Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Ту је и још један (миноран) проблем - странци који немају број неких од земаља западног балкана, како ће да купе карту, а да не потроше гомилу новца за роминг? Или ако се неком истроши батерија, цркне телефон и слично?
 
Super stvar je sto ce stariji od 65 imati trajnu kartu da ne moraju svake godine da je obnavljaju, sto mladji od 19 nece morati da placaju prevoz.
Šta je tu super?
Kod nas treba lepo da se uvede kao sto je u Nemackoj, Austriji,.. Lepo kada udje kontrola udje zajedno sa policijom koja ima pravo da te legitimise. Pa se ti posle zezaj i nemaj kartu. Kazna da bude lepo 10k pa ko hoce da se svercuje neka se svercuje.
Apsolutno si u pravu. Samo, onda uporedo s time da ide kazna i kada vozač drži cigaretu, telefon ili radio u ruci, kada vozi kao debil, kada se vozilo pušta neispravno u vožnju. I isto tako, kazne preduzeću i DJP kada se ne poštuju polasci ili se ne angažuje dovoljno vozila za potrebe linije.

Svaka strana da poštuje, kako svoja prava i trebovanja, tako i svoje obaveze. :) Svi da se pridržavaju potpisanih ugovora i svima dobro i i svi srećni. Drukčije ne ide.
 
Nisam se udubljivao previše u temu, ali fenomenološki me interesuje, da li sam dobro pohvatao..

Pre godinu dana smo produžili ugovor sa kentkartom na još 11 godina, pa sad razbijamo ugovor, i fasujemo tužbe neke. Pre mesec dva smo premeštali one aparate na prednja i zadnja vrata, i terali ljude da ulaze tuda, a izlaze na srednja, pa sad skidamo validatore i može da se ulazi kako hoćemo? Imali smo jedinu ispravnu stvar onu aplikaciju koja je radila pristojno, ali ćemo je sad obrisati?

Ekstra
Mozda ce nova aplikacija imati to sto je imala i stara.
 
Apsolutno si u pravu. Samo, onda uporedo s time da ide kazna i kada vozač drži cigaretu, telefon ili radio u ruci, kada vozi kao debil, kada se vozilo pušta neispravno u vožnju. I isto tako, kazne preduzeću i DJP kada se ne poštuju polasci ili se ne angažuje dovoljno vozila za potrebe linije.
Slazem se. Vozace za takvo ponasanje treba zestoko kazniti. Sad kada smo poceli da ih uvozimo nece biti toliki manjak.
 
Ту је и још један (миноран) проблем - странци који немају број неких од земаља западног балкана, како ће да купе карту, а да не потроше гомилу новца за роминг? Или ако се неком истроши батерија, цркне телефон и слично?
Pa kad rešenje smišlja neko ko se niti vozi gradskim prevozom niti plaća iz svog džepa račun za mobilni....
 
Znači rezime:

- ukidamo karte od 90min, ako bi samo da skokneš u bus na par stanica ili plati 200din ili se švercuj
- ukidamo i validatore (šta će nam)
- smanjuje se broj prodajnih mesta gde se karta može kupovati, ukida se prodaja kod vozača
- ukida se aplikacija
- ukida se GPS praćenje vozila (a ne znamo šta će biti i sa najavom stanica u vozilu, zar nije i to integrisano sa validatorima)
- ukida se plaćanje karticama
- penzioneri dobijaju džabe prevoz, na teret radnika
- BusPlus je pokrao grad ali ni govora o tome čija je odgovornost što je 12 godina taj sistem funkcionisao (setite se koliko je SNS penio na riđokosog zbog toga).
- Umesto kontrolora dobijamo Bele, sa bakica će očigledno preći da tuku putnike u prevozu
- Sve će raditi novo javno preduzeće NUP (Naplata usluge prevoza) jer ne daj Bože da onih par stotina uhleba po BMV-u ili još gore GSP-u radi to, znate mora posebna firma i posebna zgrada za to. Verovatno će imati i 10 direktora k'o BAS, ipak je autobuski prevoz kvantna fizika

Totalna destrukcija gradskog saobraćaja u najavi sem ako se ovo nekako ne stopira. Interesantno kako su u nedelju dana dva najveća grada u Srbiji uspeli da svoje sisteme javnog prevoza gurnu na ivicu provalije: BG sa ovim novim sistemom naplate prevoza a NS sa svojim "prolećnim redom vožnje"
 
monti pajton gangula pravila.

ono... ''molimo kartu? ''nemam , evo sad idem po nju posto imaju na 3 mesta da se kupe'' ''a pa ne moze tako, trebao si nekog ko vec ima kartu da posaljes da ti je dobavi pa se onda vozi. eo ti kazna. ''

dno dna.
 
