Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Laže da grad nema podatke o brojanju putnika a to je podatak koji je obrazloženje za ukidanje svih linija kao recimo 28 kada je ukinuta.
Kad god im je potrebno, vade se na brojače putnika.

Kada god čujem na TV - u da će do tog i tog datuma da bude produženo ograničenje cena određenih artikala, znam da to prevedeno na prost jezik znači da ti proizvodi poskupljuju.

Ne sviđa mi se što ukida karu koja važi 90 minuta, navikao sam na nju. Još manje mi se sviđa što nema dopune na kioscima, na to sam se još više navikao.
Znam šta si hteo da kažeš i da je u pitanju kucačka greška, ali kada se čita (tumači) bukvalno, natera ti suze na oči od smeha. Eto barem nečeg pozitivnog celoj ovoj situaciji.

Ma njega su izgleda unapred postavili da na kraju bude žrtveno jangnje za sve što su uprskali ili će uskoro da uprskaju (da se prostojno izazim).
Počev od uklanjanja mosta.
Ako će da i pored sklanjanja gradonačelnika da sklone i Stari savski most, ni dvadeset žrtvenih jaraca ili jagnjadi (kako je kome draže), neće predsednika oprati, sa sve ovima oko njega, jer je krajnji efekat isti, haos u najavi.

Kakvo ludilo. Jedina pametna stvar je smanjenje broja zona na dve, ovo ostalo nemam reči.
(y)

Auh ode i aplikacija, bez nje gradski prevoz gubi smisao i ne mogu da zamislim vožnju bez aplikacije koju koristim godinama, vreme je za električni bicikl.
Umesto retrogradnog Merkura, dobismo retrogradni sistem praćenja vozila.

Да ли сам добро разумео, ако хоћеш да купиш појединачну карту за кеш (ту која је поскупела са 90 на 200 дин) нећеш више моћи то да урадиш на било којој трафици, мењачници… већ ћеш моћи на само пар места у целом граду у тим новим наплатним местима?
Dobro si razumeo.
Umesto retrogradnog Merkura, dobismo retrogradni sistem naplate (kupovine) karata.

Ima dobrih, losih i uzasnih stvari sa ovim promenama. Super stvar je sto ce biti samo dve zone i sto ce mesecne biti 3000 i 3500, sto ce stariji od 65 imati trajnu kartu da ne moraju svake godine da je obnavljaju, sto mladji od 19 nece morati da placaju prevoz. Losa stvar je sto ce "Beli" kontrolisati. Uzasna stvar je sto nece tako lako moci da se kupi karta ako nemas telefon (ako ti se isprazni ili nemas net a imas mesecnu). Uzasna je stvar sto je dnevna karta 200 dinara i sto nece moci bilo gde da se kupi. Kako su uopste zamislili stranac kada dodje da uzme kartu?! Kod nas treba lepo da se uvede kao sto je u Nemackoj, Austriji,.. Lepo kada udje kontrola udje zajedno sa policijom koja ima pravo da te legitimise. Pa se ti posle zezaj i nemaj kartu. Kazna da bude lepo 10k pa ko hoce da se svercuje neka se svercuje.
Šta je tu super?
Za obične građane ništa, ali za njih to što su uveliko u predizbornoj kampanji i što su procenili da će zahvaljujući još većem podilaženju penzionerima, da zadrže vlast u gradu.

Pa kad rešenje smišlja neko ko se niti vozi gradskim prevozom niti plaća iz svog džepa račun za mobilni....
Problem je što nam mnoga rešenja smišljaju ljudi koji ne koriste stvari za koje ih smišljaju.

Kontam da nije neka nauka da u autobuse postave neki drugi GPS sistem za praćenje vozila i implemenrtiraju u aplikaciju. Ako ostanemo bez toga to je onda ogroman korak unazad i ne bi trebali da sedimo skrštenih ruku.

