Musa_Kesegia
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 02.10.2019.
- Poruke
- 174
- Pohvaljen
- 294
bice izbori. ja nisam dugo izasao ali ovo zoniranje i gsp izivljavanje se mora prokomentarisati na istim..
Govori citirani primer iz Beča. Na to se odnosio moj komentar i apsolutno jeste u pitanju fizičko nasilje. Zna se kako se prinudna naplata vrši u skladu sa zakonom.Niko ovde ne govori o fizičkom nasilju
Ne znači bezakonje, već upravo vladavinu prava, a ne vladavinu naoružanih komunalnih službi puštenih sa lanca.откуд наш народ мисли да либералан поредак значи и безакоње, тј. да нема принуде кад неко ради јасно штетну ствар?
Žao mi je, ali to je njihov problem. Tome služi policija.у Немачкој и у Холандији, ето, носи
Offtopic, ali ustavna odredba je nemušto napisana i podložna različitim tumačenjima od kog zavisi zaključak da li je 2020. procedura ispoštovana ili ne. Na stranu to, naravno da sam protiv svakog gaženja Ustava, ali to nije tema ovog foruma.прогласи ванредно стање мимо процедуре
Ljudi plaćaju i 200 dinara, pre neki dan pun E1 da sam jedva izašao iz njega, tako da to su priče za malu decu. Naravno da su ljudi nezadovoljni i to svi vide. A i posle 00 se ne placa ako nema konduktera, tad je praksa bar na 304N da se časti vozač kao baksisom sto te je pustio besplatno i to bih rado radio i u gradskom prevozu pre nego da dajem pare lopovima koji samo gledaju gde će bolje da se ugrade
Ja sam pre par stranica naveo ali mogu opet.Ако би неко могао да наведе (наброји) шта је то толико страшно лоше у градском превозу и у ком проценту се појављују те аномалије на које се позивају. Јер из ваших прича испада да је у ствари нефункционалност и лоше стање правило, а да је нормална вожња од тачке А до тачке Б мисаона именица у шта просто не могу да поверујем, прво јер и сам користим тај градски превоз и искуство ми је другачије, а друго јер би онда град био паралисан да је то заиста тако.
- pre par dana hteo sam da odem eko 1 autobusom do delta sitija sa ženom u shopping. Plaćam karticom mastercard 200 dinara tamo, 200 dinara ovamo
Izračunao sam da mi je jeftinije autom i benzin...
However, ja ih znam, već u sopstvenoj spavaćoj sobi, dvoje.Spominjali ste plate od 150.000, znam više ljudi koji zaradjuju oko te cifre, bukvalno niko nikad ne koristi javni prevoz.
Već sam o tome pisao - često ulazim u prevoz i npr. u popodnevnom špicu, vidim većinom dobro obučene i pristojne ljude koji nema šanse da rade za minimalac. Kako ovde kod mene (NB), tako i npr. u tramvaju kod Cvetka. Da, jasno je da, što se više ide ka periferiji, prosek se menja, ali baš je za te koji daleko putuju, po sat-sat i po, prevoz u Beogradu izrazito jeftin. Nije realno sa kraja na kraj grada za manje od 89 dinara - nekad su postojale i zone, a nije moglo ni da se preseda s jednom kartom.U kom procentu Pantografe?
Koji procenat ljudi na minimalcu koristi prevoz a koji procenat visokoplatežnih? Mislim ne moraš da mi daješ statistiku koje i nema, dovoljno je da uđeš u prevoz i okreneš se oko sebe da ti bude jasno. I ne pričam o par stanica da se pređe Brankov već putovanju sa jednog kraja grada na drugi.
Ja prva ne volim da vozim po gradu i često mi je lakše busem, posebno zbog parkinga, ali ako bi me maltretirali sa ulaskom na ovim i izlaskom na onim vratima, dodatnim čekanjima i provlačenjima, u bus bih ušla samo kad moram.
Znam koliko je zakonski minimalac, ali sam govorio o realnom minimalcu-plati koja je realna u Beogradu, da se zaradi bez nekih posebnih znanja. Žao mi je što radiš za minimalac, mislim da si dobar lik, ali očigledno najgori po sebe.Minimalac je malo iznad 40 znam jer radim za njega
I plata roštiljdžije je 100.000.plata higijeničara je 55k, što je za 15 više nego minimalac.