Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Fino je primetiti i tu njihovu šatro priču: Naplata prešla u ruke grada.

A u realnosti:

Zamenili jednog privatnog partnera sa dva nova privatna partnera.

Ово није тачно. Тачно је да постоје два приватна партнера али они пружају ИТ опрему и инфраструктуру, за разлику од Кенткарта који је запошљавао и контролоре. Сада су контролори Бели које запошљава директно Град.
 
Bilo bi lepo u budućnosti da sinhronizuju sve displeje sa stajalištima.

Ono što su validatori radili sjajno je najava stanica, sad smo slepi... Ne daj bože da ti treba nešto u nepoznatim krajevima.
 
Ako bude radilo kao u NS (gde se aparat sam od sebe odjavi u sred vožnje, pa niko ne može da očita kartu i busa više nema u app ni na mapi dok vozač ne resetuje ceo sistem), a identičan je BusLogic-ov sistem, ne mora da radi ni najava stajališta ni app ni ništa što se mene tiče.
 
Ово није тачно. Тачно је да постоје два приватна партнера али они пружају ИТ опрему и инфраструктуру, за разлику од Кенткарта који је запошљавао и контролоре. Сада су контролори Бели које запошљава директно Град.
Može da kontroliše ko god hoće, činjenica je da se lova sliva u džepove privatnika, kojih je ovaj put više, a narodu se trubi o tome da je sve u rukama grada i da više ni dinar ne ide privatnim firmama... A u realnosti, ne bi me čudilo da se sada više novca daje privatnim partnerima, nego Kentkartu.
 
inside informacija sa twittera:
Od 15.07. u vozila GSP vracaju se stari "dobri" kontrolori sa prosekom plata 60.000 dinara. Pet radnih dana. Pozvani svi bivsi zaposleni BusPlus kontrolori da rade. A tamo su bukvalno radili veci id*** od sns botova. Cast izuzecima.
Treba proveriti jel ovo tacno.Kopirao sam originalni twit pa se izvinjavam na izrazavanju originalnog autora.
 
Hajde baci link ka tvitu. Muka mi je od poverljivih informacija koje su skoro uvek po pravillu trqbunjanje radnika.
 
Zapravo najlogicnije bi bilo da ne koristi uslugu ako nije dobra.

Mislim da ne postoji opravdanje za ne placanje karte na nivou licne obaveze. Jer iako smatras da nesto nije dobro, a udjes u bus i prevezes se od a do b, ti si ipak nasao vrednost u usluzi, jer si procenio da bez tog busa ne bi stigao od a do b. Samim tim treba da se plati, bez obzira na filozofiju sta je u pozadini. Na primer ako je po ugovoru da su busevi klimatizovani, a klima ne radi, to nije razlog da se kaze da usluga nije zadovoljavajuca, pa ne mora da se plati.

To su sve izgovori jer realno niko ne zeli da placa bilo sta na ovom svetu.
Da, i kad te spici srcani udar da odbijes hitnu jer nam je zdravstvo u onoj stvari i pricao si i pisao o tome i nisi zadovoljan kako rade.
 
Nije, pročitajte šta piše u opisu developera.

Aplikacija samo pojednostavljuje kupovinu karata SMS-om. Korisnik mora pri prvom pokretanju da da odobrenje aplikaciji da koristi SMS aplikaciju i da šalje poruke. To je čisto "user-friendly UI", da ne mora čovek da pamti napamet kodove i brojeve.
Slično kao i one nezvanične aplikacije za praćenje vozila, koje šalju ussd zahtev umesto korisnika.
 
Иста функционалност одавно постоји и на апликацији "Кад ће ми бус" која обухвата редове вожње.
 
ne bi me cudilo da ako primete ovo glavni mu traze zbog koriscenja imena da mora da preda lik domen koji koristi za sajt kao objasnjenje oko app inace ce ga tuze.
 
IMG_0323.jpeg

“Super” je što sve linije ka Keju oslobođenja u startu imaju pogrešnu trasu. Verujem da će ovakvo osvežavanje izmena trasa da se vrši i u narednom periodu kad proradi i aplikacija za krajnje korisnike.
 
Mesečnu kartu sam uplatio SMS-om 1.7. 05:30AM. Piše da važi do 31.7. do 05:30AM. Na njihovom zvaničnom sajtu piše da mesečne karte traju do kraja meseca kad god ih kupio u toku meseca.
Da li je 31.7. potrebno da uplatim novu meseču kartu, ili bar dnevnu kartu, ili ipak mogu da se vozim sa mesečnom što sam uplatio 1.7.? Zbunjen sam totalno.
 
Na svim papirima piše 30 dana, a to je i karta koju si kupio.

Mesečna kao takva od prvog do poslednjeg dana u mesecu (i taj dan) postoji za one kojima firme uplaćuju (ako uplaćuju).
 
Takvi su uređaji i u Novom Sadu i Pančevu, već je pisano u temi da nisu baš pouzdani. A aplikaciju isto možeš videti kakva je otprilike samo skineš novosadsku (NSmart), po mom mišljenju teški užas :)
Ја сам пробао новосадску и баш имам супротно мишљење. Не знам колико је тачна пошто не живим у НС и не користим је свакодневно али ми делује боље од БусПлус апликације овако на први поглед колико сам је прочачкао. Баш сам радознао да мало образложиш зашто по теби не ваља? Шта пропуштам да видим?
 