Šta vredi, kad će imati većinu u skupštini, i proguraće izmenu.
Može recimo da se organizuje protesni skup na dan sednice, ispred zgrade gde će se održati.

jel 200 dinara dnevna karta ili pojedinacna
Ako je koristiš za jednu vožnju u toku dana, onda ti dođe pojedinačna, a ako je koristiš tokom celog dana, onda ti dođe dnevna.
 
Ma opušteno, sad će da se uleti sa spasonosnom idejom, na račun za infostan će da uguraju ''taksu za javni prevoz'', mislim kad može kabasti otpad svakog meseca što da ne i gsp, ipak je to od javnog značaja :ROFLMAO: Uveli paušalno za kante tamo gde nema kontejnera izađe oko hiljadarke, šta je još koja hiljadica za mili nam gsp.Doduše pustiće par meseci ovo što najavljuju, pa kad uvide da naplata ne ide i posle par incidenata sa belom murijom dobijamo stavku na infostanu. Živi bili pa videli.
 
sa ovim zele da forsiraju mesecnu pretplatu .
Znam da je najveci problem sto drzavne firme ne placaju mesecnu kartu nego isplacuju pare i to ih boli finansijski jer bi ovako samo prebili
Bas je u tome i poenta, al ne može firma da me prisli za mesečnu kartu nikako jer većina firme ide kolika i ne koriste gradski prevoz uopste i većina njih čak uopšte ne kroči u gradski bez, zato je besmisleno plaćati svima mesečnu kartu i prisiljavati ih da se voze gradskim prevozom
 
Ne može jer je nezakonito, inače bi to odavno uveli.
 
Ovo je toliko glupo da je jedino logično objašnjenje da će uskori biti Beogradski izbori i da će Vesić biti kandidat "Narodnog Pokreta za Državu" za gradonačelnika Beograda.

Pa koliko godina je Gangula bio presdnik opštine NBG i nije ništa ovako katastrofalno isplanirao?

Ukidanje aplikacije, GPS i najave vozila je ukidanje jedine dobre stvari koju je BusPlus pljačka donela. I realno stvari koja je postala deo kretanja u Bg, dođeš na stanicu, vidiš ima li buseva, ako ima čekaš ako nema tražiš alternativu. Ukidanje prodaje na trafikama je povratak u horor film "prvog u mesecu svi na okretnice i GSP šaltere po krate".

A da će gomila ljudi popiti batine od komunalaca hoće, i opet će glasati za kog treba.
 
Zapravo kad ovo pogledam i nije loše. Samo dve zone, dnevna karta (sa neograničenim brojem vožnji) 200din. E sad nemam protiv što će Beli kontrolisati karte, ali ih nemamo dovoljno. Od toga računam da će se krajevi 1. zone vratiti tamo gde su bili do 2015. što znači da će Beograđani koji trenutno žive u zonama 1 i 2 plaćati mesečnu 3000din, a Lazarevčani, Obrenovčani, Mladenovčani i Gročani plaćati 3100din mesečnu. Opet ne sviđa mi se ukidanje validatora u vozilima i ukidanje kupovine karata na trafikama.
 
ovo je izgleda jer su brzopleto doneli odluku da koriste softver od parking servisa jer su ih ovi iskulirali ,i zato ne mogu da imaju pjedinacnu kartu ,
trafika ti ne treba posaljes sms i uplatis kartu jedino sto se bojim cene provajdera .
za strance i nas mladje ce biti aplikacija
 
Stvarno ne znam (evo nek me neko ispravi) grad koji ima SAMO dnevnu kartu, bez vremenske/pojedinacne voznje. Ma koliko god 200 din (oko 1.5e) bilo malo, opet mislim da ne treba dozvoliti ukidanje pojedinacnih karata. Pravo pojeftinjenje bi bilo da bude dnevna 200, pojedinacna 50. Uz naravno, zadrzavanje servisa, i poboljsanje istog (uvodjenje mobilne aplikacije, bez ukidanja placanja platnom karticom, info stajalista, itd)
 
Ako skinu validatore realno nemaju način da naplate pojedinačnu kartu, zato je ova "inovacija" sa samo dnevnom kartom.
 
