дана ће изгледати као да је са ратишта. Залепио сам је за картон и умотао у фолију како би потрајала месец дана.

Ја купио папирну чим сам могао. Не волим да чувам поруке у телефону. У књижари сам узео пластични уложак (футролицу), надам се да се карта неће распасти или избледети.
IMG_20230904_131940.jpg
IMG_20230904_131945.jpg
 
@times12
Ne brini se, neće ti izbledeti. Imam futrolu sa uložcima i tu mi stoje tri mesečne i nijedna nije raspadnuta, niti izbledela.

@PutnikBG
Dobro je da se vide i te E linije. Sa Bus plusom je dugo vremena bilo da ih uopšte nema u sistemu.
 
Meni od zadnjeg ažuriranja na androidu ne radi skrolovanje Stajališta u blizni.
 
Pre neki dan sam uzeo dnevnu kartu preko aplikacije, sve ok, uspesna kupovina qr kod itd. Medjutim, udjem predvece da vidim gde je bus i skontam da je ikonica za kartu zuta. "Poslednja karta nije validna." Pogledam istoriju kupovine karata, istoriju uplata, nigde ne postoji trag da sam kupio kartu osim sto je skinuto 120 dinara sa moje kartice... 🤣 Komedija, verovatno bih trebao da se raspravljam sa komunalcima i kontrolom, platim kaznu ili da ispadnem bu**** pa ponovo kupim. Sutradan, slična situacija, devojka uzima kartu, ne znam da li je dnevna ili ova od 90min opet, uspesna transakcija itd. Ali karta ne važi, pogledam, karta nije kupljena ali joj je 50 dinara uplaceno na avansna sredstva, pa je morala da ponovi kupovinu karte koristeci avansna sredstva.

Sve je jako traljavo, mesaju im se kanali za placanje, aplikacija se restartuje, brise kartu, karta nije vezana za nalog nego za aplikaciju. Koliko god BusPlus bio loš, bio je 10x precizniji sa lokacijom vozila i bio je ozbiljniji, aplikacija izgleda kao da je radna vezba za studente prve godine nekog IT faksa.
 
Sve je jako traljavo, mesaju im se kanali za placanje, aplikacija se restartuje, brise kartu, karta nije vezana za nalog nego za aplikaciju. Koliko god BusPlus bio loš, bio je 10x precizniji sa lokacijom vozila i bio je ozbiljniji, aplikacija izgleda kao da je radna vezba za studente prve godine nekog IT faksa.
Megatrend faksa. :D
 
Prikazuju se nocni autobusi, bas sam sinoc video da je bila 101N i 706N na mapi.
Konacno i to da su pustili.Ali je zongliranje da uhvatite na kom je stajalistu.Doduse ima resenje.Ukucate sifru zadnjeg stajalista i vidite tacno gde je.Posto ako je prosao bus tuda ne vidi se pise trenutno nema polazaka.
 
Sustina je,da li ce ove cene,uspeti da smanje gubitak,ili čak da ostvare neki profit,a ne da li će neki bus,prestići tramvaj u željeno vreme.
Previse je ovde povlascenih kategorija,pa čak i za zaposlene ,cena je veoma niska,noćni prevoz besplatan.
Studentima puna cena,nema potrebe za bilo kakvom beneficijom,na ovaku nisku mesečnu kartu.
Srednjoskolci,povlascena cena za treću i četvrtu godinu,prve dve besplatno.
Penzionerima sa najmanjim primanjima,besplatno,povlascena ostalima.
Noćni prevoz, besplatan svima sa mesečnom i povlascenom kartom.
Kazna je isto niska,povećati kaznu duplo,za one koji su radno sposobni,ostalima kazna kako je i sada.
Najstrože kazniti, one koji zloubotrebljavaju gradski prevoz,prevozeći dostavu hrane,milionska kazna za pravno lice.
Idemo iz krajnjosti u krajnost,gde niko maltene nije placao,pa do toga da dodjemo u situaciju ,da svi plaćaju,a para opet nedovoljno,daj bože da greśim u proceni.



Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Ovo sam napisao Jula 16, 2023,vezano za moj skepticizam isplativosti cenovne politike.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sustina je,da li ce ove cene,uspeti da smanje gubitak,ili čak da ostvare neki profit,a ne da li će neki bus,prestići tramvaj u željeno vreme.
Previse je ovde povlascenih kategorija,pa čak i za zaposlene ,cena je veoma niska,noćni prevoz besplatan.
Studentima puna cena,nema potrebe za bilo kakvom beneficijom,na ovaku nisku mesečnu kartu.
Srednjoskolci,povlascena cena za treću i četvrtu godinu,prve dve besplatno.
Penzionerima sa najmanjim primanjima,besplatno,povlascena ostalima.
Noćni prevoz, besplatan svima sa mesečnom i povlascenom kartom.
Kazna je isto niska,povećati kaznu duplo,za one koji su radno sposobni,ostalima kazna kako je i sada.
Najstrože kazniti, one koji zloubotrebljavaju gradski prevoz,prevozeći dostavu hrane,milionska kazna za pravno lice.
Idemo iz krajnjosti u krajnost,gde niko maltene nije placao,pa do toga da dodjemo u situaciju ,da svi plaćaju,a para opet nedovoljno,daj bože da greśim u proceni.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Izgleda da sam bio tačan.Previše povlašćenih kategorija.Ko nema para da plati prevoz, po kakvoj takvoj profitabilnoj ceni, za održiv sistem,ne treba da prodaje njivu da bi došao u Beograd, gde ga očekuju silne povlastice, od bazena, knjiga, prevoza, vrtića,a sve to mi gradjani, na ovaj ili onaj način finansiramo.
Beograd se širi ,na potpuno neracionalnoj osnovi,širimo ulice,kopamo tunele,prevoz se raspada pod težinom novopridošlih,umesto da imamo regionalni razvoj,da sredinama u unutrašnjosti,dajemo beneficije,bazene,knjige i vrtiće, mi ljude zovemo u glavni grad ,koji ne može, i ne treba da prihvati takav nalet ljudi.
Jedini u svetu,reklamiramo jeftinim život u glavnom gradu,umesto da je obrnuto.Da reklamiramo život van glavnog grada,kao održivo rešenje za one koji ne mogu da priušte život u glavnom gradu.Da relaksiramo glavni grad,da smanjimo stres,zagadjenje,mortalitet,mi ga doslovno uništavamo.
 
Poslednja izmena:
Vrh