Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

On kao da ne zna koje sve kategorije korisnika ove sadašnje "Beogradske kartice" postoje (i razlike u cenama mesečnih karata)

Ali da neko ko menja 2 prevoza ujutru i isto toliko poslepodne od kuće do posla plaća istu kartu kao neko ko uveče izlazi u grad :ROFLMAO:
Doktor!
 
Zapravo karta za noćni prevoz je 150 dinara što je jeftinije od GANGULA 2 ZONE KARTA ANTI BUSPLUS 200 RSD karte
 
Kako ce komunalni policajac da identifikuje putnika bez karte? Nalog za uplatu moze da baci u kantu cim izadje iz autobusa.
 
Oni bi trebalo da imaju pravo da legitimišu ljude koji su u prekršaju, tj. u ovom slučaju švercovanje u autobusu. Ali videćemo već. Ja se nadam raskolu i padu GANGULE
 
Oni bi trebalo da imaju pravo da legitimišu ljude koji su u prekršaju, tj. u ovom slučaju švercovanje u autobusu. Ali videćemo već. Ja se nadam raskolu i padu GANGULE
Tacno, ali legitimisanje po osobi moze da traje i do pet minuta a ostatak putnika lagano izadje na sledecem stajalistu ili pobegnu na kraj vozila. Tu se gubi efikasnost osim ako ih ne udje 20 u jedno vozilo, znaci milom ili silom. Osim toga oni moraju biti stalno uniformisani pa ce ih svi vrlo lako prepoznati ako budu ulazili u vozilo. Ne mogu da verujem da postoji veca lajsna od Vesica...
 
Kakvo ludilo. Jedina pametna stvar je smanjenje broja zona na dve, ovo ostalo nemam reči. Em šteti građanima, em šteti turistima. Potpuna budaleština, znači ne zna se šta je gore. A Beli nemaju nikakav status koliko vidim, tako da i onu mogu da se ignorišu kao kontrolori.
 
A tek njegovo ponasanje bahati stav napusavanje itd... Sta reci. Ma da ovaj ce da odleprsa brze nego sto je dosao na ovo mesto a nas "dragi" preCednik ce skupiti dodatne poene kod naroda kad zabrani npr. ovo u vezi ovog predloga za naplatu karata :) Pa oni nisu bili sposobni prezentaciju tu da naprave kako treba da radi a ovamo oce da kradu ljudima pare.
 
Svi učenici starosti do 19 godina dobijaju besplatan prevoz. To važi i za starije osobe od 65 godina, ali oni neće morati da imaju kartu i godišnju dopunu kao do sada. Oni će se prijavljivati preko aplikacije ili će dobiti doživotnu u besplatnu kartu
Jos jedan razlog da nastavim da ne placam. :)

U moje vreme si kao srednjoskolac placao prevoz. Ja sam cak krenuo i pre srednje, na kraju osnovne, zbog jednog debelog zadetog gmaza kontrolora koji je smrdeo na potezu Slavija-Kalemegdan.

Ja jesam za to da ucenici i penzioneri imaju nize cene, ali ne i da im bude dzabe. Ajde da je za njih mesecno 200, ajde cak i da je godisnje 1000... ali oni da se voze besplatno a ja da placam vise umesto njih, to nece moci. To nije nista drugo do skidanje osnovnih obaveza sa dve demografske grupe i prebacivanje tereta na radnicku demografsku grupu. A ja to vise ne trpim.

A znam i otkud im takve ideje, hoce da zadovolje i namame najvernije i najgluplje glasacke grupe, a to su upravo penzioneri i klincadija.

Ali ne bih se ja previse brinuo jer ipak su to naprdnjaci, dok oni dodju od predloga do implementacije resenja, predomislice se jos 10 puta. Pa vidite samo odiseju sa Starim savskim mostom. Te Gremlinova najava o mostu na suvom, te anketa, te odlaganje radova, te ponovna najava radova, te bice srusen, te bice demontiran, te bice nadogradjen... Opusteno, to su glupi naprdnjaci. :) Oni su deca ometena u razvoju koja se igraju SimCityja, probaju jedno, lupe drugo, skarabudze trece... kad ukakaju nesto, samo poniste i ispljunu tudje, narodne pare i ajmo jovo nanovo. Tako da dok dodje do implementacije ovog resenja, svasta ce se jos izmeniti.

