Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Al ako se putnik opire i neće da plati kaznu, moraju da ga izvedu i napolju mu napisu kaznu, a ne da zadržavaju prevoz i tu preve haos
 
I kad izvedu putnika napolje, onda ga ispendreče?
Nemojte ko babe na pijaci sa tim preterivanjem i narikanjem, molim Vas.
Ajde najbolje da niko nema prava nista da Vas pita, niko da Vam trazi kartu, niko da Vas legitimise i anarhiju da zaokruzimo u celoj prici sa ovom drzavom.
Ja se zalazem za placanje karata, pogotovo po ovim cenama, i smatram da nema opravdanja da se ne placa. Ali u isto vreme se zalazem kao sto @Bender Rodriguez ovde pise, da druga strana postuje svoju obavezu, i da se ova svinjarija od odluka grad(onacelnik)a ne prelije na izgovor da busevi ne idu, i dolaze bez klime na sparnih plus 35.
 
Али како је оправдано да услед мањкаво пружене услуге (али ипак пружене) ти не платиш ништа? Значи ти за нешто (какво год да је) не плаћаш ништа. Онда би било логично да као неку узајамност уплатиш сваку другу вожњу или ајде трећу ако сматраш да је толико катастрофално.
Zapravo najlogicnije bi bilo da ne koristi uslugu ako nije dobra.

Mislim da ne postoji opravdanje za ne placanje karte na nivou licne obaveze. Jer iako smatras da nesto nije dobro, a udjes u bus i prevezes se od a do b, ti si ipak nasao vrednost u usluzi, jer si procenio da bez tog busa ne bi stigao od a do b. Samim tim treba da se plati, bez obzira na filozofiju sta je u pozadini. Na primer ako je po ugovoru da su busevi klimatizovani, a klima ne radi, to nije razlog da se kaze da usluga nije zadovoljavajuca, pa ne mora da se plati.

To su sve izgovori jer realno niko ne zeli da placa bilo sta na ovom svetu.
 
Zapravo najlogicnije bi bilo da ne koristi uslugu ako nije dobra.

Mislim da ne postoji opravdanje za ne placanje karte na nivou licne obaveze. Jer iako smatras da nesto nije dobro, a udjes u bus i prevezes se od a do b, ti si ipak nasao vrednost u usluzi, jer si procenio da bez tog busa ne bi stigao od a do b. Samim tim treba da se plati, bez obzira na filozofiju sta je u pozadini. Na primer ako je po ugovoru da su busevi klimatizovani, a klima ne radi, to nije razlog da se kaze da usluga nije zadovoljavajuca, pa ne mora da se plati.

To su sve izgovori jer realno niko ne zeli da placa bilo sta na ovom svetu.
Preplatio sam ih prethodnih 20 godina. Pošto sam davao solidne pare, a 80% vremena od tih 20 godina dobijao uslugu ispod svakog nivoa. A nekoliko meseci tokom 2020. i 2021. je nisam dobijao uopšte.

Sad je došlo vreme da se malo izravnaju računi.

Nemojte palamuditi oko stvari koje ne poznajete dovoljno. Imate na forumu mnoge buržujske i teme za Marije Antoanete, pa se bavite njima. Diskusije o unutrašnjosti javnog gradskog prevoza ostavite nama koji ga zapravo redovno gledamo iznutra.

Jutros nisam mogao da uđem u 31 koliko je bio prepun i pucao na sve strane a ovde se palamudi o nekom plaćanju i korektnosti i poštenju... A ko se redovno vozi javnim prevozom, zna da je to svakodnevnica.
 
Poslednja izmena:
A kako se zove red voznje gdje se preskače svaki drugi polazak jel i on ide u cenu
Danas linija 6 u 2 h svaki drugi polazak u odnosu na istaknuti red voznje
 
Znači da bi kupovao hleb 3 dana star po punoj tj regularnoj ceni? Ma daj, koga zezaš?
U normalnoj državi bi se to regulisali umanjenje karte.

Mi što smo uredno plaćali mesečnu od osnovne škole a čekali po 100 godina da bi ti posle 3 busa koja nisu došla, došao mrtvi Ikarkrš #84 gde se sve trese kao traktor, prozor bio zabravljen a voda do kolena padne li kiša.
Zimi bilo toplije napolju.

