Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Ja šaljem poruku A90 čim kroz prozor vidim da beli čekaju na sledećem stajalištu. Takvu praksu ću nastaviti i ubuduće, dokle god ne budem seo u metro. Posle toga ću plaćati i 2 karte po vožnji ako treba, ko onaj čiča iz filma "Ko to tamo peva" :cool:
Зато - дакле, због тог "ужичког", а у ствари тек једва прерађеног црногорско-херцеговачког менталитета (хајдучија је била, тешка, у том крају колико пре 100 и нешто година, али је влада последњег Обреновића много успешније него ли у исто време Краљевина Италија на Сицилији сузбијала дивљаштво) - крајње је време да се обзнани и штампа у Службеном гласнику: "Трајно се одустаје од градње градске железнице малог габарита (ГЖМГ - тзв. поунијаћено "метро", у складу са новогрчком основом и православном традицијом: "митро"). То вам је, што вам је".

Кад будете мање дилеје, биће и веће шансе да буде "метро".
 
Ја могу само пиће у кафани да ти платим, и то својом вољом.

Šta mi sve ne plaćamo svojom voljom. 😄 Ne budi naivan da od tvoje volje mnogo šta zavisi. 🙂

Tebi cena 350, ja sam povlašćena kategorija putnika kao nezaposleni od mene je 50 dosta...

Ovde su mnogi predlagali da se nezaposleni voze besplatno. Ja mislim da treba da doprinesemo ali donekle. A za BG elitu, puna cena.
 
Pa i penzioneri, koji uzgred imaju primanja, treba da isto tako doprinesu, ako ćemo pravo.
 
Šta mi sve ne plaćamo svojom voljom. 😄 Ne budi naivan da od tvoje volje mnogo šta zavisi. 🙂

Tebi cena 350, ja sam povlašćena kategorija putnika kao nezaposleni od mene je 50 dosta...

Ovde su mnogi predlagali da se nezaposleni voze besplatno. Ja mislim da treba da doprinesemo ali donekle. A za BG elitu, puna cena.
Ајде, не понижавај се, не треба ти то у животу.

И ја мислим да незапослени треба да се возе бесплатно, али не и да ти треба да будеш незапослен. Можеш ти то, па онда и да платиш ко човек.
 
Зато - дакле, због тог "ужичког", а у ствари тек једва прерађеног црногорско-херцеговачког менталитета (хајдучија је била, тешка, у том крају колико пре 100 и нешто година, али је влада последњег Обреновића много успешније него ли у исто време Краљевина Италија на Сицилији сузбијала дивљаштво) - крајње је време да се обзнани и штампа у Службеном гласнику: "Трајно се одустаје од градње градске железнице малог габарита (ГЖМГ - тзв. поунијаћено "метро", у складу са новогрчком основом и православном традицијом: "митро"). То вам је, што вам је".

Кад будете мање дилеје, биће и веће шансе да буде "метро".
Ako je dvomilionski grad sa 1 linijom metroa neki luksuz koji nerealno očekujemo u zamenu za plaćanje 50 dinara za sat i po vožnje GSP-om, možemo li onda barem imati trole 29, 40 i 41 u potpuno zglobnom režimu, isto tako i buseve 27E, 35, 37, 46, 48, 53, 74, 78, 89, BG Voz da dobije nove garniture i da ponovo ide na 15 minuta u špicu Ovča-Batajnica, a tramvaji 7, 9 i 12 da se kompletno prebace na vozna sredstva mlađa od 20 godina?

Kada se budem vozio ovakvim prevozom, počeću redovno da plaćam kartu, a ne samo kada vidim da nailazi kontrola.
 
Почело је уграђивање Сунми кршева у сврху валидатора у возилима.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Још ниједном нисам видео контролу, добро би било да то потраје што дуже, мислим да сам провалио једну фору за карте, испробаћу кад их први пут видим, али нећу да пишем о томе.
 
Почело је уграђивање Сунми кршева у сврху валидатора у возилима.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
Ali, ali, validatori su laž...

Još da uspostave zvučnu najavu stajališta i da povežu displeje (unutrašnje i spoljašne) na sistem i imaju prelaznu ocenu.
 
Још ниједном нисам видео контролу, добро би било да то потраје што дуже, мислим да сам провалио једну фору за карте, испробаћу кад их први пут видим, али нећу да пишем о томе.
Ja ih vidim ujutru kod Dudića u Mokrom lugu kako stoje 2 ekipe, al poslepodne ih nigde ne vidim
 
На мојој траси (ПБ-НБГД) нигде никога. Кад месечна истекне плаћам 50 дибара кад их видим.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Малопре сам једва ушао у кинеску кршину на 89 код Бувџе. Мало је фалило да будем прикљештен вратима која се не могу отворити током затварања.

Сад сам узео месечну и никад више.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Ја сам видео 2 Шапићева и једног контролора данас код Градске болнице.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
2 контролора и један "бЕлИ" харају потезом 5 Идиота - Чачанин. Нису правили проблем за набуџену месечну.
 
I takvo iživljavanje od "prevoza" mi trebamo redovno plaćati, i da je 50 para, a ne 50 dinara? Traže malo previše.
Osim toga što smatram da je lud onaj ko plaća ovakav prevoz po Šapićevom modelu i to bez kontrolora karata, u novim autobusima 88 i 52 kao da nema amortizera. Možeš da slomiš kičmu sedeći na sedištu. Razmišljam da nosim jastuk sa sobom kako bih ublažila udarce
 
Jel ovo kontrola krenula da proverava karte bez pratnje Belih? Danas na Zrenjaninskom videh tri žene kontrolorke sa onim njihovim plavim majicama. Komunalaca nigde u blizini.
 
Osim toga što smatram da je lud onaj ko plaća ovakav prevoz po Šapićevom modelu i to bez kontrolora karata, u novim autobusima 88 i 52 kao da nema amortizera. Možeš da slomiš kičmu sedeći na sedištu. Razmišljam da nosim jastuk sa sobom kako bih ublažila udarce
Znači ja sam lud. U redu je da imaš svoje mišljenje ali nemoj da vredjaš nas koji radimo drugačije od tebe. Ja smatram da vredi dati 50 dinara za voznju, sad sto ima razmaženih pa bi da se za te pare voze u luksuznoj limuzini, mozda mnogo očekuju. Da bude za dzabe opet bi mu neki nasli manu. Udjes u taksi lepo i cim sednes start 270 dinara, pa svaki kilometar po 100 dinara, sve udobno, lepo mekano, ili svojim kolima, uvek postoji druga opcija. Taj prevoz se finansira iz budžeta grada, mi placamo direktno samo mali deo, ali zato svi placaju kroz akcize za gorivo, porez itd, cak i ako ne koristimo taj prevoz. Secam se pre 20 godina kada je iz garaze Kosmaj izaslo samo 12 autobusa na svim linijama, u sred zime. Bilo ih 20 ali 8 ostalo u kvaru Budes srecan ako vidis bus za dva, tri sata cekanja a onda dodje i nemoze da otvori vrata jer je prepun, ne razmisljas da li je udoban, ima ili nema klimu, a nije imao, nego samo kako da udjes. Markicu moras da imas jer je kontrola unutra bila tada obavezna i ne mozes da udjes bez karte. Smanjenje cene karte mi se ne svidja jer trpi budzet grada, ali to je vec politika ove vlasti, na ovaj ili onaj nacin mi uvek platimo punu cenu prevoza.
 
Vrh