P.S.
Bila bi fora da kad udje Komunalna Picija u autobus, svi putnici kazu da imaju ispod 18 godina i da stoga nemaju ni kartu ni licna dokumenta. Jedan organizivani bojkot i sve bi se iz temelja promenilo. Samo kad bi se ljudi setili koliku moc i potencijal zapravo imaju, pogotovu u masama, niko nikad vise ne bi mogao da ih za**bava i pljacka.
 
Poslednja izmena:
Istih onih komunalaca koji su mlatili babe na pijacama...

Definitivno će biti zanimljiv naredni period, pošto očekujem da Beli pokažu zube, a narod će valjda sa punim pravom da se pobuni na takav stav.
 
Iamo najviše priželjkujem ovo plaćanje mobilnom aplikacijom - za trenutak se setim gde živim i ko ovo treba da implementira, te imam opravdan strah da će na kraju da se vrate papirne karte kao jedino rešenje.
 
Usput, pitam se da li je neko obavestio naprdnjačku gomilu da je za uspešan prolazak kontrolora kroz vozilo potrebno da to vozilo ne bude prepunjeno i stišnjeno kao kutija sardina.
Inače džaba im svi kontrolori svet, kada u Brlogradu od 7 ujutru do 19 uveče nema čovek ni gde ruku da ispruži, a kamoli da se provlači kroz vozilo.

Tako to biva kada o javnom prevozu odlučuju oni koji ga vide jednom u 10 godina za slikanja u depou radi promocije.
 
Да ли сам добро разумео, ако хоћеш да купиш појединачну карту за кеш (ту која је поскупела са 90 на 200 дин) нећеш више моћи то да урадиш на било којој трафици, мењачници… већ ћеш моћи на само пар места у целом граду у тим новим наплатним местима?
 
Да ли сам добро разумео, ако хоћеш да купиш појединачну карту за кеш (ту која је поскупела са 90 на 200 дин) нећеш више моћи то да урадиш на било којој трафици, мењачници… већ ћеш моћи на само пар места у целом граду у тим новим наплатним местима?
Još jedan razlog više da im nikad više ne dam ni dinara. 😄(y)
 
Nisam se udubljivao previše u temu, ali fenomenološki me interesuje, da li sam dobro pohvatao..

Pre godinu dana smo produžili ugovor sa kentkartom na još 11 godina, pa sad razbijamo ugovor, i fasujemo tužbe neke. Pre mesec dva smo premeštali one aparate na prednja i zadnja vrata, i terali ljude da ulaze tuda, a izlaze na srednja, pa sad skidamo validatore i može da se ulazi kako hoćemo? Imali smo jedinu ispravnu stvar onu aplikaciju koja je radila pristojno, ali ćemo je sad obrisati?

Ekstra
 
Ima dobrih, losih i uzasnih stvari sa ovim promenama. Super stvar je sto ce biti samo dve zone i sto ce mesecne biti 3000 i 3500, sto ce stariji od 65 imati trajnu kartu da ne moraju svake godine da je obnavljaju, sto mladji od 19 nece morati da placaju prevoz. Losa stvar je sto ce "Beli" kontrolisati. Uzasna stvar je sto nece tako lako moci da se kupi karta ako nemas telefon (ako ti se isprazni ili nemas net a imas mesecnu). Uzasna je stvar sto je dnevna karta 200 dinara i sto nece moci bilo gde da se kupi. Kako su uopste zamislili stranac kada dodje da uzme kartu?! Kod nas treba lepo da se uvede kao sto je u Nemackoj, Austriji,.. Lepo kada udje kontrola udje zajedno sa policijom koja ima pravo da te legitimise. Pa se ti posle zezaj i nemaj kartu. Kazna da bude lepo 10k pa ko hoce da se svercuje neka se svercuje.
 
Vrh