@Bender Rodriguez a moras malo da se otvoris.
1) Dokle? Slušam slične priče i obećanja već preko 30 godina, odnosno 20 ako računamo moje dane plaćanja prevoza
2) Koliko? Šta ti misliš da se dešava kada imaš crnu rupu i u nju sipaš 1.000.000 dolara, a šta se dešava kada u nju sipaš 300.000.000 dolara? Misliš da ima razlike u ishodima?
3) Sa čime? Ja znam da je ovde na forumu od nedavno uvreženo mišljenje da Beograđani zarađuju bar 150.000 ali neverovali ili da, većina nas jedva prebacuje 1/3 toga
4) Zarad čega? Jel ti misliš da je javni prevoz u Beogradu u kanalu zato što nedovoljno ljudi plaća karte? A znaš li kako je uopšte došao u to stanje?
Ulice ne bi bile u toliko lošem stanju da Beogradom dnevno ne cirkuliše 700.000 vozila, od toga 95% privatne automobilčine. A automobilčina ne bi bilo toliko da, između ostalog, javni prevoz nije sinonim za agoniju, poniženje, kašnjenje, nerviranje i socijalu.
Javni prevoz zavisi od gužvi i količine automobilčina, ali zato imaš pregršt mera kojima se obezbeđuje da njegova prosečna brzina i efikasnost budu što bolji. Žute trake (samo jbg, ne ide to bez širenja ulica, a opet, širenje ulica ne ide kada se jedna polovina grada 100 godina kalemi na
OVO), tramvaji, metro, izdvojene baštice i/ili koridori (recimo kao kod Hipodroma)... A koliko se i šta radi u Beogradu povodom toga? Samo koliko mora, čisto onoliko da ceo grad ne stane. Mada je
i to počelo da se dešava. I ko je kriv za to? Ja koji sam prošle godine prestao da plaćam kartu? Pa ne. Ovo što se dešava danas, to su sve nagomilane posledice nečega što se ovde radi odnosno ne radi već 100 godina.
Takođe, mislim da većina ljudi ne shvata da javni prevoz ne postoji da bi bio profitabilan, i da mu to nije poenta i svrha.