Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Postavljen je ovaj deo za novu opremu. Sad deo ko deo mamje je bitan za ovu priču, ali da li je realno da se ovako sprovedebivaj kabl?
Prvo, trebao je da ide kroz ovaj sam stativ, kako vrć da ga krstim, a drugo, ako već nije tako predviđeno (a kod naprednjaka toliko omraženog "Bus Plusa", je tako bilo i ni jedan kabl se nije video), mogli su da izbuše neku 3ku recimo kroz ove slobodne rupe i tuda da provuku kabl. Ne, oni kao poslednki sijaci, što uostalom i jesu, ovako daleko izbuše i još drmnu neku 10ku kao da će tu da ide anker za nadgrobni spomenik.​

IMG-20230621-130304.jpg


izvor: gspbeograd.net
 
Postavljen je ovaj deo za novu opremu. Sad deo ko deo mamje je bitan za ovu priču, ali da li je realno da se ovako sprovedebivaj kabl?
Prvo, trebao je da ide kroz ovaj sam stativ, kako vrć da ga krstim, a drugo, ako već nije tako predviđeno (a kod naprednjaka toliko omraženog "Bus Plusa", je tako bilo i ni jedan kabl se nije video), mogli su da izbuše neku 3ku recimo kroz ove slobodne rupe i tuda da provuku kabl. Ne, oni kao poslednki sijaci, što uostalom i jesu, ovako daleko izbuše i još drmnu neku 10ku kao da će tu da ide anker za nadgrobni spomenik.​

Pogledajte prilog 165432

izvor: gspbeograd.net
Неисправан линк.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Ал не зове се више gspbeograd.net

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Hvala na brizi i ispravljanju forumaša oko poogrešno postavljenih tekstova linkova, kojih je forum prepun. ;)
 
ШитЛоџиков уређај уграђен у ТП Маза.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Od nekog lika sam saznala da redovno kontrolišu pravac BG-Obrenovac i kod skretanja sa Ibarske ka Barajevu i obrnuto.
Putujem iz Barajeva na posao i nisam ih video nijednom, ni tu kod skretanja sa Ibarske, niti u gradskom prevozu. Možda slučajnost, ali definitivno je kontrola skoro nepostojeća u odnosu na raniji period.
 
Колико сам приметио већи број људи који улазе у БУС имају спремну А90 поруку, и наравно не шаљу је осим аку уђу Бели који су заправо плави :) . Не видим како ће то регулисати.
 
Колико сам приметио већи број људи који улазе у БУС имају спремну А90 поруку, и наравно не шаљу је осим аку уђу Бели који су заправо плави :) . Не видим како ће то регулисати.

Једино да у неком тренутку почну да примењују чешки систем - карта почиње да важи са задршком од два минута након послате поруке.

У сваком случају, теорија неких да "нико неће да се бламира за 50 динара" пада у воду.
 
Ako proveravaju svačiju poruku kontrolnim porukama, onda tih 2 minuta brzo prođe.

Treba primenjivati princip da se karta mora kupiti pre ulaska u vozilo - dakle bukvalno pre ulaska, jer znam da će biti argument "šta ja kupim kartu na stanici i čekam bus pola sata".

Na kraju krajeva, ako su kupili kartu, to je jedino bitno. A sad, da li će je kupiti na vreme ili tek kada vide kontrolu, jbg.
 
Ja sam jedan od onih koji neće da se blamiraju zbog 50 dinara. 😄 Kada čekam samo jedan prevoz, ukucam već kad izađem iz kuće, pošto ni ovi slepci ne mogu da naprave da se bus čeka sat i po. Kada koristim više u tih sat i po, onda pošaljem kad mi naiđe prvi prevoz.
 
Ako proveravaju svačiju poruku kontrolnim porukama, onda tih 2 minuta brzo prođe.

И то је тачно, али је свакако већи ризик за шверцера да буде ухваћен.

Други принцип који би се могао применити (а може и заједно са одложеним почетком важења карте) је да контрола у свом систему бележи време уласка у возило, те да све карте које важе касније од тог тренутка се сматрају за неважећим. У овом случају би се контрола могла вршити само у једном међустаничном размаку. Наравно, ово би се морало јавно нагласити као правило, како не би дошло до неспоразума.
 
Iz svega navedenog je kao dan jasno da moroni nisu ni planirali da uvrste vremenske karte u prvobitni sistem, već su zaista imali plan da postoje samo dnevne karte od 150rsd.

Odsustvo smislene validacije, debilizam sa papirnim kartama koje važe od trenutka štampanja... Bukvalno je sistem skrojen za dnevne karte, dok su ove vremenske ugurane isključivo zbog negodovanja javnosti.

Stojim pri stavu da je SMS katastrofalno rešenje za naplatu, i da može isključivo da postoji kao neki sekundarni vid plaćanja. Malverzacije su moguće u neverovatnom broju, tako da se neće baš proslaviti sa kontrolom istih.
 
Neprimereno je plaćati kartu u ovakvim uslovima. Vozila su mahom prepuna, bez klima, neispravna, prljava... to ne treba nagrađivati i podsticati.

Smrde čak nisu objavile ni za koliko vozila su zakinule grad i građane sa uvođenjem ovog letnjeg režima vožnje.
 
Do skoro je, koliko znam, bila priča da letnjeg reda vožnje neće ni biti nego da će na snazi biti jedan red vožnje cele godine.
 
Do skoro je, koliko znam, bila priča da letnjeg reda vožnje neće ni biti nego da će na snazi biti jedan red vožnje cele godine.
Gde da se propusti prilika da se uštedi na uštedi u plaćanju privatnicima, da se ne arče autobusi, a i reši problem manjka vozača... I da se ne zaboravi da su tu i raznorazni radovi na ulicama, pa skraćenje linija, nesaobraćanje nekih linija i sl.​
 
И то је тачно, али је свакако већи ризик за шверцера да буде ухваћен.

Други принцип који би се могао применити (а може и заједно са одложеним почетком важења карте) је да контрола у свом систему бележи време уласка у возило, те да све карте које важе касније од тог тренутка се сматрају за неважећим. У овом случају би се контрола могла вршити само у једном међустаничном размаку. Наравно, ово би се морало јавно нагласити као правило, како не би дошло до неспоразума.
To i češki sistem imaju smisla samo ako je prevoz pouzdan i poštuje se red vožnje, što trenutno nije slučaj i pitanje je da li će i biti za par godina. Ako bi se satnica polazaka poštovala, onda ne bi bio problem da se pusti poruka nekoliko minuta pre ulaska u vozilo, a platiti i čekati pola sata ili sat nema smisla, naročito za one koji putuju dalje i bitno im je vreme isteka. Ovako kako je trenutno, ispalo bi da putnik ne može ući na istoj stanici gde ulazi i kontrola jer taman i odmah da pošalje SMS, njegova karta neće biti validna. Dakle, mora je pustiti ranije...
 
Vrh