Znači rezime:

- ukidamo karte od 90min, ako bi samo da skokneš u bus na par stanica ili plati 200din ili se švercuj
- ukidamo i validatore (šta će nam)
- smanjuje se broj prodajnih mesta gde se karta može kupovati, ukida se prodaja kod vozača
- ukida se aplikacija
- ukida se GPS praćenje vozila (a ne znamo šta će biti i sa najavom stanica u vozilu, zar nije i to integrisano sa validatorima)
- ukida se plaćanje karticama
- penzioneri dobijaju džabe prevoz, na teret radnika
- BusPlus je pokrao grad ali ni govora o tome čija je odgovornost što je 12 godina taj sistem funkcionisao (setite se koliko je SNS penio na riđokosog zbog toga).
- Umesto kontrolora dobijamo Bele, sa bakica će očigledno preći da tuku putnike u prevozu
- Sve će raditi novo javno preduzeće NUP (Naplata usluge prevoza) jer ne daj Bože da onih par stotina uhleba po BMV-u ili još gore GSP-u radi to, znate mora posebna firma i posebna zgrada za to. Verovatno će imati i 10 direktora k'o BAS, ipak je autobuski prevoz kvantna fizika

Totalna destrukcija gradskog saobraćaja u najavi sem ako se ovo nekako ne stopira. Interesantno kako su u nedelju dana dva najveća grada u Srbiji uspeli da svoje sisteme javnog prevoza gurnu na ivicu provalije: BG sa ovim novim sistemom naplate prevoza a NS sa svojim "prolećnim redom vožnje"
Ovo ako im prođe, bez ikakve reakcije opozicije i javnosti, onda stvarno možemo da im damo vlast narednih 100 godina. Blanko papir i da im potpišemo kapitulaciju.
 
Ovi prosto traže da se švercujemo, nemam drugo objašnjenje. Do sada sam imao kartu od 89 dinara, sada postajem švercer i to je to. Za mene je dakle prevoz besplatan šta god mi Beli, Plavi, Crveni, Zeleni rekli.
 
Nisam video je l' ima info oko postojećih karti i dopuna. Ima se na bg kartici npr 500 dinara kredita. Kako to sad podići nazad?
 
Nekako mislim da je ova Sapiceva izjava samo ispipavanje pulsa naroda, ponekad iz vlasti puste buvu da ce doci do nekih radikalnih promena u funkcionisanju nekog sistema, pa kada dobiju negativne komentare onda povlace izjave. Pogotovo ako se uzme u obzir da je produzen ugovor sa Kentkartom, i kao sto su vec primetili drugi clanovi foruma, zasto su premestani validatori ako se sada ovo radi? Jesu li i onda bili laz?

Slozio bih se sa clanom Bender Rodriguez po pitanju naplate srednjoskolcima, jednostavno nema potrebe da im se uvodi besplatna karta na ustrb starijih ljudi, neka im cena bude simbolicna ali da mora da se placa. Ovako deluje da su im to uveli zato sto je naplata kod njih do sad ionako bila 0, pa eto da im izadju u susret.
 
Samo ću jedno reci: Pravda za kentkart. Kakvi god da su, ne sme da se dozvoli da sistem prevoza ode u ruke nesposobnih naprednjaka, jer bi time i zvanično gradski prevoz u Beogradu bio sahranjen. Bas je pre koju nedelju bila izjava iz kentkarta i jasno se vidi ko je tu bio u pravu i ko je svoje obaveze ugovora ispunjavao, a ko nije.
 
Poslednja izmena:
Možda i ovo ima veze sa Gangulinom ogorčenošću na turke...

https://nova.rs/vesti/politika/sapi...beogradom-a-zauzvrat-nabacice-im-drugi-posao/

Šapićev šef kabineta nudio turskom Kentkartu da odustane od ugovora s Gradom Beogradom, a zauzvrat – „nabaciće im drugi posao“​

Nenad Milanović, šef kabineta gradonačelnika Beograda dr Aleksandra Šapića, na nedavno održanom zvaničnom sastanku u prostorijama Starog dvora, predstavnicima turske firme „Kentkart“ ponudio je da će im „nabaciti drugi posao“ ukoliko prihvate sporazumni raskid odnosa s Gradom Beogradom, saznaje Nova.rs. „Kentkart“ već godinama obavlja posao naplate karata u gradskom prevozu u prestonici.

