Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Ako skinu validatore realno nemaju način da naplate pojedinačnu kartu, zato je ova "inovacija" sa samo dnevnom kartom.

Зашто не би имали начин? Могли би и даље као временску карту. А може и појединачна карта у варијанти где сваки бус има свој QR код који се скенира и тако се плати карта. Наравно, ово би било ограничено само на апликацију.
 
Постојаће целодневна карта за цео град и цена ће бити 200 динара.

preskupo

Da li je radikalski/ds sljam dao neko objasnjenje za ovaj potez?
 
Realno moguće,jedini podatak koji se tu kreira je broj transakcije koji se povezuje verovatno sa brojem telefona...E sad ako bi imali kontrolni servis Beli bi vam mogao zatražiti da pošaljete recimo neki kod na taj broj i on bi vratio poruku nazad da li je sa tog broja za taj dan poslata poruka i da li se slaže broj transakcije...E sad onda bi fizički telefon morao biti kod putnika.Danas je ipak telefon privatna stvar da bi ga drugome pozajmljivali.Svakako na taj način bi samo jedna osoba mogla da koristi prevoz u datom trenutku.
Ovo bi usporilo kontrolu i realno nije funkcionalno u prepunim autobusima
Зашто не би имали начин? Могли би и даље као временску карту. А може и појединачна карта у варијанти где сваки бус има свој QR код који се скенира и тако се плати карта. Наравно, ово би било ограничено само на апликацију.
Ovo jeste ok ideja za aplikaciju, ali kako rešiti za sms i neke papirne karte koje će se prodavati na spomenutim mestima?
 
Ovo jeste ok ideja za aplikaciju, ali kako rešiti za sms i neke papirne karte koje će se prodavati na spomenutim mestima?

За СМС може уз QR код свако превозно средство да има свој нумерички код, који се пошаље у смс поруци.
 
Постојаће целодневна карта за цео град и цена ће бити 200 динара.

preskupo

Da li je radikalski/ds sljam dao neko objasnjenje za ovaj potez?
Pa ko je uspevao u roku od 90min da validira i u povratku, a vozio se dvaput dnevno prošao bi 20rsd jeftinije, ali većina bi platila 270 ili 360rsd što je daleko više. Dnevna po toj ceni može koristiti posetiocima, ljudima koji povremeno koriste više prevoz (radi obavljanja nekih obaveza) ili motorizovanom stanovništvu kojem je ako ne mrsko da vozi onda preskupo gorivo (ima i takvih više nego što se može zamisliti). Upravo dobrom delu korisnika iz visokomotorizovanih svetskih metropola gde od nivoa prevozne usluge zavisi opstanak javnog prevoza (Australija).

Da se razumemo, našoj će većini uvek biti preskupo (čak i povoljnija mesečna markica) iako mislim da nema ništa skuplje od jeftine karte sa lošom uslugom jer bi u suprotnom imao opravdanje da tražiš više. U slučaju da obore cenu (u vreme kada sve raste) degradiraće i ovo malo što je od prevoza ostalo, ako se uopšte istim i može nazvati. Mislim na ciklus paralelnog kratkotrajnog povećanja naplate uz degradaciju usluge radi "izmuzanja" profita nakon čega sledi neizbežno "bežanje putnika" na alternativne vidove prevoza ili na pošćenje putovanja, što samo podstiče začarani krug do rapidnog totalnog kolapsa.

Al ajde, možda neko i u tome vidi dobro imajući u vidu moguću priliku početka od nule.
 
Ja se i dalje nadam da će nekim čudom ova budalaština biti blokirana.

Gospode u kakvom mi Matriksu živimo. Ladno će nam vratiti papirne karte, ukinuti praćenje vozila, validatore koji su prikazivali korisne informacije....

Imamo fenomenalan sistem, koji je samo potrebno doraditi, al ne, ajte da se mi vratimo na papir, validatori su laž.

Na stranu cena karte, nikako im ne treba dopustiti da raz*ebu softver za naplatu karata.
 
Molim Vas B92 ugasite se jer je sramota koliko spinujete.

b92 kentkart.png
 
Ovo u Pragu je previše normalno i logično za ovu ekipu. Tamo je najjeftinija karta od 30 minuta 150 dinara, u gradu gde je medijalna zarada 2000 evra.

Или још боље нешто овако: 30 мин, 90 мин, 24 часа, 72 часа: https://www.praguest.com/en/sms-ticket-prague

П.С. И да, Намбић је рекао дневна карта, није прецизирао да ли календарски или 24 часа од тренутка куповине. Вероватно је ово прво, пошто је Намбић...
 