Jasno je ko dan da validatori lete, to je Kentkart oprema, grad neće da plati otkup i kraj priče...

Ostaje nejasno, na koji način, ako već koriste Parking servis softver, planiraju da verifikuju uplate, parking se veže za broj registracije, kako tačno planiraju da vežu kartu? Broj telefona ili povratna poruka? Ako je broj telefona, niko nije lud da diktira u punom autobusu svoj broj telefona Belom, a ako je povratna poruka, to lako može da se plagira, tako da izgleda identično kao poruka od provajdera kojom se potvrđuje uspešno plaćanje.
 
verovatno će aplikacija imati neki qr kod koji će beli skenirati. E sad da li će u aplikaciji morati da bude i slika ili će se pokazivati lična karta, nešto ne verujem da su razmišljali o tome mnogo kako identifikovati korisnika.
 
Jasno mi je za aplikaciju, to može da se sredi, problem je sa SMS plaćanjem.
 
tu realno nema verifikacije, možeš da pošalješ dnevnu poruku i posle da se cela familija i prijatelji vozaju ceo dan sa tim telefonom. Čak će možda i sa screenshot-om moći da se više ljudi vozi s istom kartom. Zaboravili su sa kakvim narodom imaju posla :)
 
Такође је (Шапић) објавио да ће све категорије повлашћених који су до сада месечно плаћали од 1099 до 2990 динара (инвалиди, студенти итд) плаћати 1000 динара.
 
ovo je izgleda jer su brzopleto doneli odluku da koriste softver od parking servisa jer su ih ovi iskulirali ,i zato ne mogu da imaju pjedinacnu kartu ,
trafika ti ne treba posaljes sms i uplatis kartu jedino sto se bojim cene provajdera .
za strance i nas mladje ce biti aplikacija
Како не може? Паркинг сервис има различите зоне, углавном пола сата и сат, а има негде и дневну карту.

Не знам зашто би био проблем да карта за 30 минута кошта 50 динара, 90 минута 100 динара и дневна 200 динара. Ваљда је циљ да се што више људи вози градским превозом да би се смањиле гужве у саобраћају, а оваквом нефлексибилношћу система се чини супротно. Неко можда не иде превозом на посао па му не треба месечна карта, али би понекад отишао негде превозом неколико станица, и то баш у време највеће гужве (нпр. петак пред празнике, дани пред Нову годину итд.) и тако смањио гужву на улицама.
 
tu realno nema verifikacije, možeš da pošalješ dnevnu poruku i posle da se cela familija i prijatelji vozaju ceo dan sa tim telefonom. Čak će možda i sa screenshot-om moći da se više ljudi vozi s istom kartom. Zaboravili su sa kakvim narodom imaju posla :)
Počele su već genijalne ideje hahahahaha, nije dugo trebalo, al tako i treba da se radi sa ovima, nadji svaku moguću rupu
 
Kad su vec dobri s madjarima nek samo iskopiraju BKK i aplikaciju njihovu, ovo je "next-level" glupost sto je predlozeno...
 
tu realno nema verifikacije, možeš da pošalješ dnevnu poruku i posle da se cela familija i prijatelji vozaju ceo dan sa tim telefonom. Čak će možda i sa screenshot-om moći da se više ljudi vozi s istom kartom. Zaboravili su sa kakvim narodom imaju posla :)
Realno moguće,jedini podatak koji se tu kreira je broj transakcije koji se povezuje verovatno sa brojem telefona...E sad ako bi imali kontrolni servis Beli bi vam mogao zatražiti da pošaljete recimo neki kod na taj broj i on bi vratio poruku nazad da li je sa tog broja za taj dan poslata poruka i da li se slaže broj transakcije...E sad onda bi fizički telefon morao biti kod putnika.Danas je ipak telefon privatna stvar da bi ga drugome pozajmljivali.Svakako na taj način bi samo jedna osoba mogla da koristi prevoz u datom trenutku.
 
Vrh