„Turci su bili šokirani kad su čuli šta im predstavnici Grada nude, i to pred najmanje pet svedoka. Na sastanku je bio i direktor „Kentkarta“ iz Turske. Nakon sastanka sačinili su službenu belešku i predali je turskoj ambasadi u Beogradu. Nepristojnu ponudu izneo je upravo Šapićev šef kabineta Nenad Milanović“, kaže za Nova.rs izvor koji je prisustvovao sastanku održanom u Starom dvoru 9. marta ove godine.

Kako saznajemo, na tom sastanku bio je i Srđan Sandić, šef pravne službe u novom preduzeću koje bi preuzelo posao naplate karata i koje se zove JKP „Naplata prevozne usluge“.

Nova.rs kontaktirala je tursku ambasadu kako bi od njih dobila komentar. Takođe, probali smo da stupimo u kontakt s Aleksandrom Šapićem, Nenadom Milanovićem i Srđanom Sandićem, ali bez uspeha. Međutim, do objavljivanja ovog teksta niko od njih nije želeo da komentariše naša saznanja.

Kako je upravo Nova.rs prva objavila 19. marta ove godine, poslednji sastanak rukovodstva Grada i predstavnika turske firme protekao je veoma burno, uz nekoliko komentara koji se mogu protumačiti i kao pretnje prema turskoj firmi. Na tom sastanku između predstavnika Grada Beograda i turske firme “Kentkart”, koja je do sada vodila proces naplate karata I održavanje sistema javnog prevoza, trebalo je da budu dogovoreni detalji sporazumnog raskida ugovora.

Naši izvori napominju da je sastanak protekao u veoma burnoj i tenzičnoj atmosferi, te da je turskoj firmi upućeno nekoliko vrlo čudnih komentara.

„Turcima je sugerisano da neće baš biti dobro po njih ukoliko ne prihvate sporazumni raskid ugovora. Njihovi predstavnici su bili šokirani takvim narativom, gotovo pretnjama, zbog čega je svima bilo jasno da sastanak ne može da se završi pozitivno na obostrano zadovoljstvo”, rekao je izvor Nova.rs.

Sastanku nije prisustvovao gradonačelnik Aleksandar Šapić, ali je glavnu reč vodio njegov šef kabineta Nenad Milanović.

Upravo je Milanović bio na skupu gde su građanima koji su protestovali ispred vile Aleksandra Šapića počupani kablovi kako ne bi mogli da se obrate prisutnima. Tom prilikom, naše kamere zabeležile su i Nenada Milanovića među onima koji su „branili Šapićevu imovinu“. Iz Grada Beograda nam je rečeno da je Milanović bio u svojstvu prijatelja i da će uvek doći na takav skup, kako bi „odbranio Šapića“.
 
Potpuno je suludo da se svi sistemi koji jesu preplaćeni i jesu tu došli na sumnjiv način, svi validatori, GPS praćenje, najava stanica, sva ta oprema da se počupa i baci?!

Kako uopšte misle, nisam nigde video u tekstovima, da se vrši kontrola tih kupljenih dnevnih 200 din karata i mesečnih karata, koji putem, da li se pokazuju ekrani telefona ili SMS poruke o potvrdi kupovine Belim službenicima, kako su to zamislili?

Stvarno je u ovom trenutku bolje da sav prevoz bude "besplatan" ionako se već finansira većim delom iz budžeta, a da se onda raspuste sve te službe naplate, prinude, kontrole, i slično jer očito ovo ovako ne funkcioniše, ni sa KentKartom a neće ni ovako uz prisilu sa Belima.
 
200 dinara umesto 180 , ko ide kao ja 2 stanice moze i peske ako mu je mnogo .
potrosnja goriva samo GSP je 100.000 litara dizela dnevno
penzioneri i srednjoskolci dobro da bude besplatno
snizena je mesecna cena karte za prigradska naselja sto je dobro jer je tu najslabija kontrola i naplata
sto se tice BELI su ovlascena sluzbena lica i pravljenje pametnim nece biti dobro za vas jer mozete i krivicno da odgovarate .
da vas podsetim da mogu da vas lepo spakuju i odvedu u gradski mup da vam se utvrdi identitet , da dobijete krivicnu prijavu i kaznu prekrsajnu za remecenje i javnog reda i mira i onemogucavanje sluzbenog lica u vrsenju delatnosti i verujem da ce tako i biti .
 
Šta vredi, kad će imati većinu u skupštini, i proguraće izmenu.
 
Vrh