Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Значи појединачна карта у суштини поскупљује 120% или колико већ, а за другу зону поскупљује за 225 динара,
они изгледа покушавају да прочисте кориснике ГСП-а од људи у доби од 19 до 65 година, да их подстакну да користе аутомобиле, скутере и слично, занимљива идеја.
 
Meni nije jasno šta opozicija izvodi, šta se čeka, imaju toliko zicera samo u poslednjih mesec dana (Višnjička, Savski nasip, BusPlus, Beokom, Romi...)

Jel moguće da nisu u stanju da iskoriste to i izguraju prevremene izbore. Ovaj ako nastavi ovako, raz*ebaće ceo grad.
 
Jedina donekle pametna stvar koju sam pročitao je da se standardni kontrolori ukidaju i da ih zamenjuju komunalci, što je okej jer oni zapravo i imaju ovlašćenja da rade efikasno taj posao za razliku od kontrolora.
 
Suludo - da, ali možda taj vid kontrole zapravo bude funkcionisao. Lako se svađaju ljudi sa ženom od 50 godina koja radi kontrolu. Ovako će biti bar "donekle" viši autoritet, koji zapravo ima pravo da vas legitimiše i da vam izda pravno obavezjuću kaznu.
 
Već vidim seriju incidenata sa revoltiranim putnicima, em represija od strane Belih, em ogromno poskupljenje karte.

Koja je kvota da posle mesec dana predsednik kao mesija izlazi u javnost i usmeno opominje Šapića da vrati cenu karata ?
 
Znači ostaće isto, ja neću plaćati kartu za jednu stanicu ako ih nema u busu. SIgurno neću da plaćam 200 dinara...
 
Ovo će biti rasulo. Ko je ovog de*bila stavio na poziciju gradonačelnika, sa ovim šizofrenim idejama ima čitav grad u ku**u da završi.
 
Ne sviđa mi se što ukida karu koja važi 90 minuta, navikao sam na nju. Još manje mi se sviđa što nema dopune na kioscima, na to sam se još više navikao. Karta za 7 dana je možda dobra za ljude koji dolaze iz unutrašnjosti pa su tu nekoliko dana.
Celodnevn od 200 dinara je previsoka, ako se ne voziš ceo dan.
Sa belima kao kontrolori mi je veoma sumnjivo i veoma sam skeptičan da će to proći kako treba. Ali haje da vidimo.
Previše ljudi ima besplatan prevoz, penzioneri i do 19 godina, ako već hoće da prevoz radi rentabilno to ne može. Ili neka za sve bude besplatan.
 
Lepo ja rekoh da će da nam vrate naplatu karata na sistem od pre 20 godina. Pretpostavljam da će da ukinu validatore, a to onda znači da najverovatnije ode i provera udaljenosti vozila, najave stajališta unutar vozila, spisak svih stajališta, sinhronizacija spoljnih displeja...
 
Ne videh nigde u vestima da je rekao od kada tačno ovo kreće?
Najveća mana ovog sistema ako zaživi je što nema neke jeftinije karte za jednu vožnju od npr 50 din.
Po meni je prednost najavljena aplikacija i sms, pa bih ja dao šansu da vidimo kako će to da izgleda u praksi kada krene, da ne hejtujemo odmah.
Iz svega navedenog, uklanjanje validatora, prestanak prodaje karata kod vozača se vidi da uklanjaju ceo Busplus sistem iz autobusa, ostaje pitanje kako će u operativnom centru sada da prate lokaciju autobusa.
 
Znači uskoro kreću stresovi jer niko neće znati gde mu je bus, a svi znamo kako se divno poštuje red vožnje pogotovo u špicu. Kolaps stiže :D :D :D :D Svu korisnu tehniku vade iz buseva PREDIVNO
 
Šta se dešava, čim ima ovoliko komentara na kratko vreme znaci da je nešto haos loše.
Edit: upravo sam procitao i još sam u soku, pa pogledajte koliko ljudi koristi dnevnu kartu u Novom Sadu, kad kažem da imam dnevnu kartu vozači i kontrolori me gledaju belo jer niko živ ne uzima dnevnu kartu nego samo za jednu vožnju, eventualno neko uzme mesečnu kartu i oni umesto da samo dodaju dnevnu kartu, kao i karte za vožnje od 30-60 minuta, oni ukinu sve živo i kažu evo vam samo dnevna karta i mesečna i poenta priče je da prisile nas koji radimo u firmama da uzmemo markicu jer je dnevna karta preskupa ako ideš na posao svaki dan i ako će ti ulaziti komunalci da te kažnjavaju
 
Poslednja izmena:
Šta se dešava, čim ima ovoliko komentara na kratko vreme znaci da je nešto haos loše
 
Vrh