Laže da grad nema podatke o brojanju putnika a to je podatak koji je obrazloženje za ukidanje svih linija kao recimo 28 kada je ukinuta.
Kad god im je potrebno, vade se na brojače putnika.
Pojeftinio na 200
Ali naslov na B92 - "pojeftinjuje gradski prevoz"
Kada god čujem na TV - u da će do tog i tog datuma da bude produženo ograničenje cena određenih artikala, znam da to prevedeno na prost jezik znači da ti proizvodi poskupljuju.
Ne sviđa mi se što ukida karu koja važi 90 minuta, navikao sam na nju. Još manje mi se sviđa što nema dopune na kioscima, na to sam se još više navikao.
Znam šta si hteo da kažeš i da je u pitanju kucačka greška, ali kada se čita (tumači) bukvalno, natera ti suze na oči od smeha. Eto barem nečeg pozitivnog celoj ovoj situaciji.
Ma njega su izgleda unapred postavili da na kraju bude žrtveno jangnje za sve što su uprskali ili će uskoro da uprskaju (da se prostojno izazim).
Počev od uklanjanja mosta.
Ako će da i pored sklanjanja gradonačelnika da sklone i Stari savski most, ni dvadeset žrtvenih jaraca ili jagnjadi (kako je kome draže), neće predsednika oprati, sa sve ovima oko njega, jer je krajnji efekat isti, haos u najavi.
Kakvo ludilo. Jedina pametna stvar je smanjenje broja zona na dve, ovo ostalo nemam reči.
Auh ode i aplikacija, bez nje gradski prevoz gubi smisao i ne mogu da zamislim vožnju bez aplikacije koju koristim godinama, vreme je za električni bicikl.
Umesto retrogradnog Merkura, dobismo retrogradni sistem praćenja vozila.
Да ли сам добро разумео, ако хоћеш да купиш појединачну карту за кеш (ту која је поскупела са 90 на 200 дин) нећеш више моћи то да урадиш на било којој трафици, мењачници… већ ћеш моћи на само пар места у целом граду у тим новим наплатним местима?
Dobro si razumeo.
Umesto retrogradnog Merkura, dobismo retrogradni sistem naplate (kupovine) karata.
Ima dobrih, losih i uzasnih stvari sa ovim promenama. Super stvar je sto ce biti samo dve zone i sto ce mesecne biti 3000 i 3500, sto ce stariji od 65 imati trajnu kartu da ne moraju svake godine da je obnavljaju, sto mladji od 19 nece morati da placaju prevoz. Losa stvar je sto ce "Beli" kontrolisati. Uzasna stvar je sto nece tako lako moci da se kupi karta ako nemas telefon (ako ti se isprazni ili nemas net a imas mesecnu). Uzasna je stvar sto je dnevna karta 200 dinara i sto nece moci bilo gde da se kupi. Kako su uopste zamislili stranac kada dodje da uzme kartu?! Kod nas treba lepo da se uvede kao sto je u Nemackoj, Austriji,.. Lepo kada udje kontrola udje zajedno sa policijom koja ima pravo da te legitimise. Pa se ti posle zezaj i nemaj kartu. Kazna da bude lepo 10k pa ko hoce da se svercuje neka se svercuje.
Šta je tu super?
Za obične građane ništa, ali za njih to što su uveliko u predizbornoj kampanji i što su procenili da će zahvaljujući još većem podilaženju penzionerima, da zadrže vlast u gradu.
Pa kad rešenje smišlja neko ko se niti vozi gradskim prevozom niti plaća iz svog džepa račun za mobilni....
Problem je što nam mnoga rešenja smišljaju ljudi koji ne koriste stvari za koje ih smišljaju.
Kontam da nije neka nauka da u autobuse postave neki drugi GPS sistem za praćenje vozila i implemenrtiraju u aplikaciju. Ako ostanemo bez toga to je onda ogroman korak unazad i ne bi trebali da sedimo skrštenih ruku.
Šta vredi, kad će imati većinu u skupštini, i proguraće izmenu.
Može recimo da se organizuje protesni skup na dan sednice, ispred zgrade gde će se održati.
jel 200 dinara dnevna karta ili pojedinacna
Ako je koristiš za jednu vožnju u toku dana, onda ti dođe pojedinačna, a ako je koristiš tokom celog dana, onda ti dođe dnevna.