Slažem se da će neki uvek pronaći razlog da ne plate, ali i gospoda u firmiranim odelima koja nam šalju konzerve bez klime i sakate polaske (jer je brojač putnika tako pokazao), a nikada se nisu vozili prevozom... bi morali malo da se edukuju i praksiraju.
Naravno da se broj putnika smanjuje kada ljudima prekipi gužvetina i čekanje.
A u realnosti (bar u mom selu), masa gradi kuće i stanove i naseljava naselje čiji je kraj najzapostavljeniji jer i dalje nema direkt liniju do centra grada, nema ni voz.
Ali zato Mladenovac, Lazarevac...Resnik da ne spominjem (sa više linija i vozom).

Sram ih bilo,moraliste.
 
Meni je samo jedna činjenica fascinantna. Još uvek nisam naišao na bele, ali sam više puta odlazio u gsp na Dorćolu, kao i u Knez u direkciju za javni prevoz, i nisu imali odgovor na moje pitanje. Naime posedujem staru kartu za osobe sa invaliditetom, ali su mi rekli da još uvek ne izdaju nove, da probam u opštini, međutim ni tamo nisu imali odgovor. Ako neko sazna odgovor, bilo bi mi drago. Svakako je prevoz besplatan za osobe sa invaliditetom, ali voleo bih da imam tu novu kartu za svaki slučaj. Penzionerima su izdavali još od prvog dana u opštinama sa sve slikom, od skoro i srednjoškolcima.
 
@Bender Rodriguez a moras malo da se otvoris. 😀😀

Ne kasni prevoz zbog vozaca nego zbog losih ulica. Da uvedu 3x vise buseva, opet bi kasnili i bila bi guzva.
 
@Bender Rodriguez a moras malo da se otvoris. 😀😀
1) Dokle? Slušam slične priče i obećanja već preko 30 godina, odnosno 20 ako računamo moje dane plaćanja prevoza
2) Koliko? Šta ti misliš da se dešava kada imaš crnu rupu i u nju sipaš 1.000.000 dolara, a šta se dešava kada u nju sipaš 300.000.000 dolara? Misliš da ima razlike u ishodima?
3) Sa čime? Ja znam da je ovde na forumu od nedavno uvreženo mišljenje da Beograđani zarađuju bar 150.000 ali neverovali ili da, većina nas jedva prebacuje 1/3 toga
4) Zarad čega? Jel ti misliš da je javni prevoz u Beogradu u kanalu zato što nedovoljno ljudi plaća karte? A znaš li kako je uopšte došao u to stanje?

Ulice ne bi bile u toliko lošem stanju da Beogradom dnevno ne cirkuliše 700.000 vozila, od toga 95% privatne automobilčine. A automobilčina ne bi bilo toliko da, između ostalog, javni prevoz nije sinonim za agoniju, poniženje, kašnjenje, nerviranje i socijalu.

Javni prevoz zavisi od gužvi i količine automobilčina, ali zato imaš pregršt mera kojima se obezbeđuje da njegova prosečna brzina i efikasnost budu što bolji. Žute trake (samo jbg, ne ide to bez širenja ulica, a opet, širenje ulica ne ide kada se jedna polovina grada 100 godina kalemi na OVO), tramvaji, metro, izdvojene baštice i/ili koridori (recimo kao kod Hipodroma)... A koliko se i šta radi u Beogradu povodom toga? Samo koliko mora, čisto onoliko da ceo grad ne stane. Mada je i to počelo da se dešava. I ko je kriv za to? Ja koji sam prošle godine prestao da plaćam kartu? Pa ne. Ovo što se dešava danas, to su sve nagomilane posledice nečega što se ovde radi odnosno ne radi već 100 godina.

Takođe, mislim da većina ljudi ne shvata da javni prevoz ne postoji da bi bio profitabilan, i da mu to nije poenta i svrha.
 
Poslednja izmena:
Komunjalosi u 2jkama danas linija 12 bb
20230630_122144.jpg
 
Ne radi comtrade aplikaciju, oni samo rade sms poruke, aplikaciju radi BusLogic :/ Šapić reko prvo kraj juna, ali je sad nedavno rekao da je spremna ali da se čeka da se svi autobusi opreme BusLogic aparatima i da će biti početkom jula.
 
Ne radi comtrade aplikaciju, oni samo rade sms poruke, aplikaciju radi BusLogic :/ Šapić reko prvo kraj juna, ali je sad nedavno rekao da je spremna ali da se čeka da se svi autobusi opreme BusLogic aparatima i da će biti početkom jula.
Fino je primetiti i tu njihovu šatro priču: Naplata prešla u ruke grada.

A u realnosti:

Zamenili jednog privatnog partnera sa dva nova privatna partnera.
 
Vrh