Ја сам пробао новосадску и баш имам супротно мишљење. Не знам колико је тачна пошто не живим у НС и не користим је свакодневно али ми делује боље од БусПлус апликације овако на први поглед колико сам је прочачкао. Баш сам радознао да мало образложиш зашто по теби не ваља? Шта пропуштам да видим?
Autobusi nestaju sa linije na pola vožnje, pa sve mora da se resetuje, vozači ne mogu da se prijave pa voze neprijavljeni - samim tim ne mogu da prodaju karte putnicima i autobusa nema u aplikaciji, touchscreen vozačkog “modula” postane izuzetno neresponsivan i ne može da se upravlja uređajem. U svakom trenutku u aplikaciji za krajnje korisnike fali bar 20-30% vozila, a pretpostavljam da je identično stanje i sa strane dispečera. Verovatno si primetio, dok si se vozio, da validatori često ispisuju samo “JGSP Novi Sad” umesto trenutnog stajališta i da putnici ne mogu da očitaju karte, što znači da sistem praćenja nije aktivan/ulogovan. Ovo je simptomatično i konstantno. Rekao bih da BusLogic ne ume da “skalira” veće sisteme i da je Novi Sad već prevelik zalogaj za njihov servis, a u Beogradu ćemo tek da vidimo haos, analogno tome.
 
Jel se meni čini ili u novosadskoj aplikaciji prikazuje poziciju samo jednog vozila na određenoj liniji?

Ako je to zaista tačno, to će biti totalni haos, pošto izuzetno znači, kad se može videti pozicija dva tri sledeća vozila na liniji.
 
Ne, tu su sva, možeš videti i u listi a i na mapi kad ih ima više, samo verovatno nisu prijavljena na sistem. Ili još bolje: letnji red vožnje pa ih zapravo nema :p
 
Kod mene na listi mogu da se vide sva prijavljena vozila, ali da bi ih video tačno na mapi moram da otvaram jedan po jedan. Svakako mislim da je to bolje bilo rešeno na busplus aplikaciji. Lepo otvoriš stajalište i pojave ti se svi busevi na mapi od jednom, lakše je za upoređvanje (da bi znao koji bus stiže prvi).

Ја сам пробао новосадску и баш имам супротно мишљење. Не знам колико је тачна пошто не живим у НС и не користим је свакодневно али ми делује боље од БусПлус апликације овако на први поглед колико сам је прочачкао. Баш сам радознао да мало образложиш зашто по теби не ваља? Шта пропуштам да видим?
Dosta odgovora su ti i ostali ljudi napisali. Pored svih grešaka sa vozačevim terminalom koje utiču na tačnost aplikacije meni je aplikacija još loša i iz sledećih razloga:
1. Aplikacija često ume da bude neresponzivna i da bude spora u radu.
2. Nema iste opcije na Androidu i iOS-u (npr. u Nišu korisnici Android uređaja mogu da plaćaju kartu i dopunjuju plastičnu preko telefona, dok na iOS-u je dostupno samo praćenje buseva, znači ista funkcionalnost kao i BusPlus) (Da dodam da je plaćanje karte tehnički moguće na oba operativna sistema jer ne postoje nikakve restrikcije na iOS-u za takvu vrstu plaćanja i da je samo BusLogic verovatno iz finansijskog aspketa odlučio da izoluje iOS korisnike)
3. Nema opcije da vidiš sve autobuse koji dolaze na stajalište na mapi od jednom. Aplikacija se ponaša tako da kad otvoriš stajalište izlista ti svaki bus koji je dostupan u smeru ka stajalištu koje si odabrao sortirano ka blizini stajališta (npr kao na prvoj slici: 4, pa 68, pa ponovo 4, pa 72... razdaljina piše u minutima, a ne u metrima pa pri gužvi njihov algoritam sigurno nije dobar), tek kada klikneš na određeni bus, on ti otvori na mapi gde je samo taj bus koji sam odabrao (vidi se cela trasa prevoza, plavi pinovi su stajališta na liniji, narandžasti pin je stajalište na kom sam ja, i bus je ova beli krug sa plavim busem), da bi video neki drugi polazak sa iste linije moraš da odabereš sa liste, isto tako i da bi video neki drugu liniju. Taj aspekt mi se čini da je bolje bio rešen kod BusPlus-a, lepo otvoriš stajalište i izlistaju ti se svi prevozi koji staju na stajalištu koje si odabrao.

IMG_2593.PNG
IMG_2594.PNG


To je sve čega sam se setio da dodam na već date komentare za aplikaciju, iskreno se nadam da će doraditi aplikaciju i da neće biti kao i ove u Novom Sadu i Nišu.
 

Prilozi

  • IMG_2595.PNG
    IMG_2595.PNG
    309,6 KB · Pregleda: 168
Хвала на одговорима. Искрено мени се баш свидело што се не виде све линије одједном него могу да изаберем само оне које ме тренутно интересују. Али ето некоме је то предност а некоме мана. Е сад, ако је заиста апликација нетачна у подацима које даје и спора у раду и крахира, онда то већ јесте проблем.
 
Vrh