Svi znamo da su Kentkart validatori sveCka zavera Bila Gejca i Vatikana da nam preko GPRS signala čipuju decu i iz njih izvlače srpstvo. Hvala gospodinu doktoru nauka Aleksandru Šapiću što nas je spasio tog zla i vratio nam tradicionalni srpski papirus u GSP.
 
Upozorio bih ove što misle da nas samo puna naplata gradskog prevoza deli od Tokija na opasan sadržaj:

Karte u GSP treba eliminisati, eventualno platiti korisnicima simboličnu sumu zahvalnosti što se muče koristeći gradski prevoz, i od te njihove muke ceo grad ima koristi.

Ovaj bolje da nam napravi neki bazen, u ovo se ne razume.
 
Ja se i dalje nadam da će nekim čudom ova budalaština biti blokirana.

Gospode u kakvom mi Matriksu živimo. Ladno će nam vratiti papirne karte, ukinuti praćenje vozila, validatore koji su prikazivali korisne informacije....

Imamo fenomenalan sistem, koji je samo potrebno doraditi, al ne, ajte da se mi vratimo na papir, validatori su laž.

Na stranu cena karte, nikako im ne treba dopustiti da raz*ebu softver za naplatu karata.
Upravo to, kentkartov sistem je odličan, oni su po pitanju softvera odradili dobar posao, ispunjavali su svoje ugovorne obaveze, a radili ono sto po ugovoru ni ne bi trebali, a ko nije poštovao ugovornu obavezu, ko je stavljao previsoku cenu karte bez mogucnosti za vožnju 30 i 60 minuta, gde je cena karte u busu 150 dinara i gde isti vozači odbijaju da naplate putnicima već preskupu kartu jer ne žele da se bave tim zbog male plate. Takođe nisu obezbedili dovoljan broj vozača za normalno funkcionisanje gradskog prevoza, nisu kupili nijednu trolu i tramvaj, uništili Ikarbus i kupovali turske i kineske krsine, a svaljivao se u medijima gnev na kentkart kako su oni za sve krivi i kako bi bez njih sve bilo savršeno. Sad ćemo videti to savršenstvo na delu i iskreno mi kao narod ne zaslužujemo ništa bolje, samo nek se uništava sve sto je moguće.
 
Ovaj izgleda učio od najboljeg i svemogućeg pa je našao svoje Drobnjake da ih kinji...ali nije mi žao ove dece pretpostavljam da su tu već stranački dovodeni da se mačuju sa ovom kineskom tablom.

Apropo ovog "pojeftinjenja"...nemam komentar ..možda uvode dnevnu kartu jer sam danas ceo dan čekao 65icu da dođe kod Ušća..ali avaj problem je bio u validatorima..sve ostalo je u JP GSP u savršenom redu.
 
Ne mogu da shvatim ovo.
Imaju sistem koji radi, ne idealan, ali kakav takav sistem koji rade.
Cak i moderniji sistem.

Ako vec niko ne placa kartu, neka oporezuju sve privredne subjekte i stanovnike Beograda i neka prevoy bude besplatan i neka se finansira iz toga.
Mozda bi ljudi vise koristili prevoz.

Ako neki student ide recimo iz Dubrovacke do Vuka na fakultet, njemu se takva karta isplati, ako je ceo dan na fakultetu.
Ali sta cemo sa nekom porodicom od 5 clanova koji zive kod Vuka i idu u Donji Grad tramvajem. Oni placaju 1000 din kartu, a mozda nece da se vrate tramvajem, mozda hoce da idu peske nazad.
Sta sa onim koji se zuri i treba da putuje samo tri stanice.


Vec sam pisao na drugim temama, ludilo u Srbiji se ubrzava, kako se priblizavamo konacnom raspadu drustva.
 
Sta je sada kme kme?

Pravila su pravila i ima da se postuju, kao sto su to zagovarali na ovoj temi do skoro oni koji sada pljuju ovo.

Sta je 200 dinara na platu od 150000 za mlade i lepo obucene koji idu od Belvila do centra?
 
Мислим да је ово очекивано, само погледајмо како је Гангула придобијао гласаче на НБГ дељењем ваучера за базене и излете пензионерима.
 
Ma moguće je da je samo još jedno u nizu ispipavanja javnosti.

Primetite kako je odjednom stala sva dugo i pompezno najavljivana priča o ulasku na prednja vrata.
A možda i dalje nisu odustali od toga (jbg, tvrde su to tikve ex-radikalske a i bosansko-grahovačke) nego neće da pominju to u javnosti.

Sve u svemu, videćemo. Naprdnjaci su to. Iglaju se deca SimCityja, nisu njihove pare pa im se može. Eksperimentišu, isprobavaju, opipavaju...
 
Vrh